Hur vissa negrer beter sig...

View previous topic View next topic Go down

Hur vissa negrer beter sig...

Post  Dunkelman on Tue 27 Dec - 15:57

Hur vissa negrer beter sig...förtjänar en egen tråd..

Dunkelman

Poäng : 3264

Back to top Go down

Re: Hur vissa negrer beter sig...

Post  svartekaptenen 2 on Tue 27 Dec - 17:16

Detta kommer jag ihåg. För cirka ett år sedan var det en företagsam individ
som skickade mail till riksdagspartierna och beskrev sagda incident som: Etniskt
motiverad attack på en kvinna, partierna var såklart i extas och ville veta mer.
så han skickade sagda filmsnutt till dem och sedan blev det tyst. Efter ett tag
skickade han ett nytt mail och frågade varför de inte hade svarat men tystnaden
var kompakt.

svartekaptenen 2

Poäng : 2473

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Tue 27 Dec - 19:44

svartekaptenen 2 wrote:Detta kommer jag ihåg. För cirka ett år sedan var det en företagsam individ som skickade mail till riksdagspartierna och beskrev sagda incident som: Etniskt motiverad attack på en kvinna, partierna var såklart i extas och ville veta mer. så han skickade sagda filmsnutt till dem och sedan blev det tyst. Efter ett tag skickade han ett nytt mail och frågade varför de inte hade svarat men tystnaden var kompakt.
Ja, det är den formen av TYSTNAD som säger mer än en lång utläggning. De vet ju innerst inne hur jävla fel de har men förtränger, förnekar och famlar efter halmstrån som ska stadga deras korruppta självbedrägeri.
Dunkelman

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Tue 27 Dec - 23:09

Dunkelman wrote:
svartekaptenen 2 wrote:Detta kommer jag ihåg. För cirka ett år sedan var det en företagsam individ som skickade mail till riksdagspartierna och beskrev sagda incident som: Etniskt motiverad attack på en kvinna, partierna var såklart i extas och ville veta mer. så han skickade sagda filmsnutt till dem och sedan blev det tyst. Efter ett tag skickade han ett nytt mail och frågade varför de inte hade svarat men tystnaden var kompakt.
Ja, det är den formen av TYSTNAD som säger mer än en lång utläggning. De vet ju innerst inne hur jävla fel de har men förtränger, förnekar och famlar efter halmstrån som ska stadga deras korruppta självbedrägeri.
Absolut men det måste vara ett helvete för dem att förneka det uppenbara trots
att det skriker dem i ansiket, frågan är bara hur är dessa människor funtade egentligen?
Jag noterar också att mitt rykte nu har sjunkit till -5 från -3 igår men det är väl
stratio o kompani som är igång, frågan är vad han tror sig uppnå med detta för det
struntar jag väl i!

svartekaptenen 2

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 29 Dec - 15:53

svartekaptenen 2 wrote:
Dunkelman wrote:
Absolut men det måste vara ett helvete för dem att förneka det uppenbara trots att det skriker dem i ansiket, frågan är bara hur är dessa människor funtade egentligen? Jag noterar också att mitt rykte nu har sjunkit till -5 från -3 igår men det är väl stratio o kompani som är igång, frågan är vad han tror sig uppnå med detta för det struntar jag väl i!

Minus fem! Det var det värsta, minus fyra hade varit mer än nog... :)
Du får nog ta det med humor, som en liten prövning eller helt enkelt skita i det.
En uppretad Stratio, tycks inte vara så lätt att tas med... :evil:
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 29 Dec - 17:02

svartekaptenen 2 wrote:
Dunkelman wrote:
Absolut men det måste vara ett helvete för dem att förneka det uppenbara trots
att det skriker dem i ansiket, frågan är bara hur är dessa människor funtade egentligen?
Jag noterar också att mitt rykte nu har sjunkit till -5 från -3 igår men det är väl
stratio o kompani som är igång, frågan är vad han tror sig uppnå med detta för det
struntar jag väl i!

