Politiskt Inkorrekt-pedia

View previous topic View next topic Go down

Politiskt Inkorrekt-pedia

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 6 Oct - 3:51

Jag undrar om inte våra vänner och ovänner (?) läser Exilen då jag föreslog att vi skulle starta en Pedia i någon av trådarna och nu några dagar senare så
PI gjort detta nödvändiga steg i kampen, tror det kommer bli ett riktigt hatat inslag hos de politiskt korrekta då det verkligen bygger ut hur pass massiv deras propaganda är och hur pass utbredd den egentligen här.

Bra att de tog initiativet och drog igång det hela. Mycket praktiskt faktiskt.

PI-pedia – Din verklighetsreferens i en censurerad PK-värld
http://politisktinkorrekt.info/2011/10/05/pi-pedia-din-verklighetsreferens-i-en-censurerad-pk-varld/

PI-PEDIA
Din verklighetsreferens i en censurerad PK-värld

Bloggen Politiskt Inkorrekt har genom åren av förmedling av politiskt inkorrekta nyheter och bevakning av PK-etablissemangets galenskaper publicerat en hel del uppseendeväckande fakta och händelser som många var för sig är skäl nog att överväga sitt vaneröstande på hycklande sjuklöverpartier.

Tyvärr försvinner dessa guldklimpar dock alltför lätt i det stadiga flödet av nya nyheter, och PI-pedia har därför skapats för att bevara och göra all långsiktigt relevant information så lättillgänglig och lätthittad som möjligt i en mer bestående form.

Även diverse stödmaterial för att på ett sakligt och seriöst sätt argumentera mot den politiska korrektheten och dess många följdproblem finns tillgängligt i PI-pedia.

Så håll tillgodo, hjälp till att sprida kritiken mot den destruktiva politiska korrektheten, och glöm inte att skicka in tips ifall ni känner till någon bra information som saknas!
Kortfattade navigeringsinstruktioner

Allt innehåll i PI-pedia utgår från huvudkategorierna här till vänster.

Genom att klicka på någon av dessa får man fram en beskrivning av kategorin, plus en lista över ALLA artiklar som ingår i denna kategori OCH alla dess subkategorier*.

Om man vill ha ett mer specifikt urval kan man (utöver att använda sökrutan) klicka på "plustecknet" framför valfri kategori, varpå dess subkategorier expanderas ut, och man då antingen kan välja en av dessa, eller navigera ännu djupare ner i dessas subkategorier i sin tur med samma metod (d.v.s. klicka på deras plustecken).
http://politisktinkorrekt.info/pipedia/Kategori:PI-pedia

De av er som har PIs öra kan ju tips om vår kriminella politikertråd och våra trådar om invandrade politiker och invandrade journalister. Det förklarar ju ytterligare varför det
ser ut som det gör i Sverige.

Annars mycket bra initivativ av PI och som troligtvis kommer växa till något stort.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3724

Back to top Go down

Re: Politiskt Inkorrekt-pedia

Post  Robin Shadowes on Thu 6 Oct - 7:08

Jag måste faktiskt erkänna att jag blivit lite chockad. Hade inte ens i mina vildaste drömmar kunnat drömma om att utbölingarna faktiskt kommit så här långt. Man undrar ju nu hur det ser ut även i andra länder. Vet att britterna har några mohammedanska "lords" och "dames" i sitt parlament. Nu förstår man bättre varför det ser ut som det gör. Dom gynnar alltid sina egna på vår bekostnad. Vad som gör det hela extra farligt är att dom kommer från en kultur där man inte drar sig för att tortera och mörda oliktänkande. Ju fler svenskar som vaknar, desto mer desperata kommer dom att bli. Kom just på att vi kanske borde ha en tråd med vilka importer som sitter i dumstolarna också?
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 6 Oct - 7:23

