HP Pavilion eller Acer Aspire X?

View previous topic View next topic Go down

HP Pavilion eller Acer Aspire X?

Post  Axel on Sat 5 Nov - 22:36

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductCompare-Show?products=HPG5451SC@store-elgigantenSE|ASX3990@store-elgigantenSE

Tänkte köpa HP men den finns inte att köpa tillsvidare, jag får mail när de kommer in. Så vi tog hem Acer istället på 30 dagars öppet köp, så jag kan byta till HP om den kommer in inom 30 dagar, trött på mina gamla PC.
Det enda jag saknar direkt på Acer är VGA-utgång men TVn används sällan som skärm. Men vad menar dom, TVn har VGA-ingång, har inte alla skärmar VGA längre eller vad är TV-out?

Något annat sämre eller bättre, är HP bäst som jag trott fast de har samma pris?
Axel
Bannlyst

Poäng : 3058

Back to top Go down

Re: HP Pavilion eller Acer Aspire X?

Post  Absurd on Sun 6 Nov - 8:05

Axel wrote:http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductCompare-Show?products=HPG5451SC@store-elgigantenSE|ASX3990@store-elgigantenSE

Tänkte köpa HP men den finns inte att köpa tillsvidare, jag får mail när de kommer in. Så vi tog hem Acer istället på 30 dagars öppet köp, så jag kan byta till HP om den kommer in inom 30 dagar, trött på mina gamla PC.
Det enda jag saknar direkt på Acer är VGA-utgång men TVn används sällan som skärm. Men vad menar dom, TVn har VGA-ingång, har inte alla skärmar VGA längre eller vad är TV-out?

Något annat sämre eller bättre, är HP bäst som jag trott fast de har samma pris?
VGA har bytts ut mot DVI och TV-out är den gamla utgången för s-video kabel. Nu för tiden används mestadels HDMI istället för VGA och tv-out när du ska ansluta en tv. Att DVI och HDMI har tagit över beror på HD.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2701

Back to top Go down

Post  Axel on Sun 6 Nov - 21:02

HP: VGA/DVI
Acer inget

Jag ville ha TV med VGA som gamla datorn, allt nyare är ok.
Axel
Bannlyst

Poäng : 3058

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top