"Offentligt slöseri"-tråden

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: "Offentligt slöseri"-tråden

Post  Robin Shadowes on Fri 9 Dec - 19:48

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:Lena Holfve har föreslagit att det borde både alko- och drogtestas i riksdagen och förmodligen inom kommun och landsting också. Hon argumentar med att missbrukare får försämrat allmän-omdöme och personlighetsförändringar. Med tanke på hur dom uppträder så skulle jag inte bli förvånad om många knaprar piller till både höger och vänster.

Ja varför inte. Det minsta man kan begära är att dem som bollar med våra skattepengar gör det nyktra o drogfria ...iaf när dom trycker på knapparna

En annan sak som hon har påpekat är att pundare i synnerhet är extremt paranoida och att dom alltid skyller ifrån sig på något externt. Något som jag personligen kan konfirmera från mitt eget förflutna. Visserligen var jag brassare men träffade ofta en massa olika pundare eftersom dom även var kranar. Schweinpelz himself går sannolikt på något preparat med tanke på hur han beter sig. Hans fixering vid SD är ett typiskt pundar-syndrom. Han uppträder ofta förvirrat och har glansiga ögon. Är emotionellt avtrubbad. Frågan är snarare exakt vad han går på. Snortar han linor eller har han läkare som piller-trillar åt honom? Vår Barbar borde tvingas pinka i en burk tycker jag. Tror han hade nog satt sig på tvären som Bodström. :twisted: :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3716

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Fri 9 Dec - 21:17

Robin Shadowes wrote:
RL wrote:
Robin Shadowes wrote:Lena Holfve har föreslagit att det borde både alko- och drogtestas i riksdagen och förmodligen inom kommun och landsting också. Hon argumentar med att missbrukare får försämrat allmän-omdöme och personlighetsförändringar. Med tanke på hur dom uppträder så skulle jag inte bli förvånad om många knaprar piller till både höger och vänster.

Ja varför inte. Det minsta man kan begära är att dem som bollar med våra skattepengar gör det nyktra o drogfria ...iaf när dom trycker på knapparna

En annan sak som hon har påpekat är att pundare i synnerhet är extremt paranoida och att dom alltid skyller ifrån sig på något externt. Något som jag personligen kan konfirmera från mitt eget förflutna. Visserligen var jag brassare men träffade ofta en massa olika pundare eftersom dom även var kranar. Schweinpelz himself går sannolikt på något preparat med tanke på hur han beter sig. Hans fixering vid SD är ett typiskt pundar-syndrom. Han uppträder ofta förvirrat och har glansiga ögon. Är emotionellt avtrubbad. Frågan är snarare exakt vad han går på. Snortar han linor eller har han läkare som piller-trillar åt honom? Vår Barbar borde tvingas pinka i en burk tycker jag. Tror han hade nog satt sig på tvären som Bodström. :twisted: :twisted:

Intressant. Har aldrig förstått mig på kvartsnegerns märkliga beteende. Du kanske har pointat ut det bakomliggande dilemmat. Hans stelt stirrande blick är fog nog, för att din teori stämmer.

Sverige, landet som leds av en neddrogad mulattättling. Jag är glad att jag lämnat denna depraverade soppa, som hybriden kokat ihop.
Ådärkomdenja

Poäng : 3572

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 9 Dec - 22:49

Ådärkomdenja wrote:
Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

Intressant. Har aldrig förstått mig på kvartsnegerns märkliga beteende. Du kanske har pointat ut det bakomliggande dilemmat. Hans stelt stirrande blick är fog nog, för att din teori stämmer.

Sverige, landet som leds av en neddrogad mulattättling. Jag är glad att jag lämnat denna depraverade soppa, som hybriden kokat ihop.

Vet inte om du har noterat att pundare oftast är trådsmala? Jag tänker på gatu-pundarna. Dom går ju oftast på amfetamin om dom inte går på heroin. Somalierna går på khat men det brukar ju oftast jämföras med amfetamin. Barbaren är ju inte direkt smal men det skulle ju kunna bero på hans position. Han har förmodligen så pass mycket folk omkring sig som ser till att han får tillräckligt med näring. En omsorg som knappast Leffe på plattan kan räkna med. Den dagen då Schweinpelz faller i onåd kanske vi får se honom virra omkring som en vandrande hålögd pinne på plattan i sjaskiga kläder.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 13 Dec - 22:26

Lång och dyr omställning att ta bort riktnummer
Begreppet ”nollåtta” kan bli ett minne blott. Nästa år fattas beslut om att de geografiska riktnummerområdena försvinner.