Robin Shadowes wrote:Jag måste faktiskt erkänna att jag blivit lite chockad. Hade inte ens i mina vildaste drömmar kunnat drömma om att utbölingarna faktiskt kommit så här långt. Man undrar ju nu hur det ser ut även i andra länder. Vet att britterna har några mohammedanska "lords" och "dames" i sitt parlament. Nu förstår man bättre varför det ser ut som det gör. Dom gynnar alltid sina egna på vår bekostnad. Vad som gör det hela extra farligt är att dom kommer från en kultur där man inte drar sig för att tortera och mörda oliktänkande. Ju fler svenskar som vaknar, desto mer desperata kommer dom att bli. Kom just på att vi kanske borde ha en tråd med vilka importer som sitter i dumstolarna också?

Vart finns den informationen att få tag i är frågan, jag vet en domstol jag skulle vilja kolla och det är den i Gävle som frisläppt massor med överfallsvåldtäktsmän. Luktar MENA-klan om det.
Eller så slänger vi nämndenmännen, juristerna osv. i den tråd över invandrare som arbetar åt staten, den tråden är lite liten iaf, bara fylla på där om du hittar något intressant.
Den här tråden alltså:
Invandrade byråkrater, tjänstemän och andra i statens tjänst
http://exilen.forumotion.eu/t244-invandrade-byrakrater-tjansteman-och-andra-i-statens-tjanst

Juristerna arbetar ju i Statens tjänst, vi har ju ett politiserat rättväsende där politruker arbetar som nämndemän.
Så fyll på där.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 6 Oct - 9:24

Stratiotes Iesous C wrote:
Robin Shadowes wrote:Jag måste faktiskt erkänna att jag blivit lite chockad. Hade inte ens i mina vildaste drömmar kunnat drömma om att utbölingarna faktiskt kommit så här långt. Man undrar ju nu hur det ser ut även i andra länder. Vet att britterna har några mohammedanska "lords" och "dames" i sitt parlament. Nu förstår man bättre varför det ser ut som det gör. Dom gynnar alltid sina egna på vår bekostnad. Vad som gör det hela extra farligt är att dom kommer från en kultur där man inte drar sig för att tortera och mörda oliktänkande. Ju fler svenskar som vaknar, desto mer desperata kommer dom att bli. Kom just på att vi kanske borde ha en tråd med vilka importer som sitter i dumstolarna också?

Vart finns den informationen att få tag i är frågan, jag vet en domstol jag skulle vilja kolla och det är den i Gävle som frisläppt massor med överfallsvåldtäktsmän. Luktar MENA-klan om det.
Eller så slänger vi nämndenmännen, juristerna osv. i den tråd över invandrare som arbetar åt staten, den tråden är lite liten iaf, bara fylla på där om du hittar något intressant.
Den här tråden alltså:
Invandrade byråkrater, tjänstemän och andra i statens tjänst
http://exilen.forumotion.eu/t244-invandrade-byrakrater-tjansteman-och-andra-i-statens-tjanst

Juristerna arbetar ju i Statens tjänst, vi har ju ett politiserat rättväsende där politruker arbetar som nämndemän.
Så fyll på där.

Corruptio granskar ju ofta korrupta snutar, advokater, åklagare och nämndemän men så vitt jag kunnat bedöma så är det nästan alltid svenskar. Men får jag syn på några mohammedaner och blattar så ska jag lägga upp dem här.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Thu 6 Oct - 15:14

Stratiotes Iesous C wrote:Jag undrar om inte våra vänner och ovänner (?) läser Exilen då jag föreslog att vi skulle starta en Pedia i någon av trådarna och nu några dagar senare så
PI gjort detta nödvändiga steg i kampen, tror det kommer bli ett riktigt hatat inslag hos de politiskt korrekta då det verkligen bygger ut hur pass massiv deras propaganda är och hur pass utbredd den egentligen här.

Bra att de tog initiativet och drog igång det hela. Mycket praktiskt faktiskt.

