Märkligt sammanträffande i USA

View previous topic View next topic Go down

Märkligt sammanträffande i USA

Post  RL on Wed 23 Nov - 10:11

Sju amerikanska delstater går INTE med underskott nämligen:

Montana 92% vita, 0,5% svarta
N.Dakota 90% vita 1,5% svarta
Wyoming 96% vita 1% svarta
West Virginia 96% vita 3,4% svarta
Indiana 83% vita 9,1 % svarta
Arkansas 77% vita 15% svarta
Delaware 70% vita 21% svarta

(Vita här är Non-hispanics)

Som jämförelse kan nämnas att Kalifornien, som går med rejält underskott, endast har 40% non-hispanic whites

Mycket märkligt, kan någon se ett mönster?
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3045

Back to top Go down

Re: Märkligt sammanträffande i USA

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 23 Nov - 18:11

Jag skulle vilja se hur de politiska rösterna gått om de är röda (republikaner) eller om de är blå (demokrater).
Har du de siffrorna för de delstaterna?
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3784

Back to top Go down

Post  RL on Wed 23 Nov - 18:20

Stratiotes Iesous C wrote:Jag skulle vilja se hur de politiska rösterna gått om de är röda (republikaner) eller om de är blå (demokrater).
Har du de siffrorna för de delstaterna?

Enl siffror från 2010 så är Montana, N.Dakota, Wyoming, West Virginia o Arkansas tunga republikanska fästen.

Indiana och Delaware är såna stater som kan gå åt båda håll. Kalifornien är ett tungt demokratfäste (föga förvånande med alla illegala mexare samt bögar i San Fransisco).
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 23 Nov - 18:46

Jag tror det kan ha en del med religion att göra också.

Det här är ju så kallade "redneck"stater.
God, guns and old glory (deras fana).

Där många fortfarande går efter:
2 Thessalonians 3:10 For even when we were with you, this we commanded you, that if any would not work, neither should he eat.

precis som Sverige var förr, arbetade du inte fick du inte heller äta, numera är det ju arbetar du inte så betalar vi dig en fullgod lön för att rulla tummarna hela dagarna.
Kalifornien har ju fullt med bidragspajasar.

Vidare så avrättar inte Kalifornien sina dödsstraffsfångar, så de sitter där och tickar pengar, man repatrierar inte heller Mexikaner i tillräckligt stor utsträckning.
Finns många förklaringar, vidare så är de väldigt drogliberala, ett drogberoende samhälle är ju ett samhälle där folk är lata då de är nerdrogade osv.

Hårt arbete och flit = pengar
Bidrag och drogande = inga pengar

Sen spelar det roll att man skapat alla dessa "entitled" svarta, dvs. svarta som tror att samhället är skyldiga de något för att deras farfars far var slav.
Bara för att en person är korkad så behöver de ju inte vara lata, finns massor med duktiga korkade arbetare, titta på gamla tiders sossar, de var i många fall korkade men
de var bra och lojala arbetare trots att de var korkade.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 23 Nov - 18:56

Mönstret kan skönjas överallt där det finns negrur och negurhybrider. En tillfällighet antingen erkänner man att rasism är något naturligt, som uppkommer pga. negrur eller så låter man helt enkelt landet förfalla till apstadiet igen.
kapten havoc

Poäng : 2915

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 23 Nov - 18:58

Kalifornien är ju även huvudsäte för den liberala och luckrativa film-branschen. Även musik-branschen är stark i denna stat. Icke att förvånas så frodas ju mångkulturen i denna västkuststat. Hur det ligger till med islamiseringen vågar jag inte uttala mig men den har ju börjat ta fart även i USA rent allmänt dom senaste åren tack vare deras mohammedanske president.

Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3720

Back to top Go down

Post  RL on Wed 23 Nov - 19:17

Stratiotes Iesous C wrote:Vidare så avrättar inte Kalifornien sina dödsstraffsfångar, så de sitter där och tickar pengar...

Men nu sker det väl iofs inte alltför många avrättningar i resten av USA heller. Kollade upp lite siffror, det har endast avrättats 1277 i hela USA sen 1976.

