Vad är det för generalfel på alla dessa kränkta Afrikaner?

View previous topic View next topic Go down

Vad är det för generalfel på alla dessa kränkta Afrikaner?

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 6 Dec - 16:39

Pajasen och fotbollsspelaren Kolo Touré säger sig vara:
”Diskrimineras för att jag är afrikan”
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article14040062.ab

är det så att svarta människor är så pass ointelligenta att de tror att de kommer få spela mer om de har denna attityd och att de blir populära inom ett lag när de
håller på så här? Ännu roligare blir det när vi talar om en person som tjänar många miljoner om året varesig han spelar eller inte.
Notera att han konspirerar hårt:
"– Det kommer bara att bli svårare och svårare för oss, afrikanerna. Att delta i ANC är katastrofalt dessa dagar. Coacherna vill inte längre värva spelare på grund av det, säger Touré till So Foot enligt ESPN."
och vidare:
"– När jag var i Angola för ANC 2010 hyrde klubben ett flygplan för att jag skulle hinna tillbaka till matchen mot Manchester United (returen i Ligacupens semifinal). Jag hann inte och vi förlorade. Jag tror att klubben inte kommit över det och att jag betalar priset för det nu."

vilket mongo.

Frankrikes landslag hade liknande problem med kränkta negermuslimer som av någon konstig anledning representerar Frankrike när de borde representera något Afrikanskt land
(blir liksom ingen legitimitet i att vinna något mästerskap med legoknektar), jag tror de fortfarande har detta problem med kränkta muslimer och nu har de anslutit fler av dessa fjantar
bland annat pedofilen Frank Ribery som konverterade till islam för att få gifta sig med sin mustaschprydda fru, men hon var tydligen inte bra i sängen så han satte på någon
prostituerad flicka under 18 år och blev pedofil precis som Muhammad, det värsta är väl att idioten gick på islam irrläror och döpte sin skitunge till Jihad.

Frågan är alltså vart lär de sig detta betéende? Och varför låter någon detta patetiska 5 årings betéende fortgå? Ingen tolerar det med sina barn varför tolererar någon detta när det
rör sig om "vuxna" människor?
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3866

Back to top Go down

Re: Vad är det för generalfel på alla dessa kränkta Afrikaner?

Post  Ådärkomdenja on Tue 6 Dec - 19:12

Inom alla existerande organismer på jordklotet, finns det vissa som karaktäriseras av "generalfel". Icke-behövliga, odugliga, fyller ingen uppgift, helt enkelt värdelösa. Skapar problem, alldeles särskilt när de breder ut sig utanför sina ordinarie revir.

Kackerlackor har heller ingen bevisbar nytta. Kan jämföras med afrikanska negrer. Båda arterna lika umbärliga. Vid ett eventellt slutdatum för enderas existens, så skulle jag skona insekterna.
Ådärkomdenja

Poäng : 3658

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top