Jag tycker detta med minus-klassning inte passar sig, på ett nätforum som hyllar det fria ordet.
Minus = "dra åt he-e, du passar inte här". Värdelösa debattörer försvinner hursomhelst via eget
initiativ, vi har tillräckligt antal exempel.

Plus-klassning är Ok, ger indikation på uppskattning. Om minus-funktionen togs bort, så skulle
'icke-uppskattade' debattörer framstå som 'nollor'. Det är talande nog.
Ådärkomdenja

Poäng : 3606

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Thu 29 Dec - 17:37

Jag är lite nyfiken bara hur bär man sig åt? Jag kan inte ge någon betyg och
jag hittar inget som förklarar det i vanliga frågor där står bara att man inte har
tillåtelse att rösta inte varför. Men det kanske inte handlar om hur man ger plus o
minus vad vet jag? Det är också helt uppenbart att stratio har gått över gränsen,
jag tycker faktiskt synd om honom.

svartekaptenen 2

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 29 Dec - 18:25

svartekaptenen 2 wrote:Jag är lite nyfiken bara hur bär man sig åt? Jag kan inte ge någon betyg och
jag hittar inget som förklarar det i vanliga frågor där står bara att man inte har
tillåtelse att rösta inte varför. Men det kanske inte handlar om hur man ger plus o
minus vad vet jag? Det är också helt uppenbart att stratio har gått över gränsen,
Jag har ingen aning om du har rätt i dina slutsatser, ang 'stratio'. Men, det borde du
veta, vill man regga ett antal ID:s på ett nätforum, samt koppla upp via olika Ip-
varianter, så är det kända fakta. Återigen, jag vet inte vad som förorsakat ditt 'ras',
och kommer inte att kommentera vidare om den saken. Min åsikter om minus-funktionen
som sådan står jag fast vid.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Thu 29 Dec - 20:24

Ådärkomdenja wrote:
svartekaptenen 2 wrote:Jag är lite nyfiken bara hur bär man sig åt? Jag kan inte ge någon betyg och
Jag har ingen aning om du har rätt i dina slutsatser, ang 'stratio'. Men, det borde du
veta, vill man regga ett antal ID:s på ett nätforum, samt koppla upp via olika Ip-
varianter, så är det kända fakta. Återigen, jag vet inte vad som förorsakat ditt 'ras',
och kommer inte att kommentera vidare om den saken. Min åsikter om minus-funktionen
jag håller med ditt sista uttalande och delar din åsikt men jag är fortfarande nyfiken
på hur man gör men kanske moderatorn kan upplysa mig.

svartekaptenen 2

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 29 Dec - 20:47

svartekaptenen 2 wrote:
Ådärkomdenja wrote:
jag håller med ditt sista uttalande och delar din åsikt men jag är fortfarande nyfiken
på hur man gör men kanske moderatorn kan upplysa mig.

Det vill även jag veta? +- det är dagens fråga :?:
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 30 Dec - 17:06

Dunkelman wrote:
svartekaptenen 2 wrote:
Ådärkomdenja wrote:
svartekaptenen 2 wrote:Jag är lite nyfiken bara hur bär man sig åt? Jag kan inte ge någon betyg och jag hittar inget som förklarar det i vanliga frågor där står bara att man inte har tillåtelse att rösta inte varför. Men det kanske inte handlar om hur man ger plus o minus vad vet jag? Det är också helt uppenbart att stratio har gått över gränsen, jag tycker faktiskt synd om honom.
Jag har ingen aning om du har rätt i dina slutsatser, ang 'stratio'. Men, det borde du veta, vill man regga ett antal ID:s på ett nätforum, samt koppla upp via olika Ip- varianter, så är det kända fakta. Återigen, jag vet inte vad som förorsakat ditt 'ras', och kommer inte att kommentera vidare om den saken. Min åsikter om minus-funktionen som sådan står jag fast vid.
jag håller med ditt sista uttalande och delar din åsikt men jag är fortfarande nyfiken på hur man gör men kanske moderatorn kan upplysa mig.
Moderator Stratos, du har skrivit 25% av alla inlägg på nya Exilen, en enastående prestation, men varför så tyst nu :?:
Dunkelman

