Avpixlat idioternas nya forum?

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Avpixlat idioternas nya forum?

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 30 Oct - 20:40

Har suttit och läst kommentarer på Avpixlat ett tag, noterar att det är extremt mycket idioter som hittat dit som inte har någon större koll
på saker generellt. Mycket våldtäkts och islamförsvar är det och de kör alltid med den klassiska "men jag är inte försvarare av islam/våldtäkt" när de precis försvarat islam/våldtäkt, eller den
som svenskar alltid säger när de ska kritisera invandrare "men jag är inte rasist".

De sitter väldigt ofta och klagar på artiklar som de inte förstår "ja det här sänker Avpixlats anseende", anseende hos vem? Hos de politiskt korrekta? Bra, så lågt anseende som möjligt ska man ha hos de politiskt korrekta för att bli en riktig motpol till dessa demokratins dödgrävare. Desto sämre dessa politiskt korrekta mår ju bättre är det för Sverige.

Någon annan som noterat det hela?

Ett spån som är Top 10 kommentator Jonas Petersson, dvs. han har abnorma mängder gillande (som man får genom att vara snabbast i ett inlägg och skriva en enradare som faller flest på läppen) anser t.ex. att Barack Obama fört en mer konservatik politik än George W. Bush, man häpnar över påståendena. George W. Bush satte t.ex. Pro Life domare i domstolarna medans Obama placeras Pro Death domare i domstolarna (när vi talar om abort). Den konservativa positionen har alltid varit Pro Life och den progressiva/marxistiska har alltid varit Pro Death.
Och tvärtom när det kommer till mördare, där är konservativa för att avrätta dessa medans progessiva/marxister alltid är för att skona dessa mördare.
Även där har vi sett hur GWB såg till att mördare avrättades som Guvenör för Texas medans Obama är dödsstraffsmotståndare.

Bara sätta sig och jämföra Obama och G.W. Bush
http://ontheissues.org/Barack_Obama.htm
http://ontheissues.org/George_W__Bush.htm

Bush är relativt dålig men jämfört med Obama som är total katastrof som människa så framstår Bush med sitt voting record som en helt annan människa och betydligt mer konservativ än vad Obama är då Obama är super-progressiv.

det är roligt att svenskar ofta driver vänsterns talking points för de, där man skarvar kraftigt med sanningen.

Som sagt det är mycket underligt folk som fått ta plats i kommentatorsfältet på nya Avpixlat så ingen kan direkt påstå att de verkar censurera speciellt mycket.
Vidare verkar många vara gravt humorlösa, närmast känslomässigt störda.

Förstår att PI klippte bort sånt patrask sen att de klippte lite väl mycket men men.

Någon som har sett samma sak som jag sett eller har jag bara lyckats landa på de tokigaste vänsterextremisternas (som leker politiskt inkorrekta, dvs. försök till infiltration) kommentarer?
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3781

Back to top Go down

Re: Avpixlat idioternas nya forum?

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 30 Oct - 21:03

Den roliga artikeln:

http://avpixlat.info/2011/10/29/dags-att-stalla-tillbaka-klockan/

Fick många upprörda politiskt korrekta töntar att sätta rödvinet i fel rör:
"Snälla, radera den här artikeln nu. Den här typen av trams stärker inte er ställning på något sätt, ni framstår bara som ett gäng humorlösa fjortisar med skräpartiklar som denna." - Engelbrekt123

"Riktigt lågvattenmärke! Snacka om att ge vatten på PK-medias kvarn om "islamofobi" och "dra alla muslimer över en kam". Det är ju exakt det ni gör nu! Trodde Avpixlat hade för avsikt att vara en seriös motpol till gammelmedias åsiktsförtryck, men det tycks nästan som att ni sänkt nivån ytterliggare ett snäpp från PI. Stavfel, barnsligt raljerande och insinuanta artiklar gör i alla fall inte mig imponerad. Tråkigt att ni inte kan förvalta den enorma potential som alternativa nyhetsmedia faktiskt har. Tur i alla fall att man inte hunnit tipsa släkt och vänner om sidan ännu... " - Turkmenbashi

"Dock sag jag precis att bilden inte specifierar rattrogna muslimer. Ja, meningsmotstandare till denna sida drar sig sallan for att aterge endast delar av fakta for att framja deras politiska syften sa bilden ensam ar nagot av ett problem. " - internetfiluren

"Själv fixar jag av att leva i samhället vi har nu också, men för er som är väldigt negativa till det fortsätt skämta på får vi se vad som händer fast jag tror inte Sd ökar på detta sätt. Möjligtvis andra typer av partier dock.... " - sasselisessan

"Jag håller med i sak, problemet är att jag vill att denna sida skall tas mycket alvarligt av PK media och alla som kommer hit och läser. Om man drar skämt, hur roliga de än är så lämnar man sig öppen för gammelmedia att skrika "RASIST" med högsta röst och alltid lurar de några. " - Vargagrin

som sagt idioter är den nya målgruppen tydligen? :D
Snacka om att vika ner sig för PK patrasket, krossa de istället. En kille som heter Vargagrin vill alltså att man ska vika sig för en massa blöjkommunister?
Man tror ju att en kille med ett så tufft namn borde vara hårdare än att vika sig för ett gäng metrosexuella blöjkommunister inom svensk massmedia.

"Det här var ett skämt som säkert många kan skratta åt men samtidigt ett lågvattenmärke för ännu fler och absolut något som AB och övriga kan använda i smutskastningssammanhang mot Avpixlat. Höj ribban och håll er borta från sånt här, annars får ni aldrig den respekt som PI faktiskt hade. " - PappaThomas

"Jag håller med flera talare här. Den här "artikeln" gör mer skada än nytta. Den är plump, grovt generaliserande, och är inte baserad på ny, relevant information. Det är sådana här artiklar som gör att diverse hetsande ledarskribenter med visst fog kan hävda att den här typen av sajter "demoniserar" m.m. " - skogsharen

det är såna här människor som skapat det skit-Sverige vi lever i nu, dessa "get along" patrask, det är så dessa politiskt korrekt skithögar kunnat ta makten för att de som skulle stoppat de kör med "lets get along" metoden (det var aldrig vi som står utanför samhället som var tänkta att stoppa detta då vi av olika anledningar är förvisade). Så jävla korkade, precis som dessa Occupy slödder som inte fattar att de används till att skapa en global världsbank.
Det är såna här människor som är problemet med Sverige, de tror sig vara riktigt intelligenta men är i verkligheten idioter. Nu tror jag iofs att flertal av dessa är vänstertroll men just den här attityden är förhärskande i den stora massan av svenskar, samma människor som sitter och gnäller på invandring men fortsätter rösta på Sossar eller Moderöderna som öppnat portarna för inflödet, för det är viktigast att dessa får antingen sänkta avgifter eller höjda bidrag.

Ännu lägre skämt om muhammadaner:
http://plancksconstant.org/blog1/humor/muslim_jokes/

I bought a Saudi woman's diary on e-bay:

Monday - stayed in
Tuesday - stayed in
Wednesday - stayed in
Thursday - stayed in
Friday - stayed in
Saturday - stayed in
Sunday - stayed in

roligast är det att när man använder Alinskys metoder mot just de politiskt korrekta pajsarna så kan de inte ta det.
Ni kanske minns att Alinsky sade så här:
5. "Ridicule is man's most potent weapon. It is almost impossible to counteract ridicule. Also it infuriates the opposition, which then reacts to your advantage."
http://crossroad.to/Quotes/communism/alinsky.htm

Last edited by Stratiotes Iesous C on Sun 30 Oct - 21:28; edited 1 time in total
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 30 Oct - 21:26

Fler sköningar:
"Det där "skämtet" ger bara regimkritikernas belackare vatten på sin kvarn är jag rädd. " - Honest_John

"Att vrida klockan tillbaka är väl denna sajts hela livsluft. Även om avpixlarna nöjer sig med de värderingar som var rådande på kontinenten för bara 80 år sedan. " - Hemming W

"Lågt skämt.." - Demokratten

"Roligt skämt men tyvärr är det den här typen av artiklar som PK kommer lyfta fram när de kritiserar avpixlat. Onödigt att göra det så enkelt för dem. " - John Doe

Varför bryr man sig om vad massmedia tycker och tänker, fortsätt hugga tills de är döda istället så att vi kan få en massmedia som är intresserad av sanning.

