Noggrer vill utrota alla vita på hela planeten

View previous topic View next topic Go down

Noggrer vill utrota alla vita på hela planeten

Post  Robin Shadowes on Tue 23 Aug - 20:44

Det finns bara ett sätt att lösa problemen med rasism. Det är att helt utrota dom som ligger bakom det hela. Nämligen de vita.
Det låter väl som en alldeles strålande ide. Det där med slutgiltiga lösningar verkar vara lösningen för mycket.

Kamau Kambon, tidigare professor vid North Carolina State University, säger i ett uttalande att vita måste utrotas för att världen ska kunna räddas.

Hans uttalande stöds av fler svarta, bland annat Svarta pantrarna. I ett tv-framträdande vägrar en av den svarta rörelsens talesmän ta avstånd från Kambons slutsats.

Vilka är det egentligen som är rasister?

Kom ihåg, i en värld av slaskhumanister och hittepåexperter i varierande hittepåämnen, så är det det är jag som ses som rasisten, som ställer mig lite smått skeptisk till Kamau Kambon.

http://allahuakbar.se/wordpress/2011/08/losningen-pa-rasismen/#disqus_thread

Om inte detta är rasism, vad är då det?
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3661

Back to top Go down

Re: Noggrer vill utrota alla vita på hela planeten

Post  Dunkelman on Tue 23 Aug - 21:25

Robin Shadowes wrote:Det finns bara ett sätt att lösa problemen med rasism. Det är att helt utrota dom som ligger bakom det hela. Nämligen de vita. Det låter väl som en alldeles strålande ide. Det där med slutgiltiga lösningar verkar vara lösningen för mycket. Kamau Kambon, tidigare professor vid North Carolina State University, säger i ett uttalande att vita måste utrotas för att världen ska kunna räddas. Hans uttalande stöds av fler svarta, bland annat Svarta pantrarna. I ett tv-framträdande vägrar en av den svarta rörelsens talesmän ta avstånd från Kambons slutsats. Vilka är det egentligen som är rasister? Kom ihåg, i en värld av slaskhumanister och hittepåexperter i varierande hittepåämnen, så är det det är jag som ses som rasisten, som ställer mig lite smått skeptisk till Kamau Kambon. http://allahuakbar.se/wordpress/2011/08/losningen-pa-rasismen/#disqus_thread Om inte detta är rasism, vad är då det?

Och här går det åt stora mängder läppglans! lol!

Dunkelman

Poäng : 3176

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 24 Aug - 18:30

Så länge det är 'noggrer' som uttalar hot, så kan man ta lätt på dumheterna.
Dom är ju totalt odugliga på att organisera sig i större skala, och fortfarande
räcker det att läsa Nordisk familjebok från förra seklets inledning, för att kons-
tatera rasens karaktär. Inte ens där islamismen etablerat sig, i vissa afrikanska
stater, leder detta till något hot utanför landets egna gränser. 'Noggrer' är helt
enkelt odugliga i dessa sammanhang, och bäst ägnade åt att förgöra varandra.
Ådärkomdenja

Poäng : 3518

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 24 Aug - 22:06

Jag upprepar mitt tidigare mantra: Ingen etnisk folkgrupp har något intresse att bevara den vita "rasen", vilket egentligen är ganska så paradoxalt då många utnyttjar oss och våran välfärd. Jag vill påstå att vita mer eller mindre är hatade överallt, p.g.a den massiva invandringen numera hatade även i Europa. Det farliga för oss vita i framtiden (eller för all del redan nu) är att vi har släppt in så oerhört många människor som helt enkelt hatar oss.

Egentligen spelar det inte så stor roll, oavsett om det är svarta, araber, asiater eller hispanics så vill dem alla mer eller mindre utrota oss. Givetvis inte alla individer i dessa folkgrupper, men gruppen som helhet. Jag tror t.ex inte direkt asiaterna skulle sörja om vi vita utrotades, visserligen skulle dem väl inte jubla heller å andra sidan, men de kommer inte lyfta ett finger i takt med att vi vita kommer att decimeras i framtiden.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2560

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 24 Aug - 22:38

En frågeställning som bör ställas är:

Hur många "vanliga" svarta är beredd att skriva under på vad Kamau Kambon säger?

Jag kan tänka mig att många lågutbildade svarta till viss del gör det, men knappast att de vill gå så långt som total eliminering av vita, trots allt så är ju svarta i hög utsträckning beroende av vita, vilket en del av dem är medvetna om. Jag har ännu svårare att tro att högutbildade svarta i USA eller annorstädes överhuvudtaget skriver under på vad han säger.

Någon som har någon uppfattning om vad "vanliga" svarta tycker?

För övrigt vet jag kineser och andra asiatiska folk som inte heller skulle ha något emot att vita utrotas, och det ser jag som ett betydligt större hot, kineser och asiater är effektiva, har ett mycket högt mått av organisationsförmåga och hög intelligens, bara en sådan sak får en att få kalla kårar, dessutom är de duktigt många också. Jag tror dock inte att kineser och andra asiatiska folk kommer att stå för det operativa eller administera utrotningen av vita, men de kommer inte att stoppa den heller!