Men det är en dyrbar historia. När samma sak utreddes för tio år sedan hamnade slut­notan på 9,4 miljarder kronor.

Liksom när länsbokstaven på bilarnas registreringsskyltar togs bort, står det svenska telefonisystemet inför stora förändringar. Då invände många mot att man inte längre kunde se från vilken del av landet medtrafikanterna var med de nya ortsanonyma skyltarna.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/lang-och-dyr-omstallning-att-ta-bort-riktnummer

fantastiskt, minst 9,4 MILJARDER för att ta bort riktnummer.
Hur sjuka i huvudet är dessa horpolitiker? Finns liksom inte ens något skäl till att ta bort riktnummer, bara bra att man ser vart folk ringer från.
Och det är inte bara ett framtida slöseri, vi snackar ett slöseri redan nu då några konsulter får betalat för att räkna ut att det kostar en massa pengar.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3780

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 8:05

Ett annat slöseri med skattemedel noterade jag idag (har iofs sett det tidigare men idag kom jag ihåg att komma in hit och notera det hela) och det är
åk-kort till skolbarn som bor väldigt nära sina skolor.

Var på Slöddermalm (don't ask me why) först och främst var det väldigt rasrent, men iaf till slöseriet så var det barn som hoppade på samma innerstadsbuss jag satt på
det fascinerande var att de hoppade av på nästa station och den som åkt innerstadsbussar vet att hållplatserna är 50-100 meter ifrån varandra, distansen är kort iaf (troligtvis som
en service för gamlingarna vilket är bra).
Dessa barn hoppar då av efter en station och går till sin skola som ligger precis vid station.

För det första vad är det för extremt lat generation som man föder upp? Snacka om att bygga en lat karaktär redan där och sen varför slösar man bort skattepengar på
att ge varenda unge ett åkkort, bor de 1 kilometer eller närmare skolan så borde de inte få något åkkort, de borde gå eller cykla.
Hur många miljoner slösar man inte bort redan där?

Helt otroligt hur man som stat kan ösa ut pengar på all möjlig idioti och sedan låna pengar av diverse banker och institut, samtidigt som man har en statsskuld som är lika stor som 10 årsbudgetar.
Vilka pajaser.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 16 Dec - 15:27

Stratiotes Iesous C wrote:Ett annat slöseri med skattemedel noterade jag idag (har iofs sett det tidigare men idag kom jag ihåg att komma in hit och notera det hela) och det är

Var på Slöddermalm (don't ask me why) först och främst var det väldigt rasrent, men iaf till slöseriet så var det barn som hoppade på samma innerstadsbuss jag satt på
det fascinerande var att de hoppade av på nästa station och den som åkt innerstadsbussar vet att hållplatserna är 50-100 meter ifrån varandra, distansen är kort iaf (troligtvis som
Dessa barn hoppar då av efter en station och går till sin skola som ligger precis vid station.

För det första vad är det för extremt lat generation som man föder upp? Snacka om att bygga en lat karaktär redan där och sen varför slösar man bort skattepengar på
att ge varenda unge ett åkkort, bor de 1 kilometer eller närmare skolan så borde de inte få något åkkort, de borde gå eller cykla.

Helt otroligt hur man som stat kan ösa ut pengar på all möjlig idioti och sedan låna pengar av diverse banker och institut, samtidigt som man har en statsskuld som är lika stor som 10 årsbudgetar.
Vilka pajaser.

Dom kommer säkert bli extremt feta också. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Fri 16 Dec - 15:49

Stratiotes Iesous C wrote:Ett annat slöseri med skattemedel noterade jag idag (har iofs sett det tidigare men idag kom jag ihåg att komma in hit och notera det hela) och det är

Vilka pajaser.

