Plan B - finns det någon sådan?

View previous topic View next topic Go down

Plan B - finns det någon sådan?

Post  Dunkelman on Sun 22 May - 21:42

Det är mäktiga organisationer som jobbar för att Europa ska bli mångkulturellt.
Vad ska vi göra...när vi inser att det inte räcker med att käfta med "våra valda politiker" för att styra om invandringspolitiken? De har ju varken viljan eller befogenheten att göra något åt problemet. Ska vi lägga oss ner och dö, lära oss att gilla läget, dra från landet eller försöka höja oss en nivå i den verbala ickevåldskampen?
Det här har dryftats många gånger förr på Exilen, men vi måste ju ge ev. nya besökare en möjlighet att uttala sig i frågan, eftersom det gamla forumet gick upp i rök…

Själv funderar jag att skita i allt och bli månskensbonde eller vagabond.
Livet är för kort för att sitta framför en dataskärm och älta en massa invandringsskit.

”Frimureriet står för den verklighetsfrämmande mångkulturalismen. General Wesley Clark, hög frimurare och överbefälhavare över NATO-styrkorna i Koso medgav för TV-bolaget CNN i jui 1999: "I det moderna Europa finns det ingen plats för homogena nationella stater. Det var en idé från 1800-talet och vi kommer att genomföra mångkulturalismen på 2000-talet, och vi skall skapa multietniska stater".

Och som av en slump tycks general Wesley Clark ha judiskt påbrå….

Dunkelman

Poäng : 3313

Back to top Go down

Re: Plan B - finns det någon sådan?

Post  Germanen on Thu 23 Jun - 2:06

Har själv funderat över det och tror att den enda lösningen är att man gör upp med sitt inre, sväljer sin stolthet och av neccesitet knyter kontakt med andra av samhället föraktade vita högerpersonligheter och grupper och tillsammans kämpar för de gemensamma mål som finns. Och vad spelar det egentligen för roll att försöka särskilja sig från, ska vi säga mindre önskvärda ideologier när vi ändå anses vara lika hemska människor oavsett vår ståndpunkt.
Germanen

Poäng : 2516

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 23 Jun - 5:58

Dunkelman wrote:Det är mäktiga organisationer som jobbar för att Europa ska bli mångkulturellt.
Vad ska vi göra...när vi inser att det inte räcker med att käfta med "våra valda politiker" för att styra om invandringspolitiken? De har ju varken viljan eller befogenheten att göra något åt problemet. Ska vi lägga oss ner och dö, lära oss att gilla läget, dra från landet eller försöka höja oss en nivå i den verbala ickevåldskampen?
Det här har dryftats många gånger förr på Exilen, men vi måste ju ge ev. nya besökare en möjlighet att uttala sig i frågan, eftersom det gamla forumet gick upp i rök…

Livet är för kort för att sitta framför en dataskärm och älta en massa invandringsskit.

”Frimureriet står för den verklighetsfrämmande mångkulturalismen. General Wesley Clark, hög frimurare och överbefälhavare över NATO-styrkorna i Koso medgav för TV-bolaget CNN i jui 1999: "I det moderna Europa finns det ingen plats för homogena nationella stater. Det var en idé från 1800-talet och vi kommer att genomföra mångkulturalismen på 2000-talet, och vi skall skapa multietniska stater".

Du gillar tydligen knarrar. Du kan ju bli Bounty hunter som han Lorenzo Lamas. :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3804

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Mon 27 Jun - 20:47

Robin Shadowes wrote:
Dunkelman wrote:Det är mäktiga organisationer som jobbar för att Europa ska bli mångkulturellt.

Du gillar tydligen knarrar. Du kan ju bli Bounty hunter som han Lorenzo Lamas. :twisted:

He he, då får jag putsa lite på imagen… 8)

Den här liraren är ganska cool
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Absurd on Mon 27 Jun - 23:12

Robin Shadowes wrote:Du gillar tydligen knarrar. Du kan ju bli Bounty hunter som han Lorenzo Lamas. :twisted:

Finns bara EN bounty hunter...

Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2701

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 28 Jun - 0:29

Absurd wrote:
Robin Shadowes wrote:Du gillar tydligen knarrar. Du kan ju bli Bounty hunter som han Lorenzo Lamas. :twisted:

Finns bara EN bounty hunter...