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Fri 26 Aug - 19:18

RickyEcholette wrote:En frågeställning som bör ställas är:

Hur många "vanliga" svarta är beredd att skriva under på vad Kamau Kambon säger?

Jag kan tänka mig att många lågutbildade svarta till viss del gör det, men knappast att de vill gå så långt som total eliminering av vita, trots allt så är ju svarta i hög utsträckning beroende av vita, vilket en del av dem är medvetna om. Jag har ännu svårare att tro att högutbildade svarta i USA eller annorstädes överhuvudtaget skriver under på vad han säger.

Någon som har någon uppfattning om vad "vanliga" svarta tycker?

För övrigt vet jag kineser och andra asiatiska folk som inte heller skulle ha något emot att vita utrotas, och det ser jag som ett betydligt större hot, kineser och asiater är effektiva, har ett mycket högt mått av organisationsförmåga och hög intelligens, bara en sådan sak får en att få kalla kårar, dessutom är de duktigt många också. Jag tror dock inte att kineser och andra asiatiska folk kommer att stå för det operativa eller administera utrotningen av vita, men de kommer inte att stoppa den heller!

Mvh

Jag tycker att det är rätt logiskt att om vita kristna kan utöva rasism mot t ex svarta och judar så kan andra folkgrupper också utöva rasism mot kristna vita. Därför är det ur denna synpunkt en fördel för olika vita, kristna grupper att vara i majoritet i sitt eget land och ha den politiska kontrollen i detta land [man kan vara i majoritet i sitt eget land men inte ha den politiska kontrollen (om man med politisk kontroll menar att denna majoritet har en realistisk möjlighet att värna sina egenintressen), kolonialismen i Afrika är ett väldigt tydligt exempel på detta]. Detta är en parallell till det judiska argumentet att judarna behöver ett eget land som skall vara en judisk stat med judisk befolkningsmajoritet.

Ett problem i det här sammanhanget är att mer drastisk, storskalig fientlighet från en icke-vit majoritet mot en vit minoritet är något som för de flesta väljare inte är en riskfaktor som ens finns på agendan. I vilket fall som helst utgör denna risk inte något potentiellt problem av samma natur som vitas rasism mot färgade. Ett exempel utgör flickvännen Maritas kommentar till mordet på pojkvännen, väktaren Patrick Naeslund, som höggs ihjäl av en chilenare år 1987 ungefär samtidigt som mördarens kompis ropade "jag ska mörda dig, ditt jävla svensksin":

- Jag förstår inte talet om att det här skulle vara ett rasistbråk. Patrick sa ju inget (rasistiskt, min anm).

Eftersom Patrick inte sade något rasistiskt var det inte fråga om rasism. Rasism är när vita är dumma mot färgade, inte när färgade är dumma mot vita. Alltså är företeelsen att färgade kan vara dumma mot vita ett mindre allvarligt problem, även om man är vit och ur krasst egenintresse borde vara minst lika angelägen om att förebygga rasism mot vita som mot färgade.

En sak jag som jag också noterat är att invandringskritiska organisationer och kända debattörer varit väldigt ointresserade av fenomen typ rasism mot vita och en motsvarighet till det säkerhetsargument judar använt för att motivera förekomsten av en judisk stat. Jag misstänker att detta i alla fall delvis kan bottna i relativt klena förståndsgåvor i kombination med att man upplever sig som häftigare och mäktigare om man sätter sig själv i vinnarrollen i stället för i förlorarrollen.

Något som också eventuellt kan vara resultatet av klena förståndsgåvor är benägenheten att göra sig så ovän som möjligt muslimerna. Mig veterligen har vita kristna under muslimskt styre aldrig utsatts för något typ kulakutrotningen. Islam har också en viktig spärr för hur långt man får gå mot kristna som lever i muslimska samhällen eftersom koranen stadgar att kristna (och judar) utgör "bokens folk". Jag skulle snarare vilja se Islam som en tillbakahållande kraft för eventuell rasism mot vita, inte tvärtom. Kom också ihåg att du har muslimer som ser ut som nordeuropéer i Bosnien och delar av Albanien. Jag känner mig faktiskt tryggare om invandrare från muslimska länder fortsätter vara muslimer i stället för att gå med i AFA. Ju svagare grepp de massmedier, som t ex i TV-serien Folkets århundrade, hävdar att dödsoffren i kulakutrotningen inträffade p g att kulakerna svälte sig själva till döds, har över invandrade muslimer desto tryggare känner jag mig. Jag kan inte se någon fördel ur ett strategiskt säkerhetsperspektiv för kristna, vita svenskar med att avislamisera muslimska invandrare. Det är kanske sant att vardagslivet blir mer praktiskt om muslimer skall få slippa fläskkött och få rulla ut bönemattan flera gånger per dag på arbetstid. Men ur ett säkerhetsperspektiv för vita, kristna så föredrar jag muslimska invandrare som har kvar sin religion i stället för att nuvarande media förser dem med ett mer västligt "operativsystem".

