M repriserar S med MP om budget och invandring

View previous topic View next topic Go down

M repriserar S med MP om budget och invandring

Post  Axel on Sun 18 Sep - 22:38

S och M hade en pakt emot asylmissbruket och röstade ner alla amnestier mm fram till höstbudgeten för 5-6(?) år sedan, S sista höstbudget. Då pressade Miljöpartiet S att godkänna en amnesti för de som fått avslag på sin asylansökan och höll sig kvar gömda här, alltså folk utan asylskäl. I gengäld skulle Mp godkänna regeringens budget. MP hade släppt miljöfrågorna igen och prioriterat det redan gigantiskt dyrbara asylmissbruket. Gustav Fridolin skröt om hur de pressat regeringen till detta bekväma beslut.

Nu har vi fått en nästan exakt repris, för att M-Alliansen bekvämt ska få igenom sin budget, fast Billström lovat att minska asylmissbruket, före valet för 5 år sedan. Men dom hatar att SD har tagit ifrån dem den enfaldiga makten, så det görs allt för att hålla SD borta, fast SD låg M närmast med sin politik innan det blev en allians.
Och trots att folk i gemen här inte alls vill ha hit några Somalier, de mest arbetslösa och kostnadskrävande, då det finns närmare asylställen att åka till och asylmissbruket redan kostar uppåt 60 miljarder per år officiellt och betydligt mer annars.
Axel
Bannlyst

Poäng : 2921

Back to top Go down

Re: M repriserar S med MP om budget och invandring

Post  Absurd on Mon 19 Sep - 13:07

Allt enligt planen. Schweinfeldt ska importera så många av sina stamfränder som möjligt:
http://www.friatider.se/815-miljoner-extra-till-anhoriga-somalier
Tillåt mig kaskadspy
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2564

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 19 Sep - 15:12

815 miljoner PLUS alla bidrag de får, summan kommer gå långt över 2 miljarder lätt, lägg sedan till att det tar MINST 7 år innan genomsnittspersonen skaffat sig ett jobb och försörjer sig själv.

PLUS att en del av barnen inte ens är deras barn utan endast med för att öka ut summan de får i bidrag. Det är ett gigantiskt bedrägeri, där man belönar folk som om de inte är bedragare lämnat sina barn i sticket och belönas för det. Men mest troligt är det ett sätt för Al-Shabaab att få pengar till sin krigföring i Somalia, Etiopien och Kenya (och de försök till terror de håller på med här).

Regering Reinfeldt stöttar muslimska terrorister, och det är inte första gången.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3726

Back to top Go down

Post  Absurd on Mon 19 Sep - 16:20

Ja och i en kommun i mina trakter gjorde polisen precis raid mot migrationsverkets boende (främst somalienegrer och allsköns dagdrivare från MENA) på orten då någon/några roat sig med att deala hasch till svenska 12-13åriga ungar. Samtidigt som Migrationsverket går ut med hur lyckat detta projekt är när de kört in 100 asylsimulanter i en småort med en befolkning på ~5000.
Har inte hittat nån länk på det än men om jag ser nått i dagsblaskan eller liknande så fotar jag artikeln

Last edited by Absurd on Mon 19 Sep - 19:15; edited 1 time in total
Absurd
Mammutjäger

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 19 Sep - 17:56

Är ju inte bara de svenska vattenmelonerna som vill förinta Sverige, de tyska vattenmelonerna vill att Tyskland ska importera 220000 afrikaner.

Greens in Germany Want Country to Accept 220,000 African Refugees
http://islamversuseurope.blogspot.com/2011/09/greens-in-germany-want-country-to.html

Det är konstigt att det finns så många flyktingar, alla dessa pro-afrikanska organisationer som lever på Västerländska skattepengar säger ju att
Afrika är så fantastiskt, men samtidigt flyr så många därifrån och ingen i dessa organisationer planerar på att flytta hem till det fantastiska Afrika.

