Kinas armé

View previous topic View next topic Go down

Kinas armé

Post  Dunkelman on Fri 6 Jan - 10:25

Kinesiska soldater tycks vara i en osedvanligt bra form :affraid:

Dunkelman

Poäng : 3231

Back to top Go down

Re: Kinas armé

Post  Stratiotes Iesous C on Fri 6 Jan - 20:03

Jag är inte imponerad.

Man ska komma ihåg att det är USA och bankirer som byggt Kina. de hade varit som Nordkorea om det inte vore för detta, Clinton, Obama osv. har givit de massor med Amerikansk teknologi, Väst företag i sin dumsnålhet givit all sin teknologi till Kina genom att flytta sina fabriker dit, dvs. kinesiska staten sitter på all teknologi som man tagit dit.

Med den informationen hade jag kunnat bygga något som hade andats på Kina och det hade fallit ihop, väldigt oimponerande om man tänker på att de har 1 miljard innevånare, ge mig 1 miljard svenskar eller andra Européer och Kina kommer framstå som de clowner de är.
Kina är en produkt av samma gäng som byggde Sovjet och Nazityskland. De var också "imponerande" i början.
Men så hade de ockultister som ledare då rasar det alltid ihop.

Ungefär som Ryssens byggprojekt Iran, klart icke imponerande.
Mycket värdelöst med tanke på alla resurser som pumpats in. Betyget blir pajas.

Tittar man däremot på Sverige, vilka fantastiska landvinningar som gjorts hur många medaljer vi vinner i diverse sporter för att vara ett så litet land som dessutom numera går kräftgång via massinvandringen. Kina framstår som värsta rövhålet i jämförelse.

Hade vi haft Politiker som värnade Sverige och inte resten av världen så skulle Sverige kunnat vara världens bästa land, satsade vi på att vara bäst och satsade på forskning osv. istället för på sport och idol så hade vi k****** Kina hårt i allt.
Vi ger ju t.o.m. bidrag till detta land, vad säger det? Trots alla gåvor så måste de ha bidrag från hela världen, man tycker deras stolthet borde få sig grova törnar men det berättar ju inte ledningen för folket, att Kina är ett gäng bidragsparasiter (inte bara Sverige som betalar bidragspengar, stora delar av världen gör det), de stolta stegen i videon hade inte direkt varit lika snärtiga om de kände till att Kina inte kommit på i stort något av de saker de använder, att de lever på lånade pengar, trots att de har slavarbetare och massor med fabriker.
Vidare är Kina undatagna får Kyotoprotokollet... bara en sån sak.

Säger mig att Kina är ett gigantiskt pappershus, ett hus byggt på sand.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 3781

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 9 Jan - 22:38

Dunkelman wrote:Kinesiska soldater tycks vara i en osedvanligt bra form :affraid:

Jag vill lägga in en brasklapp här. Man skall absolut inte underskatta det som sker i Kina nu och dess dynamik. Många vita har en naiv, godtrogen och barnslig syn på kineser ungefär: "ja dem är ju så trevliga och rara". Jag anser att sekulära kineser är lika farliga som islamister och jag delar Samuel Huntingtons tes om att både sekulära kineser och islamister på allvar kommer att utmana oss västerlänningar i framtiden och utgöra ett hot. Kineser föraktar oss lika mycket som araber, detta måste vita lära sig att förstå. Kineser är duktiga på att ljuga. T.ex så kräver SAT - tester i USA att kineser/östasiater scorar 1 550 av 1 600 möjliga för att komma in på universitet. För vita är kravet 1 410 och för afro - amerikaner 1 100. För att "lösa" detta så anger kineser i sin anmälan att de är vita, för att därigenom konkurrera ut vita och försätta oss i underläge.

När kommer västerlandet sluta att gulla med kineserna och inse vilket fruktansvärt dödshot kineserna är mot oss vita?