När det sedan gäller det "operativsystem" svennar har i skallen så konstaterar jag att väldigt litet av mer icke-instinktiv, politisk självbevarelsedrift verkar finnas där. Mitt intryck är att detta även i hög grad gäller invandringskritiker.

K. V. Pauker

Poäng : 2762

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 2 Sep - 11:31

Alla vill nog inte utrota alla vita, men en del av de vill det som t.ex. Black Hebrews, Black Muslims, Black Panthers, NAACP osv. klassiska rasistkulter och organisationer.
Men merparten vill styra över oss, de vill härska, att ha vita som slavar är nog en våt dröm hos många svarta, eftersom de tror benhårt på marxisternas historieförfalskning av slavhandeln, som till största del drevs av svarta och araber, inte vita. Endast 10% av Afrikas slavar gick till Amerika (Nord och Syd, så inte bara anglosaxer vi talar om, vi talar om spanjorer och portugiser), resten gick till muslimer som stått för majoriteten av alla slavhandel någonsin, än idag köper man slavar nere i Gulfstaterna och Saudiarabien (främst sexslavar från de gamla Sovjetstaterna), men deras skuld är det tyst om, det är Saudiarabien som bör betala reparationer i mycket större utsträckning än någon annan. Saudiarabien och dess slavhandel bör lyftas fram i ljuset.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3726

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 2 Sep - 19:04

Stratiotes Iesous C wrote:Alla vill nog inte utrota alla vita, men en del av de vill det som t.ex. Black Hebrews, Black Muslims, Black Panthers, NAACP osv. klassiska rasistkulter och organisationer. Men merparten vill styra över oss, de vill härska, att ha vita som slavar är nog en våt dröm hos många svarta, eftersom de tror benhårt på marxisternas historieförfalskning av slavhandeln, som till största del drevs av svarta och araber, inte vita. Endast 10% av Afrikas slavar gick till Amerika (Nord och Syd, så inte bara anglosaxer vi talar om, vi talar om spanjorer och portugiser), resten gick till muslimer som stått för majoriteten av alla slavhandel någonsin, än idag köper man slavar nere i Gulfstaterna och Saudiarabien (främst sexslavar från de gamla Sovjetstaterna), men deras skuld är det tyst om, det är Saudiarabien som bör betala reparationer i mycket större utsträckning än någon annan. Saudiarabien och dess slavhandel bör lyftas fram i ljuset.

Och så har vi de företagsamma judarna som resultatrikt ägnade sig åt slavhandel.

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 2 Sep - 20:13

Dunkelman wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Alla vill nog inte utrota alla vita, men en del av de vill det som t.ex. Black Hebrews, Black Muslims, Black Panthers, NAACP osv. klassiska rasistkulter och organisationer. Men merparten vill styra över oss, de vill härska, att ha vita som slavar är nog en våt dröm hos många svarta, eftersom de tror benhårt på marxisternas historieförfalskning av slavhandeln, som till största del drevs av svarta och araber, inte vita. Endast 10% av Afrikas slavar gick till Amerika (Nord och Syd, så inte bara anglosaxer vi talar om, vi talar om spanjorer och portugiser), resten gick till muslimer som stått för majoriteten av alla slavhandel någonsin, än idag köper man slavar nere i Gulfstaterna och Saudiarabien (främst sexslavar från de gamla Sovjetstaterna), men deras skuld är det tyst om, det är Saudiarabien som bör betala reparationer i mycket större utsträckning än någon annan. Saudiarabien och dess slavhandel bör lyftas fram i ljuset.

Och så har vi de företagsamma judarna som resultatrikt ägnade sig åt slavhandel.

Jupp finns några stycken sådana men muslimerna är slavhandelns kungar alla kategorier. Något som det är otroligt tyst om.
Men det är alltid Sverige som får betala, vi har knappt haft några slavar sedan vikingatiden.
Ps. fick lov att radera din youtube länk då man tydligen inte heller får citera någon som länkar en länk för att man tydligen inte får posta länkar de sju första dagarna man är medlem på forumet.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 2 Sep - 20:43

Stratiotes Iesous C wrote:
Dunkelman wrote:
Jupp finns några stycken sådana men muslimerna är slavhandelns kungar alla kategorier. Något som det är otroligt tyst om.

Det här...är det nog inte så många som känner till!