Han blev ju uppäten av ett monster. Det blev i alla fall inte Lamas. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 29 Jun - 22:13

Jag har sagt det 5011 gånger, men får väl säga det en 5012. Jag tror inte alls på västerlandets framtid, vi passerade zenit för ungefär ett halvt sekel sedan. Sveriges topp nåddes runt 1965, sedan har det bara gått utför. I framtiden kommer Kina och resten av östasien utgöra världsekonomins motor. Vi vita kommer att bli slavar under asiaterna. Det positiva med detta är dock att även det mångkulturella USA kommer att dras med i detta elände och bli en marionett under Kina. Detta gör mig inte ett dyft då USA:s befolkning i framtiden ändå mest kommer att bestå av svarta och hispanics, så där kommer väl i alla fall vita att slippa alltför mycket lidande.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2697

Back to top Go down

Post  RL on Wed 29 Jun - 22:21

RickyEcholette wrote:...Detta gör mig inte ett dyft då USA:s befolkning i framtiden ändå mest kommer att bestå av svarta och hispanics, så där kommer väl i alla fall vita att slippa alltför mycket lidande.

Man får väl trösta sig med det lilla :)
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3124

Back to top Go down

Post  Germanen on Thu 30 Jun - 0:55

RickyEcholette wrote:Jag har sagt det 5011 gånger, men får väl säga det en 5012. Jag tror inte alls på västerlandets framtid, vi passerade zenit för ungefär ett halvt sekel sedan. Sveriges topp nåddes runt 1965, sedan har det bara gått utför. I framtiden kommer Kina och resten av östasien utgöra världsekonomins motor. Vi vita kommer att bli slavar under asiaterna. Det positiva med detta är dock att även det mångkulturella USA kommer att dras med i detta elände och bli en marionett under Kina. Detta gör mig inte ett dyft då USA:s befolkning i framtiden ändå mest kommer att bestå av svarta och hispanics, så där kommer väl i alla fall vita att slippa alltför mycket lidande.

Mvh

På tal om din tes. Håller för tillfället på att läsa Ward Kendalls dystopiska novell "Skymning över Tellus" vilken i mångt och mycket liknar det du säger. Den är inget sci-fi mästerverk om jag skall vara ärlig men helt klart en bok värd att läsa då den väcker tankar om vad som kan komma att ske.

Det här är saxat från bokens baksida och om du är intresserad så finns den hos arktos.com
85 år har gått sedan Förenandet. Mänskligheten har påtvingats en värld med en regering, en religion och en ras. Jeff Huxton är en av de få ljushyade människor som fortfarande finns kvar. Han ser sin son långsamt förstöras av en etniskt homogeniserad värld där hans sort inte längre accepteras. Så erbjuds han ett sista hopp – mot villkor att de lyckas fly undan den globala polisstat som har skapats av världsregeringens järnhårda ledare. Men det finns ingenstans på planeten jorden kvar att fly till.

Germanen

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Thu 30 Jun - 17:39

Tack för tipset, låter onekligen som något läsvärt!

Att mänsklighetens framtid ligger i Asien pekar alla prognoser på. Asiaterna är alldeles för smarta och politiskt inkorrekta för att bedriva samma typ av destruktiva politik som vi gjort. När Kina ekonomiskt gått om USA och Europa kommer dem sedan länge ha lärt sig våran läxa. Dem kommer mer eller mindra att stänga gränserna, bortsett från en och annan gästforskare, student m.m. Någon invandringspolitik a la västerländsk modell blir det aldrig tal om. Inte heller kommer kinerserna satsa på feminism, hbt, miljölarv och annan dekadens som sänkt västerlandet.

Jag råkar veta att kineser tittar mycket noga på hur vårat samhälle successivt degenererats av massinvandring, mångkulturalism och globalism. Det finns en utbredd uppfattning bland kinesiska politiker, forskare, intellektuella m.m att Europa och till viss del USA är förlorat om några decennium, och att massinvandringen är huvudfaktorn bakom vår civilisations fall.

