Motgift nu med forum

View previous topic View next topic Go down

Motgift nu med forum

Post  Robin Shadowes on Mon 15 Sep - 0:28

Tänkte bara tipsa om att Motgift numera även har en ny forum-del. Om det nu fortfarande hänger nån här förutom Pauker och Max. lol

http://forum.motgift.nu/
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3747

Back to top Go down

Re: Motgift nu med forum

Post  K. V. Pauker on Tue 16 Sep - 20:29

Robin Shadowes wrote:Tänkte bara tipsa om att Motgift numera även har en ny forum-del. Om det nu fortfarande hänger nån här förutom Pauker och Max. lol

Det är nog nästan bara jag som hänger här idag på riktigt. Max Ronalds är väl något typ ett troll eller en ironisk postare som driver litet med mina inlägg och med forumet. Fast Skribenten postade ju ett batteri med inlägg för några månader sedan.

Exilen är ett väldigt bra forum eftersom det är oberoende.

För de som reggat sitt Exilen-konto med en bra e-postadress borde Exilen vara ett bra forum.

Fler borde länka till läsvärda inlägg på Exilen och forumet som sådant. Sist jag såg något sådant var på Flashback för någon månad sedan där någon länkat till mitt startinlägg om att sysselsättningsgraden var lägre än 1990.

Exilens stora tapp skedde när huvudmoderatorn (som också höll i Politiskt Inkorrekt) dog för några år sedan och forumet fick flytta. Då försvann bl a TIH och LoK, som båda hade ekonomie doktorsexamen. De hade nog kunnat tillföra forumet en del idag.

K. V. Pauker

Poäng : 2844

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 16 Sep - 20:48

K. V. Pauker wrote:
Robin Shadowes wrote:Tänkte bara tipsa om att Motgift numera även har en ny forum-del. Om det nu fortfarande hänger nån här förutom Pauker och Max. lol

Det är nog nästan bara jag som hänger här idag på riktigt. Max Ronalds är väl något typ ett troll eller en ironisk postare som driver litet med mina inlägg och med forumet. Fast Skribenten postade ju ett batteri med inlägg för några månader sedan.

Exilen är ett väldigt bra forum eftersom det är oberoende.

För de som reggat sitt Exilen-konto med en bra e-postadress borde Exilen vara ett bra forum.

Fler borde länka till läsvärda inlägg på Exilen och forumet som sådant. Sist jag såg något sådant var på Flashback för någon månad sedan där någon länkat till mitt startinlägg om att sysselsättningsgraden var lägre än 1990.

Exilens stora tapp skedde när huvudmoderatorn (som också höll i Politiskt Inkorrekt) dog för några år sedan och forumet fick flytta. Då försvann bl a TIH och LoK, som båda hade ekonomie doktorsexamen. De hade nog kunnat tillföra forumet en del idag.  

Jag håller med om att det är trist att forumet har blivit så dött. Det var ju ett trevligt om än mindre alternativ till Flashback som tenderar att bli lite stirrigt p g a sin storlek. Tyckte det fanns rätt bra blandning på folk även om det var litet som forum. Fanns ju inte så många troll heller även om dom som fanns kunde vara nog så irriterande. I synnerhet Assback och Antisvensk.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3747

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 17 Sep - 21:26

K. V. Pauker wrote:Max Ronalds är väl något typ ett troll eller en ironisk postare som driver litet med mina inlägg och med forumet.

Jag tycker jag har varit ganska saklig i min kritik av sverigedemokratin. Har iofs läst och kommenterat dina inlägg sedan 1999 så det kanske finns ett och annat lågvattenmärke. Var det någon som skrev "jävla racetraitor" var det förmodligen jag.
Max Ronalds

Poäng : 2750

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 18 Sep - 9:35

Undertecknad tittar in då och då, men med så låg aktivitetesnivå som nu, och sedan länge, så blir det inte särskilt attraktivt. Forumet var nere under x dagar för några veckor sedan, jag trodde det var nedlagt, men vips dök Exilen upp igen.

OT, men idag är Flashback (forumet, .org) nere, men man säger på .se att man räknar med att vara uppe senare idag. Kanske hackat, det har ju varit en hel del av den varan, med Researchgruppen/piscator-Aschberg inblandad, att det pågår mycket illvillig agerande är tydligt, kopplat till det politiska vänsterhärkets beteende mot allt icke-Pk, och deras skräck för nätets fria röster, via Fb, AP och xPonerat, samt Fria Tider som de flitigaste alternativen till gammel-/lögnmedia.
Ådärkomdenja

Poäng : 3600

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top