Wikileaks: Invandrarkriminalitet i Sverige.

View previous topic View next topic Go down

Wikileaks: Invandrarkriminalitet i Sverige.

Post  RL on Sat 3 Sep - 18:08

45% av all kriminalitet begås av invandrare, när det gäller grova våldsbrott är dom ännu mer överrepresenterade. Afrikaner o MENA-folk kraftigt överrepresenterade när det gäller sjukskrivningar, mm

Här är det svart på vitt från läckta Wikileaksdokument:

http://wikileaks.ch/cable/2006/02/06STOCKHOLM235.html

Alla ambassadgrejer som rör Sverige här:

http://wikileaks.org/origin/48_0.html
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3013

Back to top Go down

Re: Wikileaks: Invandrarkriminalitet i Sverige.

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 3 Sep - 19:33

Wikileaks berättar mest självklarheter för oss som har hängt med ett tag.
Nu kan jag inte posta länkar men jag tror det var i Belgien som Tredje världen folket stod för över 50% av kriminaliteten.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3752

Back to top Go down

Post  RL on Sat 3 Sep - 21:34

Stratiotes Iesous C wrote:...men jag tror det var i Belgien som Tredje världen folket stod för över 50% av kriminaliteten.

Nu är det säkert långt över 50% här också, den undersökningen som fanns på Wikileaks gällde åren 1997-2001 ...och sen dess har vi fått hit ytterligare 100-200 000 berikare (+ 20-30000 illegala insmugglade "nybyggare").
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 3 Sep - 22:27

RL wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:...men jag tror det var i Belgien som Tredje världen folket stod för över 50% av kriminaliteten.

Nu är det säkert långt över 50% här också, den undersökningen som fanns på Wikileaks gällde åren 1997-2001 ...och sen dess har vi fått hit ytterligare 100-200 000 berikare (+ 20-30000 illegala insmugglade "nybyggare").

Jo det är självklart MEN våra fuskande statistiker gömmer det bakom saker som att vissa av de råkat födas här osv. så då räknas de som svenskar i deras fusk-statistik. BRÅ verkar ju vara fyllt med kommunister som försöker trolla bort den enorma överrepresentationen och tredje världen folkens förkärlek till kriminalitet.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Sat 3 Sep - 22:32

Stratiotes Iesous C wrote:BRÅ verkar ju vara fyllt med kommunister som försöker trolla bort den enorma överrepresentationen och tredje världen folkens förkärlek till kriminalitet.

Just nu finns det en snubbe i kommentarfälten på PI som tar BRÅ:s pladderstatistik i försvar, gå gärna in och sätt honom på plats.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 3 Sep - 23:07

RL wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:BRÅ verkar ju vara fyllt med kommunister som försöker trolla bort den enorma överrepresentationen och tredje världen folkens förkärlek till kriminalitet.

Just nu finns det en snubbe i kommentarfälten på PI som tar BRÅ:s pladderstatistik i försvar, gå gärna in och sätt honom på plats.

Skicka Affe, han är statistikälskaren, jag gillar inte statistik då det är så lätt att missbruka den. Speciellt såna här PK människor älskar att förvränga statistik, vidare finns det matematiker där som kan klämma åt dessa bättre än vad jag kan, jag är bra på religion det är min starka sida, matematik är min svagaste sida (och min stavning).
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Tokarev on Wed 7 Sep - 8:00

Visst är det väl MÄRKLIGT hur pass lite dessa ambassadrapporter uppmärksammats i vårt genomkorrupta gramsci-media! När samma ambassad rapporterade hem att Carl Bildt var en bjäbbig gårdshund, så slogs detta upp jättestort, men detta sopas ännu längre in under mattan och skall hållas borta från allmänheten så mycket det går!

Ambassadrapporter är väldigt viktiga för stater när det gäller att skaffa sig underlag för beslut och policy inom utrikespolitiken och dessa behandlas som viktigt källmaterial. Här rapporterar USAs ambassad att "something is rotten in the state of Sweden" och att detta tidigare välskötta och högt utvecklade land i NATOs norra flank, är på väg att sänkas i ett moras av brun-kläggigt slödder, men därom talar vi inte i Sverige!!! :no:

I
Tokarev

Poäng : 2290

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top