Jag utesluter inte att kineser i diasporan en masse kommer att flytta tillbaks till Kina efter Europas och USA:s fall, förmodligen kommer den kinesiska staten att välkommna dem. Dem är ofta högutbildade med hög arbetsmoral, så någon invandringspolitik av västerländsk modell av araber och afrikaner är det naturligtvis inte tal om.

Sverige har cirka 50.000 koreanska adoptivbarn, vad jag har läst kommer samtliga av dessa att kunna erhålla koreansk medborgarskap i framtiden, kanske är det så att Korea förstår varthän Sverige barkar och att dessa medborgarskap är någon sorts försäkran för dem, dem är ju trots allt koreaner.

När vi vita är i minoritet så kommer asiaterna inte bry sig, på sin höjd skickar dem kanske några säckar ris och en och annan skål med nudlar, i övrigt kommer dem bara tycka att det är rätt åt oss, med tanke på våran idiotiska massinvandring.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Thu 30 Jun - 20:17

Germanen wrote:Har själv funderat över det och tror att den enda lösningen är att man gör upp med sitt inre, sväljer sin stolthet och av neccesitet knyter kontakt med andra av samhället föraktade vita högerpersonligheter och grupper och tillsammans kämpar för de gemensamma mål som finns. Och vad spelar det egentligen för roll att försöka särskilja sig från, ska vi säga mindre önskvärda ideologier när vi ändå anses vara lika hemska människor oavsett vår ståndpunkt.

Jo, så kan man ju naturligtvis resonera, men då stöter man ju på patrull direkt. Det politiskt korrekta samhället är i dag så genomruttet och inlemmat i det svenska samhället på alla nivåer att det påverkar oss alla, alltid. Många människor rör sig i dag i mångkulturella miljöer trots att vi aldrig bett om det. Det handlar om arbetsplatser, skola, universitet, föreningsliv, fackföreningar, företag, ideella organisationer, idrottsföreningar, syjuntor, hyresgästföreningar och till och med hembygdsföreningar et cetera.

Att bryta sig loss från det mångkulturella samhället är hart när en omöjlighet så tillvida man inte vill leva en eremits liv, speciellt när det inte finns något alternativ formulerat. Jag tror många människor egentligen inte vill ha ett mångkulturellt samhälle, men när det kommer till kritan så accepterar man det ändå, för det finns inga attraktiva alternativ formulerade. Jag tror att det mångkulturella samhället kommer att sluta i katastrof och det är vi vita som får betala det högsta priset för det. På riktigt lång sikt, kanske total utrotning.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Absurd on Thu 30 Jun - 20:47

RickyEcholette wrote:
Germanen wrote:Har själv funderat över det och tror att den enda lösningen är att man gör upp med sitt inre, sväljer sin stolthet och av neccesitet knyter kontakt med andra av samhället föraktade vita högerpersonligheter och grupper och tillsammans kämpar för de gemensamma mål som finns. Och vad spelar det egentligen för roll att försöka särskilja sig från, ska vi säga mindre önskvärda ideologier när vi ändå anses vara lika hemska människor oavsett vår ståndpunkt.

Jo, så kan man ju naturligtvis resonera, men då stöter man ju på patrull direkt. Det politiskt korrekta samhället är i dag så genomruttet och inlemmat i det svenska samhället på alla nivåer att det påverkar oss alla, alltid. Många människor rör sig i dag i mångkulturella miljöer trots att vi aldrig bett om det. Det handlar om arbetsplatser, skola, universitet, föreningsliv, fackföreningar, företag, ideella organisationer, idrottsföreningar, syjuntor, hyresgästföreningar och till och med hembygdsföreningar et cetera.

Att bryta sig loss från det mångkulturella samhället är hart när en omöjlighet så tillvida man inte vill leva en eremits liv, speciellt när det inte finns något alternativ formulerat. Jag tror många människor egentligen inte vill ha ett mångkulturellt samhälle, men när det kommer till kritan så accepterar man det ändå, för det finns inga attraktiva alternativ formulerade. Jag tror att det mångkulturella samhället kommer att sluta i katastrof och det är vi vita som får betala det högsta priset för det. På riktigt lång sikt, kanske total utrotning.

