Möten med mångkulturen

View previous topic View next topic Go down

Möten med mångkulturen

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 6:29

Tänkte att vi måste ha en Möte med mångkulturen tråd där den dårskap visas upp som produceras i detta dårskapssamhälle,
klistra in vad som helst eller skriv om upplevelser ni haft med mångkulturen eller släng in bilder på mångkulturen.
Kul, tråkigt, förbannat...

Jag börjar med två klipp som jag hittade på en spärrvakt från mörkaste Afrika i konflikt med en skruttig muslimarab som precis varit och bett till djävulen i terroristtemplet vid Medborgarplatsen:
DRA DIN JÄVLA KORTEN!

Stratiotes Iesous C

Poäng : 3866

Back to top Go down

Re: Möten med mångkulturen

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 6:33

Josefsson talar om negerområdena:
"Inte i de här jävla negerområdena"
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 6:38

"Kalla mig inte invandrare" en somalier som gått på propagandan om att han inte är somalier:

Idiotläraren som hjälper dessa iq fiskmås invandrare och kallas för rasist av de otacksamma små svinen.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 6:43

Det här klippet är intressant då det visar upp den djurpark det mångkulturella samhället är:

Rätt dåligt filmat MEN ljudet räcker för att förstå hur mycket djurpark Sverige har blivit, notera även att
araben inte klarade provokationen från den fulla tanten, tyvärr slutade den usla kameramannen film när det hela körde igång
på allvar.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 6:46

Även tunnelbanan är numera en djurpark:

Ni som gillar att åka på safari bör åka tunnelbana, billigare än att gå på Skansen och ännu billigare än att behöva flyga till Kenya.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 3 Nov - 8:51

Dunkelman

Poäng : 3316

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 3 Nov - 11:25

Åkte runt lite idag eftersom jag råkar vara ledig och noterade att någon köpt sig en villa mitt inne i ett pursvenskt villaområde och startat ensamkommande hem, idel 35+ män med allsköns deforma ansiktsdrag, jag tror att pursvenskarna där fortsätter rösta (M)oskébyggarna. Skrockade gott för mig själv åt die dumme schweden (jag är förbi tycka synd om stadiet för när folk inte vill lyssna
så kan jag inget annat än tycka att det är rätt åt de, de som inte vet bättre kan jag tycka synd om men fullvuxna svenskar som röstar Sjupartiet trots information de tycker jag rätt åt, dock inte deras stackars barn som blir offren för föräldrarnas idioti och feghet, nu blir dock politrukernas egna områden infesterade (som med infektioner så drabbas till slut alla delar, även delarna som drog på sig
infektionen på grund av riskbetéendet (i det här fallet massinvandring av fiender)) var inga små söta negerungar, det var idel djävulsdyrkande pannbankare vars mamma och pappa är kusiner eller syskon. Tyvärr hade jag inte laddat batteriet till min kamera annars hade ni fått bilder på ensamkommande 35 åringar mitt i den svenska villaidyllen.

De där husen lär halverats i värde över en natt när terroristhemmet öppnade. Bra investering lol!
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 3 Nov - 12:13

Stratiotes Iesous C wrote:Åkte runt lite idag eftersom jag råkar vara ledig och noterade att någon köpt sig en villa mitt inne i ett pursvenskt villaområde och startat ensamkommande hem, idel 35+ män med allsköns deforma ansiktsdrag, jag tror att pursvenskarna där fortsätter rösta (M)oskébyggarna. Skrockade gott för mig själv åt die dumme schweden (jag är förbi tycka synd om stadiet för när folk inte vill lyssna
så kan jag inget annat än tycka att det är rätt åt de, de som inte vet bättre kan jag tycka synd om men fullvuxna svenskar som röstar Sjupartiet trots information de tycker jag rätt åt, dock inte deras stackars barn som blir offren för föräldrarnas idioti och feghet, nu blir dock politrukernas egna områden infesterade (som med infektioner så drabbas till slut alla delar, även delarna som drog på sig
infektionen på grund av riskbetéendet (i det här fallet massinvandring av fiender)) var inga små söta negerungar, det var idel djävulsdyrkande pannbankare vars mamma och pappa är kusiner eller syskon. Tyvärr hade jag inte laddat batteriet till min kamera annars hade ni fått bilder på ensamkommande 35 åringar mitt i den svenska villaidyllen.

