Avpixlat idioternas nya forum?

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Avpixlat idioternas nya forum?

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 20 Nov - 0:07

Robin Shadowes wrote:Vi har ju även kändisen John Cleese som inte känner igen London längre. Även producenten till Midsomer Murders, Brian True-May uttryckte liknande åsikter, kanske inte just om London utan England i allmänhet, vilket snabbt ledde till att han fick sparken trots att han jobbat med serien redan från början på 90-talet. Men det är bra att kända personer uttalar sig att mångkultur inte bara är fine and dandy.

Tycker AP so far verkar bättre än PI då dom tydligen gjort sig av med fjortis-moddarna. Det är definitivt högre i tak på AP än på gamla sidan. Fast jag vågar ändå inte hålla samma ton där som här. Håller mig hellre i skinnet än blir bannad igen. Finns ju ändå andra ställen att lätta på trycket ändå. lol!

Jo det är klart högre i tak, dock så ska man fortsätta visa upp dessa kommunisttroll, man behöver inte klippa bort inläggen, man bara uppmärksammar de som jag gör här, det är ju så pass patetiska och simpla kommunistmetoder för att sätta munkavle och damage control. Det är ju alltid nick som du aldrig sett innan som helt plötsligt ploppar upp och säger "jag tycker det här är hemskt" "jag tycker det smutsar ner avpixlat" osv.

De försöker få redaktionen att sluta skriva om dessa saker genom att försöka få att få dåligt samvete, det är en klassisk kvinnlig taktik.
För som jag skrev ovan var de så oroliga så hade de startat en ny sida som gjorde som de vill, men det handlar ju om att munkavla, för fakta och sanning har de inte på sin sida därmed så måste de stoppa och saker och ting med andra metoder, hade de vetat vilka AP är så hade givetvis använt direkt hot och våld.
Nu får de använda en helt annan metod.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3724

Back to top Go down

Post  RL on Wed 23 Nov - 17:56

Stratiotes Iesous C wrote:Här ett till kommunisttroll:
betravati
Denna avpixling känns väl ändå lite onödig och förhastad.

i kommentarerna till den här artikeln:
Socialdemokratisk boktjuv avpixlad
http://avpixlat.info/2011/11/19/socialdemokratisk-boktjuv-avpixlad/

och ett till kommunisttroll:
LasseG
Är absoulut inte överens med er i det här fallet. Att hon är socialdemokrat och kanske uttryckt sig nedsättande om sverigedemokrater och Avpixlat eller tidigare Politiskt Inkorrekt är inget skäl för att utlämna henne med bild och namn för ett så, jämfört med de brott som Avpixlat annars rapporterar om, banalt brott som en bokstöld. Det menar jag är att efterapa Aftonbladets tarvliga sensationsjournalistik, vilket Avpixlat borde hålla sig för god för. Att offra en framtida politisk karriär för 1600 kronor visar att hon fått ett hjärnsläpp som inte ska förfölja henne resten av livet. Nej Avpixlat, ta bort artikeln.

Att hänga ut kriminella politiker är bra, det slår hål på deras odlade myt om att de skulle vara bra människor.

Ja det var ett fasligt liv på en del vänsterpöbel över att AP nämnde att den simpla boktjuven var en sosse mitt uppe i partiets byråkratkarriär ...sen blev det rätt kul när AP uppdaterade med att det visade sig att hon även var (den icke-kondomknullade) Anna Ardins kompis

lol!
RL
Riksmarskalk

Poäng : 2985

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 23 Nov - 18:36

Folk verkar allmänt lättlurade.

De förstår sig verkligen inte på hur poltiker och liknande agerar.
Alla är alldeles till sig för att antalet asylsökare minskar i Finland och total missar den mycket allvarliga biten där man börjat placera dessa okända
asylsökare i den finska civilbefolkningen, vi ser vad som sker i Sverige när man släppt ut asylsökare i den svenska befolkningen, kriminaliteten har ökat kraftigt i de områden där
de får gå fritt.

Här är artikeln alla jublar över:
http://avpixlat.info/2011/11/23/minskat-antal-asylsokande-till-finland/

Jag påpekar hur förrädiskt detta är:
Förstår inte varför alla är så glada?
3000 kulturfrämmande människor som kommer skapa en massa konflikter för deras kultur är konfliktsökande, dessa placeras inte bakom lås och bom utan i HYRESLÄGENHETER, dvs. samma idiotiska system som i Sverige där man placerat ut kulturfrämmande och konfliktsökande människor som då är utan någon som helst kontroll och beger sig ut och hotar, misshandlar, bedrar, stjäl, våldtar osv.

