UFO över London!

View previous topic View next topic Go down

UFO över London!

Post  Dunkelman on Tue 28 Jun - 22:48

Ett skickligt falsarium, eller?

Last edited by Dunkelman on Mon 24 Oct - 6:34; edited 1 time in total
Dunkelman

Poäng : 3174

Back to top Go down

Re: UFO över London!

Post  RL on Wed 29 Jun - 7:52

Dunkelman wrote:Ett skickligt falsarium, eller? :alien:

Sant eller falskt, men snyggt gjort kan vi iaf konstatera :)
RL
Riksmarskalk

Poäng : 2985

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 7 Jul - 22:07

RL wrote:

Sant eller falskt, men snyggt gjort kan vi iaf konstatera :)

Nazi - UFOS

Du som är påläst om andra världskriget, vad ska vi tro om det här :) ?

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 7 Jul - 23:00

Jag kan ge er mina 50 cent (inte rapparen alltså). Jag tror det är Project Bluebeam. Alltså bara hologram. Vilket enbart innebär att Anti-Chrilles ankomst är ytterst nära förestående. Men så är det ju bara ett och halvt år kvar av denna mayanska cykel och fram till dess vill man ha Chrille väletablerad innan helvete brakar loss på allvar. Så chippandet lär börja redan i år. Förmodligen frivilligt i början men en bit in på nästa år så kommer det bli obligatoriskt. Dom som vägrar kommer bli hämtade, mark my words. Vad som vi nu ser spelas upp inför våra ögon är the END GAME. Därefter GAME OVER för hela mänskligheten. :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 8 Jul - 7:33

Robin Shadowes wrote:Jag kan ge er mina 50 cent (inte rapparen alltså). Jag tror det är Project Bluebeam. Alltså bara hologram. Vilket enbart innebär att Anti-Chrilles ankomst är ytterst nära förestående. Men så är det ju bara ett och halvt år kvar av denna mayanska cykel och fram till dess vill man ha Chrille väletablerad innan helvete brakar loss på allvar. Så chippandet lär börja redan i år. Förmodligen frivilligt i början men en bit in på nästa år så kommer det bli obligatoriskt. Dom som vägrar kommer bli hämtade, mark my words. Vad som vi nu ser spelas upp inför våra ögon är the END GAME. Därefter GAME OVER för hela mänskligheten. :twisted:

Vilddjurets märke och chippet ligger ju klockrent i tiden. Tok-kristna i USA har uppmärksammat detta
sammanträffande och väntar troget på Jesus återkomst – men först måste Anti-Chrille öppet träda in
på scenen för att på allvar framhäva sin givna huvudroll i den globala såpoperan..
Är vårt öde determinerat och beseglat eller finns det makter som utnyttjar gamla profetior, typ
mayakalendern och Johannes uppenbarelsebok, för att göra oss apatiska inför vår egen framtid?
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 8 Jul - 21:51

Dunkelman wrote:
Robin Shadowes wrote:Jag kan ge er mina 50 cent (inte rapparen alltså). Jag tror det är Project Bluebeam. Alltså bara hologram. Vilket enbart innebär att Anti-Chrilles ankomst är ytterst nära förestående. Men så är det ju bara ett och halvt år kvar av denna mayanska cykel och fram till dess vill man ha Chrille väletablerad innan helvete brakar loss på allvar. Så chippandet lär börja redan i år. Förmodligen frivilligt i början men en bit in på nästa år så kommer det bli obligatoriskt. Dom som vägrar kommer bli hämtade, mark my words. Vad som vi nu ser spelas upp inför våra ögon är the END GAME. Därefter GAME OVER för hela mänskligheten. :twisted:

Vilddjurets märke och chippet ligger ju klockrent i tiden. Tok-kristna i USA har uppmärksammat detta
sammanträffande och väntar troget på Jesus återkomst – men först måste Anti-Chrille öppet träda in
på scenen för att på allvar framhäva sin givna huvudroll i den globala såpoperan..
Är vårt öde determinerat och beseglat eller finns det makter som utnyttjar gamla profetior, typ
mayakalendern och Johannes uppenbarelsebok, för att göra oss apatiska inför vår egen framtid?

Jag är extremt nyfiken på vem Anti-Chrille kommer visa sig vara. En del tror ju på Obama, andra på prins William. Jag tror inte på någon av dem. Tror att det är någon som man kommer bli helt överraskad av och aldrig tänkte på.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 9 Jul - 6:45

Robin Shadowes wrote:
Dunkelman wrote:

Jag är extremt nyfiken på vem Anti-Chrille kommer visa sig vara. En del tror ju på Obama, andra på prins William. Jag tror inte på någon av dem. Tror att det är någon som man kommer bli helt överraskad av och aldrig tänkte på.

Ja, vi får väl se....

Här har vi ytterligare en aspirant

Det antikristliga programmet har körts länge och det känns nästintill självklart att tro det existerar en Anti-Chrille, som – än så länge – lurkar någonstans i den diffusa bakgrunden..