Och i de stater jag nämnde så har vi följande siffror:

I West Virginia och North Dakota 0, dom har förmodligen inte behövt ha dödstraff i modern tid (det är ju nästan helvita stater)
Wyoming 1
Montana 3
Indiana 14
Delaware 15
Arkansas 27,

De tre sistnämnda kan bero på att där finns rätt många negrer, och då kan det som bekant bli ganska bestialiskt.

Kalifornien har avrättat 13, men har över 700 i "death row", att jämföra med Wyoming som har 1 i death row.

For the record
Personligen är jag emot dödsstraff i fredstid, om det utdöms via jury och det inte handlar om grova återfallsförbrytare ...jag ser hellre att dom för säkerhets skull (för ev felmarginals skull) får arbeta gratis o exv knacka sten i ett stenbrott livet ut istället
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 23 Nov - 20:43

RL wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Vidare så avrättar inte Kalifornien sina dödsstraffsfångar, så de sitter där och tickar pengar...

Men nu sker det väl iofs inte alltför många avrättningar i resten av USA heller. Kollade upp lite siffror, det har endast avrättats 1277 i hela USA sen 1976.

Och i de stater jag nämnde så har vi följande siffror:

I West Virginia och North Dakota 0, dom har förmodligen inte behövt ha dödstraff i modern tid (det är ju nästan helvita stater)
Wyoming 1
Montana 3
Indiana 14
Delaware 15
Arkansas 27,

De tre sistnämnda kan bero på att där finns rätt många negrer, och då kan det som bekant bli ganska bestialiskt.

Kalifornien har avrättat 13, men har över 700 i "death row", att jämföra med Wyoming som har 1 i death row.

For the record
Personligen är jag emot dödsstraff i fredstid, om det utdöms via jury och det inte handlar om grova återfallsförbrytare ...jag ser hellre att dom för säkerhets skull (för ev felmarginals skull) får arbeta gratis o exv knacka sten i ett stenbrott livet ut istället

Låt dom arbeta till döds istället. :twisted:
kapten havoc

Poäng : 2915

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 23 Nov - 22:55

Vore jag amerikan skulle jag vara djupt oroad över den demografiska förändringen som sker i USA. 2060 kommer väl hispanics vara i majoritet i hela USA? Det är ju just det som gör att jag är så otroligt negativ till USA:s framtid. Hur har egentligen Obama tänkt att lösa detta? Importera smarta kineser? Hur har egentligen USA tänkt att kunna konkurrera med Kina och Östasien i framtiden? Jag tror faktiskt den här faktorn kommer väga tungt i framtiden. Jag tror inte USA i framtiden kommer att kunna konkurrera med Kina och Östasien. För övrigt kan man väl säga att samma sak sker i hela Europa och Sverige. Vita hamnar mer och mer i minoritet, och då går det åt skogen.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2618

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 23 Nov - 23:20

RickyEcholette wrote:Vore jag amerikan skulle jag vara djupt oroad över den demografiska förändringen som sker i USA. 2060 kommer väl hispanics vara i majoritet i hela USA? Det är ju just det som gör att jag är så otroligt negativ till USA:s framtid. Hur har egentligen Obama tänkt att lösa detta? Importera smarta kineser? Hur har egentligen USA tänkt att kunna konkurrera med Kina och Östasien i framtiden? Jag tror faktiskt den här faktorn kommer väga tungt i framtiden. Jag tror inte USA i framtiden kommer att kunna konkurrera med Kina och Östasien. För övrigt kan man väl säga att samma sak sker i hela Europa och Sverige. Vita hamnar mer och mer i minoritet, och då går det åt skogen.