Mvh

Naturligtvis ska man inte dra sig undan som en eremit, det tror jag inte är något vidare koncept. Att knyta kontakter med, som Germanen säger lika vedervärdiga människor kan man göra för att på så sätt verka för en samhällsföränding. Jag rör mig i mångkulturella miljöer dagligen och har ytliga kontakter med invandrare och pk-iter. Jag förstår mig helt enkelt inte på folk som på fullaste allvar tror sig kunna föra fram revolutionära idéer genom att sitta ute i skogen med 20 dödsnazister. Men den kategorin brukar inte dra till sig de mest skarpa intellekten i de högerradikala lägren. Man kan faktiskt ha ett day job och sitta med blattar på kafferasten och åka på möten och föreläsningar på helgen och träffa likasinnade utan att bedra sina ideal.
Absurd
Mammutjäger

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 30 Jun - 22:00

Absurd wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Naturligtvis ska man inte dra sig undan som en eremit, det tror jag inte är något vidare koncept. Att knyta kontakter med, som Germanen säger lika vedervärdiga människor kan man göra för att på så sätt verka för en samhällsföränding. Jag rör mig i mångkulturella miljöer dagligen och har ytliga kontakter med invandrare och pk-iter. Jag förstår mig helt enkelt inte på folk som på fullaste allvar tror sig kunna föra fram revolutionära idéer genom att sitta ute i skogen med 20 dödsnazister. Men den kategorin brukar inte dra till sig de mest skarpa intellekten i de högerradikala lägren. Man kan faktiskt ha ett day job och sitta med blattar på kafferasten och åka på möten och föreläsningar på helgen och träffa likasinnade utan att bedra sina ideal.
Alla kan ha en eller flera skitdagar, oberoende av invandringen, då allt känns
meningslöst och grått. Jag menar...det är viktigt att skilja på känslor och känslor, man
måste rannsaka sig själv och inte skylla allt negativt man drabbas av på invandringen.
Problemet är också medvetenheten hos vänner och bekanta, som ofta ligger 5-10 år efter i
tankegången, jag orkar inte – helt enkelt - lyssna på deras gnäll om problemen med invandringen.
inte för att jag tycker de har fel… utan det beror nog mer på gnällets karaktär. Vem fan orkar lyssna
på berättelser om stulna tvättider eller pizzagubbar som drar in svarta pengar? Jag blir nedslagen av
att hörsamma alla dessa gnällspikar, och om man försöker lyfta nivån på snacket ser de ut som
frågetecken eller så skruvar de oroligt på sig i våndan över att behöva ta till sig något nytt. De tycks
också känna en fruktan över att ta av sig PK-uniformen, om så bara för en stund, med orsak av en
utanförskapsnoja. Ibland undrar jag varför jag i överhuvudtaget bryr mig, men har man en gång
öppnat korpgluggarna går det inte att stänga dem i tron att allt ska bli som förut…
Mitt arbete och invandringsproblematiken har dessutom blivit integrerade med varandra. Jag
behöver nog en lång jävla semester ifrån kneg, blattar, ett krävande ex och gnälliga vänner… :sleep:

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 30 Jun - 23:18

Plan C - att resignera och fly eländet. Mitt val... i salig Fenrisulvs spår, som jag skrivit om tidigare.

Inte för att min röst och protest har, eller kommer att tystna, tvärtom. Men "bättre fly än illa fäkta"
kom väl till pass. Kan man inte nå framgång via sin röst, så får man rösta med fötterna. Riket är sviket.

Ådärkomdenja

Poäng : 3655

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 30 Jun - 23:24

Ådärkomdenja wrote:Plan C - att resignera och fly eländet. Mitt val... i salig Fenrisulvs spår, som jag skrivit om tidigare.

Inte för att min röst och protest har, eller kommer att tystna, tvärtom. Men "bättre fly än illa fäkta"
kom väl till pass. Kan man inte nå framgång via sin röst, så får man rösta med fötterna. Riket är sviket.