Noterade även att Avpixlat lyckades klippa i ett av mina inlägg och klippte bort ett skämt jag lade till :D
Det här blir ju bara bättre och bättre.
Här är skämtet som censurerades:
Q: What do you call a Muslim woman on birth-control?
A: Making the world safer.

riktigt hemskt, dödsknarkandefundamentalistnazistiskt hemskt

medans det här skämtet fick stå kvar:
"Och judar behöver inte vrida klockan, då de redan är på stenåldern.
http://youtu.be/C0gvbw1S4Ks

Vad skönt det vore om vi kunde förkasta alla religiösa vansinnen, och inte bara vissa väl utvalda. " - uss_liberty

För de som inte vet vad USS Liberty så är det ett amerikanskt skepp som Israel attackerade under brinnande krig när de låg och spionerade på Israel, något som judehatande amerikaner brukar använda som argument för att Israel är onda.
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident

Hade det legat en amerikansk båt utanför svensk kust medans ryssarna attackerade Sverige så hade jag sänkt den båten också.
Vidare ska man inte glömma bort att USA har en lång historia av anti-Israelisk politik till skillnad mot vad massmedia ljugit och sagt att de varit så pro-Israeliska, verkligeten är ju något helt annat:
http://hirhome.com/israel/hirally.htm

då vet ni iaf vad uss_liberty är för en typ, dvs. en Rehaglare/Handväskeman/Ezzelinare.
Det som är så kul med alla dessa vänstermänniskor, muslimer osv. är att de verkar alla vara patologiska lögnare.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 30 Oct - 22:29

Sidan är fortfarande så ny så jag har inte hunnit sätta mig in i allt ännu. Har mest noterat att dom värsta blöj-moddarna verkar vara borta nu. Noterade visserligen att det var rätt många som gnällde om det där klock-inlägget. Tyckte själv det var ett rätt kul skämt. Hoppas innerligt att det nya regementet är mindre ängsliga för vad PK-packet/kulturmarxisterna ska tycka om dem. Personligen är jag av den åsikten att man bör reta gallfeber på dem så mycket man bara kan. :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3717

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 30 Oct - 23:09

Robin Shadowes wrote:Sidan är fortfarande så ny så jag har inte hunnit sätta mig in i allt ännu. Har mest noterat att dom värsta blöj-moddarna verkar vara borta nu. Noterade visserligen att det var rätt många som gnällde om det där klock-inlägget. Tyckte själv det var ett rätt kul skämt. Hoppas innerligt att det nya regementet är mindre ängsliga för vad PK-packet/kulturmarxisterna ska tycka om dem. Personligen är jag av den åsikten att man bör reta gallfeber på dem så mycket man bara kan. :twisted:

Självklart, du vinner inte genom att spela deras spel (då deras spel är riggat) och begränsa ditt egna spel, du vinner om du går in och mosar de med alla medel.
Vill man spela demokratiskt och inte använda hot och våld så fungerar skämt och förlöjligande mycket väl, och det speciellt genom deras egna strategier.
Problemet är att befolkningen är lika korkade som en låda med sten.

Undras förresten vad som var så hemskt med skämtet jag lånade och översatte till svenska? :D
Här en till på samma tema:
Q How many Muslims does it take to change a lightbulb?
A: None, they prefer to sit in the dark and blame it on the Jews.

Vidare har jag noterat att det är på fler ställen en Henrik Johansson som sitter och försöker driva någon sorts politiskt korrekt politik i trådarna där allt är usch, fy och hemskt och låt muslimerna och pk-journalisterna vara, och anseendet är i fara bara man andas något kritiskt om hans gunstlingar. Jag tror inte det är han från Motpol men man vet aldrig med de killarna, de brukar ju krama muslimer och är lite fina i kanten, närmast kärringaktiga ibland (dvs. moderna metrosexuella svenska pojkmän).

Känns väldigt organiserat det här då det är alldeles för många vänstertattare på samma gång och antagligen har tänkt mota Olle i grind genom att prata om "anseende".
För det är så himla viktigt att ha ett gott "anseende" hos massmedia. Som sagt krossa de istället. Så genom korrupt som svensk massmedia är så kan du inte reformera den, alltså är det bättre om den krossas och ny massmedia dyker upp.
Roligast var någon helt okänd användare som började yla om att "det är PI-stammisar som klagar på det här", när alla PI-stammisar inte klagat och det är en massa nyreggade användare som sitter och gnäller och ylar om "anseende".

Som sagt luktar "Occupy Avpixlat" om det hela.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 30 Oct - 23:28

En till vänsterextremist med pekpinnar:
"Avpixlat skulle fungera bättre om man nöjde sig med att berätta vad personer som Lappalainen sagt och gjort - man behöver inte raljera och håna. Det som händer om man gör det, är bara att man sänker sig till samma nivå och sympatierna riskerar att hamna på fel sida.

Folk som skjuter ut sig själva behöver ingen häjlp att framstå som knäppa.

Lite mer höjd, distans och elegans vore bra (för i sak har ni ju rätt). "

och här kommer den otroligts punchline, den som skrev kallar sig: medelklass
den vänstertomten hade lite humor i skapandet av sin användare.

och då höll den här med:
"Håller med dig helt och fullt. VI ska inte sänka oss till den nivå som passar i sandlådan. "
- standigtundrande

en till av vänstertrollen:
"Lite färre spekulationer och insinuanta påståenden från redaktionen skulle lyfta artiklarna ett par våningar högre. Rubriksättningen är väl inte den skarpaste heller.

Forumet i sig skulle även må bra av en hård städning bland "Flashback-kommentatorerna" som rusat hit. Antar att många av dem varit bannade hos PI med tanke på hur de uttrycker sig.

Uppryckning, tack. Jag vill gärna stanna kvar här men inte om nivån blir lägre än på PI. Det var klass på det forumet. "
- Demokrat001

älskar att de kallar sig demokrater, medelklass, standigt undrande osv.

"Tonen i avpixlats artiklar är inte lika go som i PI.
Försöken till att med humoristiska kommentarer dissa fungerar inte.
Det blir bara plumt och skändligt. Dom nya skribenterna har inte alls
samma distans till det man skriver jämfört med PI.s inlägg.
Här känns det ibland till och med olustigt.
Oavsett vad man tycker om invandringen är det inte bra att vara hånfull.
Och det är just det som det andas här. Hånfullhet........ "
- nostramus

Fler intelligenta vänstertroll
"De är kränkta och Ni är kränkta. Kränkta över att folk bär kläder. "
- Kapten_full

när det talas om burka, som inte är ett klädesplagg, det är en religiösuniform och maskering i ett där kvinnan visar sin underkastelse och hon enbart är
stycke kött, masochism har jag för mig att denna sexualitet kallas.
http://sex-in-islam.com/
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 31 Oct - 0:53

Stratiotes Iesous C wrote:
Robin Shadowes wrote:Sidan är fortfarande så ny så jag har inte hunnit sätta mig in i allt ännu. Har mest noterat att dom värsta blöj-moddarna verkar vara borta nu. Noterade visserligen att det var rätt många som gnällde om det där klock-inlägget. Tyckte själv det var ett rätt kul skämt. Hoppas innerligt att det nya regementet är mindre ängsliga för vad PK-packet/kulturmarxisterna ska tycka om dem. Personligen är jag av den åsikten att man bör reta gallfeber på dem så mycket man bara kan. :twisted:

Självklart, du vinner inte genom att spela deras spel (då deras spel är riggat) och begränsa ditt egna spel, du vinner om du går in och mosar de med alla medel.
Vill man spela demokratiskt och inte använda hot och våld så fungerar skämt och förlöjligande mycket väl, och det speciellt genom deras egna strategier.

