Förbud mot utlandsadoptioner?

View previous topic View next topic Go down

Förbud mot utlandsadoptioner?

Post  Nybyggaren on Tue 11 Oct - 16:16

Minns att SD ville förbjuda utomeuropeisk adoption. Vilket jag stödde, av humana skäl. Adopterade är varken svenskar eller invandrare. De är adopterade helt enkelt. Dock så drar de sig helst till svenskar och kan därför stöta på svårigheter. När man går på en kurs/möte/samling så grupperar man sig, kön, ras osv. Blir alltid förvånad när en invandrare väljer den svenska gruppen. Sedan så börjar han/hon/det att prata, och genast märker man att personen i fråga är svensk. Likt en kokosnöt är dessa typer bruna utanpå, men vita inuti.

Tänk er vilket helvete dessa har! De brukar ofta försöka bevisa sig som svenskar. De jobbar ofta inom försvarsmakten te x. Men tänk er när de har en diskussion om invandringen. Var i helvete ska dessa stå egentligen? Och sedan finns det nationella ideologier som försöker konkurrera med SD. Dessa ser svenskar som en ras. Exempel på dessa är ND och SvP. Dessa vill ju kasta ut adopterade tillsammans med islamistiska somalier. Tror att det är på grund av dessa som SD tagit bort förslaget om att förbjuda utomeuropeiska adoptioner.

Ser liknande företeelser i relationer där mamman är Thailändska och fadern White Trash. Asiater/Thailändare i Sverige påminner mig om araber under 60/70-talet. De ses som arbetsvilliga och trevliga, samt att de är relativt få. I övriga länder är asiater lika avskydda som araber/muslimer. Exempel på detta är Lega Nords affisch nedan.

Bangkok är mycket farligare, mer gettho och brottsligt än arabländer. Mycket fnask och rån! Någon gång i framtiden, kanske om 20 år kommer Thailändare i Sverige omvandlas till "problem." Vietnamesernas maffian trackar bara andra vietnameser, inte svenskar, därför ses dessa inte som ett problem.

Frågeställning: Borde utomeuropeisk adoption förbjudas? Och vilken motivering ska man ge då? SD kan ju inte nämna det då de måste smyga med islam och annat för att inte nämna raser.
Nybyggaren

Poäng : 2165

Back to top Go down

Re: Förbud mot utlandsadoptioner?

Post  Robin Shadowes on Tue 11 Oct - 19:18

1. Ja.
2. Tobias Hybinette och Lena Sunkström är motiv nog.

Bra att du hittade en passande avatar åtminstone.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Nybyggaren on Wed 12 Oct - 15:47

Robin Shadowes wrote:1. Ja.

Sedan får vi inte glömma adoptivfallet som klagade på kinapuffarna. SVT frågade asiater på stan, riktiga asiater som inte är adopterade, om vad de tyckte om kinapuffgubben, de gillade den och tyckte att det var en rolig gubbe. Men adoptivfallet som blivit skadad av att växa upp i ett svenskt hem tar ju illa vid sig.

Lena Sundström ja! Hon driver mig till vansinne. Hon är besatt av rasism/främlingsfientlighet för att hon vill känna sig mer svensk. Hon är varken svensk eller invandrare. Vad fan har hon med detta att göra? Hon är utanför allt det där. Än så länge, om asiater slutar vara skötsamma som araberna var på 60/70-talen, och lilla Bangkok konkurrerar ut lilla Baghda, kan hon också bli en av oss.
Nybyggaren

Poäng : 2165

Back to top Go down

Post  Germanen on Wed 12 Oct - 17:47

Lena Sundström kan aldrig bli en av "oss". Jag är till och med övertygad om att Sydkorea inte skulle vilja ha henne tillbaka trots hennes etniska påbrå, hon skulle stämplas som kommunist och deporteras omgående.

Näe jag tycker att det är moraliskt vedervärdigt att adoptera barn utomlands ifrån. Det är som att säga att barn födda i sverige är mindre värda än barn födda utomlands. Skall man bo i ett land med någon som hellst sammanhålling så måste man också sätta sina egna medmänniskor först. Gör folk det inte frivilligt så är det statens uppgift att lagstifta om det.
Germanen

Poäng : 2377

Back to top Go down

Post  Absurd on Wed 12 Oct - 17:58

Självklart så ska utomeuropeiska adoptioner totalförbjudas i ett sunt Sverige, helst skulle jag se att adoptioner restriskerades till landgränserna men kan man få de stopp på neger- och asiatbarnshandlandet som tagit Europa med storm är det naturligtvis ett steg i helt rätt riktning.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2562

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 16 Oct - 19:54

Nybyggaren wrote:

Sedan får vi inte glömma adoptivfallet som klagade på kinapuffarna. SVT frågade asiater på stan, riktiga asiater som inte är adopterade, om vad de tyckte om kinapuffgubben, de gillade den och tyckte att det var en rolig gubbe. Men adoptivfallet som blivit skadad av att växa upp i ett svenskt hem tar ju illa vid sig.

Lena Sundström ja! Hon driver mig till vansinne. Hon är besatt av rasism/främlingsfientlighet för att hon vill känna sig mer svensk. Hon är varken svensk eller invandrare. Vad fan har hon med detta att göra? Hon är utanför allt det där. Än så länge, om asiater slutar vara skötsamma som araberna var på 60/70-talen, och lilla Bangkok konkurrerar ut lilla Baghda, kan hon också bli en av oss.

