Egyptiern/a igen, andra fakta

View previous topic View next topic Go down

Egyptiern/a igen, andra fakta

Post  Axel on Thu 11 Aug - 17:54

Han tycks ha haft det bra som avlagt en Masters-examen i fängelset, precis som man kan göra här. Vad det gäller domen och de båda Egyptierna, är det som med Christer Petterson, ibland räcker inte bevisen.

Fredrik Laurin från Kalla fakta som fann på hemtransporten: "Jag förstår inte detta när Sverige brukar kasta ut folk till höger och vänster. JK har bekräftat tortyr. Dom genomgick en rättsvidrig process".

Hur objektiva Kalla fakta är har visat sig om Silvias far där dom glömde det.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=4641683

Hur ofta har vi sänt hem 2 terrorister och var det verkligen så farligt som fång-transport?

JK har trott på vad de säger om tortyr, men det finns inte ett enda bevis visat ännu, 6 miljoner i skadestånd var ett politiskt pris.

Var det en rättsvidrig process att den ena frigavs utan straff?

Ska man använda svenska normer, när någon begått brott i ett annat land på dess villkor?

Varför fick familjen stanna när Agiza saknade asylskäl?

Och som flera påpekat är Egypten ett annat land nu, då han släpptes utan att ha avtjänat sitt straff.
Axel
Bannlyst

Poäng : 3040

Back to top Go down

Re: Egyptiern/a igen, andra fakta

Post  RL on Thu 11 Aug - 18:52

Axel wrote:Han tycks ha haft det bra som avlagt en Masters-examen i fängelset, precis som man kan göra här. Vad det gäller domen och de båda Egyptierna, är det som med Christer Petterson, ibland räcker inte bevisen.

Fredrik Laurin från Kalla fakta som fann på hemtransporten: "Jag förstår inte detta när Sverige brukar kasta ut folk till höger och vänster. JK har bekräftat tortyr. Dom genomgick en rättsvidrig process".

Hur objektiva Kalla fakta är har visat sig om Silvias far där dom glömde det.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=4641683

Hur ofta har vi sänt hem 2 terrorister och var det verkligen så farligt som fång-transport?

JK har trott på vad de säger om tortyr, men det finns inte ett enda bevis visat ännu, 6 miljoner i skadestånd var ett politiskt pris.

Var det en rättsvidrig process att den ena frigavs utan straff?

Ska man använda svenska normer, när någon begått brott i ett annat land på dess villkor?

Varför fick familjen stanna när Agiza saknade asylskäl?

Och som flera påpekat är Egypten ett annat land nu, då han släpptes utan att ha avtjänat sitt straff.

Det mesta av invändningarna till deporteringen av egyptierna är standardiserat vänster-mediadravel, som förmodligen vid det här laget kostat miljontals kronor i utredningar.

Men whatever, summa summarum, nu kommer han tyvärr tillbaka, så nu kommer det att kosta lika mycket till (av våra skattepengar) i rättliga processer för att mjölka maximalt med pengar ur svenska staten.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3106

Back to top Go down

Post  Axel on Fri 12 Aug - 17:50

http://charta2008.se/2011-03_andersjarliden.html
Där har vi en Politiskt Korrekt PK uppsats från asylmissbruks-sidan, finns det någon Inkorrekt?

Ex. var bodde dom i 10 år utanför Egypten, som (inte) var asyl-land, innan dom kom hit?

Jag minns något om terroristbrott emot turister som dödats vid Pyramiderna, vet vi exakt vad han dömts för?

Det är hustrun som påstår tortyr och att han har ont i ryggen, sådant räcker inte alls, min fru har ryggont om hon inte sköter sig, kan hon få asyl?

Familjen saknade alltså asylskäl men asylmissbruks-medhjälparna förde sina sedvanliga kampanjer, i brist på annat att göra.

Om han bara dömts för medlemskap i det Muslimska brödraskapet, så är det faktiskt så att dessa islamister håller på att vinna det Egyptiska valet, var bör då folk utan asylskäl bo?
Axel
Bannlyst

Poäng : 3040

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Sep - 7:38

Ännu en av svenska skattebetalare finansierad muslimsk terrorist. Och Säpo visar inte musklerna och går in och tar sig ett allvarligt snack med dessa kommunistjournalister som fyller nationen med muslimska terrorister, dvs. Säpo begår tjänstefel som inte värnar svenskars säkerhet genom att låta fienden bo mitt ibland oss.
Går att få kommunistjournalisterna att backa väldigt lätt. Alldeles för mycket silkeshandskar i Sverige.

