Lebiska programledare

View previous topic View next topic Go down

Lebiska programledare

Post  Axel on Mon 5 Dec - 22:29

Är det en man eller kvinna har jag undrat länge om programledaren i Duellen, såg nu att denne heter Moa Svan och är lesbisk. Men ser ut som en ung kille i kostym och pojkfrisyr.
Det är tydligen ofta så att i dessa par är en manlig och en kvinnlig.
Man kan undra om det är någon slags kvotering för de ovanliga, i radion har vi Lotta Bromee.
Har dom några bögar också?

I regeringen var det full kvot med 2 ministrar, en åkte ut och Billström är kvar, men jordbruksministern Eliason kanske är än ovanligare :)
Axel
Bannlyst

Poäng : 2947

Back to top Go down

Re: Lebiska programledare

Post  Ådärkomdenja on Mon 5 Dec - 23:24

Idag läste iag på SVT Text, att en muslimsk burka-kärring inkvoterats till
utbildning som polis, av Polishögskolan. Trots att detta har förklarats olagligt,
när det gäller utbildningsområdet. Givetvis saknade hon tillräckliga meriter, och
min egen reflektion, utöver felaktigheten, är hur det kommer att se ut i framtiden,
när dessa stenåldersvepta varelser skall tjänstgöra? Som patrullerande t ex, med
polismans mössa hopknycklad överst på tygpaketet? :)

Sverige har blivit dårarnas självföraktande pajasnation i flera avseenden, bl a detta.

Och följaktligen, betr trådämnet - javisst, inom alla områden kvoteras sannolikt skumma
minoritetsfigurer in. Snart sitter det väl en lam person, som inkvoterad utbildningsledare
i svenska gymnastikförbundet. "Jämlikhet" har blivit "jämmerlikhet".

Ådärkomdenja

Poäng : 3544

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 5 Dec - 23:26

Pekka Heino är väl bajspackare?

Sen han som brukar vara på tv ibland, Mark Levengood han är ju "gift" med bajspackaren Jonas Gardell vars bror är jihadistälskaren Mattias Gardell.
Intressant att båda bajspackarna är från Finland.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3752

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 6 Dec - 0:43

Tydligen finns det bögar på radion också. Brukade förr lyssna på Vaken på nätterna och en av dom manliga programledarna är öppet homosexuell. Minns inte hans namn men han har nån norrländsk dialekt. Plötsligt poppar Piteå upp i min skalle så kanske han har tjatat om sin hemort, vad vet jag. Har även hört trailers för nåt skräp som kallas Brunchrapporten och tydligen leds det också av en homo. Att jag slutade lyssna på Vaken beror på det hjärndöda mellansnacket mellan dom stentrista låtarna. Brunchrapporten verkar också vara rätt hjärndött av deras trailers att döma så jag har aldrig brytt mig om att lyssna på skiten. Får väl återkomma om jag minns fler bögar och flator i media. Men just nu står det helt stilla.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Post  Axel on Tue 6 Dec - 3:33

Ådärkomdenja wrote:Idag läste iag på SVT Text, att en muslimsk burka-kärring inkvoterats till
utbildning som polis, av Polishögskolan. Trots att detta har förklarats olagligt,
när det gäller utbildningsområdet. Givetvis saknade hon tillräckliga meriter, och
min egen reflektion, utöver felaktigheten, är hur det kommer att se ut i framtiden,
när dessa stenåldersvepta varelser skall tjänstgöra? Som patrullerande t ex, med
polismans mössa hopknycklad överst på tygpaketet? :)

Sverige har blivit dårarnas självföraktande pajasnation i flera avseenden, bl a detta.

Och följaktligen, betr trådämnet - javisst, inom alla områden kvoteras sannolikt skumma
minoritetsfigurer in. Snart sitter det väl en lam person, som inkvoterad utbildningsledare
i svenska gymnastikförbundet. "Jämlikhet" har blivit "jämmerlikhet".

Sossarna hade en blind minister
Axel
Bannlyst

Poäng : 2947

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sat 23 Jun - 17:41

Axel wrote:i radion har vi Lotta Bromee.

Och nu även den här ...

http://www.svd.se/sport/anja-parson-plotsligt-foll-jag-pladask_7298025.svd

Anja Pärson berättade i sitt sommarprogram i P1 på lördagen att hon har flickvän – Filippa från Umeå är den före detta alpina stjärnans stora kärlek sedan fem år. Dessutom avslöjade Anja Pärson att hon ska bli mamma.
Max Ronalds

Poäng : 2658

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 24 Jun - 15:19

Max Ronalds wrote:
Axel wrote:i radion har vi Lotta Bromee.

Och nu även den här ...

http://www.svd.se/sport/anja-parson-plotsligt-foll-jag-pladask_7298025.svd

Anja Pärson berättade i sitt sommarprogram i P1 på lördagen att hon har flickvän – Filippa från Umeå är den före detta alpina stjärnans stora kärlek sedan fem år. Dessutom avslöjade Anja Pärson att hon ska bli mamma.

Beklämmande. Att använda ett radioprataruppdrag till att frossa i sin sjuka homofili... fy f*n. Återgå till vad som gällde i landet till 1979, homosexualitet ansågs som en form av psykisk störning fram till detta år.

Måste vara *kvinnan* t v, och *mannen* t h. Inseminerades fet-Anja? Eller finns det en grundlurad man i bakgrunden?

Anja Pärsson är dessutom snuddande bildlik med den Fete, Göran Persson. Mer äckelkänslor på köpet.
Ådärkomdenja

Poäng : 3544

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top