Vilken underbar semester

View previous topic View next topic Go down

Vilken underbar semester

Post  Aake on Sat 14 May - 13:51

Jag har legat fyra månader på sjukhus efter en uppslitande skilsmässa och man mår fan inte bättre av att få läsa sån här skit.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/brittiska-halshoggs-pa-teneriffa
En brittisk kvinna halshöggs på fredagen i en asiatisk stormarknad på semesterön Teneriffa.

Kvinnan, som var i 60-årsåldern, överfölls i butiken i Los Cristianos av en knivbeväpnad 28-åring. Mannen sprang efteråt ut på gatan med huvudet i handen, innan folk intill lyckades övermanna honom.

Kvinnan och mannen tros inte ha känt varandra. Mannen skrevs enligt spanska medier ut från sjukhus i februari efter psykiatrisk vård.

TT
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3650

Back to top Go down

Re: Vilken underbar semester

Post  RL on Sat 14 May - 17:58

Aake wrote:Jag har legat fyra månader på sjukhus efter en uppslitande skilsmässa och man mår fan inte bättre av att få läsa sån här skit.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/brittiska-halshoggs-pa-teneriffa
En brittisk kvinna halshöggs på fredagen i en asiatisk stormarknad på semesterön Teneriffa.

Kvinnan, som var i 60-årsåldern, överfölls i butiken i Los Cristianos av en knivbeväpnad 28-åring. Mannen sprang efteråt ut på gatan med huvudet i handen, innan folk intill lyckades övermanna honom.

Kvinnan och mannen tros inte ha känt varandra. Mannen skrevs enligt spanska medier ut från sjukhus i februari efter psykiatrisk vård.

TT

Tillåter mig tillägga att förövaren var en Bulgarisk "flykting"
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3127

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 17 May - 20:05

Så bra då, att detta sk*tlands medborgare inkluderats i EU(SSR). Förövaren lär få en mild dom, troligen straffriförklarad, och ute inom ett år, eller mindre. Brottsofffret är sannolikt redan bortglömt.

OffTopic: Haft ett antal kontakter med erfarna resenärer ang att resa från Sverige till Turkiet med bil. Alla dessa varnar för att fara via Tjeckien, Bulgarien och Rumänien. Du blir stoppad för 'påstådd hastighetsöverträdelse' m fl bluffanklagelser. Och robbad på allt vad kontanter heter. Skunknationer, som vi (#Sverige) stöttar med EU-bistånd. Skandal.

Ådärkomdenja

Poäng : 3658

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Aake on Mon 23 May - 13:50

Ådärkomdenja wrote:Så bra då, att detta sk*tlands medborgare inkluderats i EU(SSR). Förövaren lär få en mild dom, troligen straffriförklarad, och ute inom ett år, eller mindre. Brottsofffret är sannolikt redan bortglömt.

OffTopic: Haft ett antal kontakter med erfarna resenärer ang att resa från Sverige till Turkiet med bil. Alla dessa varnar för att fara via Tjeckien, Bulgarien och Rumänien. Du blir stoppad för 'påstådd hastighetsöverträdelse' m fl bluffanklagelser. Och robbad på allt vad kontanter heter. Skunknationer, som vi (#Sverige) stöttar med EU-bistånd. Skandal.

Jag har ju legat på sjukhus fyra månader efter skilsmässan från min älskade fru och funderade på att flytta utomlands efter det.
Men jag är gravt hörselskadad oxå hör bara lite grann på höger öra och jag kan inte åka ifrån mina sex barn här. De är mellan 24 och 7 år. Tre pojkar och tre flickor. Jag fick en kram av min älskade exfru igår och så har hon sagt att hon skall klippa håret på mig.
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3650

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top