Är jag ett problem?

View previous topic View next topic Go down

Är jag ett problem?

Post  Nybyggaren on Tue 27 Sep - 19:42

Vet inte om man kan kalla mig för en invandrare då jag är född i Sverige. Är inte svensk i af, då svenskar är en etnisk grupp. Jag ser mig själv som en nybyggare. Jag utbildar mig, talar svenska hemma men ska hämta hem en fru ifrån hemlandet så jag måste kanske börja? Den utbildningen jag går på är för ett yrke det är brist på i Sverige. Många företag utbildar blivande personal i Polen.

Fast jag inte ser mig som en svensk så ser jag mig själv som en del av Sverige. Tänker på indierna i Sydafrika. De talar inte indiska språk utan engelska. Deras förfäder kom till Sydafrika ifrån Indien för 100 år sedan. De är inte afrikaner men ändå en del av Afrika.

Är jag ett problem? Vill ni se mig "åka hem?"
Nybyggaren

Poäng : 2165

Back to top Go down

Re: Är jag ett problem?

Post  Dunkelman on Tue 27 Sep - 20:56

Nybyggaren wrote:Vet inte om man kan kalla mig för en invandrare då jag är född i Sverige. Är inte svensk i af, då svenskar är en etnisk grupp. Jag ser mig själv som en nybyggare. Jag utbildar mig, talar svenska hemma men ska hämta hem en fru ifrån hemlandet så jag måste kanske börja? Den utbildningen jag går på är för ett yrke det är brist på i Sverige. Många företag utbildar blivande personal i Polen.

Fast jag inte ser mig som en svensk så ser jag mig själv som en del av Sverige. Tänker på indierna i Sydafrika. De talar inte indiska språk utan engelska. Deras förfäder kom till Sydafrika ifrån Indien för 100 år sedan. De är inte afrikaner men ändå en del av Afrika.

Hur sjutton ska man kunna veta om du är ett problem? Fanatiska och imperialistiska muslimer på svensk mark är ett stort bekymmer. Jag är övertygad om att indierna i Sydafrika är en stor tillgång
för negrerna där nere. Är du en tillgång för Sverige? Om du svarar ja på den frågan, kan du gärna få
berätta varför?
Dunkelman

Poäng : 3174

Back to top Go down

Post  Nybyggaren on Tue 27 Sep - 21:45

Dunkelman wrote:
Nybyggaren wrote:Vet inte om man kan kalla mig för en invandrare då jag är född i Sverige. Är inte svensk i af, då svenskar är en etnisk grupp. Jag ser mig själv som en nybyggare. Jag utbildar mig, talar svenska hemma men ska hämta hem en fru ifrån hemlandet så jag måste kanske börja? Den utbildningen jag går på är för ett yrke det är brist på i Sverige. Många företag utbildar blivande personal i Polen.

Hur sjutton ska man kunna veta om du är ett problem? Fanatiska och imperialistiska muslimer på svensk mark är ett stort bekymmer. Jag är övertygad om att indierna i Sydafrika är en stor tillgång
för negrerna där nere. Är du en tillgång för Sverige? Om du svarar ja på den frågan, kan du gärna få
berätta varför?

Vad har islam med saken att göra? Jag är en ateist. Och ja jag är en tillgång för att jag kommer att bli en farmaceut/receptarie. Det är en väldigt stor brist på dessa i Sverige. Mest för att de flesta med denna utbildning drar utomlands, till USA/England o sv. Det är en sådan stor brist att företagen utbildar framtida personal i Polen! Jag är en tillgång för att det finns människor som behöver råd/medicin ifrån apoteket. Detta är ett yrke som kräver en viss utbildning, man kan inte bara ta någon ifrån ICA för att göra det jobbet.