Jag har tänkt tanken...Något som måste mogna fram, vem vet?
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Germanen on Fri 1 Jul - 0:07

Absurd wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Jo det har du rätt i. Vi måste nog också demystifiera och normalisera våra åsikter om vi skall ha en vinnande chans i längden och då menar jag inte att vi ska bli mindre radikala för det även om det kan låta motsägelsefullt. Utan vi måste bete oss som vem som hellst, se ut som vem som hellst och inte sticka ut för annat än våra åsikter dvs vara trevliga personer fast med en för samhället motsägelsefull ståndpunkt. Själv har jag testat denna strategi på både invandrare och pk-svenskar med intressanta och oväntat positiva resultat. Dock bör man gå in i debatt med vetskapen att syftet inte skall vara att övertala eller vinna argument (det går inte heller) utan att göra motparten varse om att "extrema" åsikter inte är synonymt med onda dödsnazister utan med trevliga personer som inte utgör ett direkt hot. Och när personen sedan börjar bli lite irriterad (för det kommer den bli) exempelvis säga någon av följande fraser utan att själv brusa upp och bli arg, upprörd eller otrevlig. "- Då får vi vara ense om att vara oense, men jag respekterar dig ändå." eller "-Jag delar inte din åsikt, men du är sjyst ändå." eller något i den stilen och sedan byta ämne till något oskyldigt för att brya isen. Åtar vi nationella oss en sådan strategi när vi talar till vanliga människor så kommer det på sikt också vattna ur stigmat som är förknippat med våra ideer och då har vi en chans att få avsevärt mycket mer sympati än vad som är möjligt i dag.
Germanen

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Fri 1 Jul - 6:36

Germanen wrote:
RickyEcholette wrote:Jag har sagt det 5011 gånger, men får väl säga det en 5012. Jag tror inte alls på västerlandets framtid, vi passerade zenit för ungefär ett halvt sekel sedan. Sveriges topp nåddes runt 1965, sedan har det bara gått utför. I framtiden kommer Kina och resten av östasien utgöra världsekonomins motor. Vi vita kommer att bli slavar under asiaterna. Det positiva med detta är dock att även det mångkulturella USA kommer att dras med i detta elände och bli en marionett under Kina. Detta gör mig inte ett dyft då USA:s befolkning i framtiden ändå mest kommer att bestå av svarta och hispanics, så där kommer väl i alla fall vita att slippa alltför mycket lidande.

Mvh

På tal om din tes. Håller för tillfället på att läsa Ward Kendalls dystopiska novell "Skymning över Tellus" vilken i mångt och mycket liknar det du säger. Den är inget sci-fi mästerverk om jag skall vara ärlig men helt klart en bok värd att läsa då den väcker tankar om vad som kan komma att ske.

Det här är saxat från bokens baksida och om du är intresserad så finns den hos arktos.com
85 år har gått sedan Förenandet. Mänskligheten har påtvingats en värld med en regering, en religion och en ras. Jeff Huxton är en av de få ljushyade människor som fortfarande finns kvar. Han ser sin son långsamt förstöras av en etniskt homogeniserad värld där hans sort inte längre accepteras. Så erbjuds han ett sista hopp – mot villkor att de lyckas fly undan den globala polisstat som har skapats av världsregeringens järnhårda ledare. Men det finns ingenstans på planeten jorden kvar att fly till.

Man kan även hitta den på något som heter Sverigebutiken, beställde själv därifrån.

svartekaptenen 2

Poäng : 2522

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Fri 1 Jul - 14:37

Lite kommentarer:

1) Alla har inte förutsättningar att "fly" landet. Andra länders immigrationspolitik är ju helt annorlunda än den svenska. Det kommer att ställas duktigt med krav på oss eventuella svenskar i en kommande exil. Till råga på allt är vita män mer eller mindre hatade överallt i världen, så jag tror inte det finns allt för många platser och folk på jorden som välkommnar oss.

2) En och annan stulen tvättid eller en pizzabagare som underlåter att betala in skatt går väl att leva med. Min oro handlar inte om det, utan om faktorer som påverkar Sverige på lång sikt. Att Sveriges demografiska sammansättning håller på att förändras så totalt kommer att sluta i katastrof. Vi kan inte ersätta ljushyade personer i Sverige med mörkhyade.