Undras förresten vad som var så hemskt med skämtet jag lånade och översatte till svenska? :D

Vidare har jag noterat att det är på fler ställen en Henrik Johansson som sitter och försöker driva någon sorts politiskt korrekt politik i trådarna där allt är usch, fy och hemskt och låt muslimerna och pk-journalisterna vara, och anseendet är i fara bara man andas något kritiskt om hans gunstlingar. Jag tror inte det är han från Motpol men man vet aldrig med de killarna, de brukar ju krama muslimer och är lite fina i kanten, närmast kärringaktiga ibland (dvs. moderna metrosexuella svenska pojkmän).

Känns väldigt organiserat det här då det är alldeles för många vänstertattare på samma gång och antagligen har tänkt mota Olle i grind genom att prata om "anseende".
För det är så himla viktigt att ha ett gott "anseende" hos massmedia. Som sagt krossa de istället. Så genom korrupt som svensk massmedia är så kan du inte reformera den, alltså är det bättre om den krossas och ny massmedia dyker upp.
Roligast var någon helt okänd användare som började yla om att "det är PI-stammisar som klagar på det här", när alla PI-stammisar inte klagat och det är en massa nyreggade användare som sitter och gnäller och ylar om "anseende".

Syftet med trollandet är förmodligen att man med dessa provokationer vill tvinga fram samma stenhårda moderering som på PI. Genom medveten provocering lockar man fram dom som tidigare var bannade på PI och tänker försöka få dom bannade en gång till. Snart har vi alla dessa löjliga regler igen, sanna mina ord. Det är det enda sättet att begränsa AP's inflytande på. Men man kommer säkert även försöka med DOS-attacker igen och liknande skit. Det kommer inom sinom tid. Vi kanske skulle börja lista kända troll också? lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 31 Oct - 1:13

felpost

Last edited by kapten havoc on Mon 31 Oct - 1:15; edited 1 time in total
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 31 Oct - 1:15

Riktigt lågvattenmärke! Snacka om att ge vatten på PK-medias kvarn om "islamofobi" och "dra alla muslimer över en kam". Det är ju exakt det ni gör nu! Trodde Avpixlat hade för avsikt att vara en seriös motpol till gammelmedias åsiktsförtryck, men det tycks nästan som att ni sänkt nivån ytterliggare ett snäpp från PI. Stavfel, barnsligt raljerande och insinuanta artiklar gör i alla fall inte mig imponerad. Tråkigt att ni inte kan förvalta den enorma potential som alternativa nyhetsmedia faktiskt har. Tur i alla fall att man inte hunnit tipsa släkt och vänner om sidan ännu... " - Turkmenbashi

Ja hur många ggr. har man inte fått höra att man är ett troll, lågutbildad, bonde och skadar ens sak av "välmenande" PK:it idioter. Samtidigt kan de själva skriva ungefär samma sak om svenskar men då är det "finkultur".
kapten havoc

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 31 Oct - 1:39

Robin Shadowes wrote:

Syftet med trollandet är förmodligen att man med dessa provokationer vill tvinga fram samma stenhårda moderering som på PI. Genom medveten provocering lockar man fram dom som tidigare var bannade på PI och tänker försöka få dom bannade en gång till. Snart har vi alla dessa löjliga regler igen, sanna mina ord. Det är det enda sättet att begränsa AP's inflytande på. Men man kommer säkert även försöka med DOS-attacker igen och liknande skit. Det kommer inom sinom tid. Vi kanske skulle börja lista kända troll också? lol!

Du har troligen rätt här, deras retorik känner jag igen från FB-tattarna, exakt samma trams och brist på reel argumentation, man vill helt enkelt tysta debatten. Nej, dessa lowlifes förtjänar sannerligen att mosas under en sten av krass verklighet.

Misstänker även att moderatorkåren på FB har infiltrerats av såna här troll, verkar dock som de fått sig en reprimand för fan vad tysta de varit på senaste tiden. lol!

Lista troll är svårt, då de ständigt byter namn.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 31 Oct - 1:58

kapten havoc wrote:Du har troligen rätt här, deras retorik känner jag igen från FB-tattarna, exakt samma trams och brist på reel argumentation, man vill helt enkelt tysta debatten. Nej, dessa lowlifes förtjänar sannerligen att mosas under en sten av krass verklighet.

Misstänker även att moderatorkåren på FB har infiltrerats av såna här troll, verkar dock som de fått sig en reprimand för fan vad tysta de varit på senaste tiden. lol!

På tal om FB så har du ju erkänt själva att de röstar på FI, VPK, MP och liknande partier, Krimdelen är fylld med bidragstagande moderatorer som absolut inte vill att brottsorsaker som religion och incest diskueras trots att det är två viktiga beståndsdelar i kriminaliteten som våra invandrargrupper visar upp, t.o.m. de två viktigaste orsakerna.

Ja vilka andra än bidragstagare har tid att sitta och moderera ett gigantiskt forum som FB? Sen att folk börjat klaga på att de använder sin moderatorsroll för att tysta kritiska röster har väl fått Jan att reagera, vidare så är det dålig reklam för hans forum som även är hans levebröd om jag förstått det hela rätt.
Massor med grymma skribenter är borta och de har åkt på petitesser, medans troll och andra kan sita och flame:a hela forumet med sina one-liners för att de råkar vara moderatorsockor. Det kommer ju bli FBs död, redan nu är FB klart tråkigare utan alla dessa bannade skribenter, och ett tråkigt forum leder till lägre intäkter då färre besöker ett tråkigt forum.

-------------

Q: A Pakistani, a Turk, and a Moroccan are riding through Germany - who's driving?

A: A police officer.

-------------

Q: Wanna hear a joke?

A: Muslim Women's Rights.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Mon 31 Oct - 6:30

Stratiotes Iesous C wrote:Den roliga artikeln:

Fick många upprörda politiskt korrekta töntar att sätta rödvinet i fel rör

Jag fattar inte att just den artikeln lockade fram alla politisk "inkorrekta" pk-kommentatorer, dessutom var den skriven med glimten i ögat. Såna kommentatorer bör inse att det är "Take it or leave" it som gäller. Och som du skrev innan, blir media-pkfolket provocerade, bra det ska dom ju bli.

Det var illa nog med allt velande med PI:s modererande i kommentarsfälten, men hoppas iaf att Avpixlat inte viker ner sig för sånt här gnäll när det gäller artiklarna

RL
Riksmarskalk

Poäng : 3042

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 31 Oct - 8:01

kapten havoc wrote:
Robin Shadowes wrote:

Du har troligen rätt här, deras retorik känner jag igen från FB-tattarna, exakt samma trams och brist på reel argumentation, man vill helt enkelt tysta debatten. Nej, dessa lowlifes förtjänar sannerligen att mosas under en sten av krass verklighet.

Håller med om att det är ett problem med att trollen ständigt byter namn. AP kunde ju försöka rekrytera någon av Fb's gamla trolljägare eftersom dom är duktiga på sånt. Har dom dessutom jagats bort från Fb så är dom ju dessutom lediga nu.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 31 Oct - 11:44

Robin Shadowes wrote:
kapten havoc wrote:
Robin Shadowes wrote:

Håller med om att det är ett problem med att trollen ständigt byter namn. AP kunde ju försöka rekrytera någon av Fb's gamla trolljägare eftersom dom är duktiga på sånt. Har dom dessutom jagats bort från Fb så är dom ju dessutom lediga nu.

Trollen är givetvis kvar, frågan är om det går att få bort skräpet man kan göra som ******mania vid minsta kritik av människor bannas skräpet. Alltså ******* räknas då inte som människor. lol! Varför ska vi tolerera dom, när de inte tolererar oss?

Edit: får inte skriva n-ordet här. :bounce:
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 31 Oct - 17:25

Robin Shadowes wrote:Håller med om att det är ett problem med att trollen ständigt byter namn. AP kunde ju försöka rekrytera någon av Fb's gamla trolljägare eftersom dom är duktiga på sånt. Har dom dessutom jagats bort från Fb så är dom ju dessutom lediga nu.