Därför är jag en tillgång.
Nybyggaren

Back to top Go down

Post  Aake on Tue 27 Sep - 22:02

Nä du e inget problem men om du börjar värdelösa dig här å jihadda ska du få se på fan
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3508

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 27 Sep - 22:45

Rekommenderar flashback där såna här trådar startas typ engång i veckan. Jag bryr mig inte vad du är sålänge du beter dig som en människa och inte som en babian.
kapten havoc

Poäng : 2855

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 27 Sep - 23:52

Jag antar att du är mussla eftersom du tänker hämta fru från hemlandet? Varför inte lika gärna bli kvar där nere och bilda din familj där istället och bygga upp ditt gamla hemland istället? Ja, jag vet, du nämnde att du var född här men precis som du själv säger så är du inte svensk och kommer heller aldrig att bli det. Är du mussla så vill jag inte ha dig här även om du kallar dig för ateist just nu. Vi har sett förr att det kan ändra sig snabbt på en fem-öring att dom plötsligt blir intresserade av sitt hemlands religion och vips går dom klädda i pyjamas, virkad lustig mössa och långt buskigt skägg. Det kanske rent av blir din fru som vill att du skall börja praktisera din religion och sedan sitter du där i smeten. Nej, jag tycker du skall bli nybyggare i dina pärons hemland istället. Här är du i alla fall inte välkommen.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 28 Sep - 1:59

Varför vill aldrig dessa duktiga invandrare bygga upp sina egna länder är det jag alltid undrar?
Jag menar Indien ser ju ut som en kasse skit på sina ställen, man tycker att de som varit här borde ta sina erfarenheter åka hem och bygga upp nationen till något bättre?
Istället stannar majoriteten kvar generation efter generation och låter sina landsmän fara åt fanders.
Vart finns den nationella stoltheten? Kan iofs förstå eftersom TS t.ex. är ateist då ateister tenderar att vara globalister och strunta i nationalstaten, då förstår jag handlandet.

Dåligt med solidaritet internt inom hednafolken, kan väl iofs vara därför de är just hedningar. Mammon verkar vara det viktigaste inte deras folks välfärd, man har ju fortfarande
det förkastliga kastsystemet med dess "untouchables" och andra "mindre värda" osv. Och folk gråter om att svenska samhället är så elakt, titta på det indiska kastsystemet sen
kan folk hålla käft om att det är så förfärligt i Sverige, prova att leva under det systemet som dess lägst rankade medlemmar. Utbredda slumområden osv. Hygien under all kritik på sina håll.

Sen till TS i statistiken klassas du som andra generationens invandrare alla som är födda här med minst en utrikesfödd förälder klassificeras som en andra generationens invandrare så även om du är
född här så klassificeras du som en invandrare och inte som svensk, contrary to popular belief.

Och som tidigare sagts, detta låter som en klassiskt FB I&I tråd, hela tiden en massa "Vad tycker ni om X" trådar och såna här "Buhu ni tycker inte om oss" utan att någon reflekterar att busarna i
många invandrar grupper smetar av sig på hela gruppen och att det är invandrarnas problem att lösa inte svenskarna, utan de förväntar sig att svenskarna ska lösa den invandrade gruppens problem. Vidare visar det klart på den egoistiska hedniska attityden att de inte har något med det hela att göra medans de har allt med det hela att göra, speciellt som folk som kommit hit och deras grupp inte sköter sig, nu kanske inte specifikt indier då de tenderar att sköta sig bättre än t.ex. sina grannar från Pakistan och Bangladesh som betér sig som de muhammadanska vildar de är, dock så är indiska muhammadaner lika värdelösa som grann-muhammadanska vildarna är, men det kommer ju med religion då religionen islam i sig är en religion för hedniska vildar.