3) Asiaterna kommer att bli ett fruktansvärt hot mot oss! Detta verkar få människor förstå. Nationalister tuggar på om judarna och övriga om araberna. När skall samtliga systemkritiker begripa att alla folkgrupper hatar vita och utgör ett hot mot oss, oavsett om det handlar om judar, araber, asiater, svarta et cetera.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Fri 1 Jul - 14:47

Jag har försökt att göra folk uppmärksam på asiaternas hat mot vita, men ingen tycks haka på. Det finns en stark uppfattning i Asien att vi vita är barbarer. Jag är övertygad om att kineserna i framtiden på något sätt kommer att genomföra "hämndaktioner" mot oss vita. Hur dessa "hämndaktioner" kommer att vara organiserade och se ut i detalj kan man ju bara spekulera över, men det kommer att bli blodigt och grymt.

Jag förstår helt enkelt inte varför det ständigt ältas judar och araber här och annorstädes. Asiaterna är ett minst lika stort hot, framförallt på det ekonomiska planet.

Många vita har en gullig och naiv syn på asiater, men detta är självbedrägeri. Undertecknad tror själv att asiater kommer att liera sig med judar och svarta och agera samfällt mot vita i framtiden för att knäcka oss fullständigt en gång för alla.

Jag tror vi kommer få se ett större ekonomiskt utbyte mellan Asien och den internationella sionismen för att knäcka den kaukasiska folkgruppen, även svarta kommer troligtvis få vara med i denna till synes omaka konstellation.

Tror ni på fullaste allvar att Kina när de om något decennium är världens ekonomiska stormakt kommer bry sig ett smack om oss vita?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 1 Jul - 18:19

RickyEcholette wrote:Jag har försökt att göra folk uppmärksam på asiaternas hat mot vita, men ingen tycks haka på. Det finns en stark uppfattning i Asien att vi vita är barbarer. Jag är övertygad om att kineserna i framtiden på något sätt kommer att genomföra "hämndaktioner" mot oss vita. Hur dessa "hämndaktioner" kommer att vara organiserade och se ut i detalj kan man ju bara spekulera över, men det kommer att bli blodigt och grymt.

Jag förstår helt enkelt inte varför det ständigt ältas judar och araber här och annorstädes. Asiaterna är ett minst lika stort hot, framförallt på det ekonomiska planet.

Många vita har en gullig och naiv syn på asiater, men detta är självbedrägeri. Undertecknad tror själv att asiater kommer att liera sig med judar och svarta och agera samfällt mot vita i framtiden för att knäcka oss fullständigt en gång för alla.

Jag tror vi kommer få se ett större ekonomiskt utbyte mellan Asien och den internationella sionismen för att knäcka den kaukasiska folkgruppen, även svarta kommer troligtvis få vara med i denna till synes omaka konstellation.

Tror ni på fullaste allvar att Kina när de om något decennium är världens ekonomiska stormakt kommer bry sig ett smack om oss vita?

Mvh

Om vi nu bara är 7% av den totala befolkningen så är det nog total utrotning man kommer satsa på, tror jag. Att inte bara kineser, men även japaner, koreaner, vietnameser m fl folk är kapabla till oerhörda grymheter bevisar 1900-talets otaliga krig med all önskvärdhet. Det är precis som psykopaten och käppkinesen Tobias Hubinette uttrycker det, låt den vita rasen gå under i blod och lidande. Länge leve det rasblandade och mångkulturella samhället. Målet är mångkultur men vi vita kommer inte ingå i det. Med tanke på att dom förökar sig som kackerlackor har vi inte en chans.

Last edited by Robin Shadowes on Fri 1 Jul - 20:43; edited 1 time in total
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Fri 1 Jul - 19:21

Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:Jag har försökt att göra folk uppmärksam på asiaternas hat mot vita, men ingen tycks haka på. Det finns en stark uppfattning i Asien att vi vita är barbarer. Jag är övertygad om att kineserna i framtiden på något sätt kommer att genomföra "hämndaktioner" mot oss vita. Hur dessa "hämndaktioner" kommer att vara organiserade och se ut i detalj kan man ju bara spekulera över, men det kommer att bli blodigt och grymt.