Som han säger så finns det kvar, de är ju alla fortfarande moderatorer. Deras trollanvändare bannas inte heller i speciellt stor utsträckning. Det är inte precis Jesuit-nivå på deras trollande (avancerad IRL trollning, där det ibland kan ta år tills du upptäcker de som alla dessa katolska "judar", men så rör det sig om en av världens bästa ockulta underrättelseorganisationer som härjat sen 1500talet, roligast är dock att Ignatius de Loyola själv blev blåst av Reformationen och inte såg hur Reformationen i sig var en del av dammsugningen av kritiker av katolicismen).
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 31 Oct - 17:34

RL wrote:

Jag fattar inte att just den artikeln lockade fram alla politisk "inkorrekta" pk-kommentatorer, dessutom var den skriven med glimten i ögat. Såna kommentatorer bör inse att det är "Take it or leave" it som gäller. Och som du skrev innan, blir media-pkfolket provocerade, bra det ska dom ju bli.

Det var illa nog med allt velande med PI:s modererande i kommentarsfälten, men hoppas iaf att Avpixlat inte viker ner sig för sånt här gnäll när det gäller artiklarna

Det är inte bara den tråden, det är i de flesta trådar, fast den tråden fick flest troll att bli hysteriska, anseendet är tydligen väldigt viktigt, är lite hedersinvandrare över hela betéendet.
Hederstänkandet verkar sprida sig. Man läser ju kommentarerna för tänkvärda invandringskritiska synpunkter, såna här hedertänkande Expressen/Aftonbladet dubbeltänk kan jag få direkt från svensk massmedia, debatt är även helt meningslöst på såna där kommentarsfält, debatt i sig ger inte direkt mycket.
Om de vill göra ett experiment så drar de ett till "plumpt" skämt.

Skitnödigt är ordet, även varför de aldrig kommer bli ett livskraftigt alternativ (de skitnödiga kommentatorerna och deras problemlösningar) de är ju i det närmast döende, därav den lätt hysteriska tonen.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 31 Oct - 18:55

RL wrote:

Det är inte bara den tråden, det är i de flesta trådar, fast den tråden fick flest troll att bli hysteriska, anseendet är tydligen väldigt viktigt, är lite hedersinvandrare över hela betéendet.
Hederstänkandet verkar sprida sig. Man läser ju kommentarerna för tänkvärda invandringskritiska synpunkter, såna här hedertänkande Expressen/Aftonbladet dubbeltänk kan jag få direkt från svensk massmedia, debatt är även helt meningslöst på såna där kommentarsfält, debatt i sig ger inte direkt mycket.
Om de vill göra ett experiment så drar de ett till "plumpt" skämt.

Skitnödigt är ordet, även varför de aldrig kommer bli ett livskraftigt alternativ (de skitnödiga kommentatorerna och deras problemlösningar) de är ju i det närmast döende, därav den lätt hysteriska tonen.

Som du skrev innan, vi gör ju inte detta för att vara PK-avskrädet till lags direkt.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 1 Nov - 15:14

PK-etablissemangets ångest över att PI fick en efterträdare framkallar spyor av alla sorter. Alltifrån totalt ovidkommande kritik mot deras logga, ned till bloggens administration.

Inget att bry sig om. Det viktigaste är att det finns icke-mainstram mediaalternativ, som AP och Fria Tider. Den senare tycker jag blir allt bättre f ö. AP får ta sin tid att axla manteln efter PI, med flertalet nya skribenter så tar det givetvis sin tid att finslipa bloggen.

"All reklam är bra reklam".
Ådärkomdenja

Poäng : 3573

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 1 Nov - 21:21

Nu är inte all reklam bra reklam, bara titta på islam, all reklam vi gör för islam har ju inte direkt stärkt deras aktier, islam är ju skakat i sina grundvalar, vore inte efterföljarna av så låg intelligens så skulle lämna islam, alla smarta muslimer har redan lämnat idiotin, dock så skulle islam även vara någon liten kult av Sjunde Dags Adventisterna i Waco, Texas, om det var så att de första generationerna muslimerna varit lite intelligentare, nu fångade han ett gäng arabiska beduin rednecks och hade turen att lyckas tälja sig ett rike och växa för att ingen tog de på allvar från början och utplånade de, där kan vi skylla på köpmännen i Mekka som inte tog stråtrövaren på allvar och krossade honom. De vaknade till först när han blivit för stor och då var det försent.

Notera även att ordet: parasiter verkar vara totalförbjudet, fastnade i spamfiltret på Avpixlat så ni vet.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 2 Nov - 7:03

Stratiotes Iesous C wrote:Nu är inte all reklam bra reklam, bara titta på islam, all reklam vi gör för islam har ju inte direkt stärkt deras aktier, islam är ju skakat i sina grundvalar, vore inte efterföljarna av så låg intelligens så skulle lämna islam, alla smarta muslimer har redan lämnat idiotin, dock så skulle islam även vara någon liten kult av Sjunde Dags Adventisterna i Waco, Texas, om det var så att de första generationerna muslimerna varit lite intelligentare, nu fångade han ett gäng arabiska beduin rednecks och hade turen att lyckas tälja sig ett rike och växa för att ingen tog de på allvar från början och utplånade de, där kan vi skylla på köpmännen i Mekka som inte tog stråtrövaren på allvar och krossade honom. De vaknade till först när han blivit för stor och då var det försent.

Notera även att ordet: parasiter verkar vara totalförbjudet, fastnade i spamfiltret på Avpixlat så ni vet.

Vad grundar du påståendena på, att "islam är skakat i sina grundvalar", och att "alla smarta muslimer redan har lämnat idiotin"?

"Islam is indeed the fastest growing religion in the world."
- http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_fastest_growing_religion
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 2 Nov - 7:35

Det lär vara tiotusentals mohammedaner som konverterar till kristendom varje år eller om det var hundratusentals rent av, främst i Afrika men även i MENA och Asien. Men det är ju inget sånt som man skall förvänta sig fulmedierna skriva om, lika lite som dom skriver som slakten på kopter som pågår nu. Det passar ju inte in i deras kulturmarxistiska agenda. Fast jag får nog överlåta till SIC att plocka fram eventuella källor. Jag bara vet att jag har stött på det vi olika tillfällen men minns inte på vilka sidor.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 2 Nov - 8:30

Ahhhh not this doodoo again...

Ådärkomdenja jag trodde du hade lärt dig att muhammadaner är de största lögnarpacket på planeten, de ljuger om ta mig fanken allting.
Encyclopedia of Islam Myths:
Islam is not the fastest growing religion in the world. Islam is the dominant religion of the third world where the birth rate is high. In these same Countries, Muslims are killed if they convert to Christianity.

The Islamic religion has a long history of myth making. The claim they are the fastest growing religion in the world is pure myth. We have collected the latest statistics from David A. Barrett’s huge two volume, "World Christian Encyclopedia", the 2001 AD edition. In case you haven’t heard of this work, it is the world standard for religious statistics.

Muslim's claim that their growth rate is 235 percent and 47 percent for Christianity. This statistic came from the Readers Digest Almanac and Yearbook 1983, and represents 235 percent increase over 50 years. Muslims always leave off the 50 year fact to make it appear they are going 235% every year. A simple review of the readers Digest study shows that the growth rate of Islam vs. Christianity is directly linked to the birth rate in Third World countries where Islam dominates and not actual conversions to each religion. Christianity has always been larger than Islam. These statistics from Readers Digest are over 20 years old. Further, we do not consider readers digest to be an authority on such matters. Why will Muslims not quote real authoritative statistics from certified research groups who show Islam is not the fastest growing religion in 3/4’s of the worlds countries.
http://www.bible.ca/islam/islam-myths-fastest-growing.htm

läser du hela artikeln så ser du att även zoroastrier, bahaister växer betydligt snabbare än islam i en del världsdelar.
Väldigt intressant artikel, muslimer är bra på en sak al-taqiyya, sen kan de inte så mycket mer.

Måste kirra lite saker men jag återkommer med lite länkar vidare i frågan, men att använda Readers Digest som källa för islam... ja det säger ju ganska mycket om man vet vad Readers Digest är för något.

