Mobb med 7-åringar misshandlar flickor

View previous topic View next topic Go down

Mobb med 7-åringar misshandlar flickor

Post  Absurd on Fri 20 May - 16:24

Ett tjugotal sjuåringar misshandlade två 14-åriga flickor
ÖVERFALL Under onsdagen pysslade två 14-åriga flickor med sitt invid ett bostadsområde på Magistratsvägen på Norra Fäladen i Lund, när tjugotalet sjuåriga-åttaåriga pojkar av okänd anledning kom fram och började misshandla flickorna med slag och sparkar samt kastade stenar och pinnar på dem. När töserna försökte fly undan följde pojkarna efter. En vuxen i närheten såg attacken och skrek efter minimobben att sluta upp. Flickorna hade ont i ryggen och huvudet efteråt.

Flickorna ska ha känt igen en del av de unga gärningsmännen och en mamma polisanmälde händelsen. Polisen gör dock ingen utredning då det är ett fall för de sociala myndigheterna

PI efterlyser vittnen eller kanske till och med de utsatta, som kan berätta mera om överfallet och de unga gärningsmännen.
http://politisktinkorrekt.info/2011/05/20/ett-tjugotal-sjuaringar-misshandlade-tva-14-ariga-flickor/

Sinnessjukt beteende - har en sjuårig lillasyster jag tänker på när jag läser det här så kommer det en svettig socialhäxa som säger att man ska gå och vara tolerant mot undermänniskorna och deras avkomma.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2589

Back to top Go down

Re: Mobb med 7-åringar misshandlar flickor

Post  Evert on Fri 20 May - 19:00

Absurd wrote:Sinnessjukt beteende - har en sjuårig lillasyster jag tänker på när jag läser det här så kommer det en svettig socialhäxa som säger att man ska gå och vara tolerant mot undermänniskorna och deras avkomma.
Hävdar du att en svettig socialhäxa anser att man ska vara tolerant mot dessa? Att det skulle vara okej? Vem är den socialhäxan?
Evert

Poäng : 2301

Back to top Go down

Post  RL on Fri 20 May - 20:32

Evert wrote:...Vem är den socialhäxan?

Tja, den sorten har vi väl flockar av i landet

Ps
Det var värst vad din avatar-anka fått politiskt korrekt färg nuförtiden :shock:
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3012

Back to top Go down

Post  Aake on Fri 20 May - 21:04

Evert wrote:
Absurd wrote:Sinnessjukt beteende - har en sjuårig lillasyster jag tänker på när jag läser det här så kommer det en svettig socialhäxa som säger att man ska gå och vara tolerant mot undermänniskorna och deras avkomma.
Hävdar du att en svettig socialhäxa anser att man ska vara tolerant mot dessa? Att det skulle vara okej? Vem är den socialhäxan?

Inte kan det väl vara nåt annat än blatte- och negerbarn man skall vara tolerant mot?
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3535

Back to top Go down

Post  Evert on Fri 20 May - 22:10

RL wrote:
Ps
Det var värst vad din avatar-anka fått politiskt korrekt färg nuförtiden :shock:
Jag är neger
Evert

Back to top Go down

Post  Absurd on Sat 21 May - 8:34

Evert wrote:
Ja - dessa finns det mer än nog av på socialkontoren även ifall de infiltrerar andra myndigheter hej vilt. Idiotprojektet med dialogpoliser stinker socionomutbildning lång väg.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2589

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 21 May - 12:14

RL wrote:

Tja, den sorten har vi väl flockar av i landet

Ps

Förmodligen samma slags batiktanter som går hem och klämmer på folks margarin och mäter makaroner. Det verkar vara det enda dom där kärringarna duger till. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3686

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 21 May - 12:15

Evert wrote:
RL wrote:
Ps
Jag är neger

Har du alltid varit det av födsel och ohejdad vana eller har du gjort en omvänd Michael Jackson?
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3686

Back to top Go down

Post  Evert on Sat 21 May - 13:38

Robin Shadowes wrote:
Evert wrote:
RL wrote:
Ps
Jag är neger

Har du alltid varit det av födsel och ohejdad vana eller har du gjort en omvänd Michael Jackson?
Nja, jag är ädelrosa i min hudfärg. Avataren är en liten plojavatar jag hade tillfälligt på Flashback för några år sedan :)
Evert

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 13 Sep - 16:17

Evert wrote:

Men sluta med ditt trollande, du vet vad han menar säkert. Som sagt muhmmedanskt hedersbeteende. Äckliga parasiter.
kapten havoc

Poäng : 2882

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 13 Sep - 16:21

Robin Shadowes wrote:
Evert wrote:
RL wrote:
Ps
Jag är neger

Once you go black, you might not come back. lol!
kapten havoc

Poäng : 2882

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top