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Fri 30 Dec - 18:26

Dunkelman wrote:
Dunkelman wrote:
svartekaptenen 2 wrote:
Ådärkomdenja wrote:
svartekaptenen 2 wrote:Jag är lite nyfiken bara hur bär man sig åt? Jag kan inte ge någon betyg och jag hittar inget som förklarar det i vanliga frågor där står bara att man inte har tillåtelse att rösta inte varför. Men det kanske inte handlar om hur man ger plus o minus vad vet jag? Det är också helt uppenbart att stratio har gått över gränsen, jag tycker faktiskt synd om honom.
Jag har ingen aning om du har rätt i dina slutsatser, ang 'stratio'. Men, det borde du veta, vill man regga ett antal ID:s på ett nätforum, samt koppla upp via olika Ip- varianter, så är det kända fakta. Återigen, jag vet inte vad som förorsakat ditt 'ras', och kommer inte att kommentera vidare om den saken. Min åsikter om minus-funktionen som sådan står jag fast vid.
jag håller med ditt sista uttalande och delar din åsikt men jag är fortfarande nyfiken på hur man gör men kanske moderatorn kan upplysa mig.
Moderator Stratos, du har skrivit 25% av alla inlägg på nya Exilen, en enastående prestation, men varför så tyst nu :?:
säg inte att stratio är moderator då är man bara så körd he he. För övrigt hade jag besök
av den av mina fd flickvänner idag fy fan vilken tabbe jag gjorde där!

svartekaptenen 2

Back to top Go down

Post  Tomten on Fri 30 Dec - 20:06

Dunkelman wrote:Moderator Stratos, du har skrivit 25% av alla inlägg på nya Exilen, en enastående prestation, men varför så tyst nu :?:

Stratiotes är inte moderator. Anledningen till att hans namn har en ljusblå färg är att han och en del andra var penningdonatorer till det förra forumet, där Fenrisulv var admin, färgen på nicket är således enbart en hedersbetygelse.

Moderatorer har mörkblå färg.
Tomten
Moderator
Moderator

Poäng : 2413

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 31 Dec - 8:53

Dunkelman wrote:
Dunkelman wrote:
svartekaptenen 2 wrote:
Ådärkomdenja wrote:

För att det är kul att se hur ni spekulerar, vidare så hade jag hållt på och bytt och grejat med lite olika system och så är det ju bråda mellandagar, kan ju inte leka med er hela tiden plus att det kan vara trevligt att låta er skriva lite så att jag slipper stå för 25% av inläggen. Vidare om plus och minus så är det inte direkt svårt, kan dock vara ett fenomen som endast donatorer får göra, vi med ljusblåttnick därav erat 😕 .

Så gamle svarten behöver inte oroa sig att jag ska sparka ut honom, jag hade bara sparkat ut honom ur trådar där han håller på och saboterar i vilket fall.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3814

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 31 Dec - 9:35

Jag tappar lite sugen när aktiviteten är låg helt enkelt. Det finns ju trots allt andra ställen oxå.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3753

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 31 Dec - 10:13

Robin Shadowes wrote:Jag tappar lite sugen när aktiviteten är låg helt enkelt. Det finns ju trots allt andra ställen oxå.

Men då hamnar jag till slut på 30% av alla inlägg, hur kul är det Robin?
Du får pumpa på lite också :D

Jag har 1181 inlägg du har bara 679, jag ligger före, du ligger efter.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 31 Dec - 10:38

Stratiotes Iesous C wrote:
Dunkelman wrote:
Dunkelman wrote:
svartekaptenen 2 wrote:
Ådärkomdenja wrote:

För att det är kul att se hur ni spekulerar, vidare så hade jag hållt på och bytt och grejat med lite olika system och så är det ju bråda mellandagar, kan ju inte leka med er hela tiden plus att det kan vara trevligt att låta er skriva lite så att jag slipper stå för 25% av inläggen. Vidare om plus och minus så är det inte direkt svårt, kan dock vara ett fenomen som endast donatorer får göra, vi med ljusblåttnick därav erat 😕 .

