Väldigt irriterande

View previous topic View next topic Go down

Väldigt irriterande

Post  Robin Shadowes on Tue 3 May - 22:24

Varje gång nån svarar på ett av mina inlägg så får jag mejl om det trots att jag stängt av den funktionen. Vad är det som inte funkar? Jag vill inte bli spammad utan håller hellre själv koll på forumet. Nu medan jag skriver detta händer det igen! Jag avreggar mig snart igen!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Re: Väldigt irriterande

Post  Tomten on Wed 4 May - 4:09

Robin Shadowes wrote:Varje gång nån svarar på ett av mina inlägg så får jag mejl om det trots att jag stängt av den funktionen. Vad är det som inte funkar? Jag vill inte bli spammad utan håller hellre själv koll på forumet. Nu medan jag skriver detta händer det igen! Jag avreggar mig snart igen!

Vi ska kika på det. Det här forumet har registrerats i all hast, så alla funktioner är ännu inte genomkollade.
Tomten
Moderator
Moderator

Poäng : 2351

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 8 May - 20:31

Jag har - som en jämförelse - haft reg.problem med 'reserv-Exilen'. Men hittat rätt, med benägen hjälp (STORT tack, Tomten).

Låt oss vara nöjda med att forumet öht lever vidare, i ömsat skinn, med tanke på den katastrof som Fenrisulvens frånfälle innebar.
Vad som kommer ut av detta i framtiden är ett oskrivet blad. Vi har iaf en ny "Exil", upp till medlemmarna att köpa faktum, skapa intresse via inlägg och kommentarer, eller lägga ned pennan.
Ådärkomdenja

Poäng : 3544

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Godatider on Mon 3 Dec - 15:16

Varför skiljer mitt nick ut sig från alla andras och är rött?

Godatider

Poäng : 1954

Back to top Go down

Post  Godatider on Sun 9 Dec - 8:55

Inget svar. Då får jag väl reflektera kring detta själv.

Anledningen till att Exilen har så lite aktivitet, är att Ni har för låga trösklar. Ni bannlyser kommentatorer alldeles för lätt. Alla skall vara ett kompisgäng som tycker ungefär lika. Det finns ingen uppsluppen atmosfär där vem som helst ur allmänheten spontant kan gå in och kommentera. Någon medlem sa t.o.m. nyligen, "De som en gång loggat ut, kan hålla sig borta från Exilen i fortsättningen."

Att Exilen dessutom gör skillnad på användare och användare, med oilka färger på nicken, så man inte kan debattera på lika villkor, är bedrövligt. Alla ordinare smälter in i ljusblått, medans mitt nick är rött. Röd är varningsfärg. Fy fan va kasst!

Godatider

Poäng : 1954

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top