Svenska slavar i Nordafrika

Av Pettersson

"Vi har alla läst och hört talas om slavhandeln mellan Afrika och Nordamerika, här på bloggen har vi tidigare skrivet om slavhandel i Islams namn i Afrika. Mindre känt är att så mycket som 700 000 européer drabbades av fångenskap och slaveri i de så kallade Barbareskstaterna i Nordafrika mellan år 1500 och en bit in på 1800-talet. Bland dessa offer fanns också c:a 1 000 svenska sjömän. Den svenska staten ordnade ett friköpssystem med kollekt i kyrkorna och betalade stora pengar till bland annat nuvarande Marocko. Handeln var så organiserat att det till och med fanns fasta prislistor på friköpandet av slavar. 160 000 för en enkel sjöman medan en fartygskapten kostade en miljon i dagens penningvärde. Sverige betalade även pengar till olika furstar för att slippa bli utsatta för kapningar, så sent som 1845 betalades de sista pengarna. Den nordafrikanska kusten var ökänd i Europa under den förmoderna eran. Från dess hamnar löpte kapargalärer ut för att röva europeiska fartyg, dess varor och besättningar. Sjöfolket sattes i arbetsläger i väntan på friköpning eller såldes på slavmarknader. Markus Berg var en sjökapten som lyckades ta sig hem med 5 av sina ursprungligen 10 män i besättningen på det lilla fartyget. Berg och de andra återvände som brutna män. Berg skrev en bok om sina upplevelser när han satt fången mellan 1754 och 1756. En annan var mer lyckosam och gjorde en strålande karriär. Gunnar Olofsson Roth fick arbete och som skeppsbyggare i nuvarande Algeriet och blev snart berömd för att bygga snabbseglande piratskepp. Så småningom lyckades han ta sig hem och blev en av kronans främsta skeppsbyggare. Andra konverterade till islam vilket gav dem ett drägligare liv men det uppskattades inte av de muslimska slavhandlarna eftersom priset då sjönk på dem. En av dessa var Johan Öman som konverterade som 12-åring. Det var behovet av billigare salt som föranledde svenska skepp att söka sig in i Medelhavet och dess salthamnar. I priset för denna handelsexpansion ingick dock många människors liv. Svenska sjömän tillfångatogs för att säljas på muslimska slavmarknader i Nordafrika stort. De användes som tvångsarbetare eller för utpressning. Detta uppmärksammades stort i Sverige och det ordnades kollektinsamlingar och friköpsärenden, det berättades om slaveri i sjömansvisor, tidningsartiklar och i finare litteratur, det kom brev från slavar i Nordafrika till anhöriga. − Pettersson konstaterar att företrädare för freden och barmhärtighetens religion varit de utan jämförelse värsta slavhandlarna i historien."

http://petterssons.bloggsida.se/politik/svenska-slavar-i-nordafrika
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 2 Sep - 20:53

Mmm musslorna var ända upp på Island och kidnappade människor.
Finns ju en del där nere som har lite nordiska drag, lär vara ättlingar till de gamla slavarna.

Finns en bra bok: Christian Slaves, Muslim Masters: White Slavery in the Mediterranean, the Barbary Coast and Italy, 1500-1800 (Early Modern History) av Robert C. Davis som berör delar av den slavhandeln.

Riktigt irriterande att man inte får posta länkar, så hade jag slängt in ett par som jag slängde in på gamla Exilen.
Vart är alla gråterskor i massmedia som gråter om slavhandel i dessa fall? Inte en jävel bryr sig om de stackarna som rövades bort från Island, England, Irland, Frankrike, Spanien, Portugal, Italien och allsköns fartyg.

Amerikanska Marinkåren startade ju som en flotta som primärt slogs mot muslimernas piratslödder.
From the halls of Montezuma to THE SHORES OF TRIPOLI...

From the Halls of Montezuma,
To the shores of Tripoli;
We fight our country's battles
In the air, on land, and sea;
First to fight for right and freedom
And to keep our honor clean:
We are proud to claim the title
Of United States Marine.

Our flag's unfurled to every breeze
From dawn to setting sun;
We have fought in every clime and place
Where we could take a gun;
In the snow of far-off Northern lands
And in sunny tropic scenes;
You will find us always on the job
The United States Marines.

Here's health to you and to our Corps
Which we are proud to serve;
In many a strife we've fought for life
And never lost our nerve;
If the Army and the Navy
Ever look on Heaven’s scenes;
They will find the streets are guarded
By The United States Marines.

Det är därför ganska olustigt att en sådan organisation släpper in sina fiender i sin organisation, för dessa fiender är fortfarande deras fiender, men det är väl på grund av alla marxister och annat löst folk som smugit sig in i politikertoppen, journalisttoppen och tyvärr även in i militärtoppen.
Kriget mot islam har aldrig slutat.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Skåneländaren on Sat 3 Sep - 18:03

Stratiotes Iesous C wrote:Mmm musslorna var ända upp på Island och kidnappade människor.
Finns ju en del där nere som har lite nordiska drag, lär vara ättlingar till de gamla slavarna.
Men var inte muslimska slavägare ganska hårda mot sina slavar när det gällde möjligheten för dem att fortplanta sig? Kanske är det snarare germanska korsriddare som har satt sina spår (om det nu finns folk där nere med nordiska drag)?

Välkommen hit, förresten!