Så gamle svarten behöver inte oroa sig att jag ska sparka ut honom, jag hade bara sparkat ut honom ur trådar där han håller på och saboterar i vilket fall.

Då är ju den här siten lika korrupt som topparna i PK-maffian.
Jag anser att det är högst irriterande att det går
at köpa till sig inflytande och makt. Jag var faktiskt på gång
att donera en liten summa till Exilen, men nu vet jag inte längre...

Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Sat 31 Dec - 10:54

Nej, det var aldrig tal om att man fick något för att man donerade. De behövde lite pengar så de fick lite pengar.
Vidare så kunde man donera en krona om du kände för det.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Mon 2 Jan - 19:58

Stratiotes Iesous C wrote:Nej, det var aldrig tal om att man fick något för att man donerade. De behövde lite pengar så de fick lite pengar.

Har den där +- funktionen funnits där hela tiden?
I så fall ber jag om ursäkt och lovar att byta ut mina
glasögon. :shock: :)
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 2 Jan - 21:09

Dunkelman wrote:
Stratiotes Iesous C wrote:Nej, det var aldrig tal om att man fick något för att man donerade. De behövde lite pengar så de fick lite pengar.

Har den där +- funktionen funnits där hela tiden?
I så fall ber jag om ursäkt och lovar att byta ut mina
glasögon. :shock: :)

Ingen aning, upptäckte den först efter att någon givit mig ett plus.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 2 Jan - 21:30

Robin Shadowes wrote:Jag tappar lite sugen när aktiviteten är låg helt enkelt. Det finns ju trots allt andra ställen oxå.
Håller med dig, R_S. Det är beklämmande, att ett av få verkligt fria 'vattenhål', i den censurerade mediavärlden, har ett så lågt medlemsantal. Känns som vi är på en bakgård som ingen bryr sig om.

Vad behövs för att locka hit de frispråkiga? Det måste vara forumledningens ansvar, Tomten m fl hejdukar i kulisserna. Eller vill man inte driva Exilens unika position, och i så fall varför? Idag är forumet ett förslösat guldägg, det skulle kunna bli en kusin till Avpixlat. Om någon drivande kraft brydde sig.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 2 Jan - 21:48

Stratiotes Iesous C
"Antal inlägg : 1192 (25.70% of total)"

lite illa att Exilen känns som min blogg :D
Kanske det som skrämmer bort alla?

Sen att trådarna blir helt OT efter ett litet tag, som den här tråden.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 2 Jan - 21:53

Men ska jag ge ett råd, snacka med alla era gamla bundsförvanter att komma hit så brukar det lösa sig, sparka t.ex. Tokarev i röven så han skriver här igen, Ördög osv.

Om de sura på att jag skriver så kan jag sluta skriva och starta en blogg istället. Men det känns som om ni känner en hel del folk, skulle gå att sparka igång de, nu har jag försökt ett tag men som sagt jag tror jag är fel person, folk brukar inte gilla Kristna, speciellt inte de som vågar stå för tron, som inte är som pingspajaser som ursäktar sig för att de existerar.

Men om problemet är att jag är här och skriver så för forumets skull så skulle jag bara läsa och strunta i att skriva mer. Men jag tror många av de tror att forumet är dött och att det dog med Fenrisulven, jag hittade ju Exilen för att jag letade efter en gammal tråd och såg att forumet fanns igen med ny address, tror de andra gamla rävarna tror att forumet är dött.

Så kontaktar ni de och sparka på de lite så kan Exilen börja växa igen.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 2 Jan - 22:55

Stratiotes Iesous C wrote:Men ska jag ge ett råd, snacka med alla era gamla bundsförvanter att komma hit så brukar det lösa sig, sparka t.ex. Tokarev i röven så han skriver här igen, Ördög osv.

