Hälsominister Maria Larsson (KD) vägrar betala ut 3 miljoner till vanvårdade mellan 1920 och 1980

View previous topic View next topic Go down

Hälsominister Maria Larsson (KD) vägrar betala ut 3 miljoner till vanvårdade mellan 1920 och 1980

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 12 Sep - 10:50

Men är samtidigt beredd att betala 1,2 miljoner per "ensamkommande barn"!!!

Här PIs lilla artikel om det hela:
http://politisktinkorrekt.info/2011/09/12/mer-dokumentation-kravs-om-vanvardade/

Sverige är fantastiskt, svenskar vanvårdas men får ingen kompensation för att vanvårdarna förstört dokumentationen, dvs. byråkrattorna och "vårdpersonal" har varit i farten och förstört bevisen mot sig själva samtidigt som de själva är de som utreder sig själva, "ensamkommande barn" gömmer undan sina id-handlingar och belönas med semester och all expenses paid, det efter att man ljuger om sin identitet och beskyddas när de begår pedofilbrott och liknande.

Byråkrattor, "journalister" (propagandister är den korrekta termen) och politruker framstår mer och mer som en maffia, de agerar som en maffia, tänker som en maffia, talar som en maffia och betéer sig som en maffia.

Så vad säger Exilensarna om det här? Är det ok att vissa grupper (speciellt grupper som består av utbölingar och främlingar som har lojalitet i en annan religion och en annan nation) får saker utan bevis medans andra grupper inte får det?
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3845

Back to top Go down

Re: Hälsominister Maria Larsson (KD) vägrar betala ut 3 miljoner till vanvårdade mellan 1920 och 1980

Post  Robin Shadowes on Mon 12 Sep - 11:53

Hoppas jag minns summan rätt nu men jag tror det var 46 millar som denna batik-kärring vill ge till företrädarna för denna hög-civilisation.

http://vgnt.se/zigensk-slavgomma-hittad-utanfor-london/
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3785

Back to top Go down

Re: Hälsominister Maria Larsson (KD) vägrar betala ut 3 miljoner till vanvårdade mellan 1920 och 1980

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 12 Sep - 12:34

Givetvis ska man ge pengar till främlingar och gärna squatter-gypsies. Ingen har bjudit in de men de kom iaf. och nu får de betalt för att folk varit elaka mot de trots att det var de som gjorde fel från början, de skulle stannat kvar i det hemska Indien.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 12 Sep - 16:12

Det handlar om miljarder, inte miljoner. Utredningen föreslog 250 tkr pp, att jämföra med tidigare beviljade 175 tkr till tvångssteriliserade, som fick sina pengar. Antalet berörda personer sägs ligga mellan 2000-5000, siffran är osäker.

Jag tror att Alliansen skjuter sig själva i foten med detta flinthjärtade besked. Under rubrik "bristande rättvisa och rättsäkerhet" blir det inte ett rött öre. Det övervägandet kunde dom gjort för flera år sedan, och sluppit att dra igång en jätteutredning, vars förslag iskallt sågas. Att jämföra med te x Irland och Norge, som hittade modeller till underlag för ersättning inom samma område.

Nä, det är en totalt empatibefriad Schweinpelz som ligger bakom. För den iskalle hybridnegern är pengarna viktigare än principen, och det måster vara uppåt väggarna totalt, i den här statsskandalen. Som ovan påpekats, när det gäller allsköns muskigt invällarslödder, så är plånboken vidöppen. Här handlar det om äktsvenskar, och då kryper bockfoten fram på 32-delsfiguren, inte en krona. Nu kommer kartellen att gå vägen via socialförsäkringsutskottet och riksdagen, samt med beräknat stöd från sverigdemokraterna framtvinga en lösning som innebär kompensation. En del folkpartister väntas också hoppa över blockgränsen hörde jag i ett P1-inslag idag. Ansvarige ministern Maria Larsson bidrog förhoppningsvis till att slå sista spiken i kd:s kista. Fegkärringen vägrar att ställa upp i media, vilket klockrent pekar mot att hon är överkörd av Schweinpelz. Jag har inte hört några företrädare uttala sig om möjligheterna att överklaga till t ex Europadomstolen, men sista ordet lär inte vara sagt i den här frågan.