Mvh

Last edited by RickyEcholette on Mon 9 Jan - 23:46; edited 1 time in total

RickyEcholette

Poäng : 2615

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 9 Jan - 23:09

Jag hör ofta svenskar med all rätt kritisera muslimer, för att i nästa andetag tycka att vi borde byta ut Sveriges en miljon muslimer mot en miljon sekulära kineser. Jag delar inte alls den uppfattningen! Som jag tidigare skrev så är sekulära kineser lika farliga som islamister. Tänk er själva en miljon kineser i Sverige, helt fruktansvärt. Jag hade aldrig kunnat stå ut med det. Varför inte en miljon etno - svenskar istället för varken muslimer eller kineser?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 10 Jan - 11:35

RickyEcholette wrote:Jag hör ofta svenskar med all rätt kritisera muslimer, för att i nästa andetag tycka att vi borde byta ut Sveriges en miljon muslimer mot en miljon sekulära kineser. Jag delar inte alls den uppfattningen! Som jag tidigare skrev så är sekulära kineser lika farliga som islamister. Tänk er själva en miljon kineser i Sverige, helt fruktansvärt. Jag hade aldrig kunnat stå ut med det. Varför inte en miljon etno - svenskar istället för varken muslimer eller kineser?

Mvh

Jag tror t o m att gulingarna hade varit långt mycket farligare för oss än mohammedanerna eftersom dom är intelligentare än dem. Vi hade redan varit erövrade och förslavade om det varit kineser.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3717

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 10 Jan - 15:41

Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:Jag hör ofta svenskar med all rätt kritisera muslimer, för att i nästa andetag tycka att vi borde byta ut Sveriges en miljon muslimer mot en miljon sekulära kineser. Jag delar inte alls den uppfattningen! Som jag tidigare skrev så är sekulära kineser lika farliga som islamister. Tänk er själva en miljon kineser i Sverige, helt fruktansvärt. Jag hade aldrig kunnat stå ut med det. Varför inte en miljon etno - svenskar istället för varken muslimer eller kineser?

Mvh

Jag tror t o m att gulingarna hade varit långt mycket farligare för oss än mohammedanerna eftersom dom är intelligentare än dem. Vi hade redan varit erövrade och förslavade om det varit kineser.

Dem är betydligt farligare än muslimer. Läste en artikel nyligen i Illustrerad Vetenskap om mongolernas folkmord på vita. Mongolernas "specialare" var att jaga vita, stoppa in dem i en säck och trampa ihjäl dem! Jag tror vi kommer att få uppleva fruktansvärda grymheter när kineserna får makten! Tack och lov är jag själv borta då!

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 10 Jan - 16:02

Om vi tänker oss att en given befolkning har 2% genier, så bör Kina alltså ha cirka 52 miljoner genier. Dessa blir inte lätta att tas med i framtiden. Kineserna tycker generellt inte om vita. De kallar oss barbarer i deras litteratur och historieundervisning, därför blir jag mäkta förgrymmad när de väller in i våra västerländska länder och föraktar oss.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Fri 30 Mar - 20:27

Jahaja, vad var det jag sa? Australien står inför en stor infrastruktursatsning, men nu har regeringen bestämt sig för att det kinesiska företaget Huewei inte skall få bygga bredband i Australien. Istället kommer upphandlingen att ske till ett amerikanskt IT - företag. Australien är helt enkelt rädda för kinesiska IT - attacker och för att kinesiska spioner kommer att få ett starkt fäste i landet. Tidigare har Australien bestämt att kinesiska företag inte skall få köpa mer än ett visst antal aktier i australiensiska gruvbolag. En tredjedel av studenterna på universiteten i Australien är kineser. Börjar bli lite väl många nu va? Men, men, som alltid inser inte folk att det är det här som kommer att bli det stora problemet i framtiden för oss, inte muslimerna. Australien förstår detta, men inte vi!

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 1 Apr - 20:55

Och tänk er då att alla dessa 1,3 miljarder kineser och några miljarder till asiater har "Kenneth Eng - attityden". Kenneth Eng är av asiatiskt ursprung boendes i USA, som menade i en artikel för några år sedan i Asian Business Week att alla kineser / asiater hatar vita, och de kineser / asiater som förnekar det är falska och ljuger. Säga vad man vill om Eng, men han har rätt och är ärlig i a f.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 2 Apr - 0:24

Dunkelman wrote:Kinesiska soldater tycks vara i en osedvanligt bra form :affraid:

Vad ska man med en armé till när det finns kärnvapen?
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 2 Apr - 0:27

RickyEcholette wrote:Och tänk er då att alla dessa 1,3 miljarder kineser och några miljarder till asiater har "Kenneth Eng - attityden". Kenneth Eng är av asiatiskt ursprung boendes i USA, som menade i en artikel för några år sedan i Asian Business Week att alla kineser / asiater hatar vita, och de kineser / asiater som förnekar det är falska och ljuger. Säga vad man vill om Eng, men han har rätt och är ärlig i a f.