När jag gick i lågstadiet och fortfarande bodde i Stockholm så fick jag själv masa mig till skolan längs hela Norr Mälarstrand drygt 2 km ...buss tog man bara om man skulle till Norrmalmstorg, Gröna Lund o likn. Här i Lund finns öht ingen anledning att nyttja buss, stan är inte stor nog för det.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3041

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 17:25

RL wrote:När jag gick i lågstadiet och fortfarande bodde i Stockholm så fick jag själv masa mig till skolan längs hela Norr Mälarstrand drygt 2 km ...buss tog man bara om man skulle till Norrmalmstorg, Gröna Lund o likn. Här i Lund finns öht ingen anledning att nyttja buss, stan är inte stor nog för det.

Dvs. 2 eller 3 kilometers gräns kan vara något. Frågan är vad detta spektakel kostar årligen, annan sak är att numera så är bussarna överfyllda med såna här ungar, vissa som åker en "längre" sträcka, typ halva Slöddermalm, känns som om det skulle ta de en 10 minuter att gå den sträckan, men det är ju så jobbigt ;)
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Fri 16 Dec - 17:38

Stratiotes Iesous C wrote:
RL wrote:När jag gick i lågstadiet och fortfarande bodde i Stockholm så fick jag själv masa mig till skolan längs hela Norr Mälarstrand drygt 2 km ...buss tog man bara om man skulle till Norrmalmstorg, Gröna Lund o likn. Här i Lund finns öht ingen anledning att nyttja buss, stan är inte stor nog för det.

Dvs. 2 eller 3 kilometers gräns kan vara något. Frågan är vad detta spektakel kostar årligen, annan sak är att numera så är bussarna överfyllda med såna här ungar, vissa som åker en "längre" sträcka, typ halva Slöddermalm, känns som om det skulle ta de en 10 minuter att gå den sträckan, men det är ju så jobbigt ;)

Fast det här kan ju även bero på att föräldrar är mer rädda för att deras barn ska drabbas av peddon eller rånas av blattegäng nuförtiden.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 18:13

RL wrote:

Fast det här kan ju även bero på att föräldrar är mer rädda för att deras barn ska drabbas av peddon eller rånas av blattegäng nuförtiden.

Visst är de säkert livrädda för sånt slödder MEN då får de stå för kulorna till det själva. Vi hade fullt med pedofiler och blottare där jag växte upp vi brukade stena dessa, tänk dig själv en flock ungar som jagar en blottare och kastar sten på honom, det var rätt fascinerande att växa upp i ghettot (därav min urusla svenska, var inte alltid lärarledda lektioner i ghettot), metoden fungerade avskräckande för blottarna vågade inte visa sig efter steningarna. Det fanns en helt annan sammanhörighet på den tiden, nu är allt som bortblåst.
Även våra föräldrar attackerade pedofilerna som bodde i områdena, det var ett mycket mycket bättre Sverige. Nu har sjupartister, vänsterextremister och invandrare saboterat allt detta.
Må de alla brinna i den eviga elden om de inte vänder sig till Jesus.

Här är mer slöseri med skattemedel:
Miljoner skattekronor till invandrare som inte finns
Migrationsverket har sedan i somras betalat över 20 miljoner kronor till fyra välfärdsbolag i Malmö för sängplatser åt invandrare - som inte finns.

http://www.friatider.se/miljoner-skattkronor-till-invandrare-som-inte-finns
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Fri 16 Dec - 18:22

Även våra föräldrar attackerade pedofilerna som bodde i områdena, det var ett mycket mycket bättre Sverige.

Det stämmer, i slutet av 60-talet var t o m min mor med och hjälpte till att driva bort fyllehundar från vår lekplats på Kungsholmen ...nu finns inga som vid sin sinnens fulla bruk går ut obeväpnade och försöker schasa bort blattar o annat slödder.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 20:54

RL wrote:
Även våra föräldrar attackerade pedofilerna som bodde i områdena, det var ett mycket mycket bättre Sverige.

Det stämmer, i slutet av 60-talet var t o m min mor med och hjälpte till att driva bort fyllehundar från vår lekplats på Kungsholmen ...nu finns inga som vid sin sinnens fulla bruk går ut obeväpnade och försöker schasa bort blattar o annat slödder.

Var ju mer av Sveriges gyllene generation det där, ungefär som under samma tidsepok även var jänkarnas gyllene generation.

