Rossana Dinamarca, falsk kommunist på G

View previous topic View next topic Go down

Rossana Dinamarca, falsk kommunist på G

Post  Axel on Wed 30 Nov - 5:31

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rossana_Dinamarca
Född i Chile, har yrke student och är verkligen på bettet nu att få leda Vänstern. Men betalar inte Partiskatt och det senaste att hon flyger hem till Trollhättan dit tåget tar 4 timmar, hon har Frikort på SJ. Så vi fått betala 200.000 extra till flyget.

Så kan det gå med folk vars ursprung är asylmissbruk, att flyga trots klimathoten och parasitera på skattebetalarna?
Axel
Bannlyst

Poäng : 3040

Back to top Go down

Re: Rossana Dinamarca, falsk kommunist på G

Post  Stratiotes Iesous C on Wed 30 Nov - 12:10

Jag har träffat en enda principfast kommunist (som konstigt nog även var katolik, vilket jag fann var mycket underligt), resten har varit olika sorters hycklare, som Rossliga Danmark.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3845

Back to top Go down

Post  Axel on Thu 1 Dec - 0:06

Stratiotes Iesous C wrote:Jag har träffat en enda principfast kommunist (som konstigt nog även var katolik, vilket jag fann var mycket underligt), resten har varit olika sorters hycklare, som Rossliga Danmark.
Vänstern har en del bra saker, ex. vet dom liksom vetenskapen, att långa fängelsstraff är kontraproduktivt.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Balder on Thu 1 Dec - 1:49

Vänstern har en del bra saker, ex. vet dom liksom vetenskapen, att långa fängelsstraff är kontraproduktivt.
Anser fortfarande att det begås mer brott av dom som är utanför fängelset än dom som sitter inne!
Balder

Poäng : 2365

Back to top Go down

Post  Axel on Thu 1 Dec - 2:11

Balder wrote:
Anser fortfarande att det begås mer brott av dom som är utanför fängelset än dom som sitter inne!
Jovisst men man kan inte låsa in alla på livstid som gör minsta fel och istället importera odugliga negrer. Det smartaste är att låsa in dom tills dom kan leva normalt, med god hjälp, att bara låsa in är ovetenskapligt dumt och dyrt.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top