Mvh

Ja du har skrivit det några hundra ggr. nu, jag undrar förstås vad detta hat består i. Är faktiskt nyfiken. Nej jag vet inte vem Eng är verkar vara en fräck och dryg figur. mao. något för komposthögen.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 2 Apr - 18:22

kapten havoc wrote:
RickyEcholette wrote:Och tänk er då att alla dessa 1,3 miljarder kineser och några miljarder till asiater har "Kenneth Eng - attityden". Kenneth Eng är av asiatiskt ursprung boendes i USA, som menade i en artikel för några år sedan i Asian Business Week att alla kineser / asiater hatar vita, och de kineser / asiater som förnekar det är falska och ljuger. Säga vad man vill om Eng, men han har rätt och är ärlig i a f.

Mvh

Ja du har skrivit det några hundra ggr. nu, jag undrar förstås vad detta hat består i. Är faktiskt nyfiken. Nej jag vet inte vem Eng är verkar vara en fräck och dryg figur. mao. något för komposthögen.

Eng är inte alls fräck och dryg, han säger bara det asiater i gemen tycker om vita. Han är inte politiskt korrekt, något som annars brukar hyllas här på forumet. Tja, läser du kinesisk filosofi skall du se att de kallar vita för mindre vetande barbarer m.m.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 2 Apr - 18:59

RickyEcholette wrote:
kapten havoc wrote:

Mvh

Eng är inte alls fräck och dryg, han säger bara det asiater i gemen tycker om vita. Han är inte politiskt korrekt, något som annars brukar hyllas här på forumet. Tja, läser du kinesisk filosofi skall du se att de kallar vita för mindre vetande barbarer m.m.

Mvh

Tycker han verkar vara en fullblodsidiot.

http://www.ugo.com/web-culture/kenneth-eng

Eng's now in jail for attacking a woman with a hammer.

http://blog.angryasianman.com/2007/04/why-we-hate-kenneth-eng.html

Meet the biggest living piece of shit in Asian America, a guy who writes fiction about cyborg technodragons and laughs at school shooting massacres. Somebody put this freak on a watch list.

http://gawker.com/kenneth-eng/

Om detta är en typisk ostasiat bör vi köra ut dom ur landet så snabbt som möjligt.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 2 Apr - 19:32

kapten havoc wrote:
RickyEcholette wrote:
kapten havoc wrote:

Mvh

Mvh

Tycker han verkar vara en fullblodsidiot.

http://www.ugo.com/web-culture/kenneth-eng

Eng's now in jail for attacking a woman with a hammer.

http://blog.angryasianman.com/2007/04/why-we-hate-kenneth-eng.html

Meet the biggest living piece of shit in Asian America, a guy who writes fiction about cyborg technodragons and laughs at school shooting massacres. Somebody put this freak on a watch list.

http://gawker.com/kenneth-eng/

Om detta är en typisk ostasiat bör vi köra ut dom ur landet så snabbt som möjligt.

Det finns nog många asiater som honom i USA och annorstädes, dock så är de allra flesta av dem tillräckligt smarta för att hålla tyst. Jag tror asiaterna kommer att bli ett gigantiskt problem för oss i en snar framtid.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Mon 9 Apr - 21:07

Judar etablerar sig i Kina

http://www.chabadbeijing.com/templates/articlecco_cdo/AID/71600

http://www.msnbc.msn.com/id/19466997/

http://www.usatoday.com/travel/destinations/2007-01-22-macau-1a-usat_x.htm
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Mon 18 Jun - 15:11

Hjärntvättsdags

Förintelsemuseum öppnar i Hongkong

Publicerat den 18 juni 2012 kl 01:19

"KINA.Nu öppnar "Hong Kong Holocaust and Tolerance Centre" som ska syssla med promotion och utbildning i hela Asien om frågor om Förintelsen.

Enligt Jewish Chronicle ska centret ledas av den brittiske aktivisten Jeremy Amias, som har ett långt förflutet inom Hongkongs judiska minoritet.

Enligt JC.com deltog flera länders diplomater vid öppnandet av centret och Hongkongs administrative chef Stephen Lam Sui-lung var också på plats vid invigningen.