Här ännu mer slöseri med skattebetalarnas pengar:
Invandrarnas anti-integrations organisationer blir i "nytänkarnas" värld helt plötsligt organisationer för integration.
Krig är fred, Kärlek är hat osv.
http://avpixlat.info/2011/12/16/integrationsbidrag-till-segregationsforeningar/
"jaa dy vet vi entegreerar, ve rooker okk titta fuutbull"
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 21:07

Avpixlat verkar ha tagit till sig och producerar fler slöseri-artiklar, det är bra, det är på svenssons nivå så att de förstår att de blir rånade.

Döda svenskar bidrar till islamiseringen
http://avpixlat.info/2011/12/16/doda-svenskar-bidrar-till-islamiseringen/
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Fri 16 Dec - 21:11

Stratiotes Iesous C wrote:Avpixlat verkar ha tagit till sig och producerar fler slöseri-artiklar, det är bra, det är på svenssons nivå så att de förstår att de blir rånade.

Jag såg det :) ...men vem är den här idioten "cristianvalues" som svamlar i avpixlat-trådarna? ...har inte tänkt på den nollan förräns idag.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 16 Dec - 21:23

RL wrote:

Var ju mer av Sveriges gyllene generation det där, ungefär som under samma tidsepok även var jänkarnas gyllene generation.

Här ännu mer slöseri med skattebetalarnas pengar:
Invandrarnas anti-integrations organisationer blir i "nytänkarnas" värld helt plötsligt organisationer för integration.
Krig är fred, Kärlek är hat osv.
http://avpixlat.info/2011/12/16/integrationsbidrag-till-segregationsforeningar/
"jaa dy vet vi entegreerar, ve rooker okk titta fuutbull"

Så kommer nog framtidens svenska att skrivas och låta med. Multikulti-packet ser givetvis inget problem i det. Dom tycker säkert att språket är i ständig förändring och tar intryck utifrån. Dom kommer säkert även att påpeka att inte många idag skulle förstå 1700-talets svenska och kanske även visar nåt exempel, kanske från Linné eller nån annan. Så det är väl bara att vänja sig och gilla läget med abooo, vi veit farr dinn brevvlådda bour!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 21:33

RL wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Avpixlat verkar ha tagit till sig och producerar fler slöseri-artiklar, det är bra, det är på svenssons nivå så att de förstår att de blir rånade.

Jag såg det :) ...men vem är den här idioten "cristianvalues" som svamlar i avpixlat-trådarna? ...har inte tänkt på den nollan förräns idag.

Det är något av kommunisttrollen, det är ett par stycken som går in och drar sitt rabblande. Finns en DanielJ001 och en snubbe som inte kan något om islam som har något svenskt namn, DanielJ001 härjar ordentligt i tråden om slöjor på Poliser:
http://avpixlat.info/2011/12/16/sd-kritiserar-beslojad-muslimsk-poliskvinna/

Arbetarperspektiv är en av alla dessa låtsas arbetare som parasiterar på systemet som är inne och härjar och hasplar ur sig en massa trams som inte förekommer bland arbetare. Många troll blir det.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 16 Dec - 21:52

"Judiska församlingen i Malmö får extra mycket pengar när regeringen idag anslår fyra miljoner kronor för att öka säkerheten för Sveriges judar.
– Problemen är störst i Malmö, säger integrationsminister Erik Ullenhag (FP)."

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1591565/Extrapengar-ska-ge-okat-skydd-for-Malmos-judar.html

Tar man hit muslimer - ja då kostar det
Dunkelman

Poäng : 3230

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 21:57

Dunkelman wrote:

"Judiska församlingen i Malmö får extra mycket pengar när regeringen idag anslår fyra miljoner kronor för att öka säkerheten för Sveriges judar.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1591565/Extrapengar-ska-ge-okat-skydd-for-Malmos-judar.html

Bättre att de åker hem till Israel, då får de t.o.m. bära vapen.
Vidare så är jag emot även detta bidragsslöseri. Allt sånt här slösande med skattepengar.