Som sagt jag förstår inte eran glädje? Det minskar men det är fortfarande 3000 problematiska och kulturellt främmande människor som kommer ställa till massor med djävulskap.

Ni är så svältfödda på framgångar att ni applåderar något som är en klar försämring (frigång för människor man inte ens vet vilka de är, i de flesta fall muslimer och muslimer är alltid terrorister, ni som har frågor om detta kan läsa Sura 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 och 9, islams terroistdogma presenteras från första kapitlet och framåt.

Finland går åt samma idiotiska håll som Sverige, många bäckar små som ordspråket går.

Någon förstår inte vad jag skriver:
SM811
Varför skall man inte glädjas åt en minskning. Idiotsverige ökar i stället.

Du missade alltså helt min poäng? På samma sätt som du missade nyckelordet i Avpixlat text, nyckelordet var inte minskningen, nyckelordet är: hyresbostäder.

Dvs. dessa okända människor placeras mitt i befolkningen, de kan vara vad som helst, terrorister, resistent-tbc-bärare, kriminella osv.

Märks att du är svältfödd på framgångar när du jublar över något som inte alls är bra, som är en uppluckring av den hårt hållna finska asylpolitiken. Ungefär på samma sätt som de svenska politikerna lurade er på 60 och 70-talet. De börjar alltid lite smått sen blir det värre och värre, precis som när man kokar en groda. Att man placerar ut dessa okända i civilbefolkningen är en katastrof för Finland.

Jag förstår inte vad de är så glada över, 3000 personer är massor och då ska man komma ihåg att Finland har börjat få ghetto, runt en 10 stycken redan eller om det är fler, 10 områden som är på väg att MEA-fieras (Middle East & Africa), om det inte redan är det.
3000 kulturfrämlingar är 3000 kulturfrämlingar, hur många tror ni kan ta till sig den svåra finska kulturen? Den är betydligt svårare än den svenska kulturen som är hyfsat enkel i jämförelse och inte ens den är en majoritet av kulturfrämlingarna i Sverige kapabla att ta till sig, för det har de varken vett eller förstånd till att göra.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 27 Nov - 22:49

SD hade Landsdagar i Göteborg i helgen. Läste lite kommentarer på AP ang.detta. En sak som jag specifikt noterar är hur överoptimistiska många är ang.SD:s framtid. Klart Åkesson & CO skötte sig bra, men det får ju vara någon måtta med optimismen. Många som kommenterar tror på fullaste allvar att SD kan få 30% 2014. Då har man ju verkligen inte förstått hur korkade och hjärntvättade många svenskar är! Bara en sådan sak som att jag idag läste att Fredrik Reinfeldt har ett mycket högt förtroende bland svenskar. Alltså, först hånar han och spottar svenskar i ansiktet genom sina patetiska uttalanden om att svenskar är "barbarer", sedan som "tack" så åtnjuter han detta höga förtroende bland svenskar. Finns det något annat folk någonstans som är så självhatande? Nej, det är sånt här som gör mig så vansinnigt negativ till Sveriges framtid.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2558

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 15 Dec - 2:01

Nascor
Tyvärr är många av er som kommenterar här på AP kategoriska, vilket gör det väldigt lätt för multikulturisterna att måla ut den här hemsidan som en tillflyktsort för mindre förståndiga. Det finns mycket lite som talar för ett islamistiskt terrordåd. Till att börja med är den islamistiska rörelsen starkt kritisk mot narkotika, något som bl a syns i den ökade opiumhandeln i Afghanistan sedan talibanerna föll.

Det här ser ut att vara ett dåd av en desperat/deprimerad ensamvarg. Han följer det vanliga mönstret för massmördare och inte som en ideologiskt/religiöst motiverad terrorist.

Vad gäller vapnen borde det inte överraska någon att den organiserade brottsligheten omsätter stora mängder av dessa. De talar inte i sig för att han var med i någon terrororganisation.