Om de sura på att jag skriver så kan jag sluta skriva och starta en blogg istället. Men det känns som om ni känner en hel del folk, skulle gå att sparka igång de, nu har jag försökt ett tag men som sagt jag tror jag är fel person, folk brukar inte gilla Kristna, speciellt inte de som vågar stå för tron, som inte är som pingspajaser som ursäktar sig för att de existerar.

Men om problemet är att jag är här och skriver så för forumets skull så skulle jag bara läsa och strunta i att skriva mer. Men jag tror många av de tror att forumet är dött och att det dog med Fenrisulven, jag hittade ju Exilen för att jag letade efter en gammal tråd och såg att forumet fanns igen med ny address, tror de andra gamla rävarna tror att forumet är dött.

Spela inte sårad oskuld. Att du dominerar inläggsfrekvensen, och utgår från din valda livsfilosofi, har ingenting med forumets ökenvandring att göra.

Det handlar om mångfald, och rätten till att uttrycka det fria ordet. Och där har du din egen nisch, här på Exilen.

Problemet är att alltför få inser vilken oas för frispråkiga Exilen de facto är. Nästintill 'omodererat' skulle jag vilja säga. Och då utgör Exilen ett unikt forumalternativ, som komplement till Avpixlat.info, t ex. Där ribban är hög, men inte tillnärmelsevis lika hög som här.

Ett samarbete i den riktningen, mellan Avpixlat och Exilen, känns för mig klockrent motiverat. Kan 'Tomten' ta ett steg i den riktningen, som högsta hönset på vårt Exilen?
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 3 Jan - 1:06

Stratiotes Iesous C wrote:Men ska jag ge ett råd, snacka med alla era gamla bundsförvanter att komma hit så brukar det lösa sig, sparka t.ex. Tokarev i röven så han skriver här igen, Ördög osv.

Nej, jag tycker inte du ska sluta skriva. Om jag får lov att spekulera lite så tror jag folk nog mest retar sig på dom många och långa bibel-citaten. Vill minnas att RL en gång på gamla forumet skrev någonting om att vara restriktiv med jude-babblandet. Det gör säkert inget med enstaka citat nån gång då och då men om du håller det till speciella trådar i religions-delen i huvudsak så kommer dom nog att lugna ner sig efter ett tag. Dom intresserade hittar säkert dit ändå. Men jag tänkte mest på att du har startat kvalitativa trådar som den om invandrade politiker bara för att ta ett exempel. Ingen annan kom på att ta upp en sådan grej.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 3 Jan - 8:32

Irak-veteran ledsnar på tre noggrer som sitter och är ofärskämda på en buss och slänger av dem. lol!

Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Tue 3 Jan - 12:58

Dom två har väl iaf reggat sig här vad jag sett?

Stratiotes Iesous C wrote:Om de sura på att jag skriver så kan jag sluta skriva och starta en blogg istället. Men det känns som om ni känner en hel del folk, skulle gå att sparka igång de, nu har jag försökt ett tag men som sagt jag tror jag är fel person, folk brukar inte gilla Kristna, speciellt inte de som vågar stå för tron, som inte är som pingspajaser som ursäktar sig för att de existerar.

Inget fel att du skriver mycket, du har lyckats axla Aakes mantel rätt bra ;) ...dom gamla kändisar jag ser när jag är ute på forum brukar jag tipsa om Exilen, lyckades iaf få hit M-öbo.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3075

Back to top Go down

Post  RL on Tue 3 Jan - 13:04

Robin Shadowes wrote:Nej, jag tycker inte du ska sluta skriva. Om jag får lov att spekulera lite så tror jag folk nog mest retar sig på dom många och långa bibel-citaten. Vill minnas att RL en gång på gamla forumet skrev någonting om att vara restriktiv med jude-babblandet. Det gör säkert inget med enstaka citat nån gång då och då men om du håller det till speciella trådar i religions-delen i huvudsak så kommer dom nog att lugna ner sig efter ett tag. Dom intresserade hittar säkert dit ändå. Men jag tänkte mest på att du har startat kvalitativa trådar som den om invandrade politiker bara för att ta ett exempel. Ingen annan kom på att ta upp en sådan grej.