Det blir en stor prestigeförlust, som kommer att kosta moderöderna & consortes massor av badwill i folkopinionen, det är jag övertygad om.
Ådärkomdenja

Poäng : 3637

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 12 Sep - 18:34

Ådärkomdenja wrote:Det handlar om miljarder, inte miljoner. Utredningen föreslog 250 tkr pp, att jämföra med tidigare beviljade 175 tkr till tvångssteriliserade, som fick sina pengar. Antalet berörda personer sägs ligga mellan 2000-5000, siffran är osäker.

Jag tror att Alliansen skjuter sig själva i foten med detta flinthjärtade besked. Under rubrik "bristande rättvisa och rättsäkerhet" blir det inte ett rött öre. Det övervägandet kunde dom gjort för flera år sedan, och sluppit att dra igång en jätteutredning, vars förslag iskallt sågas. Att jämföra med te x Irland och Norge, som hittade modeller till underlag för ersättning inom samma område.

Nä, det är en totalt empatibefriad Schweinpelz som ligger bakom. För den iskalle hybridnegern är pengarna viktigare än principen, och det måster vara uppåt väggarna totalt, i den här statsskandalen. Som ovan påpekats, när det gäller allsköns muskigt invällarslödder, så är plånboken vidöppen. Här handlar det om äktsvenskar, och då kryper bockfoten fram på 32-delsfiguren, inte en krona. Nu kommer kartellen att gå vägen via socialförsäkringsutskottet och riksdagen, samt med beräknat stöd från sverigdemokraterna framtvinga en lösning som innebär kompensation. En del folkpartister väntas också hoppa över blockgränsen hörde jag i ett P1-inslag idag. Ansvarige ministern Maria Larsson bidrog förhoppningsvis till att slå sista spiken i kd:s kista. Fegkärringen vägrar att ställa upp i media, vilket klockrent pekar mot att hon är överkörd av Schweinpelz. Jag har inte hört några företrädare uttala sig om möjligheterna att överklaga till t ex Europadomstolen, men sista ordet lär inte vara sagt i den här frågan.

Det blir en stor prestigeförlust, som kommer att kosta moderöderna & consortes massor av badwill i folkopinionen, det är jag övertygad om.

Jag hoppas innerligt att kådisarna, nybyggarpartiet och kommisarna fullständigt raderas ut om ganska exakt två år från nu. Älskar inte Fp eller Mp heller men hoppas att dom åtminstone hamnar så nära 4%-gränsen att valet kommer bli en riktig rysare för dem. Moderöderna och såssarna riskerar inte trilla ur än men jag hoppas dom minskar till 20%-partier åtminstone.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3785

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 12 Sep - 18:42

Nu har Larsson och alliansen fått kalla fötter. Hon har inbjudit vänsterkartellen till "samtal" imorgon, för att "utreda" förutsättningarna för ett ändrat beslut. *pajasregering*

Och den odemokratiske 32dels-negern Schweinpelz säger idag:

"- Finns det en möjlighet att åtminstone samla sju av riksdagens partier i enighet bakom ett sätt att hantera detta, som vi är fullt medvetna är delvis ett avsteg från hur vi brukar hantera ersättningsfrågor men där vi gemensamt tar ansvar för det, då tycker jag att det finns ett värde i sig. Det hoppas jag vi kan enas kring, säger statsministern."

http://www.google.com/search?hl=sv&q=sju+partier+g%C3%B6ra+upp+reinfeldt

Fanskapet fortsätter att låtsas som om (Sd) inte existerar. Vilket demokratiförakt denne negerättling visar upp, men det är väl en logisk följd av de svarta genernas negativa inverkan, antar jag. Jag önskar honom allt ont, och att han sveps bort vid nästa val.

Last edited by Ådärkomdenja on Tue 13 Sep - 16:01; edited 1 time in total
Ådärkomdenja

Poäng : 3637

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 12 Sep - 19:52

Valet är som jag ser det, antingen så betalar man dessa som behandlats illa och stoppar och kastar ut alla improduktiva bidragsparasiter som Sverige fördärvas med eller så betalar man inte de som behandlats illa och låter bidragskranen flöda till alla dessa bidragsparasiter från Långtbortistan.

Jag vet vad jag väljer och det är inte främlingarna iaf. De ska inte ha en spänn och betala tillbaka varenda krona de fått i bidrag, kan inte de betala så får deras nationer betala. Hur är människor funtade som tycker att man ska kunna komma till ett främmande land och få bidrag från det landet, det är ju helt sjukt att man kan göra det, vissa hela livet, hur omoralisk som person är man om man även söker detta tillstånd, jag skulle säga amoralisk, vill man verkligen ha amoraliska personer i sitt land?
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top