Alex Jones bryter ihop.

View previous topic View next topic Go down

Alex Jones bryter ihop.

Post  Dunkelman on Sun 25 Dec - 8:58

Är det äkta eller bara ett skickligt skådespeleri? Jag har ibland varit skeptisk till Alex Jones lite affekterande framtoning, men det här äkta enligt min mening. Det är kanske dags att ta hans varningar om globallisternas hänsynslösa framfart på allvar.
Dunkelman

Poäng : 3230

Back to top Go down

Re: Alex Jones bryter ihop.

Post  Robin Shadowes on Sun 25 Dec - 10:55

It's going down now. Illuminaterna har alltid varit fixerade vid siffror och 2012 har högt symbolvärde. Dessutom känner t o m de flesta sheeple till mayanska kalendern efter många års propaganda och en Hollywood-blockbuster plus Dan Brown-tjafset. Så 2012 kan vi se fram emot Hasta la vista, baby. Ju närmare vi kommer det ökända datumet, desto enklare blir det att skrämma skiten ur the sheeple. Och det är the sheeple som är nyckeln eftersom dom är så många. Den som kontrollerar sheeple kontrollerar världens öde. NWO går bokstavligt talat som på tågräls nu. Det är för sent att stoppa. Det har aldrig gått att stoppa. Detta scenario måste helt enkelt spelas ut. Så njut av livet medan ni kan för snart ligger vi alla i massgravar.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3716

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 25 Dec - 20:05

Robin Shadowes wrote:It's going down now. Illuminaterna har alltid varit fixerade vid siffror och 2012 har högt symbolvärde. Dessutom känner t o m de flesta sheeple till mayanska kalendern efter många års propaganda och en Hollywood-blockbuster plus Dan Brown-tjafset. Så 2012 kan vi se fram emot Hasta la vista, baby. Ju närmare vi kommer det ökända datumet, desto enklare blir det att skrämma skiten ur the sheeple. Och det är the sheeple som är nyckeln eftersom dom är så många. Den som kontrollerar sheeple kontrollerar världens öde. NWO går bokstavligt talat som på tågräls nu. Det är för sent att stoppa. Det har aldrig gått att stoppa. Detta scenario måste helt enkelt spelas ut. Så njut av livet medan ni kan för snart ligger vi alla i massgravar.

Fast 21/12 2012 är ju inte så speciellt när vi tittar på numerologin.
Vidare så tror du att dessa nissar har fritt spelrum, hade de fritt spelrum som så många tror så skulle ni redan vara död, långt innan 21/12 2012.

De ockulta mayaindianernas kalender hade fortsatt, var ju bara att de inte orkade skriva vidare. Är ju som vårat milleniumskifte, Y2k och alla var så oroliga men inte ett skit hände.
Skulle inte hänga upp mig så mycket över vad NWO tomtarna pysslar med, jag skulle mer oroa mig över vad Gud kommer göra med NWO och alla andra fiender.

Är du en fiende till Gud bör du ge upp fiendskapen och bli vän med Gud, då slipper du även vara rädd för de här tomtarna, de är värsta töntarna när det verkligen gäller.

Här har du NWO-packen:
Revelation 6:15 And the kings of the earth, and the great men, and the rich men, and the chief captains, and the mighty men, and every bondman, and every free man, hid themselves in the dens and in the rocks of the mountains;
Revelation 6:16 And said to the mountains and rocks, Fall on us, and hide us from the face of him that sitteth on the throne, and from the wrath of the Lamb:
Revelation 6:17 For the great day of his wrath is come; and who shall be able to stand?

Riktigt brave soldiers of the NWO-jihad, eller hur? :D

Ni som studerat dessa ett tag kanske noterat att de bygger bunkrar som aldrig förr? De skickar signaler via alla de post apokalyptiska filmer, spel, böcker osv. det har ju i stort exploderat och de gillar ju att skicka signaler om vad de håller på med, men börjar ni studera bunker byggandet så kommer ni se hur det byggs för fullt, inte bara sädesvalv osv. utan hela städer under jorden.