Jag älskar såna här idioter som inte ens läst koranen och rapar upp islamsk taqiyya som om det vore Gospel.
Ser ni texten jag fetlagt? Killen säger att Talibanerna var de som stoppade opiumhandeln, vi gör en snabbsökning på Talibaner och heroin, vad finner vi?
Drugs for guns: how the Afghan heroin trade is fuelling the Taliban insurgency
http://www.independent.co.uk/news/world/asia/drugs-for-guns-how-the-afghan-heroin-trade-is-fuelling-the-taliban-insurgency-817230.html

Anledningen till eventuell minskad vallmoproduktion är ju att det råder ett krig i landet, i krig så brukar bönderna inte ha tid att odla.
Men som ni ser så finansierar Talibabianerna sitt krigande med just droger.
Typiskt hjärntvättad svenne som hasplar ur sig rena propagandalögner från svensk massmedia om dess olika rörelser (vi ser ju även exemplet när det kommer till hittepå folket palestinierna, där alla såna här dumsvennar är helt övertygade om att det är ett folk för det har svensk massmedia sagt)
istället för att undersöka själv hur det ligger till.

Taliban 'drug ring' Feds smash 'coke & weapons' plot
http://www.nypost.com/p/news/national/taliban_drug_ring_MpBZg20O8FlefdkWANb8cI
British troops seize £65 million of Taliban drugs
British troops have made one of their biggest drug seizures in Afghanistan recovering more than £65 million in a raid on a massive Taliban drug factory.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/onthefrontline/5477990/British-troops-seize-65-million-of-Taliban-drugs.html
The Growing Taliban/Drug Connection
http://counterterrorismblog.org/2009/02/the_growing_talibandrug_connec.php
U.S. bombs poppy crop to cut Taliban drug ties
http://articles.cnn.com/2009-07-21/world/afghanistan.poppy.strike_1_number-of-poppy-free-provinces-poppy-seeds-poppy-production?_s=PM:WORLD
Taliban drugs youth before suicide missions
Forensic examinations find drugs in suicide bombers

http://centralasiaonline.com/en_GB/articles/caii/features/pakistan/main/2011/10/06/feature-01

ja de är VERKLIGEN emot droger... vidare kör han med den senaste vänsterextremistiska taktiken:
"Tyvärr är många av er som kommenterar här på AP kategoriska, vilket gör det väldigt lätt för multikulturisterna att måla ut den här hemsidan som en tillflyktsort för mindre förståndiga."

Dvs. han kör en gammal skön härskarteknik:
Ad hominem
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

klassiskt knep, killen är antingen helt hjärntvättade eller planterad, känner igen namnet från FB.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 17 Dec - 5:36

Haha hittade en till sköning:
Godatider
Sedan Åkesson och hans närmaste gäng glatt röstade ner förslagen om ökat djurskydd på landsdagarna, känner jag bara avsky för den mannen. De tänker bara på ekonomi och lönsamhet, och har svikit en av partiets "socialkonservativa" grundvärderingar. Jag har röstat på SD sen -98, men jag kan inte ställa upp på den här nya inriktningen, så det är slut för min del.
i den här tråden:
http://avpixlat.info/2011/12/01/jimmie-akesson-sd-vs-annie-loof-c/

Buhuhuhu djuren far illa så nu ska jag rösta Sjupartiet för att de röstade på något annat. Kolla i tråden det är massiva inlägg om några jävla minkar som är skadedjur.

Godatider
SD skulle vara det parti bland riksdagspartierna som starkast stod ställning för bättre djurskydd. Nu visar det sig istället att opositionspartierna har den rollen. Hade SD valt att säga ja till förslagen så hade de tillsammans med opositionen fått igenom dessa lagförslag i riksdagen. Nu fäller SD istället lagförslagen. En röst på SD betyder mer lidande för djur. Så kan jag inte rösta. Jag kan rösta på dem kommunalt för där avgörs inte frågan, men i övrigt röstar jag inte alls. Det handlar inte om stolthet, utan om samvete.
SD ville alltså INTE gå med på SVaMParns förslag och röstade helt enkelt inte för det hela troligtvis för att de har ett bättre förslag själva, och för att de
inte röstade med SVaMP så ska det lämnas... :D
Vidare så ÖKAR inte lidandet, det blir kvar på samma nivå.
Vilka jävla tomtar det finns.

Samma sak var det med någon annan ateist-tomte som inte skulle rösta SD för att de vilka sänka tiden för när man får göra abort.
Sen dök det in fler rabiata ateister som höll med den tönten "buhuhuhu jag får inte mörda bebisar".

Var kommer allt sånt här sjukt folk i från? Det är just den här sortens människor som satt Sverige den sits Sverige är i nu, detta dekadenta puttrande skithål som Sverige kokar i nu och de gråter över perifer frågor. Det är väl som jag tror liberaltslödder som fått en lavett av någon blatte och på så sätt inte gillar de och hittade SD men sen visade det sig att de inte förtjusta i att döda bebisar eller ett överdrivet vurmande för djur, någon måtta får det vara.