Om du vill stanna, sköt dig, arbeta hårt och beté dig inte som en vilde så kommer de flesta att respektera dig och inte behandla dig kasst, dock börjar indierna beté sig som muhammadanerna (som just hinduerna gör i Indien, många kristna missionärer mördas ju av hinduiska vildar) så räkna med att folk får en stor aversion till gruppen indier om de blir så, det är en naturlig process, betér sig stora delar av en grupp illa så kommer den gruppen betraktas som opålitlig och ond helt enkelt, gruppen muhammadaner betraktas som opålitlig, brutal, ond, helt enkelt en icke önskvärd grupp.
Dock har politikerna och propagandisterna (journalister) fått för sig att muhammadaner med sina konstlade leenden (där de ler och är trevliga mot politikerna och propagandisterna i deras ansikten och säger något helt annat när de tror att ingen lyssnar eller förstår deras språk) är något bra för nationen trots gruppens extrema brottsligthet och arbetar mot folkets vilja för att kröka rygg så kraftigt att de får mer och mer att säga till om och fler och fler av vildarna importeras.

I vilket fall som helst tycker jag du ska bygga upp Indien till något bra, men fine om du vill bygga Sverige till något stort så bör du alltid sätta Sverige först.
Du kan börjar med att rösta SD.
Man kan göra ett test där man ställer frågan, hur agerar du om det skulle bli krig mellan Indien och Sverige? Vilken sida står du på då? Inte särskilt troligt att så sker men vi leker med tanken att det blir ett tredje världskrig och Sverige och Indien hamnar på olika sidor i den striden.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3724

Back to top Go down

Post  Nybyggaren on Wed 28 Sep - 18:31

Robin Shadowes wrote:Jag antar att du är mussla eftersom du tänker hämta fru från hemlandet? Varför inte lika gärna bli kvar där nere och bilda din familj där istället och bygga upp ditt gamla hemland istället? Ja, jag vet, du nämnde att du var född här men precis som du själv säger så är du inte svensk och kommer heller aldrig att bli det. Är du mussla så vill jag inte ha dig här även om du kallar dig för ateist just nu. Vi har sett förr att det kan ändra sig snabbt på en fem-öring att dom plötsligt blir intresserade av sitt hemlands religion och vips går dom klädda i pyjamas, virkad lustig mössa och långt buskigt skägg. Det kanske rent av blir din fru som vill att du skall börja praktisera din religion och sedan sitter du där i smeten.

Anledningen till att jag vill ha en fru ifrån hemlandet är för att jag tycker att de är vackrare och mer utav vad svenska män kallar för "flickvänsmaterial." Fråga en svensk man om han vill bilda familj med en svensk tjej som haft 100 killar, eller "10 turkar." Har inget med islam/kultur att göra.

Robin Shadowes wrote:Nej, jag tycker du skall bli nybyggare i dina pärons hemland istället. Här är du i alla fall inte välkommen.

Är jag inte välkommen säger du? Vem är du som har rätt att säga det? Tillhör du kungafamiljen? Är du statsminister?
Nybyggaren

Back to top Go down

Post  Nybyggaren on Wed 28 Sep - 18:45

Stratiotes Iesous C wrote:Varför vill aldrig dessa duktiga invandrare bygga upp sina egna länder är det jag alltid undrar?
Jag menar Indien ser ju ut som en kasse skit på sina ställen, man tycker att de som varit här borde ta sina erfarenheter åka hem och bygga upp nationen till något bättre?
Istället stannar majoriteten kvar generation efter generation och låter sina landsmän fara åt fanders.
Vart finns den nationella stoltheten? Kan iofs förstå eftersom TS t.ex. är ateist då ateister tenderar att vara globalister och strunta i nationalstaten, då förstår jag handlandet.

Duktiga invandrare? Va? Det finns inget sådant. Eliter i alla länder brukar stanna kvar i sina hemländer. Var tror du att en indisk handels student skulle dra? Till Rosengård eller Indien?

Dåligt med solidaritet internt inom hednafolken, kan väl iofs vara därför de är just hedningar. Mammon verkar vara det viktigaste inte deras folks välfärd, man har ju fortfarande
det förkastliga kastsystemet med dess "untouchables" och andra "mindre värda" osv. Och folk gråter om att svenska samhället är så elakt, titta på det indiska kastsystemet sen
kan folk hålla käft om att det är så förfärligt i Sverige, prova att leva under det systemet som dess lägst rankade medlemmar. Utbredda slumområden osv. Hygien under all kritik på sina håll.
Solidariteten? Indiska slumområden? Snackar vi fortfarande om samma sak?