Deras vrede är som en mild smekning i jämförelse med Guds vrede. Ni oroar er över fel saker grabbar.
GOD IS ANGRY--COME TO BE RECONCILED.
http://biblebelievers.com/come_to_jesus.html

vidare är Alex som ett råttgift, 95% bra mat och 5% gift...
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3780

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sun 25 Dec - 20:17

Vidare om siffrorna så är de välmedvetna om universums matematiska struktur. De försöker ju efterapa Gud, Nwo har alltid hållit på med det, de vill ju skapa sin egna sataniska ordning utan Gud, men de fattar inte hur pass beroende de är av Gud, när Gud tröttnar på dessa så är det
över för deras del, det är inga "supermen", de må tro att de är det, de påminner väldigt mycket om svartakaptenen i sitt tänkande, samma arrogans, samma alldeles för höga tankar om sig själva osv.

Romans 9:20 Nay but, O man, who art thou that repliest against God? Shall the thing formed say to him that formed it, Why hast thou made me thus?

De är ju otroligt korkade som ställt sig på den skapade varelsen Satans sida, han är en riktigt grym smooth talker men måste komma ihåg att även Satan är skapad precis som alla dessa Nwo-tomtar, vad ska den skapade varelsen göra mot Skaparen, Skaparen som skapar universum genom att yttra ord. Det är ju en helt mentalt efterbliven position att någon tror att de kan vinna mot någon som kan tala universum till intet.
Vilket visar att stolthet (pride) verkligen gör normalt väldigt intelligenta varelser helt stenkorkade.

Om ni kikar igenom Watchman Video Broadcasts så framkommer det hur de hela tiden försöker använda sig av siffrorna för att Gud gör det.
Såsom ordet antikrist, det betyder ju inte bara mot Kristus utan även substitut för Kristus... deras plan från första början, därav de hjärntvättar alla med religioner, ateism och evolutionsirrläran. Skapar ju precis den sorts trälar de vill ha.

Om ni tänker efter så ser ni hur hårt kontrollerade folk är. Ni om några borde vara kapabla att se detta då ni iaf inte är sovande som de flesta, ni har iaf öppnat ögonen.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Mon 26 Dec - 10:25

De tycks även vara barnsligt förtjusta i symboler

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 26 Dec - 19:30

Ja men det är deras språk.
När du lärt dig språket så kan du gå ut på stan och läsa deras meddelanden.
Man får ett helt nytt sätt att se städerna på när man går omkring och läser deras meddelanden.

Det gällde ju för de att dölja sitt språk, de använde sig av symboler, det är ju ett "need to know"-baserat system.
Därför så många t.ex. frimurare är så dumma om sitt egna system då de är helt ovetandes om sitt system, då de inte är
tillräckligt "värdiga" att få veta. Blöjsatanister (ni vet såna där långhåriga hårdrockare som tror de är riktigt tunga satanister, men är mer av ett laughingstock bland deras egna, clownmördare som Norrbagge-Varg osv.) får ju inte veta de tunga grejerna, de är ju så pass dumma att de skulle börja ropa allt från hustopparna :D

Det är även något de lånat från Gud, allt handlar ju om att Satan vill vara Gud alltså försöker han använda Guds metoder men med sin egna skruvade twist på det hela. Bibeln är ju fylld med ett väldigt rikt symbolspråk, något de kopierat delar av och lagt sin sataniska twist på eller vissa av symbolerna är ju direkt hämtade från Bibeln.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Mon 26 Dec - 22:53

Jag må vara arrogant och ha höga tankar om mig själv men hellre det än detta eviga
babbel om konspirationer samt allt detta hat som Stratio spyr ut mot alla som han anser
vara emot "gud" hur orkar du? Framförallt hur står dina vänner ut med allt detta babbel?
Du tillhör uppenbarligen en kult bestående av en person och alla andra har fel och skall
straffas för detta.

svartekaptenen 2

Poäng : 2439

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 26 Dec - 23:02

Dra tillbaka till familjeliv Christer Sturmark, du är som vanligt helt värdelös och tillför som vanligt INGENTING.
Typisk ateisthora, allt du kan är att låta.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Mon 26 Dec - 23:19

Stratiotes Iesous C wrote:Dra tillbaka till familjeliv Christer Sturmark, du är som vanligt helt värdelös och tillför som vanligt INGENTING.
Typisk ateisthora, allt du kan är att låta.
Jag förmodar att du menar mig? Men vem är Christer Sturmark?
Du bekräftade just mitt påstående.

svartekaptenen 2

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 26 Dec - 23:26

Christer Sturmark är mitt namn för dig då du är ungefär lika intelligent som Christer Sturmark.