Vidare kan vi notera att det är samma grupper som vanligt som sprider lögnerna om islam:
Vänster massmedia, ett par al-taqiyya muhammadaner och såna där politiskt korrekta sidor (wikipedia är ju pk-ägt och pk så det förslår)
https://roblorinov.wordpress.com/2011/09/12/islam-is-not-the-fastest-growing-religion/

Jag återkommer om avhopparna för folk när de väl lärt sig tänka lämnar islam i drivor, i Sverige så blir de flesta av de ateister och en hel del blir kristna eller pseudokristna (ni vet vilkan kategori jag är övertygad om att de flesta hamnar i).

Men att muhammadaner är patologiska lögnare borde det inte råda några som helst tvivel om:
http://crombouke.blogspot.com/2010/01/twelve-tactics-of-taqiyya.html

när man har en "gud" som är den bästa vilseledaren...
"allah is 'the best of deceivers' (Koran 3.54)"

ja då får man efterföljare som försöker vara "the best of deceivers".
http://crazyislam.typepad.com/home/who-said-what/
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 7:18

Fick ett till inlägg som måste moderatorbedömmas, vad eller vilka ord kan tänkas vara de farliga orden i den här texten:
You have 1 unapproved comment
Jag antar att programmet attackerar Fox News eftersom det är från det vänstervridna SVT? Man glömmer visst de extremt vänstervridna ABC, CBS, CNN, MSNBC, PBS med flera håller på med samma skit som SVT och TV4. De har fått en enorm vänstervridning i USA, knappt någon kanal ställde kritiska frågor till den vänstervridne presidentkandidaten Barack Obama trots att det fanns fullt med kritiska frågor. Folk är otroligt nerdumma numera, de köper SVT och TV4s förklaringar rakt av för att inte tala om de stora tidningarna, får man får man bort dessa massmedia eller iaf får bort presstödet så att dessa skräp massmedia blir så dyra att det blir olönsamma och läggs ner eller får betydligt minskade upplagor så är mycket vunnit för att vända trenderna, alternativt att de helt enkelt avskedar de politisktdrivna journalisterna och stoppar in neutralt folk. Vilket som så är massmedia det som primärt måste bekämpas då det är de som skapat alla dessa menlösa droner som vandrar omkring i Sverige och alla dessa ouppfostrade skitungar som inte vet hur man uppför sig alls.

A moderator needs to approve this comment before it will be published.

BEKÄMPAS, MENLÖSA DRONER eller OUPPFOSTRADE SKITUNGAR.
Vad tror ni? :D
Farligt att skriva här på Exilen med den här friheten, sen när man dyker in någon annanstans så blir det åtgärder för att man är för frispråkig och använder ett alldeles för mustigt språk (Jag skyller på Golonka för att jag lät mig inspireras av honom då jag uppskattade ett mustigt språk)
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Thu 3 Nov - 7:28

Stratiotes Iesous C wrote:Fick ett till inlägg som måste moderatorbedömmas, vad eller vilka ord kan tänkas vara de farliga orden i den här texten:
You have 1 unapproved comment
Jag antar att programmet attackerar Fox News eftersom det är från det vänstervridna SVT? Man glömmer visst de extremt vänstervridna ABC, CBS, CNN, MSNBC, PBS med flera håller på med samma skit som SVT och TV4. De har fått en enorm vänstervridning i USA, knappt någon kanal ställde kritiska frågor till den vänstervridne presidentkandidaten Barack Obama trots att det fanns fullt med kritiska frågor. Folk är otroligt nerdumma numera, de köper SVT och TV4s förklaringar rakt av för att inte tala om de stora tidningarna, får man får man bort dessa massmedia eller iaf får bort presstödet så att dessa skräp massmedia blir så dyra att det blir olönsamma och läggs ner eller får betydligt minskade upplagor så är mycket vunnit för att vända trenderna, alternativt att de helt enkelt avskedar de politisktdrivna journalisterna och stoppar in neutralt folk. Vilket som så är massmedia det som primärt måste bekämpas då det är de som skapat alla dessa menlösa droner som vandrar omkring i Sverige och alla dessa ouppfostrade skitungar som inte vet hur man uppför sig alls.

BEKÄMPAS, MENLÖSA DRONER eller OUPPFOSTRADE SKITUNGAR.
Vad tror ni? :D
Farligt att skriva här på Exilen med den här friheten, sen när man dyker in någon annanstans så blir det åtgärder för att man är för frispråkig och använder ett alldeles för mustigt språk (Jag skyller på Golonka för att jag lät mig inspireras av honom då jag uppskattade ett mustigt språk)

Gissar på MSNBC. Kan vara att det finns filter mot MSN-spammande eftersom MSN är en fjortis-virushärd
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 7:35

[quote="RL"]
Stratiotes Iesous C wrote:Gissar på MSNBC. Kan vara att det finns filter mot MSN-spammande eftersom MSN är en fjortis-virushärd

Damn! Jag visste att jag skulle gått med gamla namnet NBC. Jag skrev NBC först men sen ändrade jag till MSNBC för att jag kom på att Microsoft Bill Gates köpt upp hela NBC och döpt det till sitt MicroSoft Network. Det där med virus är sant, satt och tittade på såna där windows gadgets ( http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_gadgets ) och det var program på deras officiella sida som hade virus, dvs. gadgets som de rekommenderar folk att ladda ner.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 5 Nov - 5:35

Filip Beijer 1 timme sedan
Det här är så mycket svettig dataspelande boden-bo-humor så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kent din nolla.

Här har vi en intelligent man som tror att Kent Ekeroth har tid att driva Avpixlat, han postar det hela i tråden som tar upp
spoof-siten Batikhäxan Berit som driver med politiskt korrekta hipster och annat slödder som han själv:
http://avpixlat.info/2011/11/05/mangkulturell-produktutveckling/
På sin twatter så skriver han:
FilipBeijer Filip Beijer
@Avpixlat fy fan vad ni är äckliga@krãk
http://twitter.com/#!/FilipBeijer
Fler Hipsters:
http://www.latfh.com/

Blir inte svårt för muhammadanerna att ta ut dessa effeminata halvmän.

Last edited by Stratiotes Iesous C on Sat 5 Nov - 6:48; edited 1 time in total
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 5 Nov - 6:34

Hmmm vilket ord är nu skurken?
För er som inte förstår så är det satir, det är en person som driver med alla politiskt korrekta människor i Sverige. Batikhäxan Berit härjade även runt på Flashback som användare där. Vi ser t.ex.hur upprörd vissa vänstermänniskor i kommentarerna här blir upprörd av satiren och därmed har satirikern lyckats i sitt uppsåt, vidare så har han lyckats då flera av er tror att det på riktigt trots att han närmast gör det övertydligt, sen att det finns människor som är lika världsfrånvända på riktigt gör att det blir svårt för den som inte har öga för detaljer att avgöra om det är äkta eller ej, vilket gör för utmärkt satir när det balanserar på knivs eggen. Avpixlat beklagar sig att ingen av de riktig batikhäxorna Patrik Lundberg, Kitimbwa Sabuni eller Mariam Osman Sherifay kom på detta innan, men de kan säkert gå ut i jihad mot Kalles Kaviar att den är för blond...

kommenterade ovanstående i den här tråden:
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Sat 5 Nov - 6:39

Det här är så mycket svettig dataspelande boden-bo-humor så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kent din nolla.

Här har vi en intelligent man som tror att Kent Ekeroth har tid att driva Avpixlat, han postar det hela i tråden som tar upp
spoof-siten Batikhäxan Berit som driver med politiskt korrekta hipster och annat slödder som han själva:
FilipBeijer Filip Beijer
Fler Hipsters:

Helt otroligt vad många idioter som går i taket över Batikhäxan på AP nu ...man får vara bra korkad om man ens överväger att tro detta är på riktigt.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  RL on Sat 5 Nov - 6:41

Stratiotes Iesous C wrote:Hmmm vilket ord är nu skurken?