/Skåneländaren

Skåneländaren

Poäng : 2342

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 3 Sep - 19:28

Skåneländaren wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Mmm musslorna var ända upp på Island och kidnappade människor.
Men var inte muslimska slavägare ganska hårda mot sina slavar när det gällde möjligheten för dem att fortplanta sig? Kanske är det snarare germanska korsriddare som har satt sina spår (om det nu finns folk där nere med nordiska drag)?

Välkommen hit, förresten!

/Skåneländaren

Jo men alla deras slavar var ju inte negrer, Spanien, Portugal, Grekland, Frankrike är väldigt nära speciellt Barbarkusten (Nordafrika) som specialiserade i att röva bort sjöfarare och folk från kustnära byar osv. och begära lösensumma, exakt samma muslimska sak som de muslimska somalierna håller på med i Somalia när de kidnappar besättningar och båtar, det är något som kommer direkt ur vad Muhammad (den "perfekta" mannen enligt islam) som tog gisslan och begärde lösensummor för att få ihop pengar till att driva sina legoknektsarméer.

Muslimerna kidnappade många fagra europeiska möer, de fula antar jag att man begärde lösen för de snygga behöll man nog, ungefär som den där somaliska kaptenen som vill gifta sig med den där danska lilla flickan i den där lagom korkade danska familjen som valde att åka segelbåt i muslimska farvatten, men så har de också blivit lurade med lögnen om det "fredliga islam", den fredliga underkastelsen... och visst den är fredlig om du underkastar dig frivilligt om du inte underkastar dig så blir det krig. Men klart oansvariga föräldrar att segla vid Somalia, det är ingen direkt riskminimering.

Du har ju olika delar av den muslimska världen med olika preferenser. Det är sant att många negrer kastrerades och användes som soldater, men t.ex. Janissarier (som bestod av kidnappade Balkanfolk) som användes som soldater fick vad jag vet fortplanta sig eftersom de var mycket bättre soldater än de inhemska araberna och turkarna. Sen finns det Mamluker, Ghulam osv. Hela deras arméer är samma sorts arméer som varit så vanliga i Mellanöstern, slavarméer för den som slagits mot MENA folk vet att dessa är urusla soldater, finns ett fåtal som är bra soldater men de flesta är "abo jao"-soldater, dvs. de är lika odisciplinerade och korkade som medel-abo jao-invandraren i förorten (därför jag inte heller är direkt orolig den dagen det blir riktiga strider, de kommer klippas ner som gräs när det väl sätter igång).

Hela kulturen är ju en slavkultur, religionen heter Underkastelse, dvs. islam. Allt precis allt är uppstyrt, hur du får klä dig, vad du får äta, hur du ska ha sex, hur du ska gå på toaletten, hur du ska sova, hur du ska sköta din hygien, hur många gånger du ska be, hur du ska be, hur ofta du ska repetera hjärntvättar mantras, hur du agera mot dina medmänniskor. Alla muslimer är slavar under sin låtsas "gud".

Skulle slängt in ett par länkar men slaveriet är en livsviktig del av islam. utan slaveri inget islam. Därav ingen "reformation" (dock så handlade vår reformation inte av en reformation av Kristendomen utan om en reformation av den hedniska Katolska religionen, som aldrig varit och aldrig kommer vara en del av Kristendomen), vidare kommer ingen "reformation" då det uttryckligen står att den som ändrar på något ska dödas och så har skett vid ett flertal gånger.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 3 Sep - 21:41

Ådärkomdenja wrote:Så länge det är 'noggrer' som uttalar hot, så kan man ta lätt på dumheterna.
räcker det att läsa Nordisk familjebok från förra seklets inledning, för att kons-
tatera rasens karaktär. Inte ens där islamismen etablerat sig, i vissa afrikanska
stater, leder detta till något hot utanför landets egna gränser. 'Noggrer' är helt

Det hemska är att kineserna egentligen delar den här uppfatttningen, men de är listiga och tålmodiga och har ett långsiktigt framtidsperspektiv så de bidar sin tid. Kineser är ju också ett högintelligent folk (snittar högre i IQ än vita) som kan organisera ett folkmord på vita, även om jag inte tror att kinesernas folkmord på vita kommer att ske våldsamt. Dessutom är de väldigt många och mer och mer börjar få makt i våra företag, på våra universitet och i våran ekonomi. Jag tror att kineserna kommer att ekonomiskt konkurrera ut väst och successivt "svälta" ut oss. Kineserna har ett horn i sidan på oss vita som måste tas på allvar!

Frågan är, vilket alternativ är egentligen att föredra, ett snabbt folkmord, eller en långsam "svält"?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 3 Sep - 23:01

RickyEcholette wrote:
Ådärkomdenja wrote:Så länge det är 'noggrer' som uttalar hot, så kan man ta lätt på dumheterna.