De där husen lär halverats i värde över en natt när terroristhemmet öppnade. Bra investering lol!

Fast nu vet du ju att det ligger ett skäggboende just där. Du kan ju åka dit med kameran vid något annat tillfälle när du är ledig eller har tid. Förhoppningsvis har då förfallet över tid hunnit gå längre och det har blivit mer ghottoiserat, mer skräp och klotter. Fler skäggbarn och khattuggande somalier som drar omkring och sprider otrivsel omkring sig. Kanske rent av fler villor köpts upp av soc med känt resultat d v s inflyttning av fler nybyggare. Jag ser också fram emot att orterna där hybriden Schweinpelz och Måna Muslim bor drabbas av kulturberikningen ty dom har i sanning verkligen förtjänat det. Lite överraskningssex hade inte heller varit fel. :evil:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3807

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Dec - 4:44

Och här fick någon med en khat-tuggare

och klassikern:
Knivneger
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Dec - 4:52

Förvirrad afrikan

Iransk kommunist ljuger

mångkulturen... helt galet. :drunken: :rendeer: :cherry: :albino: :joker:
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 8 Dec - 5:07

Stratiotes Iesous C wrote:Förvirrad afrikan

Iransk kommunist ljuger

mångkulturen... helt galet. :drunken: :rendeer: :cherry: :albino: :joker:

Mitt sko-nummer är högre än negerns IQ! lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Dec - 5:13

Här mer som visar hur galet hela mångkulturen (eller ska man kalla den mongokulturen?) är:
Illegal invandrare framträdde i TV4 och skrapade till sig pengar
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Absurd on Thu 8 Dec - 9:40

Snor en korv som var lite starkare än han trodde...
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2704

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 13 Dec - 3:21

Hittade den här bilden på Flashback, någon fotograferade en busshållsplats i Vivalla, Örebro:

man kan leka "Where is Waldo?" med den bilden, fast istället för Waldo så kör man: Where is the swedish person?
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 13 Dec - 6:01

Stratiotes Iesous C wrote:Hittade den här bilden på Flashback, någon fotograferade en busshållsplats i Vivalla, Örebro:

man kan leka "Where is Waldo?" med den bilden, fast istället för Waldo så kör man: Where is the swedish person?

Kära Örebroare!! lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 20 Dec - 8:35

Hade ett möte med mongokulturen nyss, var och handlade lite mellan allt näthatande :D

En up and coming mussla trodde han hade hittat värsta kapet med en godispåse för 5 spänn, han läste som alltid när det kommer till dessa kreatur inte det finstilta (precis som de missat delarna i koranen om att de alla kommer brinna i helvetet, de läste helt enkelt inte det finstilta ens i sin viktigaste bok :study: ) där det stod att man måste handla för ett par hundra för att få köpa godispåsen för 5 spänn.
lol!

Han fick snopet gå och lägga tillbaka godispåsen. Det är svårt att bo i de civilserade delarna av världen, mest fantastiskt är att han bröt som en turkisk sjöman trots att han befann sig i ett närmast rasrent område. Nu är importen av bottenskrapet så hård att de som kommer inte ens kan ta till sig språket ordentligt trots att vissa av de spenderar stor del av sin tid i de rasrena områdena, fast det är väl ingen som säger till de att sluta bryta numera (dvs. det blir noll anställning för den här illbattingen i framtiden) förr så fick de skäll när de bröt, nu uppmuntras betéendet och därmed dör alla chanser till att få ett arbete men de kör väl med "sociala betala".

Men snart sociala gå bankrutt :D
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top