SDU nekas medlemsskap i LSU.

View previous topic View next topic Go down

SDU nekas medlemsskap i LSU.

Post  Absurd on Wed 29 Jun - 12:24

SDU nekas medlemskap i Sveriges ungdomsorganisationer
Publicerat 28 juni 2011 kl 09:44
Skattefinansierade Landsrådet för Sveriges Ungdomsorganisationer (LSU) har beslutat att inte acceptera Sverigedemokratisk Ungdoms (SDU) medlemsansökan. Enligt LSU:s ordförande Seher Yilmaz beror beslutet på att SDU är "en rasistisk organisation". Samtidigt välkomnar paraplyorganisationen hårt kritiserade Sveriges Unga Muslimer.
http://www.friatider.se/sdu-nekas-medlemskap-i-sveriges-ungdomsorganisationer

Snacka om dubbla regelböcker, inte för att SDU har något att reellt att vinna på att vara med i pseudoorganisationen LSU så ska ju rätt vara rätt. LSU och dess ordförande ger ju bara ännu mer legitimitet till SDU när de nekar dem medlemskap - men det är väl Seher Yilmaz för tjockskallig för att fatta. Att hon (som hbt-hejande miljöpartist) dessutom välkomnar Sveriges unga muslimer är ju bara än mer komiskt. Alla allianser är bra i kampen mot rasismen

Seher Yilmaz:
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2622

Back to top Go down

Re: SDU nekas medlemsskap i LSU.

Post  Ådärkomdenja on Wed 29 Jun - 14:30

Vilket vidrigt, striphårigt äckelfruntimmer. Typisk representant för den äckliga Pk-maffian.
Ådärkomdenja

Poäng : 3576

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Germanen on Wed 29 Jun - 21:26

Absurd wrote:
Att hon (som hbt-hejande miljöpartist) dessutom välkomnar Sveriges unga muslimer är ju bara än mer komiskt.
Jag ser inget konstigt i det. HBT-rörelsen är inget hot mot muslimer däremot är den det för oss europeer.
Germanen

Poäng : 2437

Back to top Go down

Post  Absurd on Thu 30 Jun - 16:16

Germanen wrote:
Absurd wrote:
Att hon (som hbt-hejande miljöpartist) dessutom välkomnar Sveriges unga muslimer är ju bara än mer komiskt.
Jag ser inget konstigt i det. HBT-rörelsen är inget hot mot muslimer däremot är den det för oss europeer.
Islam är väl däremot ett hyffsat reellt hot mot hbt-rörelsen, man ska vara bra jävla pantad (Seher Yilmez) för att tro på att hbt-personer har något människovärde inom islamiska kretsar.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2622

Back to top Go down

Post  Aake on Thu 30 Jun - 16:38

Ådärkomdenja wrote:Vilket vidrigt, striphårigt äckelfruntimmer. Typisk representant för den äckliga Pk-maffian.

Vah?? Hon e ju söt!
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3568

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Fri 1 Jul - 16:50

Aake wrote:
Ådärkomdenja wrote:Vilket vidrigt, striphårigt äckelfruntimmer. Typisk representant för den äckliga Pk-maffian.

Vah?? Hon e ju söt!

Söt? Med en lugg klippt efter en pottkant, och en munbredd av garagedörrskaliber? Nix.
Ådärkomdenja

Poäng : 3576

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Aake on Fri 1 Jul - 17:01

Ådärkomdenja wrote:
Aake wrote:

Vah?? Hon e ju söt!

Söt? Med en lugg klippt efter en pottkant, och en munbredd av garagedörrskaliber? Nix.

Luggen går väl att kamma till och munnen måste ju vara stor nog så man får in staken där.
Aake
Gandaake Grå

Back to top Go down

Post  RL on Fri 1 Jul - 19:10

Aake wrote:

Luggen går väl att kamma till och munnen måste ju vara stor nog så man får in staken där.

lol!
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3045

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Fri 1 Jul - 19:25

Om nu "Aake" eller någon annan här vill spana in lite snygga kvinnor rekommenderar jag att ni tittar på Sverige - Nordkorea i dam fotbolls VM imorgon. Och det är inte svenskorna ni bör spana in :D

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2618

Back to top Go down

Post  Aake on Fri 1 Jul - 19:27

RL wrote:
Aake wrote:

lol!

Finns Viktor P kvar nånstans därute? Det var så länge sedan jag såg till honom
Aake
Gandaake Grå

Back to top Go down

Post  RL on Fri 1 Jul - 19:44

Aake wrote:
RL wrote:
Aake wrote:

lol!

Finns Viktor P kvar nånstans därute? Det var så länge sedan jag såg till honom

Har inte sett till honom sen du mailade mig om honom någon gång i maj-jun 2010 ...skulle gissa att han har flippat ut totalt.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3045

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Fri 1 Jul - 21:05

Nu får ni kolla in koreanskorna lira boll imorgon. Japanskorna har redan nått kvartsfinal. Fattas bara lite kinesiskor nu så jag blir helnöjd :D

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2618

Back to top Go down

Post  Aake on Tue 5 Jul - 8:56

RickyEcholette wrote:Nu får ni kolla in koreanskorna lira boll imorgon. Japanskorna har redan nått kvartsfinal. Fattas bara lite kinesiskor nu så jag blir helnöjd :D

Mvh

Kinesiskor har väl inga tuttar?
Aake
Gandaake Grå

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top