En viss skillnad tycker jag. Mycket av jude-babblandet handlade om på den tiden om att i varje debatt sätta in alla argument, eller bemöta varje fråga, i ett "jude-konspirationssammanhang". Bibelcitaten står ju mer självständiga utan att användas i debatten ...ungefär som min "Göring-signatur" :)
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 3 Jan - 20:10

RL wrote:

Stratiotes Iesous C wrote:Om de sura på att jag skriver så kan jag sluta skriva och starta en blogg istället. Men det känns som om ni känner en hel del folk, skulle gå att sparka igång de, nu har jag försökt ett tag men som sagt jag tror jag är fel person, folk brukar inte gilla Kristna, speciellt inte de som vågar stå för tron, som inte är som pingspajaser som ursäktar sig för att de existerar.

Inget fel att du skriver mycket, du har lyckats axla Aakes mantel rätt bra ;) ...dom gamla kändisar jag ser när jag är ute på forum brukar jag tipsa om Exilen, lyckades iaf få hit M-öbo.

Jag har tipsat Uncle Bob men än så länge har han inte dykt upp.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 3 Jan - 20:48

Ådärkomdenja wrote:Spela inte sårad oskuld.

Nu spelade jag inte det, var bara ett krasst konstaterande, dvs. ett orsaksletande, kanske även en självrannsakan.
Don't worry n*gga ❤
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 3 Jan - 20:50

RL wrote:

De skriver ju dock inte, medans de skriver för fullt på FB, de skulle iaf kunna slänga in något litet inlägg i samband med att de härjar på FB :D.
Ja jag såg att du fick in Malmöbo, bra jobbat han skriver ju även lite grann.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 3 Jan - 20:53

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:Nej, jag tycker inte du ska sluta skriva. Om jag får lov att spekulera lite så tror jag folk nog mest retar sig på dom många och långa bibel-citaten. Vill minnas att RL en gång på gamla forumet skrev någonting om att vara restriktiv med jude-babblandet. Det gör säkert inget med enstaka citat nån gång då och då men om du håller det till speciella trådar i religions-delen i huvudsak så kommer dom nog att lugna ner sig efter ett tag. Dom intresserade hittar säkert dit ändå. Men jag tänkte mest på att du har startat kvalitativa trådar som den om invandrade politiker bara för att ta ett exempel. Ingen annan kom på att ta upp en sådan grej.

En viss skillnad tycker jag. Mycket av jude-babblandet handlade om på den tiden om att i varje debatt sätta in alla argument, eller bemöta varje fråga, i ett "jude-konspirationssammanhang". Bibelcitaten står ju mer självständiga utan att användas i debatten ...ungefär som min "Göring-signatur" :)

Mina Bibelcitat tycker jag har med det hela att göra då de jag använder ofta talar om samhällets sammanbrott och orsaker till detsamma, det i kombination med att vi talar om olika företeelser, tycker de har en klar poäng. Blir ju lite som att försökta ta er sprit ifrån er, där är ni lika enögda :cyclops: som jag är när det kommer till Bibeln. Jag tycker iaf fall att de passar in dessutom är det inte så speciellt ofta jag använder Bibelcitat, var mer på gamla Exilen än nu.

Nåväl nog diskuterat om det.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Tue 3 Jan - 21:44

RL wrote:
Lite judebabbel sätter sprätt på vardagen, inget som skrämmer bort folk, tror jag. Rehagel hade många intressanta infallsvinklar, som åtskilliga gillade att ta del av… De som tycker de har något viktigt att framföra har flytt till forum med större publik. Egentligen är det inga större fel på dem som skriver, exilen har bara haft ”oturen” att hamna i en nedåtgående spiral. Men lite självrannsakan är aldrig fel. Och vad ska vi göra med den stackars matskribenten; som tycks ha flyttat ner i källaren för gott?
Dunkelman

Back to top Go down

Post  RL on Tue 3 Jan - 21:53

Dunkelman wrote: Lite judebabbel sätter sprätt på vardagen, inget som skrämmer bort folk, tror jag. Rehagel hade många intressanta infallsvinklar, som många gillade att ta del av…

Ja Rehagel och Hincha var ju seriösa judebabblare :) ...tillskillnad från exv heg o hansherman mfl :scratch:

Dunkelman wrote:Egentligen är det inga större fel på dem som skriver, exilen har bara haft ”oturen” att hamna i en nedåtgående spiral. Men lite självrannsakan är aldrig fel Och vad ska vi göra med den stackars matskribenten; som tycks ha flyttat ner i källaren för gott?