Mvh

Om vi nu bara är 7% av den totala befolkningen så är det nog total utrotning man kommer satsa på, tror jag. Att inte bara kineser, men även japaner, koreaner, vietnameser m fl folk är kapabla till oerhörda grymheter bevisar 1900-talets otaliga krig med all önskvärdhet. Det är precis som psykopaten och käppkinesen Tobias Hubinette utteycker det, låt den vita rasen gå under i blod och lidande. Länge leve det rasblandade och mångkulturella samhället. Målet är mångkultur men vi vita kommer inte ingå i det. Med tanke på att dom förökar sig som kackerlackor har vi inte en chans.

Jo, men det ironiska i kråksången är att Hubinette som själv är av koreansk bakgrund tillhör en grupp som är hatad av svarta. Koreaner i Harlem och annorstädes i USA och Europa är utsatt för våld från svarta i hög utsräckning, t.o.m i så hög utsträckning så att nästan medborgargardsliknande grupperingar börjar formeras för att mota bort svartas våld. På våren 1992 var det ju "raskravaller" i Los Angeles, vad många inte vet är att det delvis orsakades av stora spänningar mellan svarta och asiater, även om media som alltid försökte skuldbelägga den vita mannen genom att utpeka den i och för sig förfärliga misshandeln som vita poliser gjorde på den svarte Rodney King som den händelse som triggade igång "raskravallerna".

I grunden var det dock stora etniska spänningar mellan svarta och asiater, som byggts upp under mycket lång tid som var en mycket stor faktor bakom händelseförloppet. Det finns t.o.m en del som menar att framtidens stora etniska konflikter kommer att stå mellan svarta/hispanics kontra asiater, såväl i Europa som i USA. Detta förvånar mig inte, då vi vita ändå gradvis tynar bort och i framtiden kommer att lämna scenen. Även den i och för sig extrema Kenneth Eng har uttryckt sig på liknande sätt.

Så om Hubinette tror att asiater får en dans på rosor efter att vi vita utrotats tar han gruvligt fel!

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Fri 1 Jul - 19:46

Jag vill resa en annan frågeställning:

Om det nu är så att asiater på sikt vill utrota oss vita:

Hur har dessa då tänkt att kunna kontrollera denna oerhörda massa av svarta, hispanics och araber? Visserligen kan man tänka sig att asiater i diasporan helt enkelt vänder hemåt när vi vita är borta, med tanke på att dem aldrig haft någon djupare lojalitet med oss vita och våra länder så är det scenariot tämligen rimligt.

I Paris har kineser på senare tid organiserat demonstrationer mot våldet som de drabbats av. Givetvis är det helt oacceptabelt att de drabbas av våld, om det är av MENA - folk eller av andra migranter har dock inte framkommit. Men även här bör en fråga resas:

Varför har kineser/asiater aldrig visat någon som helst sympati när vi vita drabbats av våld och annat elände till följd av invandringen, men när de själva drabbas kräver de vårat stöd. Detta är konstigt och visar på att dem inte har varken lojalitet eller sympati för oss vita.

Ja, vad anser ni om detta? Hur skall vi vita ställa oss i denna fråga? Skall vi vara återhållsamma eller aktivt stödja dem och försöka bilda allians för att få bukt med MENA - invandrarnas våld?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 4 Jul - 21:10

Men finns det då någon folkgrupp som inte hatar vita? Isåfall vilken? Jag har faktiskt reflekterat över detta och såvitt jag kan se finns det ingen, eller har någon något förslag?

Det farliga som våra politiker gjort är att dem i Europa släppt in icke - vita folk av alla möjliga slag ï mycket stora antal och som inte bara rent allmänt har ett horn i sidan på oss, utan även föder betydligt fler barn än oss. Det här ovedersägliga faktum gör mig så oerhört negativ om vitas framtid.

Visst finns det enskilda icke - vita invandrare som accepterar vita, och kanske till och med föredrar vita, men enskilda individer är i detta sammanhang helt ointresssant, då dem verkar på marginalen. Dessutom finns det en hög risk att invandringskritiska invandrare (jodå, dem finns), själva råkar illa ut, vilket givetvis skrämmer dem till tystnad.