Som sagt det känns som propaganda från vänsterextremister då just döda bebisar och djurvurmande är big points hos just vänsterextremister, speciellt ateistiska vänsterextremister.

Avpixlat har verkligen en del mycket underligare personer än vad PI hade, eller var det så att PI raderade allt sånt här skit?
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 17 Dec - 8:38

Ser ni texten jag fetlagt? Killen säger att Talibanerna var de som stoppade opiumhandeln, vi gör en snabbsökning på Talibaner och heroin, vad finner vi?

Det är nog fler än talibanerna som drar in pengar på vallmofälten.

Dunkelman

Poäng : 3174

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 17 Dec - 8:59

Dunkelman wrote:

Säkerligen men nu var poängen att talibabianerna var "såååå mot narkotika", en snabbt avlivad myt. Vidare så vet du väl vilka CIA är? Om vi nu ska leka konspirationsleken.
Lustiga mustacher och raka vägen från Öl-landet. Nu har du en till bit att bygga i ditt pussel, hitills har du saknat ganska många bitar.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 17 Dec - 10:24

Stratiotes Iesous C wrote:
Dunkelman wrote:
Säkerligen men nu var poängen att talibabianerna var "såååå mot narkotika", en snabbt avlivad myt. Vidare så vet du väl vilka CIA är? Om vi nu ska leka konspirationsleken. Lustiga mustacher och raka vägen från Öl-landet. Nu har du en till bit att bygga i ditt pussel, hitills har du saknat ganska många bitar.

Självklart saknas det en hel del pusselbitar, men det gäller också att
placera dem man har på rätt ställe om man överhuvudtaget ska få en
uppfattning om vilka bitar som fattas.

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 17 Dec - 19:56

Dunkelman wrote:
Dunkelman wrote:
Säkerligen men nu var poängen att talibabianerna var "såååå mot narkotika", en snabbt avlivad myt. Vidare så vet du väl vilka CIA är? Om vi nu ska leka konspirationsleken. Lustiga mustacher och raka vägen från Öl-landet. Nu har du en till bit att bygga i ditt pussel, hitills har du saknat ganska många bitar.
Självklart saknas det en hel del pusselbitar, men det gäller också att placera dem man har på rätt ställe om man överhuvudtaget ska få en uppfattning om vilka bitar som fattas.

Här är en pusselbit som fattas för många...

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 20 Dec - 1:07

Nån som vet vad fasiken som har hänt med konkurrenten FT? Hackad eller?
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 20 Dec - 1:35

Robin Shadowes wrote:Nån som vet vad fasiken som har hänt med konkurrenten FT? Hackad eller?

Står: Database Error
Error establishing a database connection

VGNT var nere ett tag också, men FT har varit nere på nätterna i flera dagar, sen var den ju nere när Anon gick till attack mot pedofiler, tror de ligger på
samma serverhotell som vissa pedofiler. Men visst kan vara att de attackeras av någon men jag tror inte det de är alldeles för små, deras sida är lite för plottrig och deras uppdateringsfrekvens
är för låg och lite för många foliehatts-nazister i kommentarerna.

Känns spontant som att det har något med Anon och deras attacker mot pedofiler att göra, han som startade FT, anakata är ju sån där "ultraliberal" som tycker att precis alla ska
få komma till tals även pedofiler och deras webhotell som hade då var ju pro-pedofilskt, de var ju även så snälla att de lät kavkaz center ligga på servrar i Norsborg och Ryssen vill
ju ha kavkaz center stängt (kavkaz center är ju de tjetjenska jihadisternas språkrör) fast de kanske flyttade? Kan ju vara Ryska regeringen som skickat sina hackers att attackera (alla regeringar med självaktning har ju anställda hackers) och sänkt servern och om då FT ligger på samma server så åker ju den också.
Vet inte hur det går i de där härvorna, men det kan ju finnas ett par olika anledningar till att det ligger nere. Men instabilt värre har det varit.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  RL on Wed 21 Dec - 6:47

Vet inte hur det går i de där härvorna, men det kan ju finnas ett par olika anledningar till att det ligger nere. Men instabilt värre har det varit.

