Missar vi något?

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Missar vi något?

Post  Dunkelman on Mon 13 Feb - 22:12

RickyEcholette skrev: Om jag inte har helt fel så är väl "Sion Vises Protokoll" ganska så spridd i Japan, vilket är mycket märkligt då Japan knappt har några judar, och ett marginellt judiskt inflytande.
Hehe, det är kanske just därför Sions Vises är tämligen förekommande i Japan, de har ju ingen judisk media eller inhemsk åsiktspolis - till skillnad mot Sverige - som tabubelagt protokollet. Sannolikt kommer de att akta sig för att införskaffa sådana, med orsak av att de har studerat protokollet, med öppet sinne…
Dunkelman

Poäng : 3176

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 13 Feb - 23:11

Dunkelman wrote:
RickyEcholette skrev: Om jag inte har helt fel så är väl "Sions Vises Protokoll" ganska så spridd i Japan, vilket är mycket märkligt då Japan knappt har några judar, och ett marginellt judiskt inflytande.
Hehe, det är kanske just därför Sions Vises är tämligen förekommande i Japan, de har ju ingen judisk media eller inhemsk åsiktspolis - till skillnad mot Sverige - som tabubelagt protokollet. Sannolikt kommer de att akta sig för att införskaffa sådana, med orsak av att de har studerat protokollet, med öppet sinne…

Nja, yttrandefriheten lär det vara lite si och så med i Japan, framförallt för religiösa grupper. Sydkorea lär ha mer yttrandefrihet. En annan intressant notering som jag hört om ang.Japan är att det lära finnas något sorts "anti - judisk" undergroundrörelse som kallar sig någonting med "brödraskapet" eller något i den stilen, vet dock inte hur utbredd den organisationen skulle kunna vara. Det skulle dock inte vara förvånande, alla minns väl den japanska röda armen och tunnelbaneterroristen och hans dåd, det var väl 1995? Jag minns faktiskt att det i samband med 9/11 faktiskt var en del seriösa terroristexperter som först misstänkte Japanska röda armen, innan Al - Qaida kom på tal.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2560

Back to top Go down

Post  Joseph McCarthy on Wed 15 Feb - 11:23

Ja ibland frågar jag mig om det inte trots är som de mer hårdföra nationalisterna hävdar (allstå de som står till höger om SD), att det är en judisk konspiration. SD och Avpixlat lägger alltid fokus på muslimer som det största problemet. Men läser man t.ex. på Nationell.nu så läggs fokus på judarna och deras makt. Kanske det är sanningen trots allt.

Och i så fall är det emot etablissemanget vi ska rikta vår aggression och inte på muslimerna.. som ju bara s.a.s. i så fall är brickor i spelet..

Joseph McCarthy

Poäng : 2000

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top