Och nej det bekräftade ingenting min korkade fiende.
Now piss off.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Mon 26 Dec - 23:48

svartekaptenen 2 wrote:Jag må vara arrogant och ha höga tankar om mig själv men hellre det än detta eviga babbel om konspirationer samt allt detta hat som Stratio spyr ut mot alla som han anser vara emot "gud" hur orkar du? Framförallt hur står dina vänner ut med allt detta babbel? Du tillhör uppenbarligen en kult bestående av en person och alla andra har fel och skall straffas för detta.
Om du inte orkar med den religiösa inramningen av vad vi troligen står inför, kolla på den här filmen – speciellt andra hälften, helst hela. Mycket av det som sägs i filmen står iofs redan omtalat i Bibeln, men filmen är långt ifrån en religiös förkunnelse film. Tuffa tider väntar… http://www.esoterictube.com/thrive.html
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 27 Dec - 0:03

Dunkelman wrote:
svartekaptenen 2 wrote:Jag må vara arrogant och ha höga tankar om mig själv men hellre det än detta eviga babbel om konspirationer samt allt detta hat som Stratio spyr ut mot alla som han anser vara emot "gud" hur orkar du? Framförallt hur står dina vänner ut med allt detta babbel? Du tillhör uppenbarligen en kult bestående av en person och alla andra har fel och skall straffas för detta.
Om du inte orkar med den religiösa inramningen av vad vi troligen står inför, kolla på den här filmen – speciellt andra hälften, helst hela. Mycket av det som sägs i filmen står iofs redan omtalat i Bibeln, men filmen är långt ifrån en religiös förkunnelse film. Tuffa tider väntar… http://www.esoterictube.com/thrive.html

Du tror att han är intresserad av att diskutera och lära sig? Han är enbart här för att sabotera, den här typen av bya-ateist är helt fullkomligt värdelösa som människor, det enda de är intresserad av är att sabotera/trolla vad man nu vill kalla det, han tror sig även vara extremt intelligent trots det kan han inte argumentera ner dig som "foliehatt", han är ju inte den förste du har ju stött på såna här Christer Sturmark-humanister förr, jag brukar se på de som samhällets likmaskar (på samma sätt som jag ser de flesta liberaler), de kalasar på den döende nationen.

Han ÄR det som du skulle kalla NWO, alla människor inom NWO vill de ska vara av denna extremt låga intellektuella kapacitet, för de vill ju inte ha dessa onda korkade slavar som de itutat att de är "fantastiskt smarta" att de ska lära sig hur blåsta de i självaverket är. Killen tror han är smart men är en idiot, precis som vilken random muhammadan som helst, de tror de är fantastiskt smarta sen när de träffar på folk som är smartare än de själva så reagerar de som de korkade barnrumpor de är. Att lära sig är inget de är intresserade av, de är fast i sina korkade dogmer, islam i sin fatalism och dessa Christer Sturmark-humanister i sin nihilistiska världsbild, de ska snart dö och eftersom de är nihilister eller relativister så vad gör det om de
härjar runt.

Han är ju helt enkelt som en betongsosse "döö faan Svärje är ju dåååligt nuuu, men jag rösta Socialdemmokratterna dää ha vi allti gjort" istället för att lära sig och göra rätt, hela hans tankesätt är som en betongsosse, han har helt enkelt bestämt sig "så här är världen" allt som säger emot hans världsbild förkastas, det här är inte vad de brukar kalla sig själva "fritänkare" dessa apor är så close minded att det gör ont att ens titta på de. Även våra skitpolitiker är ju som svartababianen, de "tänker" på samma sätt (sen att det finns ett flertal sinistra bland de må vara hänt men majoriteten är just såna som svartababianen).

Och folk undrar varför Gud kommer kasta folk i helvetet, tittar man på svartakaptenen2 så förstår man varför Gud kastar korrupta och perverterade varelser som svartakaptenen i helvetet.

Lite "don't confuse me with the facts" över det hela.

Eller som Bibeln säger:
Proverbs 18:13 He that answereth a matter before he heareth it, it is folly and shame unto him.