Brukar inte han som sköter/äger FT förr eller senare gå ut och urskulda sig på Flashback? ...ni som är vana att leta i den höstacken kan väl meddela om det dyker upp något.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 2985

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 21 Dec - 7:14

RL wrote:

Brukar inte han som sköter/äger FT förr eller senare gå ut och urskulda sig på Flashback? ...ni som är vana att leta i den höstacken kan väl meddela om det dyker upp något.

Han har väl gjort det ett par gånger men jag orkar inte gå in och leta. Nu har det ju även varit nere i mer än ett dygn (nästan två) så den här gången åkte de nog rejält. Säkert Ryssen som surnat till på att Regeringen inte gått in och stängt ner och helt enkelt stängt ner med egna medel? Eller så kan det ju vara att det är såna här Newage-Assange grejer som finns på server och USA varit där och saboterat lite? NSA kanske?
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 21 Dec - 7:22

Gick in på FB och tittade (fick lite energi):
Sista inlägg om FT är från 21:a November:
https://www.flashback.org/t1073029p19

Någon ockultist-hedning gråter över: "Skattesmitaren / dandyn / playboyen Carl Lundström har tagit över redaktionen och gjort den till sin privata lekplats. Det är givetvis hans pengar som styr och de har börjat skriva SD-vänliga artiklar."
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 22 Dec - 7:15

Tydligen säger de på Facebook att de har problem med servern (vilket kan betyda vad som helst), hittade en länk:
http://www.facebook.com/friatider

De verkar skriva lite nyheter direkt på facebook. Dock är Facebook inget jag rekommenderar, tycker det är skit.
Ser dock att de fortsätter sitt Ron Paulande, dock verkar Ron Paul gått ner sig i PK-träsket och sällat sig till sodomiterna:
Ron Paul Endorses Bradley Manning
http://moonbattery.com/?p=5995
fast det är klart Adolf och grabbarna gillade ju skinkrytteri:
http://www.defendthefamily.com/pfrc/books/pinkswastika/html/the_pinkswastika_4th_edition_-_final.htm
om vi ska dra några sköna "kopplingar" så kan vi se Pauls omfamnande av PFC.Lady Gaga (Bradley Manning) som en
del av att Paul har i stort sett alla USAs nazister på sin sida och som sagt de gillar skinkrytteri.

Vilket får mig att tro att han absolut inte är Kristen, utan som så många andra amerikanska politiker säger att de är Kristna för att de
krävs att de är det för att få tillgång till höga positioner enligt Konstitutionen. Jag menar hur länge sen var det de hade en Kristen President?
De 10 senaste har ju varit kommunister och satanister.
Har aldrig träffat en äkta Kristen som ens ville ha med sodomiter att göra, däremot en massa pseudokristna, de gillar sodomi.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 22 Dec - 7:47

I tråden om: Svenska journalister dömda i Etiopien
ertomanse
Så SD är alltså inte för pressfrihet i hela världen? Då vet vi det, tack och hej där försvann min röst.

Kapten_Klok som svar till ertomanse
SD driver inte denna hemsida ditt spån, den drivs av SD sympatisörer och jag kan säga att de inte bara är sd sympatisörer som tycker att de fick vad de förtjänade. Har kompisar som är både moderater och sossar och de tycker att det bara är pinsamt att de där klåparna kan få kallas svenska journalister.

Så tack och adjö, och låt inte dörren träffa dig i arslet på vägen ut.
http://avpixlat.info/2011/12/21/svenska-journalister-domda-i-etiopien/

Jag gillar alla dessa vänstertroll som påstår sig rösta för SD, drar till med att Avpixlat är SD, och därför så är allt som skrivs på Avpixlat = SD och därmed ska SD stå tillsvars för
vad som skrivs på AP, och sedan påstår sig att de ska rösta på SD men inte längre.

Finns några "sköna" ateister också som när SD ville strama upp abortlagstiftningen så skulle de inte rösta på SD längre för att de inte fick döda bebisar lika sent längre :D
Ni vet såna där typiska Christer Sturkmark humanist-globalister som leker något de inte är, som kanske tycker att invandringen gått lite långt men så fort det kommer något som inte är precis som de vill så sticker de. Kappvändare helt enkelt. Tilläggas är att flera av de enligt egen utsago aldrig ens röstat på SD, men att "de ska göra det" :D Hohoho
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 2 Jan - 21:23

Et nytt skönt troll har dykt upp (7 disqus kommentarer alla på Avpixlat...):
Finn_Faktafel
Undrar om snillena bakom Avpixlat har någon teori om varför ALLA namn på listan är utländska? Ringer det en klocka? Utländska!
1 person gillar det här.