Sen till TS i statistiken klassas du som andra generationens invandrare alla som är födda här med minst en utrikesfödd förälder klassificeras som en andra generationens invandrare så även om du är
född här så klassificeras du som en invandrare och inte som svensk, contrary to popular belief.
Jag är även "kristen" och "muslim." Då jag är ifrån ett muslimdominerat land och betalar kyrkoskatten.

Och som tidigare sagts, detta låter som en klassiskt FB I&I tråd, hela tiden en massa "Vad tycker ni om X" trådar och såna här "Buhu ni tycker inte om oss" utan att någon reflekterar att busarna i
många invandrar grupper smetar av sig på hela gruppen och att det är invandrarnas problem att lösa inte svenskarna, utan de förväntar sig att svenskarna ska lösa den invandrade gruppens problem. Vidare visar det klart på den egoistiska hedniska attityden att de inte har något med det hela att göra medans de har allt med det hela att göra, speciellt som folk som kommit hit och deras grupp inte sköter sig, nu kanske inte specifikt indier då de tenderar att sköta sig bättre än t.ex. sina grannar från Pakistan och Bangladesh som betér sig som de muhammadanska vildar de är, dock så är indiska muhammadaner lika värdelösa som grann-muhammadanska vildarna är, men det kommer ju med religion då religionen islam i sig är en religion för hedniska vildar.

Ja, men hinduer i Sverige kallas för "muslimer." Svenskar kan inte se skillnad på olika invandrargrupper, lika lite som en kines kan se skillnad på en turk och en svensk.

Om du vill stanna, sköt dig, arbeta hårt och beté dig inte som en vilde så kommer de flesta att respektera dig och inte behandla dig kasst, dock börjar indierna beté sig som muhammadanerna (som just hinduerna gör i Indien, många kristna missionärer mördas ju av hinduiska vildar) så räkna med att folk får en stor aversion till gruppen indier om de blir så, det är en naturlig process, betér sig stora delar av en grupp illa så kommer den gruppen betraktas som opålitlig och ond helt enkelt, gruppen muhammadaner betraktas som opålitlig, brutal, ond, helt enkelt en icke önskvärd grupp.
Dock har politikerna och propagandisterna (journalister) fått för sig att muhammadaner med sina konstlade leenden (där de ler och är trevliga mot politikerna och propagandisterna i deras ansikten och säger något helt annat när de tror att ingen lyssnar eller förstår deras språk) är något bra för nationen trots gruppens extrema brottsligthet och arbetar mot folkets vilja för att kröka rygg så kraftigt att de får mer och mer att säga till om och fler och fler av vildarna importeras.

Hinduiska "vildar" är lågutbildade. De är som svenskarna var på 1500-talet då det var häxbål. Eller i Tyskland vid samma period då katoliker mördade protestanter för att de blev rädda.

Stratiotes Iesous C wrote:I vilket fall som helst tycker jag du ska bygga upp Indien till något bra, men fine om du vill bygga Sverige till något stort så bör du alltid sätta Sverige först.
Du kan börjar med att rösta SD.
Man kan göra ett test där man ställer frågan, hur agerar du om det skulle bli krig mellan Indien och Sverige? Vilken sida står du på då? Inte särskilt troligt att så sker men vi leker med tanken att det blir ett tredje världskrig och Sverige och Indien hamnar på olika sidor i den striden.
Jag är inte indier... Om det blev krig mellan Indien och Sverige? Jag skulle ha flytt till Norge. Och så där kan man inte tänka, det tillhör kalla kriget. Vad skulle finlandssvenskarna ha gjort om Finland invaderat Sverige? Och de är ju svenskar, då de är nordiska.

