Känd anti-islam bloggare skrämd till tystnad

View previous topic View next topic Go down

Känd anti-islam bloggare skrämd till tystnad

Post  Robin Shadowes on Sat 8 Oct - 23:48

Jag är rosenrasande på detta skitsamhälle som inte kan skydda sina egna medborgare. Mohammedan-slöddret är det enda rashybriden och hans kompisar i sju-partiet bryr sig om att skydda. Dem och AFA-packet och annat diverse vänster-fraktioner verkar ha frikort.

Den som nu har råkat illa ut är Kalmar-killen Roger Sällström. För dem av er som inte följde hans blogg så är det killen som campade i Lars Vilks trädgård en helg för snart ett och ett halvt år sedan. Förutom bloggen Allahu Akbar så var han dessutom väldigt aktiv på Twitter och Facebook. Alla tre är nu nedlagda. På bloggen finns nu detta sista kryptiska meddelande:

Många har hört av sig och frågat vad som hänt mig och bloggen. Efter (yttre) påtryckningar så har jag bestämt att lägga ner denna blogg, och mitt bloggande om islam. Det som skett är att det uppstått en situation, som mer eller tvingar mig att dra mig undan. Med bloggandet, Twitter och min Facebook.

Så länge hot varit riktade direkt emot mig, så har jag tagit detta. Man har istället nu bytt taktik och börjat ge sig på människor i min närhet. För att värna om deras säkerhet, så lägger jag helt enkelt ner detta.

Det pågår en process i vårt samhälle som många blundar för. Många gånger av ideologiska skäl, men oftast av ren dumhet och okunskap. Det pågår en så kallad islamisering/arabisering. Religion vinner makt, medeltid och dogma håller sakta på att ta över. Det där med ett uppvaknande, det kommer ske. Då är det dock försent.

Må väl.... Roger

http://allahuakbar.se/wordpress/

Ni av er som har ett gott finger med PI och FT kan ju tipsa dem om det här, för det är viktigt att det når ut till så många som möjligt att det går att hota folk till tystnad i statsminister-hybriden Schweinpelz Nya Sverige. :x
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Re: Känd anti-islam bloggare skrämd till tystnad

Post  Germanen on Sun 9 Oct - 0:17

Har inte läst hans blogg men seriöst.. Är man dum nog att publicera regim/islamkritik i eget namn under totalitära förhållanden så får man skylla sig själv.
Germanen

Poäng : 2377

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Sun 9 Oct - 4:19

Mycket tråkigt, jag har faktiskt träffat honom på båten från Visby
efter Almedalsveckan, vi hade ett långt intressant samtal och när
han fick reda på att jag tolkar till Engelska så frågade han om jag
kunde hjälpa honom att sätta text till div videofilmer vilket jag sam-
tyckte till, detta kommer uppenbarligen inte att hända nu, tråkigt.

svartekaptenen 2

Poäng : 2383

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 10 Oct - 17:47

Germanen wrote:Har inte läst hans blogg men seriöst.. Är man dum nog att publicera regim/islamkritik i eget namn under totalitära förhållanden så får man skylla sig själv.

Tyvärr ja det går inte att publicera sitt namn i såna här sammanhang, då får du i såna fall kallt räkna med sånt här, då samhället är inte på din sida om du kritiserar den nytilltänkta statsreligionen islam.
kapten havoc

Poäng : 2855

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 19 Oct - 1:03

Man tycker att Roger borde läst tillräckligt och sett tillräckligt mycket av muhammadanismen att man inte publicerar i eget namn man använder pseudonym om man inte har tillräckligt med eldkraft, lite samma idioti som med Lars Vilks som tror att han yxa räcker, och ett rådande samhällsklimat där heal samhället ställt sig bakom de djävulsdyrkande muhammadanerna (då de flesta inom förvaltning och stat själva är satanistslödder, kryllar ju av frimurare inom staten och frimurare är bara ett finare namn för satanist och som vi börjat gå igenom så är ju politiken fylld med utländska djävulsdyrkare).

Så klantigt av den här Roger, fantastiskt dock att de tog så lång tid innan de började hota hans familj.

Här en annan som hade lite mer vett att publicera under pseudonym
och ibland hjälper inte ens pseudonymer:
Islam-Critical Author Attacked in Berlin
http://islamversuseurope.blogspot.com/2011/10/islam-critical-author-attacked-in.html

men det är bara plöja på och arbeta mer undercover för Roger, nu har han lärt sig hur man arbetar i sådan här explosiv miljö.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3724

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 19 Oct - 2:52

Stratiotes Iesous C wrote:Man tycker att Roger borde läst tillräckligt och sett tillräckligt mycket av muhammadanismen att man inte publicerar i eget namn man använder pseudonym om man inte har tillräckligt med eldkraft, lite samma idioti som med Lars Vilks som tror att han yxa räcker, och ett rådande samhällsklimat där heal samhället ställt sig bakom de djävulsdyrkande muhammadanerna (då de flesta inom förvaltning och stat själva är satanistslödder, kryllar ju av frimurare inom staten och frimurare är bara ett finare namn för satanist och som vi börjat gå igenom så är ju politiken fylld med utländska djävulsdyrkare).

Så klantigt av den här Roger, fantastiskt dock att de tog så lång tid innan de började hota hans familj.

http://islamversuseurope.blogspot.com/2011/10/islam-critical-author-attacked-in.html

men det är bara plöja på och arbeta mer undercover för Roger, nu har han lärt sig hur man arbetar i sådan här explosiv miljö.