Det hemska är att kineserna egentligen delar den här uppfatttningen, men de är listiga och tålmodiga och har ett långsiktigt framtidsperspektiv så de bidar sin tid. Kineser är ju också ett högintelligent folk (snittar högre i IQ än vita) som kan organisera ett folkmord på vita, även om jag inte tror att kinesernas folkmord på vita kommer att ske våldsamt. Dessutom är de väldigt många och mer och mer börjar få makt i våra företag, på våra universitet och i våran ekonomi. Jag tror att kineserna kommer att ekonomiskt konkurrera ut väst och successivt "svälta" ut oss. Kineserna har ett horn i sidan på oss vita som måste tas på allvar!

Frågan är, vilket alternativ är egentligen att föredra, ett snabbt folkmord, eller en långsam "svält"?

Mvh

Njae, det var ju jänkarna som lyfte kommunistsvinen ur den sörja de var i, på samma sätt som de lyfte nazisterna och på samma sätt som de lyfter muhammadanerna nu.
Vidare så är kineser fuskare, du tror väl inte de åker ut på den naiva landsbygden och köra sina iq test där? Merparten av kineserna är korkade trälar, de så kallade "eliterna" är buffliga, burdusa och ouppfostrade, märkte det i somras speciellt, har varit väldigt mycket kinesturister här och de kan verkligen inte beté sig, de är långt värrre än den mest ouppfostrade socialdemokratiska lantisar som besöker Stockholm. De framstod som extremt korkade och då snackar vi "eliter" som har råd att åka på semester så långt som till Sverige.

Bara titta på produkterna de producerar, alla saker som tillverkas i Kina är ju i bedrövligt skick, rasar ihop och har sig.
Vidare så har ju jänkarna skickat över massor av sina industrier till kineserna, utan dessa industrier så skulle de inte vara speciellt balla, Bill Clinton har även givit kineserna massvis med amerikansk teknologi som kinserna trots sin "intelligens" inte lyckades klura ut på egen hand så kommunisten Clinton var tvungen att ge de all denna teknologi.

Det är en myt det här om de intelligenta asiaterna. Det är snarare ett fall av "Håll tyst och låt folk tro att du är idiot, istället för att öppna mun och undanröja all tvivel.", jag tror det är en myt som skapats av socialister här i Väst om de "fantastiskt smarta kinserna".
De är så pass ointelligenta att de förstör sina floder, det är inte att vara intelligent. De må ha varit intelligenta någon gång för 3000 år sen, men nu verkar de vara bonnläppar, 1 miljard bonnläppar som höjs till skyarna av en massa asienälskare och folk som gillar kommuniststater, om de var så intelligenta så skulle de INTE vara kommunister. Att vara kommunist är att vara idiot, på riktigt.
Deras hänsynslöshet visar inte heller på några vidare mått av intelligens, det får de mer att likna araberna och det som den här tråden handlar om negrerna.

Det är inte kineserna civilisation som folk eftersträvar, det alla dessa folk eftersträvar är den Västerländska civilisationen, men vad alla dessa hedningar inte förstår är att för att få den behöver de Kristendom, det är det inte heller jänkarna fattar längre, deras storhet låg i deras respekt för Gud och Bibeln, nu när de lämnat Gud och Bibeln så börjar deras storhet försvinna.

Det är ju våra saker dessa töntar kopierar, sen om de nu mot förmodan skulle lyckas utplåna alla vita så skulle de falla tillbaka till de hedniska idiotsamhällen de hade innan, där de skar ut hjärtat på folk och åt upp det, käkade upp sina barn och annat skoj.
Bara titta på alla massinvandrare hedningar i Sverige, de klarar knappt av att leva i en lägenhet.

Men låt oss dyrka dessa hednafolk och höja de till skyarna trots att deras värdelösa kulturer inte skapat mer än misär.
Låt oss samtidigt dissa Kristendomen och hylla de hedniska idealen som inte ens livskraftiga nog att skapa annat än kaos och ignorans.

Det här är symptomatiskt med varför ni förlorar eran storhet för att ni höjer en massa hedningar till skyarna och dissar det som gjorde er stora, det var när ni respekterade Gud och om än väldigt snett försökte följa Kristendomen, Gud välsignade era försök, och välsignar er inte längre, och vips är det fullt med kärringar som ledare, en massa hednafolk som folk ser upp till och folk som borde hängas för sina brott får leva för att "det är elakt att avrätta mördare". Men kör på bara, blir säkert bra ;)
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 5 Sep - 7:51

Så vilka ska då betala ut deras bidrag är det tänkt? Nej, fuck niggers.

Självklart är det niggers och araber som är de verkliga rasisterna vem som helst med normalbegåvning borde inse detta. Förstår inte varför vi är så snälla mot dom jämnt vi får ju bara otack tillbaka ja t.o.m. en vilja om att utrota oss! Jag tänker på Luthers slutsats om juden som lika gärna kan appliceras på valfri undermänniskogrupp; "ju snällare du är mot dom ju värre kommer de vara mot dig." undermänniskan ser givetvis vår godhet som en svaghet.