Guds tanke är även att alla judar ska flytta hem till Israel, de verkar inte läsa Tanach (Gamla Testamentet) särskilt noga:
Jeremiah 16:15 But, The LORD liveth, that brought up the children of Israel from the land of the north, and from all the lands whither he had driven them: and I will bring them again into their land that I gave unto their fathers.
Jeremiah 16:16 Behold, I will send for many fishers, saith the LORD, and they shall fish them; and after will I send for many hunters, and they shall hunt them from every mountain, and from every hill, and out of the holes of the rocks.

det är ganska uppenbart att dessa kommunister, nazister, muslimer osv. är jägarna som jagar judarna och mening är att de ska fly hem inte bygga säkerhetsanordningar i Malmö, fast nu är det väl nästan bara gamla judar kvar där i Malmö, de unga är väl smarta nog och drar.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Fri 16 Dec - 22:02

RL wrote:

Intressant iakttagelse. Jag ägnar viss tid på AP, för att bemöta Pk-företrädare, som tycks ha en plan för att attackera det fria ordet. Det finns några gammel-murvlar, som envist trumpetar ut sina mossbelupna dogmer. Men av och till, jag har nästintill statistisk koll på detta, så dyker det upp oförskämda juniorslynglar, som hoppar in i debatten, oftast nyreggade inom senaste månaden, med samma obskyra vänsterklichéer på sin agenda. Jag känner mig övertygad om att svinpälsen Stieg Larsson, tillika kommunisten, och upphovsmannen till bedrövliga 'Expo', DDR-Stasi hade jublat åt organisationen, har lämnat efter sig en anbefalld ordning och generalplan, där diverse morbida vänsterjournalister inom gammelmedia, jämte 'praktikanter' - det liknar SSU - har ett uppdrag att motverka det fria ordet.

Ty(v)ärr har kork(s)kallarna inte fattat, att ju mer dom skriver om AP, sajten debatteras på riksmedianivå numera, så motverkar dom sina egna intressen. Deras attacker blir en bumerang, man kan bara tacka för hjälpen.
Ådärkomdenja

Poäng : 3572

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 16 Dec - 22:13

Dunkelman wrote:

Bättre att de åker hem till Israel, då får de t.o.m. bära vapen.
Vidare så är jag emot även detta bidragsslöseri. Allt sånt här slösande med skattepengar.

Guds tanke är även att alla judar ska flytta hem till Israel, de verkar inte läsa Tanach (Gamla Testamentet) särskilt noga:
Jeremiah 16:15 But, The LORD liveth, that brought up the children of Israel from the land of the north, and from all the lands whither he had driven them: and I will bring them again into their land that I gave unto their fathers.
Jeremiah 16:16 Behold, I will send for many fishers, saith the LORD, and they shall fish them; and after will I send for many hunters, and they shall hunt them from every mountain, and from every hill, and out of the holes of the rocks.

det är ganska uppenbart att dessa kommunister, nazister, muslimer osv. är jägarna som jagar judarna och mening är att de ska fly hem inte bygga säkerhetsanordningar i Malmö, fast nu är det väl nästan bara gamla judar kvar där i Malmö, de unga är väl smarta nog och drar.

Tror du att Israel någonsin kommer att återlösas?
En del kristna falanger och troende judar inriktar sina krafter på
att det ska ske. En ohelig allians, samma mål men olika syften.
Vilket är din intention med en återlösning?
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 22:27

Ådärkomdenja wrote:
RL wrote:

Intressant iakttagelse. Jag ägnar viss tid på AP, för att bemöta Pk-företrädare, som tycks ha en plan för att attackera det fria ordet. Det finns några gammel-murvlar, som envist trumpetar ut sina mossbelupna dogmer. Men av och till, jag har nästintill statistisk koll på detta, så dyker det upp oförskämda juniorslynglar, som hoppar in i debatten, oftast nyreggade inom senaste månaden, med samma obskyra vänsterklichéer på sin agenda. Jag känner mig övertygad om att svinpälsen Stieg Larsson, tillika kommunisten, och upphovsmannen till bedrövliga 'Expo', DDR-Stasi hade jublat åt organisationen, har lämnat efter sig en anbefalld ordning och generalplan, där diverse morbida vänsterjournalister inom gammelmedia, jämte 'praktikanter' - det liknar SSU - har ett uppdrag att motverka det fria ordet.

Ty(v)ärr har kork(s)kallarna inte fattat, att ju mer dom skriver om AP, sajten debatteras på riksmedianivå numera, så motverkar dom sina egna intressen. Deras attacker blir en bumerang, man kan bara tacka för hjälpen.

