Tråden om filmer/serier

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Tråden om filmer/serier

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 9 Jan - 0:26

Prometheus - Official Trailer [TRUE HD]

vacker trailer, dock stör jag mig på de uruselt designade dräkterna de löper omkring i, påminner mig om chinawear, skräp som går sönder.
Man tycker ju att om man lyckats komma fram till att göra interstellära resor så borde man han lyckats tillverka supersnabba supersmidiga exoskelett dräkter med både
extremt pansar och diverse leksaker. Men det är ju film, dock ett störningsmoment för mig, dock väldigt vacker trailer även om det evolutionistpropaganda.

Här lite mer lättsamt men väldigt blodigt...
Zombin Laden

och en till Zombie Laden rulle:
http://www.quietearth.us/articles/2011/12/28/Zombie-osama-bin-laden--zombie-terrorists--OSOMBIE-gallery
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3809

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 9 Jan - 1:59

Stratiotes Iesous C wrote:Prometheus - Official Trailer [TRUE HD]

vacker trailer, dock stör jag mig på de uruselt designade dräkterna de löper omkring i, påminner mig om chinawear, skräp som går sönder.
Man tycker ju att om man lyckats komma fram till att göra interstellära resor så borde man han lyckats tillverka supersnabba supersmidiga exoskelett dräkter med både
extremt pansar och diverse leksaker. Men det är ju film, dock ett störningsmoment för mig, dock väldigt vacker trailer även om det evolutionistpropaganda.

Zombin Laden

http://www.quietearth.us/articles/2011/12/28/Zombie-osama-bin-laden--zombie-terrorists--OSOMBIE-gallery

Det är ju trots allt en prequel till Alien så man kanske har tänkt att det inte får se för avancerat ut? Fast å andra sidan så kan ju olika civilisationer ha utvecklat oberoende av varandra på många olika planeter och i olika hastigheter.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3748

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 9 Jan - 16:27

Robin Shadowes wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Prometheus - Official Trailer [TRUE HD]

Zombin Laden

Det är ju trots allt en prequel till Alien så man kanske har tänkt att det inte får se för avancerat ut? Fast å andra sidan så kan ju olika civilisationer ha utvecklat oberoende av varandra på många olika planeter och i olika hastigheter.

Jo jag vet Sci-Fi, men det brukar ju vara Sci-Fi, fast kör man det man borde ha vid exploration, dvs. tunga vapen, rustningar osv. så skulle ju iofs aliens-aliens inte ha en chans hur mycket syra de en har i blodet :D Vidare så brukar ju Sci-Fi alltid ligga lite före i utvecklingen så därav borde fullt fungerande supersnabba, supersnabba exoskelett rustning vara normen, istället är det råsöliga exo-lastare som inte dyker upp förrens i Aliens (tvåan alltså) :D

Snygg trailer iaf, plus att de inte skulle bli mycket till film om man gjorde som jag tycker, det skulle ju vara alienslakt bara :D
Människan är ju lite så där, iaf på film (men i vissa fall även i verkliga livet), varför göra det enkelt och bra för sig, bättre att göra det svårt och komplicerat, dagens invandringspolitik är på det här sättet, istället för att göra det bra och närmast ofarligt så gör man det dåligt och även livsfarligt.

Art imitating life... 👽
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3809

Back to top Go down

Post  RL on Fri 10 Feb - 17:11

Det här var ju också en variant:

http://www.youtube.com/watch?v=Jth4yATniS4

lol!
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3070

Back to top Go down

Post  RL on Fri 24 Feb - 22:57

Den som ännu inte upptäckt guldserien "Hell on Wheels" gå in o kolla snabbt som fan på tv6 play, o kolla från början :D
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3070

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Feb - 19:31

RL wrote:Den som ännu inte upptäckt guldserien "Hell on Wheels" gå in o kolla snabbt som fan på tv6 play, o kolla från början :D

Är det som knullar vita horor som är bra eller? 😕
kapten havoc

Poäng : 2940

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Feb - 20:23

felpost
kapten havoc

Poäng : 2940

Back to top Go down

Post  Sponsored content