"Flashback", skriv F-back istället så brukar det funka
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 5 Nov - 6:44

RL wrote:

spoof-siten Batikhäxan Berit som driver med politiskt korrekta hipster och annat slödder som han själva:
FilipBeijer Filip Beijer
Fler Hipsters:

Helt otroligt vad många idioter som går i taket över Batikhäxan på AP nu ...man får vara bra korkad om man ens överväger att tro detta är på riktigt.

Jag har inte gått på det men det är också ett skämt jag inte uppskattar det allra minsta. Därför att det ligger så nära verkligheten att skrattet fastnar i halsen och vänds till rysningar av obehag. Jag får väl gratulera er som är i stånd att uppskatta humorn för jag kan då inte göra det.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 5 Nov - 6:47

RL wrote:

Hur resonerar man där egentligen att man inte kan skriva Flashback? Verkar ju absurt, länkade inte ens dit, kunde direktlänkat till Berit men avstod.
Så FB hataren följde med från PI?
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 5 Nov - 6:54

Robin Shadowes wrote:Jag har inte gått på det men det är också ett skämt jag inte uppskattar det allra minsta. Därför att det ligger så nära verkligheten att skrattet fastnar i halsen och vänds till rysningar av obehag. Jag får väl gratulera er som är i stånd att uppskatta humorn för jag kan då inte göra det.

Jag uppskattar det stort för de störs verkligen av det hela. Minns en deras ledare (Alinsky) sade:
5. "Ridicule is man's most potent weapon. It is almost impossible to counteract ridicule. Also it infuriates the opposition, which then reacts to your advantage."

Batikhäxan Berit är förlöjligande av politiskt korrekt personer och som du noterat så har de inte så mycket humor och blir arga.
Deras egna vapen vända mot de själva, det får alltid mig att dra på smilbanden.
Får du de ur balans så kommer de även att göra större och större misstag tills de helt enkelt kreverar.
De vill slåss alltså använder man enkla metoder för att krossa de, så som förlöjligandet, deras sekt är i upplösning.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Sat 5 Nov - 7:02

RL wrote:

Hur resonerar man där egentligen att man inte kan skriva Flashback? Verkar ju absurt, länkade inte ens dit, kunde direktlänkat till Berit men avstod.

Dom verkar ha nojjor för flashbackhänvisningar o länkar. Kan ha o göra med spekulativa FB-namnpubliceringar som dom inte vill ha på AP innan dom själva kollat o fixat ett målnummer från tingsrätten.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  RL on Sat 5 Nov - 7:05

Batikhäxan Berit är förlöjligande av politiskt korrekt personer och som du noterat så har de inte så mycket humor och blir arga.

Den bästa satiren är ju mycket riktigt den som en massa folk går på :D
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 5 Nov - 7:17

Robin Shadowes wrote:Jag har inte gått på det men det är också ett skämt jag inte uppskattar det allra minsta. Därför att det ligger så nära verkligheten att skrattet fastnar i halsen och vänds till rysningar av obehag. Jag får väl gratulera er som är i stånd att uppskatta humorn för jag kan då inte göra det.

Jag uppskattar det stort för de störs verkligen av det hela. Minns en deras ledare (Alinsky) sade:

Får du de ur balans så kommer de även att göra större och större misstag tills de helt enkelt kreverar.
De vill slåss alltså använder man enkla metoder för att krossa de, så som förlöjligandet, deras sekt är i upplösning.

Jag förstår mycket väl poängen med det hela. Men så länge det härjar omkring mentalsjuka personer som hybriden Schweinpelz, Maud Olofsson och Annie "40 miljoner nybyggare" Lööf så är det lätt att hålla sig för skratt. Inte bara är dom hundra gånger mer skruvade än Berit, dom är dessutom alldeles paw rigthight, som Mike Higgins i Hipp Hipp skulle ha uttryckt det.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 5 Nov - 7:28

RL wrote:
RL wrote:

Dom verkar ha nojjor för flashbackhänvisningar o länkar. Kan ha o göra med spekulativa FB-namnpubliceringar som dom inte vill ha på AP innan dom själva kollat o fixat ett målnummer från tingsrätten.

Men att förbjuda ordet Flashback verkar dumt, räcker väl med att stoppa flashback.org om nu inte vill ha länkar dit? Aja de gör som de vill men man kan ju iaf ha en ordlista, jobbigt att sitta och gissa på vilka ord man måste skriva om.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 5 Nov - 7:45

Robin Shadowes wrote:

Jag förstår mycket väl poängen med det hela. Men så länge det härjar omkring mentalsjuka personer som hybriden Schweinpelz, Maud Olofsson och Annie "40 miljoner nybyggare" Lööf så är det lätt att hålla sig för skratt. Inte bara är dom hundra gånger mer skruvade än Berit, dom är dessutom alldeles paw rigthight, som Mike Higgins i Hipp Hipp skulle ha uttryckt det.

Visst, men kom ihåg:
Psalms 2:4 He that sitteth in the heavens shall laugh: the Lord shall have them in derision.

versen talar specifikt om batikhäxor och liknande och alla dessa andra nya världsordningsfolk. Gud sitter och skrattar åt dessa och deras infantila försök, alltså även jag åt dessa, det går att vara sorgsen och skratta på samma gång det blir en intressant kombination, titta även på Reinfeldt ser han glad ut? Killen mår fysiskt dåligt det syns på långa vägar, Olofsson börjar bli grå även hon, Annie är glad just nu men det kommer inte vara speciellt länge speciellt när hon får se vad folk skrivit och tycker om henne, hon kommer bli lika deprimerad som resten av politikerna.

Kättaren Clive Staples Lewis (C.S. Lewis) sade en tänkvärd sak: Above all else, the Devil cannot stand to be mocked.
han borde veta då han hade nära kontakter. Medlem av Golden Dawn och andra ockulta rörelser.
Trouble in Narnia: The Occult Side of C. S. Lewis
http://www.crossroad.to/articles2/006/narnia-trouble.htm
C.S. Lewis
http://wayoflife.org/database/cslewis.html
C.S. Lewis: The Devil's Wisest Fool
http://jesus-is-savior.com/Wolves/cs_lewis-fool.htm
C.S. Lewis — The Heretic!
http://jesus-is-savior.com/Wolves/cs_lewis-heretic.htm
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 5 Nov - 10:05

Robin Shadowes wrote:

Visst, men kom ihåg:
Psalms 2:4 He that sitteth in the heavens shall laugh: the Lord shall have them in derision.

versen talar specifikt om batikhäxor och liknande och alla dessa andra nya världsordningsfolk. Gud sitter och skrattar åt dessa och deras infantila försök, alltså även jag åt dessa, det går att vara sorgsen och skratta på samma gång det blir en intressant kombination, titta även på Reinfeldt ser han glad ut? Killen mår fysiskt dåligt det syns på långa vägar, Olofsson börjar bli grå även hon, Annie är glad just nu men det kommer inte vara speciellt länge speciellt när hon får se vad folk skrivit och tycker om henne, hon kommer bli lika deprimerad som resten av politikerna.

Kättaren Clive Staples Lewis (C.S. Lewis) sade en tänkvärd sak: Above all else, the Devil cannot stand to be mocked.
han borde veta då han hade nära kontakter. Medlem av Golden Dawn och andra ockulta rörelser.
Trouble in Narnia: The Occult Side of C. S. Lewis
http://www.crossroad.to/articles2/006/narnia-trouble.htm
C.S. Lewis
http://wayoflife.org/database/cslewis.html
C.S. Lewis: The Devil's Wisest Fool
http://jesus-is-savior.com/Wolves/cs_lewis-fool.htm
C.S. Lewis — The Heretic!
http://jesus-is-savior.com/Wolves/cs_lewis-heretic.htm

Håller just på att läsa igenom den aktuella tråden på AP. Fäste mig särskilt vid en kommentar som uttryckte det nåt i stil med att det vi skämtar om idag kan vara verklighet imorgon. En annan kommentar fruktade att nån högst verklig PK-idiot faktiskt kunde bli inspirerad av bloggen och det aktuella ämnet och vips så har vi Khaleds kaviar på riktigt. Nån annan påpekade även om att om det var på skämt, varför länkar hon då till Expo, Jinge, Vänsterpartiet m fl?