Och jag röstar på Centerpartiet. SD är ju kulturnationalister och du tycks vara ras-orienterad. Vore inte SvP något för dig istället?
Nybyggaren

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 28 Sep - 18:51

Shit vad ni invandrartroll är tröttsamma. och härmed lämnar jag tråden till resten av kanonjärerna, för nu lär du få spö. :twisted:
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 28 Sep - 19:29

Nybyggaren wrote:
Robin Shadowes wrote:Jag antar att du är mussla eftersom du tänker hämta fru från hemlandet? Varför inte lika gärna bli kvar där nere och bilda din familj där istället och bygga upp ditt gamla hemland istället? Ja, jag vet, du nämnde att du var född här men precis som du själv säger så är du inte svensk och kommer heller aldrig att bli det. Är du mussla så vill jag inte ha dig här även om du kallar dig för ateist just nu. Vi har sett förr att det kan ändra sig snabbt på en fem-öring att dom plötsligt blir intresserade av sitt hemlands religion och vips går dom klädda i pyjamas, virkad lustig mössa och långt buskigt skägg. Det kanske rent av blir din fru som vill att du skall börja praktisera din religion och sedan sitter du där i smeten.

Anledningen till att jag vill ha en fru ifrån hemlandet är för att jag tycker att de är vackrare och mer utav vad svenska män kallar för "flickvänsmaterial." Fråga en svensk man om han vill bilda familj med en svensk tjej som haft 100 killar, eller "10 turkar." Har inget med islam/kultur att göra.

Robin Shadowes wrote:Nej, jag tycker du skall bli nybyggare i dina pärons hemland istället. Här är du i alla fall inte välkommen.

Är jag inte välkommen säger du? Vem är du som har rätt att säga det? Tillhör du kungafamiljen? Är du statsminister?

För det första får kungafamiljen inte yttra sig i politiska frågor, utan är av grundlagen tvungna att hålla sig objektiva i sådana frågor. I dom fall där nån av dem ändå råkar glappa så brukar det leda till medie-drev. Vad menar du? Måste man vara statsminister för att ha tillåtelse att yttra sådana åsikter som jag gjorde? Det märks verkligen att du härstammar från ett land utan yttrandefrihet.

Ditt svar angående kvinnan avslöjar ditt ursprung. Kanske inte exakt nationalitet, men jag är 100% nu på att du är mohammedan. Ditt kvinno-förakt så att säga lyser igenom. Du bara antar att alla svenska tjejer har legat med minst 100 killar. Du vet inte, kan inte veta men anser det för sannolikt. Vad har du för övrigt med det att göra, mohammedan? I vårt land kontrollerar vi inte våra kvinnor eller deras sexualitet. Det är en privatsak och inte patriarkens "heder". Hade du haft det minsta vett bakom pannbenet så hade du insett att vad du inte vet, har du heller inget ont av. Men lite cred skall du ändå få, nämligen att jag är ytterst glad att du inte rasblandar dig med en av våra egna. Du påstår att ta en kvinna inget har med islam eller den kulturen att göra. Nu vet jag att du bedriver taqyyia mot oss exilensare. Islam har allt att göra med saken, därför att det är i dessa länder man praktiserar detta system. Det har överhuvudtaget aldrig praktiserats i Europa innan ni vällde in här. Nu är jag än mer övertygad om att du skall ut härifrån. Raus!!! Ut ur vårt land för böveln!! :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Bodycake on Thu 29 Sep - 19:28

Hur kan du vara nybyggare när du kommer till ett befintligt samhälle, har du byggt ett hus eller skapat någon typ av infrastruktur ö.h.t. Du är en invandrare och om ni blir för många så har ni hitills blivit en belastning, smärtsamt att få veta men tyvärr sant.

Bodycake

Poäng : 2283

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 29 Sep - 20:18

Bodycake wrote:Hur kan du vara nybyggare när du kommer till ett befintligt samhälle, har du byggt ett hus eller skapat någon typ av infrastruktur ö.h.t. Du är en invandrare och om ni blir för många så har ni hitills blivit en belastning, smärtsamt att få veta men tyvärr sant.

lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 29 Sep - 21:04

"Är jag ett problem? Vill ni se mig "åka hem?".
´

Så länge du försörjer dig själv utan bidrag - inkl "importerad fru", så är det Ok.