Någon talar inte sanning.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Absurd on Mon 19 Sep - 19:21

de "Gröna" partierna tror jag propagerar för full invandring överallt. I finska valet var ju de finska gröna ensamma om att vägra någon slags samarbete med Sannfinnarna.
Det finns INGET miljövänligt med dessa partier, de är en bluff från början till slut. Bara att importera massvis med folk från u-länder till i-länder fattar en total idiot att det påverkar miljön negativt på flera punkter. Men de flesta som faktiskt fortfarande röstar MP är just idioter. Känner en del hyvens människor som var med i MP när det begav sig på 80-talet och början på 90-talet och det är bra folk som är sanningssägare och miljövärnare. Allas vår Jan Milld var ju miljöpartist innan det gick upp för honom vilka dårar det är som befolkar det partiet...
Absurd
Mammutjäger

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 19 Sep - 20:48

Värre halalhippies än MP går inte att finna, på denna jord. Man jag undrar på vilket sätt värnar man om miljön när man släpper in massa negrer i landet?
kapten havoc

Poäng : 2857

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 19 Sep - 22:22

kapten havoc wrote:Värre halalhippies än MP går inte att finna, på denna jord. Man jag undrar på vilket sätt värnar man om miljön när man släpper in massa negrer i landet?

Dom har ju skövlat naturen i sina egna länder. Av det kan jag inte dra någon annan slutsats att Mp inte tycker vi onda vita svenskar förtjänar vår vackra natur längre, utan dom vill att den skall bli lika skövlad som i deras hemländer. Först vill dom att vi ska se det ske mitt framför våra ögon. När det är gjort är det okej om vi alla dör för nazismens, kolonialismens och kapitalismens brott genom historien. Sedan kan dom ädla vildarna få nog med lebensraum här och göra vad dom vill. Att det inte gynnar naturen spelar ingen roll. Det är helt underordnat utrotningen av svenskarna.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3661

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 20 Sep - 10:27

Robin Shadowes wrote:
kapten havoc wrote:Värre halalhippies än MP går inte att finna, på denna jord. Man jag undrar på vilket sätt värnar man om miljön när man släpper in massa negrer i landet?

Dom har ju skövlat naturen i sina egna länder. Av det kan jag inte dra någon annan slutsats att Mp inte tycker vi onda vita svenskar förtjänar vår vackra natur längre, utan dom vill att den skall bli lika skövlad som i deras hemländer. Först vill dom att vi ska se det ske mitt framför våra ögon. När det är gjort är det okej om vi alla dör för nazismens, kolonialismens och kapitalismens brott genom historien. Sedan kan dom ädla vildarna få nog med lebensraum här och göra vad dom vill. Att det inte gynnar naturen spelar ingen roll. Det är helt underordnat utrotningen av svenskarna.

Påminner om det här sköna klippet:
Andrew Klavan: Liberal Fantasies vs. Reality, Can you Spot the Difference?

http://www.youtube.com/watch?v=90SdmjuCAqw

2:19 in i klippet dyker hedningarna upp...
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 20 Sep - 11:31

Stratiotes Iesous C wrote:
Robin Shadowes wrote:

Påminner om det här sköna klippet:
Andrew Klavan: Liberal Fantasies vs. Reality, Can you Spot the Difference?

http://www.youtube.com/watch?v=90SdmjuCAqw

2:19 in i klippet dyker hedningarna upp...

Knuckleheads har vi ju gott om inom media och politik.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3661

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 20 Sep - 14:00

"Min pappas kompis har 14 barn som han vill ha hit" :affraid:

- Halima Ali är ursprungligen från Somalia, men bor numera i Gävle och är mer än glad över det nya lagförslaget. Det är bra, för mitt folk har haft det svårt i nästan 19 år, alltså i hela mitt liv. Och min pappas kompis har faktiskt 14 barn som han inte har fått ta hit, trots DNA-tester.

http://petterssons.bloggsida.se/politik/min-pappas-kompis-har-14-barn-som-han-vill-ha-hit
Ekot
Ådärkomdenja

Poäng : 3518

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Absurd on Tue 20 Sep - 16:22

14 nya negeryngel att berika svenskarna att vänta då. Måste dessutom vara en jävla modig och ansvarstagande fader som lämnat sina 14 ungar i det så "härjade" Somalia.

Last edited by Absurd on Tue 20 Sep - 16:25; edited 2 times in total (Reason for editing : rättade svensk ungdom till svenskarna)
Absurd
Mammutjäger

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top