Den vanlige vita mannen går i sin feberdimma om den mångkulturella utopin och "om du är snäll mot dom kommer de vara snäll mot dig" tankesättet. Samtidigt planerar niggrer och araber att utrota oss. Hur blev vi såhär pass korkade och mesiga? :cyclops:

Last edited by kapten havoc on Mon 5 Sep - 8:16; edited 4 times in total
kapten havoc

Poäng : 2857

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 5 Sep - 7:54

RickyEcholette wrote:Jag upprepar mitt tidigare mantra: Ingen etnisk folkgrupp har något intresse att bevara den vita "rasen", vilket egentligen är ganska så paradoxalt då många utnyttjar oss och våran välfärd. Jag vill påstå att vita mer eller mindre är hatade överallt, p.g.a den massiva invandringen numera hatade även i Europa. Det farliga för oss vita i framtiden (eller för all del redan nu) är att vi har släppt in så oerhört många människor som helt enkelt hatar oss.

Egentligen spelar det inte så stor roll, oavsett om det är svarta, araber, asiater eller hispanics så vill dem alla mer eller mindre utrota oss. Givetvis inte alla individer i dessa folkgrupper, men gruppen som helhet. Jag tror t.ex inte direkt asiaterna skulle sörja om vi vita utrotades, visserligen skulle dem väl inte jubla heller å andra sidan, men de kommer inte lyfta ett finger i takt med att vi vita kommer att decimeras i framtiden.

Mvh

Ja och jag hatar dom lika mycket. Fula jävla undermänniskor.

Dunkelman wrote:
Av Pettersson

text
http://petterssons.bloggsida.se/politik/svenska-slavar-i-nordafrika

Närmare den verkliga sanningen om slavhandlen än såhär går nog inte att komma men på nåt sätt är det alltid vårt fel och jag är förbannat trött på detta skitsnackande om vår ras vi må ha våra brister men nog är vi det bättre alternativet.

Den verkliga frågan är vem har intresse av att svartmåla oss vem har intresse att framställa oss som onda? Ja just det juden.
kapten havoc

Poäng : 2857

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 5 Sep - 10:35

kapten havoc wrote:Så vilka ska då betala ut deras bidrag är det tänkt? Nej, fuck niggers.

Självklart är det niggers och araber som är de verkliga rasisterna vem som helst med normalbegåvning borde inse detta. Förstår inte varför vi är så snälla mot dom jämnt vi får ju bara otack tillbaka ja t.o.m. en vilja om att utrota oss! Jag tänker på Luthers slutsats om juden som lika gärna kan appliceras på valfri undermänniskogrupp; "ju snällare du är mot dom ju värre kommer de vara mot dig." undermänniskan ser givetvis vår godhet som en svaghet.

Den vanlige vita mannen går i sin feberdimma om den mångkulturella utopin och "om du är snäll mot dom kommer de vara snäll mot dig" tankesättet. Samtidigt planerar niggrer och araber att utrota oss. Hur blev vi såhär pass korkade och mesiga? :cyclops:

Då fruktar jag mer kineserna än araberna och noggrerna. Dom senare är åtminstone inte intelligenta nog att utföra det i industriell skala, något som jag däremot är övertygad om att kineserna är. Vad alla tre raserna dock har gemensamt är en oerhörd grymhet, det har dom verkligen visat tidigare i historien. Så risken är att när dom väl tagit över nöjer dom sig inte med ett enkelt nackskott. Tror nog att dom vill "leka" med sina offer så länge som möjligt. För så fungerar den sadististiske psykopatiske individen. Dom kommer verkligen njuta av att plåga oss och hålla oss vid liv så länge som det bara är möjligt för själva njutningens skull. :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 5 Sep - 20:56

Kom också ihåg att asiater generellt har en högre teknisk kompetens än araber och givetvis avsevärt högre än svarta. En av anledningarna tror jag varför kineser vill på sikt utrota vita är att de delvis ser oss vita som konkurrenter om naturresurser och marknadsandelar på den globala ekonomiska arenan. Tror inte direkt dem fruktar somalier så mycket på den punkten. Därför är kineser att större hot mot vita, än de är mot somalier, somalierna struntar dem nog i.

Jo, jag tror också kinesernas utrotning av vita kommer att ske långsamt och smärtfyllt för oss.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 5 Sep - 21:29

RickyEcholette wrote:Kom också ihåg att asiater generellt har en högre teknisk kompetens än araber och givetvis avsevärt högre än svarta. En av anledningarna tror jag varför kineser vill på sikt utrota vita är att de delvis ser oss vita som konkurrenter om naturresurser och marknadsandelar på den globala ekonomiska arenan. Tror inte direkt dem fruktar somalier så mycket på den punkten. Därför är kineser att större hot mot vita, än de är mot somalier, somalierna struntar dem nog i.

Jo, jag tror också kinesernas utrotning av vita kommer att ske långsamt och smärtfyllt för oss.