Den dag du börjar försörja dig via att tära på vårt system, typ bidrag etc, så
har du gästarbetarstatus imho. Innebärande att du skall packa och dra. Att icke-
svenskar skall snylta på svenska skattemedel stör mig oerhört.
Ådärkomdenja

Poäng : 3516

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 30 Sep - 6:01

För att svara på frågan, ja du är ett problem, på fler än ett sätt.
Luktar som om det är ateist-trollet som skapat sig en till användare, samma klena resonemang.

Orkar inte ens demolera de värdelösa svaren då de är så pass infantila att endast en bya-ateist skulle lyckas kränga ur sig de, vidare så tyder trollets kunskaper om Indien på att personen aldrig ens varit där.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3724

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Fri 30 Sep - 11:01

Bodycake wrote:Hur kan du vara nybyggare när du kommer till ett befintligt samhälle, har du byggt ett hus eller skapat någon typ av infrastruktur ö.h.t. Du är en invandrare och om ni blir för många så har ni hitills blivit en belastning, smärtsamt att få veta men tyvärr sant.

Annars brukar ju PI använda just det ordet för att beskriva våra invällare ironi?
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RL on Fri 30 Sep - 11:21

Nybyggaren wrote:Är jag ett problem? Vill ni se mig "åka hem?"

Är du arbestkraftsinvandrare som försörjer dig själv, din fru o betalar skatt, så är det i mitt tycke inga problem.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 2985

Back to top Go down

Post  Nybyggaren on Fri 30 Sep - 20:30

Ådärkomdenja wrote:
´

Så länge du försörjer dig själv utan bidrag - inkl "importerad fru", så är det Ok.

har du gästarbetarstatus imho. Innebärande att du skall packa och dra. Att icke-

Men varför ska det vara svenskar och invandrare? Varför inte skattebetalare och parasiter? En etnisk svensk förstör sitt eget företag för att få ut ersättning ifrån staten. Dessa pengar kom bl a ifrån en turkisk kebabsvarvare. Har denna kebabsvaravare mindre rätt att bli arg på parasiten än en svensk?
Nybyggaren

Back to top Go down

Post  RL on Fri 30 Sep - 20:40

Nybyggaren wrote:Men varför ska det vara svenskar och invandrare? Varför inte skattebetalare och parasiter?

Mycket enkelt: Svenskens förfäders förfäders förfäder har betalat skatt och avgifter i generationer. Något som inte dina gelikar gjort. Det funkar helt enkelt så att vi anser oss vara mer berättigade till den svenska välfärden än vad du är.

Men som sagt, som jag skrev tidigare, är du en arbetande invandrare som pröjsar skatt, för dig o din fru (och inte ligger samhället till last), så har jag inga större problem.

RL
Riksmarskalk

Poäng : 2985

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 1 Oct - 8:09

Nybyggaren wrote:
Ådärkomdenja wrote:
´

Men varför ska det vara svenskar och invandrare? Varför inte skattebetalare och parasiter? En etnisk svensk förstör sitt eget företag för att få ut ersättning ifrån staten. Dessa pengar kom bl a ifrån en turkisk kebabsvarvare. Har denna kebabsvaravare mindre rätt att bli arg på parasiten än en svensk?

Det finns ingen som helst anledning till att ta in en massa nybyggare hit. Det är våra landsförrädiska politiker som vill ha hit er. Svenska folket vill det inte. Vi har inget behov av er trots att politikerna hävdar motsatsen. Du och din nybyggarfru kommer avla 10-12 barn som i sin tur kommer få 10-12 barn . var. Allt ni behöver är lite tålamod och på sikt kommer ni ta över vårt land via er kvinnors livmödrar. Eftersom vi redan har märkt hur hatade vi är av er så kommer det säkerligen inte bli bättre när vi är i minoritet, trots vad Orback påstod. Snarare är det då det verkliga helvetet börjar. Vår enda chans är att repatriera er medan vi fortfarande är i majoritet ty efteråt kommer det vara försent. Då har vi förlorat vårt land för alltid. Säkert helt okej för er som vunnit ännu ett nytt land åt er älskade allah men vi gillar definitivt inte läget.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 1 Oct - 14:15

Kolla in den här FB-tråden, här kan vi se vad som väntar när våra raketforskande nybyggare blir för många.

https://www.flashback.org/t1672064

Är det allvarligt talat dessa orcer som ska tryggga vår välfärd, skrattretande, bissart, idiotiskt orden räcker inte till för att beskriva PK-ligisternas förräderi. Det är ifs. sant att en neger gör inget kaosland, men några fler än 20% av befolkningen gör det. Det ökända negerproblemet gör sig påminnt, det är en ofrånkomligt faktum var än i världen du vänder dig samma sak.

kapten havoc

Back to top Go down

problem

Post  Erk Swede on Sun 2 Oct - 19:17

Verkar som om man kan ta negern ur djungeln,men inte djungeln ur negern!!
Att du pratar om att importera en fru från dina föräldrars hemland,visar att du inte hör hemma här egentligen!!
Även om du är tämligen assimilerad,kommer inte din fru att vara det!!
du tar hit en fru från ditt hemland som du kan förtrycka,så enkelt är det!!
Erk Swede

Poäng : 2359

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 2 Oct - 20:01

Erk Swede wrote:Verkar som om man kan ta negern ur djungeln,men inte djungeln ur negern!!
Att du pratar om att importera en fru från dina föräldrars hemland,visar att du inte hör hemma här egentligen!!
Även om du är tämligen assimilerad,kommer inte din fru att vara det!!
du tar hit en fru från ditt hemland som du kan förtrycka,så enkelt är det!!

Läs Snaphanens länk i sammanhanget ang familjebedrägeri och bidragsfusk; "Søndagskronik: Bedrägeri i Allahs namn".

Som börjar så här: "Du vill inte tro att det är sant. Och du kommer garanterat inte att få läsa om det i gammelmedia."

http://snaphanen.dk/2011/10/02/103843/

Ådärkomdenja

Poäng : 3516

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 3 Oct - 19:42

Jag vet inte om du är ett troll, eller är seriös, men jag skall vara hygglig och utgå ifrån att du är seriös.

Först och främst gör du det som invandrare alltid gör, ser dig som ett offer och sätter dig själv i centrum. Varför förväntar ni "Nybyggare" er att vi svenskar skall rulla ut röda mattan för er? Du har missuppfattat allting. Det är inte den enskilda invandraren som är problemet. Problemet är invandringspolitiken och det faktum att vi svenskar (obs inte "svenskar" utan svenskar), kommer att bli en minoritet här i landet i framtiden. Detta har konstaterats av flera demografer.

Jag skall tala om för dig "Nybyggare" att det var vi vita svenskar som byggde välståndet i detta land. När Sverige fram till och med mitten av 1970 - talet var relativt etniskt homogent låg vårat BNP 13% över OECD - genomsnittet, sedan öppnades slussarna. Innan dess hade vi en restriktiv invandring, med framförallt riktiga arbetskraftsinvandrare, och minimal flyktinginvandring. I dag ligger vi ganska exakt på OECD - genomsnittet, och vi kommer att fortsätta att sjunka. Massinvandringen är inte den enda orsaken till den ekonomiska kräftgången, men en mycket stor orsak.

Sedan bör du också svara på varför du, (om du nu är så kompetent), inte bygger upp ditt eget land, eller åker till något fattigt land som faktiskt skriker efter kompetens? Varför inte till Somalia eller Afghanistan? Ni "Nybyggare" har en stark förmåga att överskatta er själva. Vi vita svenskar är tillräckligt kompetenta att bygga upp vårat välstånd och utveckla det. Det har vi visat genom hela världshistorien. Sverige var ett bättre land att leva i innan massinvandringen, jag vet, för jag var med då, och jag vet att många svenskar håller med.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2558

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top