Mycket möjligt, det stämmer ju med alla uppdragna planer om kommunismen.
Bara titta på kommunisterns mål som de hade redan 1963, från Amerikanska kongressen:
Communist Goals (1963)
Congressional Record--Appendix, pp. A34-A35

http://uhuh.com/nwo/communism/comgoals.htm

det är ju samma punkter de kört efter i Sverige.
Blanda in lite Alinsky och sånt skit också så har du receptet på skitkakan de bakat, och de kommer alla tvingas att ta en rejäl tugga innan det här är över.
Det är så roligt då de inte förstår att de som är dessa som så lättvindigt säljer ut sina egna familje ÄR de nyttiga idioterna som deras förebilder talade om, de är
de som först kommer dödas.
2 Timothy 3:13 But evil men and seducers shall wax worse and worse, deceiving, and being deceived.

dessa ondskans män vilseleder och på samma gång blir de själva vilseledda, det är så poetiskt.
Roligast är att de tror att sin lära är ateistisk när den är satanisk från början till slut, Marx var satanist ( http://horst-koch.de/joomla_new/content/view/134/145/ och satanismen är ju lögnens egna religion), ungefär som vissa nationalsocialister tror att nationalsocialismen var "kristen" när det rör sig om en ockult mysteriereligion där grundfundamentet står att finna hos en rysk mystikerkvinna Helena Petrovna Blavastka. Här en intressant synvinkel: http://usminc.org/blavatsky.html
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 16 Dec - 22:37

Dunkelman wrote:Tror du att Israel någonsin kommer att återlösas?
En del kristna falanger och troende judar inriktar sina krafter på
att det ska ske. En ohelig allians, samma mål men olika syften.
Vilket är din intention med en återlösning?

Hur menar du återlösas? Det står klart och tydligt vad som ska ske i Bibeln, hitills har inget slagit fel och inget kommer slå fel, jag skulle inte ställa mig framför det här och försöka motarbeta det, det är lite som att ställa sig på en tågräls och försöka stoppa ett godståg som kommer farande i maxfart och tro att man ska kunna stoppa tåget med sina hände, det enda som händer är att man blir mosad. Många tusen som bli splattade av det här tåget.

Vad ni missar här och många andra missar här är att Israels BEN är tillbaka och på väg tillbaka till landet, de har fortfarande inte inte fått sin ande (livskraft) tillbaka ännu. Det är något som kallas the Valley of Dry Bones prophecy, kolla upp det hela så får du se vad som händer, om du ska ta ett råd av mig så är mitt råd till dig, stå inte i vägen när det här sker, mycket farligt. Stå en bit bort istället så kommer du även få se exakt vad som kommer att ske.

En kort simpel förklaring av hela profetian som vi ser utspelas nu där du bland annat medverkar till att driva Israel tillbaka till Israel.
http://www.gospeltruth.info/valleyofbones.htm
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 16 Dec - 23:02

Dunkelman wrote:Tror du att Israel någonsin kommer att återlösas? En del kristna falanger och troende judar inriktar sina krafter på att det ska ske. En ohelig allians, samma mål men olika syften. Vilket är din intention med en återlösning?
Hur menar du återlösas? Det står klart och tydligt vad som ska ske i Bibeln, hitills har inget slagit fel och inget kommer slå fel, jag skulle inte ställa mig framför det här och försöka motarbeta det, det är lite som att ställa sig på en tågräls och försöka stoppa ett godståg som kommer farande i maxfart och tro att man ska kunna stoppa tåget med sina hände, det enda som händer är att man blir mosad. Många tusen som bli splattade av det här tåget. Vad ni missar här och många andra missar här är att Israels BEN är tillbaka och på väg tillbaka till landet, de har fortfarande inte inte fått sin ande (livskraft) tillbaka ännu. Det är något som kallas the Valley of Dry Bones prophecy, kolla upp det hela så får du se vad som händer, om du ska ta ett råd av mig så är mitt råd till dig, stå inte i vägen när det här sker, mycket farligt. Stå en bit bort istället så kommer du även få se exakt vad som kommer att ske. En kort simpel förklaring av hela profetian som vi ser utspelas nu där du bland annat medverkar till att driva Israel tillbaka till Israel. http://www.gospeltruth.info/valleyofbones.htm

Jag har lyssnat på kristna som menar att när Israel blir återlöst (alla judar i diasporan har återvänt) ska de anamma kristendomen. Judarna menar istället att när detta händer ska den riktiga Messias träda fram. De flesta judarna har väl aldrig erkänt Jesus som Messias?