PI-pedia – Din verklighetsreferens i en censurerad PK-värld
http://politisktinkorrekt.info/2011/10/05/pi-pedia-din-verklighetsreferens-i-en-censurerad-pk-varld/

PI-PEDIA
Din verklighetsreferens i en censurerad PK-värld

Bloggen Politiskt Inkorrekt har genom åren av förmedling av politiskt inkorrekta nyheter och bevakning av PK-etablissemangets galenskaper publicerat en hel del uppseendeväckande fakta och händelser som många var för sig är skäl nog att överväga sitt vaneröstande på hycklande sjuklöverpartier.

Tyvärr försvinner dessa guldklimpar dock alltför lätt i det stadiga flödet av nya nyheter, och PI-pedia har därför skapats för att bevara och göra all långsiktigt relevant information så lättillgänglig och lätthittad som möjligt i en mer bestående form.

Även diverse stödmaterial för att på ett sakligt och seriöst sätt argumentera mot den politiska korrektheten och dess många följdproblem finns tillgängligt i PI-pedia.

Så håll tillgodo, hjälp till att sprida kritiken mot den destruktiva politiska korrektheten, och glöm inte att skicka in tips ifall ni känner till någon bra information som saknas!
Kortfattade navigeringsinstruktioner

Allt innehåll i PI-pedia utgår från huvudkategorierna här till vänster.

Genom att klicka på någon av dessa får man fram en beskrivning av kategorin, plus en lista över ALLA artiklar som ingår i denna kategori OCH alla dess subkategorier*.

Om man vill ha ett mer specifikt urval kan man (utöver att använda sökrutan) klicka på "plustecknet" framför valfri kategori, varpå dess subkategorier expanderas ut, och man då antingen kan välja en av dessa, eller navigera ännu djupare ner i dessas subkategorier i sin tur med samma metod (d.v.s. klicka på deras plustecken).
http://politisktinkorrekt.info/pipedia/Kategori:PI-pedia

De av er som har PIs öra kan ju tips om vår kriminella politikertråd och våra trådar om invandrade politiker och invandrade journalister. Det förklarar ju ytterligare varför det
ser ut som det gör i Sverige.

Annars mycket bra initivativ av PI och som troligtvis kommer växa till något stort.

Ja, det var ett suveränt initiativ :D Synd bara att vissa av dom har lite väl stor beröringsskräck för Fria Tider (o Exilen), för annars kunde dessa kompletterat varandra, bl a hade listan på de "7-klöverkriminella" blivit mer komplett.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 2985

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 6 Oct - 18:11

Jag har också lyckats påverka, dock inte just PI av förståeliga skäl och kanske inte lika stort som detta men ändå. Första gången var när jag föreslog Jan Milld att lägga till Måna Muslim till en Auschwitz-bild. Andra gången var när jag föreslog Affe lägga till halal-mössan på hybriden Schweinpelz kala skalle. Att det skulle få genomslag visste jag inte förrän efter åt men lite kul är det ändå.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Thu 6 Oct - 18:23

Robin Shadowes wrote:Jag har också lyckats påverka, dock inte just PI av förståeliga skäl och kanske inte lika stort som detta men ändå. Första gången var när jag föreslog Jan Milld att lägga till Måna Muslim till en Auschwitz-bild. Andra gången var när jag föreslog Affe lägga till halal-mössan på hybriden Schweinpelz kala skalle. Att det skulle få genomslag visste jag inte förrän efter åt men lite kul är det ändå.

Hehe ...själv var jag skyldig till Monamuslim som "default-avatar" på förra forumet, den gillade Fenan när jag mailade honom :D
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 6 Oct - 18:59

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:Jag har också lyckats påverka, dock inte just PI av förståeliga skäl och kanske inte lika stort som detta men ändå. Första gången var när jag föreslog Jan Milld att lägga till Måna Muslim till en Auschwitz-bild. Andra gången var när jag föreslog Affe lägga till halal-mössan på hybriden Schweinpelz kala skalle. Att det skulle få genomslag visste jag inte förrän efter åt men lite kul är det ändå.