Han har svarat på det hela INNAN han hört helt fallet, på samma sätt som han svarade på att Kreationism var fel INNAN han sett bevisen.
I Sverige kryllar det av drönare som den här sopan, en massa mentala dvärgar. Han har ju lyckats dra ner byxorna på sig själv, vidare så är han enligt egen utsago en del av systemet, en sk. NWO-bootlicker.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Tue 27 Dec - 0:16

Stratiotes Iesous C wrote:
Dunkelman wrote:

Du tror att han är intresserad av att diskutera och lära sig? Han är enbart här för att sabotera, den här typen av bya-ateist är helt fullkomligt värdelösa som människor, det enda de är intresserad av är att sabotera/trolla vad man nu vill kalla det, han tror sig även vara extremt intelligent trots det kan han inte argumentera ner dig som "foliehatt", han är ju inte den förste du har ju stött på såna här Christer Sturmark-humanister förr, jag brukar se på de som samhällets likmaskar (på samma sätt som jag ser de flesta liberaler), de kalasar på den döende nationen.

Han ÄR det som du skulle kalla NWO, alla människor inom NWO vill de ska vara av denna extremt låga intellektuella kapacitet, för de vill ju inte ha dessa onda korkade slavar som de itutat att de är "fantastiskt smarta" att de ska lära sig hur blåsta de i självaverket är. Killen tror han är smart men är en idiot, precis som vilken random muhammadan som helst, de tror de är fantastiskt smarta sen när de träffar på folk som är smartare än de själva så reagerar de som de korkade barnrumpor de är. Att lära sig är inget de är intresserade av, de är fast i sina korkade dogmer, islam i sin fatalism och dessa Christer Sturmark-humanister i sin nihilistiska världsbild, de ska snart dö och eftersom de är nihilister eller relativister så vad gör det om de
härjar runt.

Han är ju helt enkelt som en betongsosse "döö faan Svärje är ju dåååligt nuuu, men jag rösta Socialdemmokratterna dää ha vi allti gjort" istället för att lära sig och göra rätt, hela hans tankesätt är som en betongsosse, han har helt enkelt bestämt sig "så här är världen" allt som säger emot hans världsbild förkastas, det här är inte vad de brukar kalla sig själva "fritänkare" dessa apor är så close minded att det gör ont att ens titta på de. Även våra skitpolitiker är ju som svartababianen, de "tänker" på samma sätt (sen att det finns ett flertal sinistra bland de må vara hänt men majoriteten är just såna som svartababianen).

Och folk undrar varför Gud kommer kasta folk i helvetet, tittar man på svartakaptenen2 så förstår man varför Gud kastar korrupta och perverterade varelser som svartakaptenen i helvetet.

Eller som Bibeln säger:
Proverbs 18:13 He that answereth a matter before he heareth it, it is folly and shame unto him.

Han har svarat på det hela INNAN han hört helt fallet, på samma sätt som han svarade på att Kreationism var fel INNAN han sett bevisen.
I Sverige kryllar det av drönare som den här sopan, en massa mentala dvärgar. Han har ju lyckats dra ner byxorna på sig själv, vidare så är han enligt egen utsago en del av systemet, en sk. NWO-bootlicker.

Hehe, vi ska nog få ordning på det förlorade lammet, innan han blir ett vuxet får.
Dunkelman

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Tue 27 Dec - 8:35

Och förolämpningarna haglar, nå som jag sa innan det är lätt
att vara stor i käften på nätet!

svartekaptenen 2

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 27 Dec - 8:42

Dunkelman wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:
Dunkelman wrote:

härjar runt.

Eller som Bibeln säger:

Hehe, vi ska nog få ordning på det förlorade lammet, innan han blir ett vuxet får.

Japp, vi ska nog få en samhällsnyttig drönare av honom med.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3716

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 29 Dec - 15:41

Här gör Alex Jones det tydligt - så att en femåring begriper - hur en skendemokrati fungerar...

Dunkelman

Back to top Go down

Alex Jones i högform.

Post  Dunkelman on Thu 22 Mar - 19:03

http://www.youtube.com/watch?v=cxi2ck3g33M
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Mon 9 Apr - 10:28

Dunkelman wrote: