Moderering

View previous topic View next topic Go down

Moderering

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 26 Dec - 23:46

Kör ni någon som helst moderering när det kommer till onödiga en-rads meddelanden som enbart driver trådar OT, har stört mig ganska länge på det, speciellt trollanvändaren "svartakaptenen2" som enbart går in i trådar för att förstöra de för att han är en tönt.

Syftet är ju enbart för att sabotera som "svartakaptenen2" gör som han gör, det rör sig inte om något konstruktivt, påminner starkt om användaren: "antisvensk" och hur han medvetet satt och saboterade forumet.

Fri debatt inbär väl inte att man går in och bara drar ur sig en massa helt ointressant trams som denna värdelösa användare gör?
Hade han iaf haft något att tillföra så kunde man ju ta idioten på allvar men när idioten inte ens har det?

Regeln säger:
# Det är tillåtet att inom vissa gränser glida ifrån ämnet i en tråd, moderatorerna avgör från fall till fall vad som är ok.

men jag tycker inte han håller sig till ämnet i de trådar han är inne och saboterar. Det är ju bara en massa värdelös illa täckt galla.
Tacksam för en uppstyrning av det här.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3752

Back to top Go down

Re: Moderering

Post  Tomten on Thu 5 Jan - 11:18

Stratiotes Iesous C wrote:Kör ni någon som helst moderering när det kommer till onödiga en-rads meddelanden som enbart driver trådar OT, har stört mig ganska länge på det, speciellt trollanvändaren "svartakaptenen2" som enbart går in i trådar för att förstöra de för att han är en tönt.

Syftet är ju enbart för att sabotera som "svartakaptenen2" gör som han gör, det rör sig inte om något konstruktivt, påminner starkt om användaren: "antisvensk" och hur han medvetet satt och saboterade forumet.

Fri debatt inbär väl inte att man går in och bara drar ur sig en massa helt ointressant trams som denna värdelösa användare gör?
Hade han iaf haft något att tillföra så kunde man ju ta idioten på allvar men när idioten inte ens har det?

Regeln säger:
# Det är tillåtet att inom vissa gränser glida ifrån ämnet i en tråd, moderatorerna avgör från fall till fall vad som är ok.

men jag tycker inte han håller sig till ämnet i de trådar han är inne och saboterar. Det är ju bara en massa värdelös illa täckt galla.
Tacksam för en uppstyrning av det här.

Normalt sett accepterar vi att ämnen glider OT, och är ganska restriktiva med att moderera enbart av den anledningen. Men vi ska göra en översyn efter helgerna då vi har mera tid.
Tomten
Moderator
Moderator

Poäng : 2351

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top