En tvättäkta batikhäxa skulle aldrig omnämna sig själva som batikhäxa. Dom saknar både självinsikt, självironi och humor. Tvärtemot tror jag snarare det är ytterligare ett ord dom gärna skulle vilja förbjuda likt massinvandring och kulturmarxism. Skulle man få tillfälle att konfrontera en äkta batikhäxa med det ordet så tror jag ärligt talat hon hade blivit topp tunnor rasande.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Sat 5 Nov - 10:52

Robin Shadowes wrote:Nån annan påpekade även om att om det var på skämt, varför länkar hon då till Expo, Jinge, Vänsterpartiet m fl?

Det är iofs en finess i sig själv, att få dessa sidor förknippade med batikhäxans ...vad skulle fö en batikhäxa annars länka till? Men hade hon varit lite mer finurlig borde hon göra en falsk sida av en av dessa (bara en, inte alla) o länka till. Med exakt samma layout som förlagan men med annan satirisk text :)

Robin Shadowes wrote:En tvättäkta batikhäxa skulle aldrig omnämna sig själva som batikhäxa. Dom saknar både självinsikt, självironi och humor.

Sant ...och ändå är det mängder med idioter som tror att hon är på riktigt :D
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 5 Nov - 11:48

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:Nån annan påpekade även om att om det var på skämt, varför länkar hon då till Expo, Jinge, Vänsterpartiet m fl?

Det är iofs en finess i sig själv, att få dessa sidor förknippade med batikhäxans ...vad skulle fö en batikhäxa annars länka till? Men hade hon varit lite mer finurlig borde hon göra en falsk sida av en av dessa (bara en, inte alla) o länka till. Med exakt samma layout som förlagan men med annan satirisk text :)

Robin Shadowes wrote:En tvättäkta batikhäxa skulle aldrig omnämna sig själva som batikhäxa. Dom saknar både självinsikt, självironi och humor.

Sant ...och ändå är det mängder med idioter som tror att hon är på riktigt :D

Med tanke på hur Expo startade fulsidan Sverigedemokraterna.de, så hade det varit rätt åt dem att få betalt med samma mynt. En falsk satirisk Expo-sida hade varit kul. Utom för PK-gänget förstås. Dom hade blivit helt galna och börjat twittra om att Expo blivit kapat.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 5 Nov - 17:01

Robin Shadowes wrote:

Ordet "statsministerhybrid" slank iaf genom censurfiltret. *lol*
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 7 Nov - 6:46

Ådärkomdenja wrote:Jag förstår mycket väl poängen med det hela. Men så länge det härjar omkring mentalsjuka personer som hybriden Schweinpelz, Maud Olofsson och Annie "40 miljoner nybyggare" Lööf så är det lätt att hålla sig för skratt. Inte bara är dom hundra gånger mer skruvade än Berit, dom är dessutom alldeles paw rigthight, som Mike Higgins i Hipp Hipp skulle ha uttryckt det.

Ordet "statsministerhybrid" slank iaf genom censurfiltret. *lol*[/quote]

De kreativa orden brukar iofs slinka igenom till en början. Statsministrhybrid är i sig inte ett "elakt fult ord". Även ordet neger har fått komma in tidigare, har använt det i beskrivande term, fast egentligen är neger ett felaktigt ord då det betyder svart och de är ju bruna inte svarta, alltså borde de kallas bruno. :tongue:
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 7 Nov - 10:24

Ådärkomdenja wrote:Jag förstår mycket väl poängen med det hela. Men så länge det härjar omkring mentalsjuka personer som hybriden Schweinpelz, Maud Olofsson och Annie "40 miljoner nybyggare" Lööf så är det lätt att hålla sig för skratt. Inte bara är dom hundra gånger mer skruvade än Berit, dom är dessutom alldeles paw rigthight, som Mike Higgins i Hipp Hipp skulle ha uttryckt det.

Ordet "statsministerhybrid" slank iaf genom censurfiltret. *lol*

De kreativa orden brukar iofs slinka igenom till en början. Statsministrhybrid är i sig inte ett "elakt fult ord". Även ordet neger har fått komma in tidigare, har använt det i beskrivande term, fast egentligen är neger ett felaktigt ord då det betyder svart och de är ju bruna inte svarta, alltså borde de kallas bruno. :tongue: [/quote]

Precis som superhjältarna har jag numera en hemlig identitet. Vill inte kalla det för troll-konto för jag har ingen avsikt att trolla egentligen. Är till och med onödigt försiktig och undviker alla fula ord. Undviker även att vara onödigt provocerande. Lätta på ångan kan man ju göra här och på andra ställen istället. Vill inte bli bannad igen så jag lovar att vara snäll.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Tue 8 Nov - 9:41

Kollade ni in gårdagens hysteriska debatt om SDU:s utspel:

http://avpixlat.info/2011/11/07/sdu-utmanar-moderpartiet-om-palestinsk-stat/#disqus_thread

Här kan man snacka om elitserien i feltolkning. Dessutom lite som en repris på tidiga 2000-talets SD/ND-tjafs ...där den enda som tycktes ha SD:s eget partiprogram klart för sig var ND:aren Windeskog.

lol!
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Absurd on Tue 8 Nov - 19:59

RL wrote:Kollade ni in gårdagens hysteriska debatt om SDU:s utspel:

http://avpixlat.info/2011/11/07/sdu-utmanar-moderpartiet-om-palestinsk-stat/#disqus_thread

Här kan man snacka om elitserien i feltolkning. Dessutom lite som en repris på tidiga 2000-talets SD/ND-tjafs ...där den enda som tycktes ha SD:s eget partiprogram klart för sig var ND:aren Windeskog.

lol!
Det var en riktigt onyanserad artikel de skrev, föga förvånande. Att debatten kommit på tal är sunt för SD. Att köra ett Israelsupportande utan några slags förbehåll är inte något ett svenskt nationalistparti bör driva. Därmed inte sagt att SD:are bör hoppa på nästa Ship to Gaza.
Att SD inte drivit någon vidare utrikespolitik är bra - men det har tyvärr öppnat för högljudda partiföreträdare (läs främst bröderna Ekeroth) som propagerat för sionistiska intressen. Om SD ska fortsätta (som Jimmie sagt) med att inte driva någon utrikespolitik så får de säga till samtliga på skarpen. Personligen så anser jag den vulgära antimuslimska retoriken som Ekeroths internationella polare Pamela Geller och Robert Spencer som också är sionister kör är ganska motbjudande.
Solguru skrev som vanligt ett träffsäker kommentar som fångar vad jag tycker helt och hållet. http://solguru.motpol.nu/?p=1794
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2619

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 18 Nov - 3:57

lol!

Windeskogs repris helt enkelt.
Sen att SDU är okunniga vad det gäller historia då Jordanien (eller Transjordanien som det hette då) är den andra staten i den redan existerande Tvåstats lösningen kan vi skylla på ungdomligt oförstånd, Folköls-Windeskog kan man inte hjälpa då han är uppenbarligen redan är trasig i huvudet.
SDU behöver läsa mer historia.

Faktum är att stora delar av världen är historiskt okunniga om den redan existerande tvåstatslösningen.

Den existerande tvåstatslösningen är Israel och Jordanien, alla palestrunter ska bo i Jordanien så in med packet där, dock så vill inte Kung Abdullah av Jordanien ha de där då de försökta plocka hans far Kung Hussein. Men som det gäller vid Jihad så vill man ha all mark inte bara en del.

Vidare tittar man på vad dessa "palestiner" heter så har de fascinerande namn som Muhammed Egyptiern och Abdullah Syriern, om folk var lite mer bevandrade i dessa skurkars ointelligens, språk och historia så skulle de se att de blir lurade av ett gäng arabiska muslimska rednecks, vad säger då det om de som luras av dessa clowner?
:D
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 18 Nov - 12:29

lol!

Windeskogs repris helt enkelt.
Sen att SDU är okunniga vad det gäller historia då Jordanien (eller Transjordanien som det hette då) är den andra staten i den redan existerande Tvåstats lösningen kan vi skylla på ungdomligt oförstånd, Folköls-Windeskog kan man inte hjälpa då han är uppenbarligen redan är trasig i huvudet.
SDU behöver läsa mer historia.