Vad ska idioterna säga när det här slöddret spränger folk i Sverige?
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3845

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 8 Sep - 8:31

Stratiotes Iesous C wrote:Ännu en av svenska skattebetalare finansierad muslimsk terrorist. Och Säpo visar inte musklerna och går in och tar sig ett allvarligt snack med dessa kommunistjournalister som fyller nationen med muslimska terrorister, dvs. Säpo begår tjänstefel som inte värnar svenskars säkerhet genom att låta fienden bo mitt ibland oss.
Går att få kommunistjournalisterna att backa väldigt lätt. Alldeles för mycket silkeshandskar i Sverige.

Waberi sitter i Försvarsutskottet. Hur många musslor har infiltrerat SÄPO egentligen? Får vi förmodligen aldrig reda på förrän dom knackar på hemma hos oss.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3785

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Sep - 9:11

Robin Shadowes wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Ännu en av svenska skattebetalare finansierad muslimsk terrorist. Och Säpo visar inte musklerna och går in och tar sig ett allvarligt snack med dessa kommunistjournalister som fyller nationen med muslimska terrorister, dvs. Säpo begår tjänstefel som inte värnar svenskars säkerhet genom att låta fienden bo mitt ibland oss.

Waberi sitter i Försvarsutskottet. Hur många musslor har infiltrerat SÄPO egentligen? Får vi förmodligen aldrig reda på förrän dom knackar på hemma hos oss.

Inga alls tror jag, men det verkar vara fullt med socialdemokrater, iaf på ledningsnivå. När Bilderbergeri (Reinfeldt) försvinner så försvinner Waberi.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 8 Sep - 10:11

Stratiotes Iesous C wrote:
Robin Shadowes wrote:

Inga alls tror jag, men det verkar vara fullt med socialdemokrater, iaf på ledningsnivå. När Bilderbergeri (Reinfeldt) försvinner så försvinner Waberi.

Om det inte finns några musslor i SÄPO, hur vågar dom då låta Waberi sitta i Försvarsutskottet? Jag menar, han får trots allt se hemliga dokument där och inte en chans att han inte delar den kunskapen med sig till sina "bruschor". Iom att han sitter där han gör så måste han känna till känsliga grejor som var militären förvarar vapen, ritningar på kärnkraftverk och liknande saker som kan bli farligt för oss.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 8 Sep - 12:41

Spyr bara jag ser terroristerna. Vad gör de här egentligen Egypten är inte i krig?! :bom:
kapten havoc

Poäng : 2976

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Sep - 15:36

Robin Shadowes wrote:
Robin Shadowes wrote:

Om det inte finns några musslor i SÄPO, hur vågar dom då låta Waberi sitta i Försvarsutskottet? Jag menar, han får trots allt se hemliga dokument där och inte en chans att han inte delar den kunskapen med sig till sina "bruschor". Iom att han sitter där han gör så måste han känna till känsliga grejor som var militären förvarar vapen, ritningar på kärnkraftverk och liknande saker som kan bli farligt för oss.

Socialdemokrater är ju väldigt korkade. Sen så har du ju ett helt koppel invandrare i Riksdagen (flertalet kurder t.ex. faktum är att vi borde göra en sammanställning av antalet utlänningar i Riksdagen), alla med förkärlek till sina egna länder framför Sverige, ett gäng trojanska hästar, dvs. de som Säpo skulle arrestera om de var en riktig Säkerhetspolis men de har ju inkvoterat folk i ledningen som alla andra polisenheter.

Det är mycket som är helt galet i Sverige, som att utlänningar får rösta, det är ju helt galet. Flytta in stort antal av ditt folk och du tar över ett land som Sverige för att de är dumma nog att låta de rösta, vi ser ju försök från muslimskt håll men även andra invandrare försöker ju se till så invandrare inkvoterats in överallt. De kunde ju lika gärna bara lämna över landet nu på en gång, det är ju åt det hållet det går iaf med dessa idiotpolitiker och idiotjournalister, de flesta invandrare är inte Sveriges vänner, jag rör mig bland de så jag är mycket medveten om vad de tycker och tänker, de flesta är fientligt inställda till Sverige. Och de som inte är öppet fientliga försöker omskapa Sverige till att bli som skräplandet de kom ifrån, dvs. till att bli något annat än Sverige, mycket fräckt agerat. Finns dock ett par som är lojala till Sverige, de är dock tyvärr inte majoriteten av vad jag sett.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Sep - 15:36

kapten havoc wrote:Spyr bara jag ser terroristerna. Vad gör de här egentligen Egypten är inte i krig?! :bom:

De är här för att utföra jihad.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 8 Sep - 20:58

Robin Shadowes wrote:
Robin Shadowes wrote:

Socialdemokrater är ju väldigt korkade. Sen så har du ju ett helt koppel invandrare i Riksdagen (flertalet kurder t.ex. faktum är att vi borde göra en sammanställning av antalet utlänningar i Riksdagen), alla med förkärlek till sina egna länder framför Sverige, ett gäng trojanska hästar, dvs. de som Säpo skulle arrestera om de var en riktig Säkerhetspolis men de har ju inkvoterat folk i ledningen som alla andra polisenheter.

