Flera SD-kvinnor utsatta för hot och attentat

View previous topic View next topic Go down

Flera SD-kvinnor utsatta för hot och attentat

Post  Axel on Tue 30 Aug - 23:17

Flera kvinnor aktiva inom Sverigedemokraterna har under den senaste tiden utsatts för hot och attentat. Frida Grundström, kommunfullmäktigeledamot för SD i Gnesta, utsattes igår kväll för ett attentat där någon hällde in antändlig vätska genom hennes brevinkast och sedan tände på.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4671052

Vänstern har dåliga argument för asylmissbruket, de tillgriper hot och våld istället för demokrati. Jag upprepar, är det då så konstigt att SD har färre kvinnor?
Axel
Bannlyst

Poäng : 2916

Back to top Go down

Re: Flera SD-kvinnor utsatta för hot och attentat

Post  Absurd on Wed 31 Aug - 9:39

Ganska typiskt för vänsterextrema och muselmaner att ge sig på kvinnor. På samma sätt som de ställer kvinnor o barn i första ledet vid demos och liknande.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2559

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 31 Aug - 14:00

Absurd wrote:Ganska typiskt för vänsterextrema och muselmaner att ge sig på kvinnor. På samma sätt som de ställer kvinnor o barn i första ledet vid demos och liknande.

Därtill uppmuntrade av landsförrädaren och hybridstatsministern Reinfeldt. Som legitimerat våldet mot Sverigedemokrater, genom följande exempellösa uttalande:

"Jag gillar inte våld, men om man har fel åsikter så kan man räkna med att få stryk".

Ådärkomdenja

Poäng : 3513

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 31 Aug - 14:30

Glöm inte bort vilka det är som ligger bakom det här våra landsförrädare till politiker. Alltid fascistisk aktion(AFA) brukar använda sig av våldsmetoder som dessa i politiskt syfte så varför klassas de inte som terrorster och jagas med blåslampa av SÄPO?

Hade jag varit en kvinna hade jag nog hållit mig borta från SD de ger sig nämligen på de värnlösa och svaga i första hand. Mod och heder är helt okända begrepp för AFA-pöblen bestående av svartskallar och vänsterhonor.
kapten havoc

Poäng : 2852

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 31 Aug - 18:35

Hybridstatsminister förlängde käften på mig. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3656

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top