Du har faktiskt en eller flera poänger! Dock en korrigering, du skriver om asiater på stan som fick kommentera "kinapuffgubben". Jag tror deras "positiva" respons delvis har att göra med asiaternas teaterspel. Asiater kan vara otroligt falska. Att de svarade som de gjorde tror jag beror på att de sällan menar vad de säger i offentliga sammanhang. Asiater är väldigt baksluga och listiga, något som naiva vita inte förstår. Jag tror faktiskt också precis som du skriver att asiater kommer att ställa till bekymmer för oss vita i framtiden. Jag har tidigare skrivit en del och varnat för ett annalkande folkmord på oss vita, som kommer att initieras av kineser.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2558

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 16 Oct - 20:45

RickyEcholette wrote:
Nybyggaren wrote:

Du har faktiskt en eller flera poänger! Dock en korrigering, du skriver om asiater på stan som fick kommentera "kinapuffgubben". Jag tror deras "positiva" respons delvis har att göra med asiaternas teaterspel. Asiater kan vara otroligt falska. Att de svarade som de gjorde tror jag beror på att de sällan menar vad de säger i offentliga sammanhang. Asiater är väldigt baksluga och listiga, något som naiva vita inte förstår. Jag tror faktiskt också precis som du skriver att asiater kommer att ställa till bekymmer för oss vita i framtiden. Jag har tidigare skrivit en del och varnat för ett annalkande folkmord på oss vita, som kommer att initieras av kineser.

Mvh

Kineserna är helt hänsynslösa och saknar normala spärrar som vi gör. Att dom håller på och bygger gigantiska järnvägssystem till Europa, själva säger dom säkert att det är för att frakta varor men sanningen är nog snarare att man tänker skicka soldater en masse hit för att erövra och ockupera oss. På tillbakavägen skickar man europeiska slavar till Kina. Det kommer bli cirkulär migration, massor av kineser flyttar till Europa och européerna kommer skickas till slavläger i Kina. Folk man inte har nytta av, gamla och sjuka kommer förmodligen avrättas direkt på plats här.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 16 Oct - 21:12

Knappast troligt scenario då vi har kärnvapen. Möjligen då sk. flyktingar.
kapten havoc

Poäng : 2855

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 18 Oct - 15:28

Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:
Nybyggaren wrote:

Mvh

Kineserna är helt hänsynslösa och saknar normala spärrar som vi gör. Att dom håller på och bygger gigantiska järnvägssystem till Europa, själva säger dom säkert att det är för att frakta varor men sanningen är nog snarare att man tänker skicka soldater en masse hit för att erövra och ockupera oss. På tillbakavägen skickar man europeiska slavar till Kina. Det kommer bli cirkulär migration, massor av kineser flyttar till Europa och européerna kommer skickas till slavläger i Kina. Folk man inte har nytta av, gamla och sjuka kommer förmodligen avrättas direkt på plats här.

Visst är kineserna det, jag tror dem "börjar" med oss vita och sedan fortsätter dem med andra folkgrupper. Fast det intressanta blir ju, när vi vita är "borta" vilka står då på tur? Jag tror aldrig att varken araber eller svarta kommer att finna sig i att vara undersåtar under kineserna. Man skall komma ihåg att kineser har ett helt annat tidsperspektiv än västerlänningar, jag tror dem under mycket lång tid förberett ett mycket grymt folkmord på oss vita.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RL on Tue 18 Oct - 16:14

RickyEcholette wrote:Jag tror aldrig att varken araber eller svarta kommer att finna sig i att vara undersåtar under kineserna.

Frågan är väl i första hand om japanerna kommer att acceptera kinesisk världsdominans
RL
Riksmarskalk

Poäng : 2985

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 18 Oct - 23:02

RL wrote:
RickyEcholette wrote:Jag tror aldrig att varken araber eller svarta kommer att finna sig i att vara undersåtar under kineserna.

Frågan är väl i första hand om japanerna kommer att acceptera kinesisk världsdominans

Fast hur skall japanerna kunna förhindra det?

Jag upplever själv japaner som mer civiliserade. Kineser är iskalla egoister som är väldigt svåra att komma in på livet, av den anledningen kommer dem aldrig att acceptera invandring. När kineserna fått makten över oss kommer vi uppleva att den europeiska civilisationen var en guldålder.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 18 Oct - 23:09

Germanen wrote:Lena Sundström kan aldrig bli en av "oss". Jag är till och med övertygad om att Sydkorea inte skulle vilja ha henne tillbaka trots hennes etniska påbrå, hon skulle stämplas som kommunist och deporteras omgående.

Näe jag tycker att det är moraliskt vedervärdigt att adoptera barn utomlands ifrån. Det är som att säga att barn födda i sverige är mindre värda än barn födda utomlands. Skall man bo i ett land med någon som hellst sammanhålling så måste man också sätta sina egna medmänniskor först. Gör folk det inte frivilligt så är det statens uppgift att lagstifta om det.

Nja, där har du fel. Jag har läst att Sydkoreas regering förbereder ett förslag som skulle kunna ge samtliga koreanska adoptivbarn i Sverige sydkoreanskt medborgarskap. Nu vet jag inte den exakta siffran, men jag tror andelen koreanska adoptivbarn i Sverige ligger på drygt 50.000. Huruvida Lena Sundström ingår eller inte vet jag inte, men det skulle inte göra mig något om vederbörande drog till SK.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top