Rogers syrra är tyvärr en konverterad mussla. Kanske har det gått till så att hon trots allt in i det längsta har försökt vara lojal med sin bror. Men den mohammedanska delen av hans familj har förmodligen inte sett med blida ögon på hans bloggande. Kanske har därför grupptrycket till slut blivit för mycket för henne. Hon kan ju också blivit hotad med att maken kommer ta barnen till hans hemland och hon får aldrig se dom igen om hon inte får sin bror till att sluta blogga om islam. Beträffande Vilks så har ju myndigheterna börjat jävlas med hans SÄPO-vakter. Hittills har dom bott i en husvagn på hans tomt men nu kräver dom bygglov så vakterna blir tvungna att sova i tält istället. Känns som om man försöker få bort vakterna så att det blir ett fönster för ett nytt mordförsök. Frågan är om man kommer använda nån proffsigare nästa gång? Nån som aldrig misslyckas för att han kan sitt jobb.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 19 Oct - 3:03

Robin Shadowes wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Man tycker att Roger borde läst tillräckligt och sett tillräckligt mycket av muhammadanismen att man inte publicerar i eget namn man använder pseudonym om man inte har tillräckligt med eldkraft, lite samma idioti som med Lars Vilks som tror att han yxa räcker, och ett rådande samhällsklimat där heal samhället ställt sig bakom de djävulsdyrkande muhammadanerna (då de flesta inom förvaltning och stat själva är satanistslödder, kryllar ju av frimurare inom staten och frimurare är bara ett finare namn för satanist och som vi börjat gå igenom så är ju politiken fylld med utländska djävulsdyrkare).

Rogers syrra är tyvärr en konverterad mussla. Kanske har det gått till så att hon trots allt in i det längsta har försökt vara lojal med sin bror. Men den mohammedanska delen av hans familj har förmodligen inte sett med blida ögon på hans bloggande. Kanske har därför grupptrycket till slut blivit för mycket för henne. Hon kan ju också blivit hotad med att maken kommer ta barnen till hans hemland och hon får aldrig se dom igen om hon inte får sin bror till att sluta blogga om islam. Beträffande Vilks så har ju myndigheterna börjat jävlas med hans SÄPO-vakter. Hittills har dom bott i en husvagn på hans tomt men nu kräver dom bygglov så vakterna blir tvungna att sova i tält istället. Känns som om man försöker få bort vakterna så att det blir ett fönster för ett nytt mordförsök. Frågan är om man kommer använda nån proffsigare nästa gång? Nån som aldrig misslyckas för att han kan sitt jobb.

Så det är så illa att han har muhammadaner i släkten, stackars sate, så barnen skulle bli kidnappade till MENA land om han inte lade ner, du ser hade han varit undercover så hade situationen inte uppstått och han hade kunnat fortsätta. Finns väl säker 3 miljarder som skulle vilja slå ihjälk mig om de visste vem jag var, att avslöja fakta om sataniska rörelser leder alltid till sånt här.
Fria Tider killarna om de inte är pseudonymer kommer få problem även de, troligtvis har de redan problem, fast de kanske inte har något att förlora.

Men det är bara fortsätta underjordiskt för Roger. Det lär väl inte direkt vara så att muhammadanen bor i samma hushåll, vidare lär muhammadan-maken vara kriminell så det är nog inte direkt svårt att få honom utvisad. Jag har aldrig träffat en muhammadan som INTE var kriminell, och då har jag träffat och arbetat med över 1000 muhammadaner, själva kulten i sig är ju öppet kriminell. Så han har goda chanser att sätta åt och få den här deporterad, speciellt efter 2014 när SD kommer få beslutande makt.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3724

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 19 Oct - 4:06

Stratiotes Iesous C wrote:
Robin Shadowes wrote:

Så det är så illa att han har muhammadaner i släkten, stackars sate, så barnen skulle bli kidnappade till MENA land om han inte lade ner, du ser hade han varit undercover så hade situationen inte uppstått och han hade kunnat fortsätta. Finns väl säker 3 miljarder som skulle vilja slå ihjälk mig om de visste vem jag var, att avslöja fakta om sataniska rörelser leder alltid till sånt här.
Fria Tider killarna om de inte är pseudonymer kommer få problem även de, troligtvis har de redan problem, fast de kanske inte har något att förlora.

Men det är bara fortsätta underjordiskt för Roger. Det lär väl inte direkt vara så att muhammadanen bor i samma hushåll, vidare lär muhammadan-maken vara kriminell så det är nog inte direkt svårt att få honom utvisad. Jag har aldrig träffat en muhammadan som INTE var kriminell, och då har jag träffat och arbetat med över 1000 muhammadaner, själva kulten i sig är ju öppet kriminell. Så han har goda chanser att sätta åt och få den här deporterad, speciellt efter 2014 när SD kommer få beslutande makt.

Det enda jag vet med säkerhet är att syrran är mohammedan. Resten var lite konspirationsteorier från min sida. Innan han lade av så skrev han att han tänkte dra ner på bloggandet kraftigt p g a han tänkte studera arabiska ett par terminer så att han senare skulle kunna infiltrera mohammedan-forum. Så låt honom fokusera på studierna. När han är färdig så lär allt det här vara bortglömt. Då kan han starta om på ny kula med ny blogg och pseudonym.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top