Exilen har ju haft nedåtgående spiraler förr, och återhämtat sig. Men då o då brukar iaf jag diskret lägga in en exilen-länk i olika kommentarsfält, alltid lockar det någon ...med lite flyt dyker det upp någon gammal kändis

Vi får f ö hoppas att "matskribenten" hakar på vad det lider :)

Ps
Varför bytte du ut din avatar?
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  RL on Tue 3 Jan - 21:59

Stratiotes Iesous C wrote:De skriver ju dock inte, medans de skriver för fullt på FB, de skulle iaf kunna slänga in något litet inlägg i samband med att de härjar på FB :D.
Ja jag såg att du fick in Malmöbo, bra jobbat han skriver ju även lite grann.

Det finns säkerligen många fler gamlingar som häckar på FB. Personligen har jag aldrig pallat med zoo-röran på FB, dessutom vägrar jag att ha o göra med deras godtyckliga mods

Det enda jag brukar kolla in på FB är när det är något omtalat brottsfall som är på tapeten, o då kolla om dom fått fram om en blatte är misstänkt som GM.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Tue 3 Jan - 22:04

RL wrote:
Dunkelman wrote: Lite judebabbel sätter sprätt på vardagen, inget som skrämmer bort folk, tror jag. Rehagel hade många intressanta infallsvinklar, som många gillade att ta del av…

Ja Rehagel och Hincha var ju seriösa judebabblare :) ...tillskillnad från exv heg o hansherman mfl :scratch:

Dunkelman wrote:Egentligen är det inga större fel på dem som skriver, exilen har bara haft ”oturen” att hamna i en nedåtgående spiral. Men lite självrannsakan är aldrig fel Och vad ska vi göra med den stackars matskribenten; som tycks ha flyttat ner i källaren för gott?

Exilen har ju haft nedåtgående spiraler förr, och återhämtat sig. Men då o då brukar iaf jag diskret lägga in en exilen-länk i olika kommentarsfält, alltid lockar det någon ...med lite flyt dyker det upp någon gammal kändis

Vi får f ö hoppas att "matskribenten" hakar på vad det lider :)

Ps
Varför bytte du ut din avatar?

Bättre med en vacker satan än en ful Zlatan. :) Du missade väl inte hennes djävulshorn? :rendeer:
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Tue 3 Jan - 23:03

Var ju Ådärkomdenja som inte pallade med hans lite mindre fagra bild.

-----

Som sagt ni får sparka på gammgubbarna, sen kom ju Skribenten tillbaka igen vilket var trevligt, dock så skulle man önska en lite högre inläggsfrekvens.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 4 Jan - 1:57

Dunkelman wrote:
RL wrote:
Lite judebabbel sätter sprätt på vardagen, inget som skrämmer bort folk, tror jag. Rehagel hade många intressanta infallsvinklar, som åtskilliga gillade att ta del av… De som tycker de har något viktigt att framföra har flytt till forum med större publik. Egentligen är det inga större fel på dem som skriver, exilen har bara haft ”oturen” att hamna i en nedåtgående spiral. Men lite självrannsakan är aldrig fel. Och vad ska vi göra med den stackars matskribenten; som tycks ha flyttat ner i källaren för gott?