Alla ateistiska/satanistiska judekapitalister och bolsjevikjudar, vad har de för roll
i det hela? Ska de också återvända till israel, när signalen ljuder?

Last edited by Dunkelman on Sat 17 Dec - 10:30; edited 2 times in total
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 16 Dec - 23:04

RL wrote:

Det är något av kommunisttrollen, det är ett par stycken som går in och drar sitt rabblande. Finns en DanielJ001 och en snubbe som inte kan något om islam som har något svenskt namn, DanielJ001 härjar ordentligt i tråden om slöjor på Poliser:

Arbetarperspektiv är en av alla dessa låtsas arbetare som parasiterar på systemet som är inne och härjar och hasplar ur sig en massa trams som inte förekommer bland arbetare. Många troll blir det.

Det har varit en helvetes massa troll på Kents blogg också. Sist jag kollade var det en tråd med nästan 300 kommentarer på en tråd. Jag kommer inte ihåg några namn dock.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 17 Dec - 0:32

Dunkelman wrote:
Dunkelman wrote:Tror du att Israel någonsin kommer att återlösas? En del kristna falanger och troende judar inriktar sina krafter på att det ska ske. En ohelig allians, samma mål men olika syften. Vilket är din intention med en återlösning?
Hur menar du återlösas? Det står klart och tydligt vad som ska ske i Bibeln, hitills har inget slagit fel och inget kommer slå fel, jag skulle inte ställa mig framför det här och försöka motarbeta det, det är lite som att ställa sig på en tågräls och försöka stoppa ett godståg som kommer farande i maxfart och tro att man ska kunna stoppa tåget med sina hände, det enda som händer är att man blir mosad. Många tusen som bli splattade av det här tåget. Vad ni missar här och många andra missar här är att Israels BEN är tillbaka och på väg tillbaka till landet, de har fortfarande inte inte fått sin ande (livskraft) tillbaka ännu. Det är något som kallas the Valley of Dry Bones prophecy, kolla upp det hela så får du se vad som händer, om du ska ta ett råd av mig så är mitt råd till dig, stå inte i vägen när det här sker, mycket farligt. Stå en bit bort istället så kommer du även få se exakt vad som kommer att ske. En kort simpel förklaring av hela profetian som vi ser utspelas nu där du bland annat medverkar till att driva Israel tillbaka till Israel. http://www.gospeltruth.info/valleyofbones.htm

Jag har lyssnat på kristna som menar att när Israel blir återlöst (alla judar i diasporan har återvänt) ska de anamma kristendomen. Judarna menar istället att när detta händer ska den riktiga Messias träda fram. De flesta judarna har väl aldrig erkänt Jesus som Messias?

Alla ateistiska/satanistiska judekapitalister och bolsjevikjudar vad har de för roll
i det hela? Ska de också återvända till israel, när signalen ljuder?

Njae så enkelt är det inte. Bibeln är klar och tydlig med att Två tredjedelar av alla judar kommer att utplånas, medans den sista tredjedelen kommer tas igenom allt kommer (krig, "naturkatastrofer" och allt vad det är, bara kika in t.ex. Joel, Daniel, Zechariah, Revelation of Jesus Christ (Uppenbarelseboken alltså)),
de satanister som finns bland judarna, vänsterjudarna och även en hel del av högerjudarna kommer stryka med här då de kommer välja att följa antikrist, vad dessa "Christian Zionists" som de kallas är att förenkla allting. Alla som överlever detta kommer att tro på Jesus.
Det här handlar ju om ett val för det judiska folket att välja om de vill följa Gud eller om de vill följa en avgud helt enkelt, två tredjedelar kommer att välja avguden, däribland dessa som alla springer och ojar sig över ("de kontrollerar världen" nej de kontrollerar inte världen, Satan kontrollerar den här världen de är enbart slavar, de gör som de blir tillsagda eller så far rikitgt illa.).

Job 33:14 For God speaketh once, yea twice, yet man perceiveth it not.
De som folk har helt enkelt fått en chans till men som sagt 66% kommer välja fel IGEN och då är det kör för de.