”Jag skulle vilja inleda med att ta utgångspunkt i ett inlägg som Lennart Berg skrev på sin motpolsblogg Atland för ett par år sedan. Han skriver om Dumitru Bacus bok De antimänskliga, som handlar om kommunisternas s.k. ”omskolning” av rumänska nationalister efter Andra världskriget, till själsdöda zombies – lydiga och effektiva redskap för regimen.
Jag citerar:
”I det första steget utsattes ynglingarna för månader av utstuderad tortyr och förnedring, under vilken de noggrant övervakades så att ingen fick tillfälle att begå självmord. När ett offer var fullständigt nedbrutet och redo att börja samarbeta tvingades han att i ord och handling dra allt i smutsen som han tidigare hade värderat högt.
Som Rumäniens nationalister var kristna fick offret först hitta på olika perversa historier om främst Jesus och Jungfru Maria. Nästa steg var att dra alla Rumäniens historiska hjältar i smutsen; särskild energi ägnades åt att få den nedbrutne att smutskasta, förnedra och förlöjliga ledarna för de antikommunistiska rörelserna i Rumänien, inte minst Corneliu Codreanu. Därefter skulle han fantisera ihop en kränkande och pervers bakgrundshistoria om sina föräldrar och den egna uppväxten. Och slutligen skulle offret på samma sätt ”bekänna” hur den egna levnadsbanan och personligheten var förvriden och skurkaktig och hur detta tidigare hade gjort honom oemottaglig för marxismen.”
Alla sunda samhällen vilar på respekt för Gud, familj och fosterland, på lojalitet mot den egna familjen och dess förlängning: folket. Sedan 1960-talet har i västvärlden, det som för inte länge sedan kallades kristenheten, en antikultur införts, där omvända värderingar råder. Förkastande av kristendomen, av familjen, förakt för traditionella värderingar och förnekande av den egna etniciteten är de antivärderingar som fostras och premieras i detta posthumana samhälle.
Vad de östeuropeiska nationalisterna utsattes för i kommunisternas tortyrkammare, som syftade till att bryta ned all fundamental självkänsla och identitet har under över ett halvt sekel tillämpats på hela generationer av västerlänningar. Det är samma djävulska program som genomförs, men som regel utan all brutalitet.
Tvärtom – moderna västerlänningar har kunnat hjärntvättas till att hata och förakta sina fäders Tro, Historia och värderingar under ytterst angenäma former – med kärestan, familjen eller bästa kompisarna, nedsjunken i biografsätet, eller hemma i TV-soffan till fredagsmyset där man intar, inte bara chips, öl, läsk och choklad utan – den ena påkostade skildringen efter den andra år ut och år in, generation efter generation, av hur motbjudande, brutala och bigotta européer, från korstågen till idag, förtrycker toleranta, kultiverade och sympatiska svarta, invandrare och – värst, naturligtvis – judar.
Genom denna ständiga, demoraliserande massmediala propaganda har man berett vägen för den inifrån organiserade upplösningen av den europeiska civilisationen; det lilla som finns kvar. Förstörelsen har riktats främst mot dess tre fundament: Kyrkan, familjen och folket/fäderneslandet.
Detta krig mot den europeiska civilisationen, vars föräldralösa barn vi är sedan generationer, har pågått länge, med olika medel och på olika nivåer, men har det senaste halvseklet accelererat på ett sätt få för 50 år sedan hade kunnat föreställa sig.
Kriget mot kristendomen har redan pågått i många hundra år(egentligen tvåtusen år), utrotningen av normala familjestrukturer och moralbegrepp med full kraft sedan mitten av 1960-talet, den etniska upplösningen av de europeiska nationerna ungefär lika länge, men intensifierats de senaste decennierna.
Den etniska förstörelsen, den” mångkulturella” nyordningen, massinvandringen är i en bemärkelse den mest ödesdigra, därför att den mänskligt att döma är irreversibel. Socialt dysfunktionella, demoraliserade folk kan alltid höja sig, genomgå en moralisk och andlig väckelse. Ett folk som berövats sitt land har däremot väldigt dystra framtidsutsikter.
Vi kanske nu ser början till kollapsen för en orättvis, omänsklig och förhoppningsvis ohållbar ordning – den globala finanskapitalismen. Den sociala och ekonomiska kris som nu förmodligen kommer att följa hade varit svår nog att hantera i de förhållandevis etniskt homogena nationer som västerlandet bestod av för bara några decennier sedan. Vilka följderna blir i de moderna, monstruöst mångetniska förortslandskapen när socialbidragen inte betalas ut och maten inte kommer till affären, är frågan.
Vi kan nog dessvärre anta att våra ansvariga makthavare, helt enkelt, inte har tänkt så långt.
Miljontals européer som fortfarande inte är totalt förstörda av den massmediala hjärntvätten ser med frustration och förtvivlan på hur deras hemländer genom massinvandringen raskt inlemmas i tredje världen, men är i praktiken maktlösa mot systemet. För att förstå vad som pågår krävs egentligen inget större skarpsinne eller djupgående kunskaper. Däremot ett visst mått av intellektuellt mod.
Innan vi gör upp med detta destruktiva paradigm enligt vilket vi per definition är onda och vår kristna kultur förkastlig är det meningslöst att diskutera Europas framtid – det finns ingen.
Då är vi dömda att löpa vidare i vårt lämmeltåg mot undergången.”

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Tue 26 Jul - 6:36

Robin Shadowes wrote:
Dunkelman wrote:

Här har vi en liten uppstickare, som kanske vill vara med i kampen om titeln.

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Fronk on Mon 15 Aug - 21:25

Ja.

Och vad är detta dravel om antikrist???

Fronk

Poäng : 2312

Back to top Go down