Finn_Faktafel
Okej, jag svarar mig själv men det får anses vara ett svar till alla er som svarat mig :) . Varför ALLA på listan har utländsk bakgrund? Enkelt, svenska brottslingar gömmer sig vanligen i Sverige och dem griper man. Utländska brottslingar har liksom ett helt annat kontaktnät framförallt i sina egna hemländer och gömmer sig ofta där. Inte sällan finns något utlämningsavtal och därför kan man inte agera via de ländernas polismyndighet.

Det här är inget konstigt och varje gång en sådan här lista över efterslysta grova brottslingar kommer ut så kunde man vara säker på att en artikel skulle komma upp på tidigare Politiskt inkorrekt och nu Avpixlat där man lipade över hur många utlänningar som finns med på listan. Och när imbecillerna inte funderar över vad det kan bero på att de namngivna efterlysta i högre utsträckning har invandrarbakgrund än vad statistiken för dessa grova brott säger så kan man ju fundera över hur det är ställt. Men menar ni att ni inte reflekterat över det ens?
i artikeln om Bara svåruttalade namn på listan över efterlysta mördare
http://avpixlat.info/2012/01/02/bara-svaruttalade-namn-pa-listan-over-efterlysta-mordare/

haha vänstertrollen är fantastiska.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 6 Jan - 23:15

Hittat lite fler sköningar.

I artikeln: Muslimsk mor dränkte ettårig dotter i vattenhink
http://avpixlat.info/2012/01/06/muslimsk-mor-drankte-ettaring-dotter-i-vattenhink/

så hittar vi ett par okunniga stackare som är livrädda för kritiker:
Laxen
Här gör Avpixlat sig skyldigt till ett (ovanligt) övertramp i rubriksättningen. Varför bjuda alla kritiker på en islamofobisk straffspark? Detta tragiska dråp har rimligtvis inget samband med kvinnas religion, förklaringen är troligtvis förståndshandikapp eller psykisk sjukdom...

ErikXV
På vilket sätt är det faktum att modern är muslim relevant?

Dåliga småbarnsföräldrar finns det i alla religioner, ja en del ateister och agnostiker är också usla föräldrar.

Lady_Shadow som svar till ErikXV
Ja, jag håller med dig.
Det finns många småbarnsföräldrar som aldrig skulle ha skaffat barn. Detta har inget
med religion att göra. Här är en mor som inte känner någon empati för sitt barn och lider av psykisk sjukdom.

läser man artikeln så ser man motivet, motivet är att disciplinera barnet, en paradgren inom islam.
Laxen säger att inte har något med kvinnans religion att göra utan att hon är psykiskt sjuk eller förståndhandikappad.

Han är en av alla de som aldrig läst koranen men har starka åsikter om den religionen utan att veta någonting om den.
Så jag skrev ett meddelande till honom (och resten som säger att religionen absolut inte kan ha något med motivet att göra, det blir inga Sherlock Holmes eller brottsutredare av de killarna, vidare så tror de att islam är fredligt...).

Mitt svar:
Varsågod och läsa:
http://prophetofdoom.net/Prophet_of_Doom_Islams_Terrorist_Dogma_in_Muhammads_Own_Words.Islam

när du läst så kommer du förstå religionen du just nu verkar lika okunnig om som dessa kritiker du är så fruktansvärt rädd för.

Innan du vet vad du talar om så bör du läsa hela boken, den förklarar på ett bra sätt hela deras religion då den är en kronologisk genom gång av hela religionen, finns som nerladdningsbar ljudbok på siten om du inte orkar läsa eller föredrar ljudböcker.

det är fantastiskt hur man kan tro att en religion som har utövare som spänner på sig bombbälten, springer in på diskotek, caféer, restauranger, bussar, tunnelbanor, pendeltåg, flygplatser, flygplan och spränger sig själva i syfte att mörda så många människor som möjligt inte skulle kunna ha mammor som dränker sina egna barn.

Jag undrar hur dessa människor tänker, att muslimerna är vilda mordiska bestar det avslöjar ju deras skrifter rakt av, de avslöjar sig även i handling varje dag, det jag undrar är hur Laxen och andra tänker, måste vara någon form av cognitive dissonance
http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance

varför skulle de andra inte kunna direktkoppla moderns handlingar med den livsåskådning (religion) hon har, som säger att det är ok att mörda i stort vem som helst av i stort sett vilka anledningar som helst.
Från ett "olydigt" barn till en folkmassa i transportnätet.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top