Nä, jag stör mig inte på judebabblet bara det är nån måtta på det och inte hela tiden spårar ur som det gjorde i Handväskemans fall. Det spelade liksom ingen roll vad trådarna handlade om, nog fanken lyckades han komma in på antingen judar eller WTC hela tiden. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Fri 6 Jan - 9:27

Stratiotes Iesous C wrote:
Dunkelman wrote:
Dunkelman wrote:
svartekaptenen 2 wrote:
Ådärkomdenja wrote:

För det första är jag säker på att du inte har den makten och för det andra om så skulle varit fallet
så hade jag inte brytt mig det minsta och för det tredje om så skulle ha skett hade du bara bevisat
för resten vilken tomte du är så ohhh jag darrar i stövelskaften.

svartekaptenen 2

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Fri 6 Jan - 22:42

Ursäkta att jag lägger mig i. Men kan inte Stratiotes och kaptenen 2 sköta sina misshälligheter via mod, resp PM.
Det vore friskare, trådar blir icke bättre av personliga vendettor, som i stort sett alltid har OT-karaktär.

Tack för ordet, grabbar.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 6 Jan - 22:51

Ådärkomdenja wrote:Ursäkta att jag lägger mig i. Men kan inte Stratiotes och kaptenen 2 sköta sina misshälligheter via mod, resp PM.
Det vore friskare, trådar blir icke bättre av personliga vendettor, som i stort sett alltid har OT-karaktär.

Tack för ordet, grabbar.

Som du ser så svarade jag inte på svartababianens trams, utan han fortsätter, han verkar inte direkt intelligent när det gäller eller så sitter han och skriver inlägg på fyllan, med tanke på att det är fredagkväll så är sannolikheten stor att han super till då det är svensk tradition.
:drunken:

Det var ju faktiskt lugnt fram tills nu. Vi ignorerade varandra ganska bra. Sen kom väl spriten.

Och nej jag vill inte ha några pm från honom, jag är inte intresserad av att diskutera med honom alls. Det finns inget att diskutera, han är på väg till helvetet, lite som att föra diskussion med en smältande snödriva eller en muhammad, helt meningslöst.

Vidare så är ju halva tråden helt OT.
Stratiotes Iesous C

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 8 Apr - 10:21

Den här tycker jag om:

- The Jam Boy was first introduced as early as the 1800s when the British Empire occupied India. When the British gentry went to play golf, they would have two men, the caddy and a Jam Boy.

The Jam Boys sole purpose was to keep the mosquitoes away from the golfer. To do this, the Jam Boy would cover himself in Jam to attract the mosquitoes away from the players. When the game was over the Jam Boy got to keep the jam he was wearing to take home to his family.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Jam%20Boy

Neger insmord i sylt, för att dra insekter till sig. Det vore nåt att se... :face:
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 8 Apr - 12:02

Ådärkomdenja wrote:Den här tycker jag om:

- The Jam Boy was first introduced as early as the 1800s when the British Empire occupied India. When the British gentry went to play golf, they would have two men, the caddy and a Jam Boy.

The Jam Boys sole purpose was to keep the mosquitoes away from the golfer. To do this, the Jam Boy would cover himself in Jam to attract the mosquitoes away from the players. When the game was over the Jam Boy got to keep the jam he was wearing to take home to his family.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Jam%20Boy

Neger insmord i sylt, för att dra insekter till sig. Det vore nåt att se... :face:

Har du aldrig sett Candyman? lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 8 Apr - 17:48

Ådärkomdenja wrote:

:D Vilket gör att man börjar undra med vad en neger av idag skulle vara insmord i för att dra åt sig skit. Kyckling? Bling bling? Gratis BMW nycklar?

Alfamale

Poäng : 2723

Back to top Go down

Post  Aake on Mon 9 Apr - 11:13

Dunkelman wrote:Hur vissa negrer beter sig...förtjänar en egen tråd..

Det finns nackskott för sådana där apor oavsett hudfärg
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3598

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Tue 10 Apr - 5:46

Aake wrote:
Dunkelman wrote:Hur vissa negrer beter sig...förtjänar en egen tråd..

Det finns nackskott för sådana där apor oavsett hudfärg

http://www.nationell.nu/2012/04/10/film-brutal-misshandel-av-vit-man-men-media-haller-tyst/
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top