– Kunskap är den enda vägen för att uppnå tolerans och för att stärka de kulturella banden mellan det kinesiska och judiska folket, sade Rachel Friedmann vid centret i ett uttalande."

http://www.friatider.se/forintelsemuseum-oppnar-i-hongkong

Dunkelman

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 18 Jun - 18:49

Dunkelman wrote:Hjärntvättsdags

"KINA.Nu öppnar "Hong Kong Holocaust and Tolerance Centre" som ska syssla med promotion och utbildning i hela Asien om frågor om Förintelsen.

Enligt Jewish Chronicle ska centret ledas av den brittiske aktivisten Jeremy Amias, som har ett långt förflutet inom Hongkongs judiska minoritet.

Enligt JC.com deltog flera länders diplomater vid öppnandet av centret och Hongkongs administrative chef Stephen Lam Sui-lung var också på plats vid invigningen.

– Kunskap är den enda vägen för att uppnå tolerans och för att stärka de kulturella banden mellan det kinesiska och judiska folket, sade Rachel Friedmann vid centret i ett uttalande."

Nja, det som det handlar om är att judarna börjar att få kalla fötter, och detta är enbart en slug taktisk manöver för att sprida anti - vit propaganda i Asien, och förmå asiaterna att hata vita (ungefär som dem inte redan skulle göra det). Allfler judar inser att det finns en växande skara europeer / amerikaner som börjar bli alltmer kritiska till judarnas hegemoni inom bank, finans och mediabranschen. Därmed, tror jag i a f jag att judar söker sig nya allierade, den här gången hos kineserna. Dem vill få över kineserna till sin sida i det kommande kriget mot den vita "rasen". Kineserna är smarta, alltmer välutbildade och väldigt, väldigt många. Hittills har kineserna varit tämligen neutrala i frågan, men jag tror att kineserna kommer att ta judarnas parti i framtiden, och då är det definitivt game over för den vita "rasen".

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 18 Jun - 19:34

RickyEcholette wrote:

Nja, det som det handlar om är att judarna börjar att få kalla fötter, och detta är enbart en slug taktisk manöver för att sprida anti - vit propaganda i Asien, och förmå asiaterna att hata vita (ungefär som dem inte redan skulle göra det). Allfler judar inser att det finns en växande skara europeer / amerikaner som börjar bli alltmer kritiska till judarnas hegemoni inom bank, finans och mediabranschen. Därmed, tror jag i a f jag att judar söker sig nya allierade, den här gången hos kineserna. Dem vill få över kineserna till sin sida i det kommande kriget mot den vita "rasen". Kineserna är smarta, alltmer välutbildade och väldigt, väldigt många. Hittills har kineserna varit tämligen neutrala i frågan, men jag tror att kineserna kommer att ta judarnas parti i framtiden, och då är det definitivt game over för den vita "rasen".

Mvh

Om nu gulingarna är så smarta, förstår dom inte att dom står på hjudarnas hitlist, när väl dom vita är avklarade? Som slavar duger däremot negrurna utmärkt. Populationen behöver dock minskas ned avsevärt för att inte ställa till med problem för hjudarna i framtiden.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3717

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 18 Jun - 20:26

Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Om nu gulingarna är så smarta, förstår dom inte att dom står på hjudarnas hitlist, när väl dom vita är avklarade? Som slavar duger däremot negrurna utmärkt. Populationen behöver dock minskas ned avsevärt för att inte ställa till med problem för hjudarna i framtiden.

Judarna har alltid haft vita som huvudfiende, inte kineser. Men som jag skrev så är detta förmodligen inte allvarligt menat att sprida seriös kunskap om Förintelsen, utan att sprida anti - vit propaganda i Asien. Dem vill få asiaterna att hata vita, vilket dem i o f s redan gör. I en första fas handlar det om att fullständigt utrota vita, eller åtminstone att försätta oss i en sådan minoritet så vi blir helt harmlösa, lyckas det så kanske kineserna i fas två blir måltavla. Men det tror jag inte, judarna är alldeles för smarta för att förstå vilken fiende dem i s f skulle få. Kineser finns ju inte bara i på fastlandskina, utan även några hundra miljoner i diasporan, i Taiwan, Singapore, USA, Europa m.m. Sedan har ju någon miljard indier också, och de är inte heller överförtjusta i judar. Jag tror planen på "världsherravälde" kommer att klinga av när vita är borta.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top