Mvh

Det var ju trots allt dom som uppfann the death of a thousand cuts. Tänker också på dom brott dom begick under kriget. Japsen var dock också bra på att plåga människor i rättvisans namn.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 5 Sep - 21:50

Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:Kom också ihåg att asiater generellt har en högre teknisk kompetens än araber och givetvis avsevärt högre än svarta. En av anledningarna tror jag varför kineser vill på sikt utrota vita är att de delvis ser oss vita som konkurrenter om naturresurser och marknadsandelar på den globala ekonomiska arenan. Tror inte direkt dem fruktar somalier så mycket på den punkten. Därför är kineser att större hot mot vita, än de är mot somalier, somalierna struntar dem nog i.

Mvh

Det var ju trots allt dom som uppfann the death of a thousand cuts. Tänker också på dom brott dom begick under kriget. Japsen var dock också bra på att plåga människor i rättvisans namn.

Jag tycker japaner idag är mera civiliserade än kineser. Titta bara på hur man behandlar djur. I Kina behandlar man djur på ett sanslöst grymt sätt, i Japan har man betydligt hårdare lagar mot djurplågeri och bättre djurskydd. Förvisso bedriver fortfarande japanerna en grym valfångst, men det finns nu en större opinion mot valfångst i Japan, och Japan verkar gå att påverka i positiv riktning.

Om man tittar på svenska universitet t.ex så fuskar kinesiska studenter betydligt mer än japanska diton, inte bara i absoluta tal, utav även i relativa (kineserna är betydligt fler, mycket ovanligt att japaner fuskar). I Japan begås oproportionellt många mord av kineser liksom droghandel där kineser är aktiva, något som japanerna är rasande på.

Japan bedriver med USA rättsprocesser mot Kina för patentstöld och plagiat etc, så japanerna är mer civiliserade och utgör enligt mitt förmenande ett betydligt mindre hot än Kina. Kineserna är ju också 10ggr fler och tillgång till kärnvapen. Dessutom har Japan varit demokratiskt i mer än ett halvt sekel och det finns lite som tyder på att Japan har stormaktsambitioner som kommer att hota oss.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 5 Sep - 23:10

Robin Shadowes wrote:

Mvh

Kinesisk vattentortyr. Hur kommer man ens på en sån sak?

Fast de sydafrikanska negrerna har ju necklacing, ni vet där man bakbinder offret, hänger på ett bildäck över nacken, häller brännbar vätska i däcket och tänder på och låter personen brinna upp. Har för mig att Mandelas fru var väldigt förtjust i necklacing.

Och givetvis hackas till döds av en grupp med machete.

Tillägg: Läste på vänstervridna Wikipedia att Winnie Mandela förespråkade just necklacing och det tydligen tar runt 20 minuter innan man dör.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 6 Sep - 12:23

Robin Shadowes wrote:

Mvh

Fast de sydafrikanska negrerna har ju necklacing, ni vet där man bakbinder offret, hänger på ett bildäck över nacken, häller brännbar vätska i däcket och tänder på och låter personen brinna upp. Har för mig att Mandelas fru var väldigt förtjust i necklacing.

Tillägg: Läste på vänstervridna Wikipedia att Winnie Mandela förespråkade just necklacing och det tydligen tar runt 20 minuter innan man dör.

Såg en video i början av sommaren där just en neger blev necklacead av andra negrer. Tror det var från SA även om jag inte minns säkert. fast obehagligt var det ju. Negrerna verkar inte ens ha förstånd att begripa att det nog inte är så smart att filma det just p g a att det får sån spridning på nätet. Araberna verkar åtminstone ha snäppet mer förstånd. Även om dom kan gripas med av stundens hetta så brukar dom vara lite mera skärpta och försöker få bort videorna när dom inser vart det barkar. Ibland lyckas dom, ibland inte.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 6 Sep - 19:35

Robin Shadowes wrote:
Robin Shadowes wrote:

Mvh

Såg en video i början av sommaren där just en neger blev necklacead av andra negrer. Tror det var från SA även om jag inte minns säkert. fast obehagligt var det ju. Negrerna verkar inte ens ha förstånd att begripa att det nog inte är så smart att filma det just p g a att det får sån spridning på nätet. Araberna verkar åtminstone ha snäppet mer förstånd. Även om dom kan gripas med av stundens hetta så brukar dom vara lite mera skärpta och försöker få bort videorna när dom inser vart det barkar. Ibland lyckas dom, ibland inte.

Njae, tror jag har närmare 1 TB med muslimsk terror. I Afrika brukar de inte använda kameror, musslorna är betydligt mer välspridda då de brukar samla på det hela, det är ju islamsk lördagsunderhållning, varje gång jag vill öka min arbetstakt gentemot islam så brukar jag titta på dessa klipp, det gör mig rättfärdigt arg och får mig att arbeta hårdare. Det är knappt att alla dessa flashmobs i USA använder sig av kameror.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 9 Sep - 0:38

Följande video handlar förvisso om Sverige men eftersom det är än nogger som vill utrota oss så passar den bra i denna tråden ändå. Ta er blodtrycksmeducin först bara.

Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top