Det är mycket som är helt galet i Sverige, som att utlänningar får rösta, det är ju helt galet. Flytta in stort antal av ditt folk och du tar över ett land som Sverige för att de är dumma nog att låta de rösta, vi ser ju försök från muslimskt håll men även andra invandrare försöker ju se till så invandrare inkvoterats in överallt. De kunde ju lika gärna bara lämna över landet nu på en gång, det är ju åt det hållet det går iaf med dessa idiotpolitiker och idiotjournalister, de flesta invandrare är inte Sveriges vänner, jag rör mig bland de så jag är mycket medveten om vad de tycker och tänker, de flesta är fientligt inställda till Sverige. Och de som inte är öppet fientliga försöker omskapa Sverige till att bli som skräplandet de kom ifrån, dvs. till att bli något annat än Sverige, mycket fräckt agerat. Finns dock ett par som är lojala till Sverige, de är dock tyvärr inte majoriteten av vad jag sett.

Håller helt med den analysen. Dom borde verkligen inte ha rösträtt. Det är väl ungefär så det funkar i Japan. Även inkvoteringen till dittan och datten borde stoppas och rullas tillbaka. Först och främst inom media och politik. Det gör mig förbannad att så pass många sitter i vår riksdag och t o m blir ministrar, Sabongo ett exempel på en rasfrämling som inte skall ha ett dyft att säga till om hur vi styr vårt eget land. När det är gjort så borde man stoppa och rulla tillbaka inkvoteringarna inom polis och militär. Därefter utrensningar inom vård och skola. Nånstans däremellan borde repatrieringsprogrammen komma igång. Problemet med att ursprungsländer som inte vill ta emot dem löser vi med att vi helt fräckt bara dumpar dem där ändå, antingen vi släpper av dem i fallskärm, en skorv strax utanför deras territorialvatten eller på flygplatsen. För dom som den lösningen inte funkar med får vi väl inrätta läger nånstans i Lappland eller på nån avlägsen ö eller liknande.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 9 Sep - 3:18

Robin Shadowes wrote:
Robin Shadowes wrote:
Robin Shadowes wrote:

Håller helt med den analysen. Dom borde verkligen inte ha rösträtt. Det är väl ungefär så det funkar i Japan. Även inkvoteringen till dittan och datten borde stoppas och rullas tillbaka. Först och främst inom media och politik. Det gör mig förbannad att så pass många sitter i vår riksdag och t o m blir ministrar, Sabongo ett exempel på en rasfrämling som inte skall ha ett dyft att säga till om hur vi styr vårt eget land. När det är gjort så borde man stoppa och rulla tillbaka inkvoteringarna inom polis och militär. Därefter utrensningar inom vård och skola. Nånstans däremellan borde repatrieringsprogrammen komma igång. Problemet med att ursprungsländer som inte vill ta emot dem löser vi med att vi helt fräckt bara dumpar dem där ändå, antingen vi släpper av dem i fallskärm, en skorv strax utanför deras territorialvatten eller på flygplatsen. För dom som den lösningen inte funkar med får vi väl inrätta läger nånstans i Lappland eller på nån avlägsen ö eller liknande.

Alla samhällsviktiga positioner, lärare, politiker, polis, brandmän, ambulans & sjukvård, militär, olika typer av samhällsviktiga positioner som kommunikationer, vatten, elnät osv.
Jag menar tittar vi på grekerna som uppfann demokratin så hade varken kvinnor, livegna och slavar, samhällsfientligapersoner (typ kommuniser och förrädare av den sorten), invandrare eller alldeles för unga personer rösträtt, endast fria män, ju fler av de grupperna som de gamla grekerna förbjöd som får rösträtt ju värre har vi noterat att det blir, det är ju inte bara ett land som provat att släppa på dessa grekernas krav för demokrati, och alla dessa länder har brakat ihop på liknande sätt. Men konsekvenstänkande är inte den moderna människans starkaste sida, eller homo sapiens sapiens som evolutionisterna kallar den moderna människa, dvs. den visa visa människan, men speciellt visa verkar de flesta moderna människor inte vara, inte ens vanligt sunt förnuft eller bondförnuft verkar råda. Som en kollektiv hjärnhärdsmälta som drabbat majoriteten, med få undantag, som guldkornen är utspridda bland skiten.

Ibland blir man bara bedrövad men det här är det som står ska ske i den Goda boken. Ett folk som lämnar Gud kommer bli idioter (kom nu inte med islam som ett folk som är med Gud då de har fel gud, därav deras galenskap, man måste ha rätt Gud, vi hade rätt Gud ett tag i Sverige fast fel präster).
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top