Hehe ...själv var jag skyldig till Monamuslim som "default-avatar" på förra forumet, den gillade Fenan när jag mailade honom :D

Det är kul när man som vanlig svenne kan påverka lite grand, om än så bara lite. Affe skall givetvis ha all cred för sin geniala satir. För undvikande av missförstånd så var det aldrig mitt syfte att antyda nåt sånt. Han har skrivit och shoppat, inte jag. Faktum kvarstår dock att i den ursprungliga versionen av begravningen av Moder Svea så är Jättebebisen barhuvad. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 7 Oct - 6:21

RL wrote:

Så det var du din djävel som fick mig att må illa varje gång man kom in här?

;)

Gillar för övrigt halal-mössan, den har blivit en svensk klassiker :D

Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 7 Oct - 6:33

RL wrote:Ja, det var ett suveränt initiativ :D Synd bara att vissa av dom har lite väl stor beröringsskräck för Fria Tider (o Exilen), för annars kunde dessa kompletterat varandra, bl a hade listan på de "7-klöverkriminella" blivit mer komplett.

Underlig beröringsskräck det där. Eller har de konflikt? Konkurrens?
Jag menar det är uppenbart att de lånar material av varandra.

En som seglat upp som en framtida sajt är VGNT, riktigt bra:
http://vgnt.se/

har ju t.o.m. namnen på muhammadanerna och förrädar-svensken i Boråshärvan, det har ju inte PI t.ex.
En till som är bra är faktiskt Metapedia, där har de en del namn på utländska barbarer jag var helt omedveten om:
http://sv.metapedia.org/wiki/Offer_f%C3%B6r_svenskfientligheten
dock verkar den vara på väg att somna in, dåligt uppdaterad.
Sen att de inte gillar judar och kristna, det är struntsamma, fakta är fakta vart den än kommer från.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Fri 7 Oct - 16:15

Stratiotes Iesous C wrote:Så det var du din djävel som fick mig att må illa varje gång man kom in här?

;)

Jo, fast det var rätt roligt att se The Invisible Hand, K V Pauker mfl debattera med den avataren :D
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 7 Oct - 17:12

RL wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Så det var du din djävel som fick mig att må illa varje gång man kom in här?

;)

Jo, fast det var rätt roligt att se The Invisible Hand, K V Pauker mfl debattera med den avataren :D

Vill minnas att Walter också hatade den. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Fri 7 Oct - 17:17

Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

;)

Ja, han höll också fast vid Monabilden vill jag minnas ...trots att jag flera gånger föreslog andra avatarer till honom, typ Bormann, Goebbels etc :D
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 7 Oct - 17:31

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

;)

Ja, han höll också fast vid Monabilden vill jag minnas ...trots att jag flera gånger föreslog andra avatarer till honom, typ Bormann, Goebbels etc :D

Kanske tur för honom att Freud ej längre lever.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Fri 7 Oct - 18:42

Robin Shadowes wrote:
RL wrote:
Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

;)

Som jag minns det så var det ett jävla gnällande, men väldigt få som gjorde något åt det (det var ju bara att greja en egen avatar) ...så nog hade Freud haft ett o annat att göra där
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Absurd on Fri 7 Oct - 18:57

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:
RL wrote:
Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

;)

Som jag minns det så var det ett jävla gnällande, men väldigt få som gjorde något åt det (det var ju bara att greja en egen avatar) ...så nog hade Freud haft ett o annat att göra där
Ja tanken bortsett från humorn var väl att få folk att skaffa sig en riktig avatar.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2562

Back to top Go down

Post  Absurd on Sat 8 Oct - 9:36

Prata med metapedia för att fylla på info där bör väl inte vara något problem, vi sitter trots allt på en hel del matnyttig information här :)

edit: Det kom upp en Metapediaskola på Nordisk där de går igenom hur man lägger upp artiklar på Metapedia. http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=51351
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2562

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top