Mvh

Nothing lasts forever. Civilisationer har uppstått och gått under förr. Nu kommer jag säkert få alla skeptikerna på halsen. Verkar bara vara Dunkelman förutom mig själv som tror på sånt här. Men jag anser att mänskligheten funnits i biljoner år. Dom allra äldsta civilisationerna vet vi inte ens namnen på längre. Dom senare finns fortfarande i folkminnet trots att som sedan länge delegerats till att enbart vara myter och legender. Så vår civilisation kommer också att falla och om tiotusentals år kommer vi också bara tillhöra myternas värld. Så är det bara. Själv tycker jag bara att det är spännande att få uppleva en civilisations undergång. Det är en stor förmån att få se och uppleva det med egna ögon även om jag aldrig kommer kunna förmedla det vittnesmålet vidare till en enda människa.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 23 Nov - 23:39

Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:Vore jag amerikan skulle jag vara djupt oroad över den demografiska förändringen som sker i USA. 2060 kommer väl hispanics vara i majoritet i hela USA? Det är ju just det som gör att jag är så otroligt negativ till USA:s framtid. Hur har egentligen Obama tänkt att lösa detta? Importera smarta kineser? Hur har egentligen USA tänkt att kunna konkurrera med Kina och Östasien i framtiden? Jag tror faktiskt den här faktorn kommer väga tungt i framtiden. Jag tror inte USA i framtiden kommer att kunna konkurrera med Kina och Östasien. För övrigt kan man väl säga att samma sak sker i hela Europa och Sverige. Vita hamnar mer och mer i minoritet, och då går det åt skogen.

Mvh

Nothing lasts forever. Civilisationer har uppstått och gått under förr. Nu kommer jag säkert få alla skeptikerna på halsen. Verkar bara vara Dunkelman förutom mig själv som tror på sånt här. Men jag anser att mänskligheten funnits i biljoner år. Dom allra äldsta civilisationerna vet vi inte ens namnen på längre. Dom senare finns fortfarande i folkminnet trots att som sedan länge delegerats till att enbart vara myter och legender. Så vår civilisation kommer också att falla och om tiotusentals år kommer vi också bara tillhöra myternas värld. Så är det bara. Själv tycker jag bara att det är spännande att få uppleva en civilisations undergång. Det är en stor förmån att få se och uppleva det med egna ögon även om jag aldrig kommer kunna förmedla det vittnesmålet vidare till en enda människa.

Nja, i sak kan jag väl delvis hålla med dig. Den kinesiska civilisationen är ju troligtvis världens äldsta (c:a 5 000 år). Den har gått upp och ner, haft toppar och svackor. Om 25 - år när USA och Europa är kört i botten av massinvandringen kommer Kina stå på topp igen och ha sin blomstringstid. Dem kommer aldrig vara lika blåsta i skallen som våra politiker och satsa på massinvandring, feminism och andra imbecilla ting. Därför tror jag starkt på att den kinesiska civilisationen kommer att stå sig länge. Iaf under åtskilliga sekler.

Ang.USA, USA är nu skyldiga 100% av sin BNP. 2015 beräknas skuldberget ha växt till 134% av BNP. USA kommer då att betraktas som hopplöst förlorat. Kina kommer ta över stafettpinnen och jag tycker det är ganska så intressant att spekulera i hur världen kommer att förändras. Jag tror inte Kina i ett första skede vill se ett kaosartat och instabilt Europa. Trots allt vill kineserna att vi skall köpa deras varor. Kina gör enorma investeringar i Afrika, men kommer kineserna ha tålamod med det svarta Afrika? Kinesiska arbetare har blivit kidnappade i Afrika, våldet mot kineser ökar där, alltfler svarta protesterar öppet mot kineser. Kina kommer nog så länge dem kan att roffa åt sig marknadsandelar i Afrika och sedan dra. Extremrörelser kommer att frodas och befolkningsexplosionen kommer att eskalera i Afrika. Jag vet att jag låter pessimistisk, men det är jag inte, jag är realistisk.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2618

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 24 Nov - 0:20

Känner mig lite stressad just nu så det får räcka med den här videon just nu.

Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 24 Nov - 9:17

Robin Shadowes wrote:Känner mig lite stressad just nu så det får räcka med den här videon just nu.

Fast Ooparts förklaras utan problem av Noaks flod.
En bra site för dig som gillar det hela (och Dunkis):
OOPARTS (out of place artifacts) & ANCIENT HIGH TECHNOLOGY --Evidence of Noah's Flood?
http://www.s8int.com/
Vidare så finns det inga bevis för miljarder år, fullt med restriktiva bevis:

http://video.google.com/videoplay?docid=3619828987984441085

tillbaka till USA.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top