Ja, vad skall vi vita egentligen ta oss till för att överleva i en värld som alltmer hatar och föraktar oss? Ärligt talat har jag inget svar på frågan och jag har inte sett att någon annan har det heller.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Germanen on Tue 5 Jul - 1:18

RickyEcholette wrote:Men finns det då någon folkgrupp som inte hatar vita? Isåfall vilken? Jag har faktiskt reflekterat över detta och såvitt jag kan se finns det ingen, eller har någon något förslag?

Det farliga som våra politiker gjort är att dem i Europa släppt in icke - vita folk av alla möjliga slag ï mycket stora antal och som inte bara rent allmänt har ett horn i sidan på oss, utan även föder betydligt fler barn än oss. Det här ovedersägliga faktum gör mig så oerhört negativ om vitas framtid.

Visst finns det enskilda icke - vita invandrare som accepterar vita, och kanske till och med föredrar vita, men enskilda individer är i detta sammanhang helt ointresssant, då dem verkar på marginalen. Dessutom finns det en hög risk att invandringskritiska invandrare (jodå, dem finns), själva råkar illa ut, vilket givetvis skrämmer dem till tystnad.

Ja, vad skall vi vita egentligen ta oss till för att överleva i en värld som alltmer hatar och föraktar oss? Ärligt talat har jag inget svar på frågan och jag har inte sett att någon annan har det heller.

Mvh

Vi måste fysiskt separera oss från våra fiender.
Germanen

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 5 Jul - 18:10

Germanen wrote:
RickyEcholette wrote:Men finns det då någon folkgrupp som inte hatar vita? Isåfall vilken? Jag har faktiskt reflekterat över detta och såvitt jag kan se finns det ingen, eller har någon något förslag?

Mvh

Hur skall det då gå till och var skall det ske? Skall vi vita bli "nybyggare" i Tunguska på permafrosten i Sibirien, eller? Och hur skall "våra" vita kvinnor gå med på det? Vita kvinnor är ju som bekant extremt multikulti. Jag tror snarare på att vi snarast och mycket kraftigt skall minska inflödet av "nybyggare" och att vi vita föder fler barn. Egentligen ganska så enkelt och självklart. Visst har (jude)media, journalister, etablisemanget, våra politruker och hela PK - industrin tillfogat extremt mycket skada för oss vita och vårat land, men det skall nog gå att få fason på eländet.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Germanen on Tue 5 Jul - 20:23

RickyEcholette wrote:
Germanen wrote:

Mvh

Hur skall det då gå till och var skall det ske? Skall vi vita bli "nybyggare" i Tunguska på permafrosten i Sibirien, eller? Och hur skall "våra" vita kvinnor gå med på det? Vita kvinnor är ju som bekant extremt multikulti. Jag tror snarare på att vi snarast och mycket kraftigt skall minska inflödet av "nybyggare" och att vi vita föder fler barn. Egentligen ganska så enkelt och självklart. Visst har (jude)media, journalister, etablisemanget, våra politruker och hela PK - industrin tillfogat extremt mycket skada för oss vita och vårat land, men det skall nog gå att få fason på eländet.

Mvh

Att bygga en egen stat som judarna är nog ganska orealistiskt däremot skulle vi kunna etablera etniskt vita enklaver. Problemet är bara att det inte finns någon större sammanhållning ibland oss som gör det möjligt än sålänge. Vi är fortfarande alldeles för individualistiska för att göra de nödvändiga uppoffringarna men vem vet vad som händer i framtiden.

Sen tycker jag kvinnofrågan är ganska betydelselös, om nödvändigt för rasens överlevnad finns det andra biologiska strategier än monogami även om det kanske inte är önskvärt på sikt.
Germanen

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 7 Jul - 10:12

"Multikulturalismen är en lögn!"

Lyssna på den här iranske invandraren/politologens lysande multikulti-sågning i Axess-TV, från Almedalen den 5 juli 2011:

Ådärkomdenja

Poäng : 3655

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Absurd on Thu 7 Jul - 12:39

Ådärkomdenja wrote:"Multikulturalismen är en lögn!"

Lyssna på den här iranske invandraren/politologens lysande multikulti-sågning i Axess-TV, från Almedalen den 5 juli 2011:

Japp skön motpol från pk-lägrets orgie i floskler med Jesse Jackson o Belinda Ohlsson
Absurd
Mammutjäger

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top