Har oxå börjat att kvittra

View previous topic View next topic Go down

Har oxå börjat att kvittra

Post  Robin Shadowes on Thu 8 Dec - 22:56

I allmänhet får ni följa det antingen på min wall på Fejjan eller Twitter självt. Händer något speciellt kul kanske jag lägger upp det här oxå. Finns några kända personer som det skall bli ett sant nöja att klämma till med nån giftig sarkasm. Men jag väntar på rätt tillfälle utifall dom blockerar mig direkt. Här kommer mitt senaste kvittrande som exempel. lol!

Tydligen har vår hemlige agent Råger en sak gemensam med Anna Ardin. Hon håller tydligen också på att lära sig arabiska. Så bra, då kan dom kvittra med varandra på detta underliga språk längre fram.

Anna Ardin
Hej flashback, visste ni att gammal på arabiska heter "ajöss"?

Robin Shadowes @therealardin Förklara gärna för dina kompisar vad ordet abd/abed betyder, Helst båda betydelserna. Praktisera helst inte taqyyia eller kitman då. ;p

Anna Ardin
@Robin_Shadowes a bed, just vad jag tänkte söka upp nu, godnatt!

Snacka om slingerbult! LOL
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3804

Back to top Go down

Re: Har oxå börjat att kvittra

Post  Stratiotes Iesous C on Thu 8 Dec - 23:55

Jag hatar twitter, det är verkligen internet för idioter.

Krockat för många gånger i väggen eller vill du bara inte låta internets idiotanvändare hålla sig till sin sandlåda?
Bättre om de är preockuperade med twitter så får vi andra internet ifred.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3863

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 9 Dec - 1:15

Stratiotes Iesous C wrote:Jag hatar twitter, det är verkligen internet för idioter.

Krockat för många gånger i väggen eller vill du bara inte låta internets idiotanvändare hålla sig till sin sandlåda?
Bättre om de är preockuperade med twitter så får vi andra internet ifred.

Möjligt att jag tröttnar så småningom men just nu roar det mig. Tänkte ge ryggdunkarklubben lite tuggmotstånd från en äkta dödsknarkarnazist.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3804

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top