När Israel är åter i landet och rätt tid är inne så smäller det rejält, ta noga i akt när de börjar bygga det Tredje Templet då kommer det bli riktigt livat.

Även här så får ju de som sägs längta till "Armageddon", korrekta termen är the Day of the LORD, Armageddon är bara Megiddos fält där ett stort slag kommer ske:
Amos 5:18 Woe unto you that desire the day of the LORD! to what end is it for you? the day of the LORD is darkness, and not light.
Amos 5:19 As if a man did flee from a lion, and a bear met him; or went into the house, and leaned his hand on the wall, and a serpent bit him.
Amos 5:20 Shall not the day of the LORD be darkness, and not light? even very dark, and no brightness in it?

så om det är någon som är så dum att den längtar till det här så är det VE de.

Grejen handlar som du kan se om Israel accepterar Jesus som Messias eller inte. Endast en tredje del kommer göra det.

Zechariah 12:10 And I will pour upon the house of David, and upon the inhabitants of Jerusalem, the spirit of grace and of supplications: and they shall look upon me whom they have pierced, and they shall mourn for him, as one mourneth for his only son, and shall be in bitterness for him, as one that is in bitterness for his firstborn.

Zechariah 13:6 And one shall say unto him, What are these wounds in thine hands? Then he shall answer, Those with which I was wounded in the house of my friends.

Psalms 22:1-31 To the chief Musician upon Aijeleth Shahar, A Psalm of David. My God, my God, why hast thou forsaken me? why art thou so far from helping me, and from the words of my roaring? O my God, I cry in the daytime, but thou hearest not; and in the night season, and am not silent. But thou art holy, O thou that inhabitest the praises of Israel. Our fathers trusted in thee: they trusted, and thou didst deliver them. They cried unto thee, and were delivered: they trusted in thee, and were not confounded. But I am a worm, and no man; a reproach of men, and despised of the people. All they that see me laugh me to scorn: they shoot out the lip, they shake the head, saying, He trusted on the LORD that he would deliver him: let him deliver him, seeing he delighted in him. But thou art he that took me out of the womb: thou didst make me hope when I was upon my mother's breasts. I was cast upon thee from the womb: thou art my God from my mother's belly. Be not far from me; for trouble is near; for there is none to help. Many bulls have compassed me: strong bulls of Bashan have beset me round. They gaped upon me with their mouths, as a ravening and a roaring lion. I am poured out like water, and all my bones are out of joint: my heart is like wax; it is melted in the midst of my bowels. My strength is dried up like a potsherd; and my tongue cleaveth to my jaws; and thou hast brought me into the dust of death. For dogs have compassed me: the assembly of the wicked have inclosed me: they pierced my hands and my feet. I may tell all my bones: they look and stare upon me. They part my garments among them, and cast lots upon my vesture. But be not thou far from me, O LORD: O my strength, haste thee to help me. Deliver my soul from the sword; my darling from the power of the dog. Save me from the lion's mouth: for thou hast heard me from the horns of the unicorns. I will declare thy name unto my brethren: in the midst of the congregation will I praise thee. Ye that fear the LORD, praise him; all ye the seed of Jacob, glorify him; and fear him, all ye the seed of Israel. For he hath not despised nor abhorred the affliction of the afflicted; neither hath he hid his face from him; but when he cried unto him, he heard. My praise shall be of thee in the great congregation: I will pay my vows before them that fear him. The meek shall eat and be satisfied: they shall praise the LORD that seek him: your heart shall live for ever. All the ends of the world shall remember and turn unto the LORD: and all the kindreds of the nations shall worship before thee. For the kingdom is the LORD'S: and he is the governor among the nations. All they that be fat upon earth shall eat and worship: all they that go down to the dust shall bow before him: and none can keep alive his own soul. A seed shall serve him; it shall be accounted to the Lord for a generation. They shall come, and shall declare his righteousness unto a people that shall be born, that he hath done this.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 17 Dec - 0:33

Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

Det har varit en helvetes massa troll på Kents blogg också. Sist jag kollade var det en tråd med nästan 300 kommentarer på en tråd. Jag kommer inte ihåg några namn dock.

Men det är ju för att han har så vem som helst kan gå in och härja. Roligast är att det är blandat kommunister och nassar :D
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top