Faktum är att stora delar av världen är historiskt okunniga om den redan existerande tvåstatslösningen.

Den existerande tvåstatslösningen är Israel och Jordanien, alla palestrunter ska bo i Jordanien så in med packet där, dock så vill inte Kung Abdullah av Jordanien ha de där då de försökta plocka hans far Kung Hussein. Men som det gäller vid Jihad så vill man ha all mark inte bara en del.

Vidare tittar man på vad dessa "palestiner" heter så har de fascinerande namn som Muhammed Egyptiern och Abdullah Syriern, om folk var lite mer bevandrade i dessa skurkars ointelligens, språk och historia så skulle de se att de blir lurade av ett gäng arabiska muslimska rednecks, vad säger då det om de som luras av dessa clowner?
:D

PK-gänget sväljer precis allt med hull och hår. Dom vill inte lyssna på några argument. Stämmer inte terrängen överens med kartan så är det kartan som gäller.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 19 Nov - 23:32

Det blir ju bara bättre med kommunisttrollen som försöker kväva spekulationer om gärningsmän (precis som kommunistmoderatorerna på Flashback i Brottssektionen, troligtvis samma personer då de alla är arbetslösa bidragsberoende pajaser, därför Janne A. har de som moderatorer då de har tid att sitta och moderera hela dagarna på skattebetalarnas bekostnad)

Här ett av kommunisttrollen som blir mäkta upprörd över att Avpixlat spekulerar i vem gärningsmannen som högg ner 4 poliser i en Halalköttbutik är:
Yoshi1974
Jag tycker inte att man ska komma med antaganden som avpixlat gör i det här fallet... varför inte vänta med att anta härkomst innan man har klara bevis, Tycker det blir oseriöst och det smutsar ner sidan.

och här en till:
gurrasigge
Varför ta en sådan här risk AP? Ni har säkert oddsen på er sida men skulle motsatsen bevisas kan "anti-rasisterna" komma som stimm hajar kring er.

det roligast med såna här pajaser är att de borde starta sina egna sidor istället OM de var riktiga lirare, men det är ju helt uppenbart att det rör sig om kommunisttroll som försöker stoppa spekulationerna om att det troligtvis ännu en gång är en muslim eller neger som varit i farten, speciellt som de utgör 90%+ av befolkningen i de områden som har Halalslaktbutiker.

Bara titta på den här t.ex.
The Colonisation of Wembley

vidare har det ju kommit uttalande från flera håll bland engelsmännen att London inte ens är engelsk stad längre, det är nästan bara invandratslödder
och det såg vi vid de senaste upploppen.

Hade dessa troll varit så oroliga så hade startat sin egna site och då hade fått dit alla andra som "gråter över spekulationer" men de är för lata eller som fallet är här, de är kommunister som försöker använda argumentet som ett sätt att sätta munkavle på AP redaktionen. Det är ju helt absurt att de inte skulle kunna spekulera i gärningsman.

Som om inte uthängandet av diverse folk var smutsigt nog om man är orolig för "smutsighet". Åh nej Svensson vill inte läsa för de spekulerar i att en av the usual suspects troligtvis gjort ett brott, det är "oseriöst" :D

Är det SVT som skapar alla dessa idioter? Eller är det den patetiska svenska skolan (den kan ni beskylla för min kassa grammatik och stavning, men det blir ju så när det inte ens fanns lärare på lektionerna "lär er själva")

Här ett annat intressant klipp:
How Immigration Has Changed London
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 19 Nov - 23:56

Här ett till kommunisttroll:
betravati
Denna avpixling känns väl ändå lite onödig och förhastad.

i kommentarerna till den här artikeln:
Socialdemokratisk boktjuv avpixlad
http://avpixlat.info/2011/11/19/socialdemokratisk-boktjuv-avpixlad/

och ett till kommunisttroll:
LasseG
Är absoulut inte överens med er i det här fallet. Att hon är socialdemokrat och kanske uttryckt sig nedsättande om sverigedemokrater och Avpixlat eller tidigare Politiskt Inkorrekt är inget skäl för att utlämna henne med bild och namn för ett så, jämfört med de brott som Avpixlat annars rapporterar om, banalt brott som en bokstöld. Det menar jag är att efterapa Aftonbladets tarvliga sensationsjournalistik, vilket Avpixlat borde hålla sig för god för. Att offra en framtida politisk karriär för 1600 kronor visar att hon fått ett hjärnsläpp som inte ska förfölja henne resten av livet. Nej Avpixlat, ta bort artikeln.

Att hänga ut kriminella politiker är bra, det slår hål på deras odlade myt om att de skulle vara bra människor.

Last edited by Stratiotes Iesous C on Sun 20 Nov - 0:01; edited 1 time in total
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 19 Nov - 23:59

Stratiotes Iesous C wrote:Det blir ju bara bättre med kommunisttrollen som försöker kväva spekulationer om gärningsmän (precis som kommunistmoderatorerna på Flashback i Brottssektionen, troligtvis samma personer då de alla är arbetslösa bidragsberoende pajaser, därför Janne A. har de som moderatorer då de har tid att sitta och moderera hela dagarna på skattebetalarnas bekostnad)

Här ett av kommunisttrollen som blir mäkta upprörd över att Avpixlat spekulerar i vem gärningsmannen som högg ner 4 poliser i en Halalköttbutik är:
Yoshi1974
Jag tycker inte att man ska komma med antaganden som avpixlat gör i det här fallet... varför inte vänta med att anta härkomst innan man har klara bevis, Tycker det blir oseriöst och det smutsar ner sidan.

och här en till:
gurrasigge
Varför ta en sådan här risk AP? Ni har säkert oddsen på er sida men skulle motsatsen bevisas kan "anti-rasisterna" komma som stimm hajar kring er.

det roligast med såna här pajaser är att de borde starta sina egna sidor istället OM de var riktiga lirare, men det är ju helt uppenbart att det rör sig om kommunisttroll som försöker stoppa spekulationerna om att det troligtvis ännu en gång är en muslim eller neger som varit i farten, speciellt som de utgör 90%+ av befolkningen i de områden som har Halalslaktbutiker.

Bara titta på den här t.ex.
The Colonisation of Wembley

vidare har det ju kommit uttalande från flera håll bland engelsmännen att London inte ens är engelsk stad längre, det är nästan bara invandratslödder
och det såg vi vid de senaste upploppen.

Hade dessa troll varit så oroliga så hade startat sin egna site och då hade fått dit alla andra som "gråter över spekulationer" men de är för lata eller som fallet är här, de är kommunister som försöker använda argumentet som ett sätt att sätta munkavle på AP redaktionen. Det är ju helt absurt att de inte skulle kunna spekulera i gärningsman.

Som om inte uthängandet av diverse folk var smutsigt nog om man är orolig för "smutsighet". Åh nej Svensson vill inte läsa för de spekulerar i att en av the usual suspects troligtvis gjort ett brott, det är "oseriöst" :D

Är det SVT som skapar alla dessa idioter? Eller är det den patetiska svenska skolan (den kan ni beskylla för min kassa grammatik och stavning, men det blir ju så när det inte ens fanns lärare på lektionerna "lär er själva")

Här ett annat intressant klipp:
How Immigration Has Changed London

Vi har ju även kändisen John Cleese som inte känner igen London längre. Även producenten till Midsomer Murders, Brian True-May uttryckte liknande åsikter, kanske inte just om London utan England i allmänhet, vilket snabbt ledde till att han fick sparken trots att han jobbat med serien redan från början på 90-talet. Men det är bra att kända personer uttalar sig att mångkultur inte bara är fine and dandy.

Tycker AP so far verkar bättre än PI då dom tydligen gjort sig av med fjortis-moddarna. Det är definitivt högre i tak på AP än på gamla sidan. Fast jag vågar ändå inte hålla samma ton där som här. Håller mig hellre i skinnet än blir bannad igen. Finns ju ändå andra ställen att lätta på trycket ändå. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top