Tvångsanslutning till EMU ?

View previous topic View next topic Go down

Tvångsanslutning till EMU ?

Post  hoj on Tue 17 Jan - 0:26

Hör upp alla för det här är viktigt att vårt Svenska Folk får veta. I nuläget verkar det som att vi kommer att bli tvångsanslutna
till EMU - såväl SD som Mp. SD har via e-mail svarat såhär:"Dessvärre verkar det som att det är precis det som håller på att ske. Ämnet kommer dock att debatteras i riksdagen efter uppehållet, så det återstår att se, rent konkret vad regeringens planer är. Dessvärre är det så att vi är det enda partiet som tydligt för en EU-kritisk linje. Vilket innebär att det finns en majoritet i riksdagen, och som det ser ut, kommer att gå emot vad svenska folket vill."

I detta TV-inslag varnar Miljöpartiet på ett liknande sätt:
http://tv4play-production.heroku.com/nyheter_och_debatt/ekonomi?title=miljopartiet_varnar_for_tvangsanslutning_till_euron&videoid=2135771

Christoffer Hell tar också han upp det på sin sajt: http://kristofferhell.org/2012/01/sverige-tvangsansluts-euron/

Vi kommer - efter vad det nu verkar att bli utsatta för ett gigantiskt Förräderi som inte nånsin sett dess like i vårt lands Historia.
Det är dags att vakna nu Svenska Folk och på allvar bekämpa Förräderiet - i annat fall så mister vi allt och jag menar allt...

BUDKAVLE KOMMER - BUDKAVLE GÅR - SPRID DETTA VIDARE - E-POSTA DETTA TILL ALLA NI KÄNNER...

MVH: hoj

hoj

Poäng : 2191

Back to top Go down

Re: Tvångsanslutning till EMU ?

Post  Absurd on Tue 17 Jan - 10:19

Läste det där för någon vecka sedan, har dock inte varit mer på tapeten än så sedan dess, inga alternativa bloggar/nyhetstjänster har tagit upp det, så jag har avvaktat med att slå på stora trumman tills vidare.
Är det dock så att vi tvångsansluts till euron så håller jag med, det skulle vara det största förräderiet mot Sverige och dess folk sedan Cronstedt.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2562

Back to top Go down

Post  hoj on Tue 17 Jan - 18:14

...För att tillfullo bevaka detta ämne så måste vi nog försöka ha en viss dialog med SD. Jag sysslar inte längre med Politik egentligen - Men eftersom jag aktivt var med och motarbetade EMU inför Folkomröstningen 2003 så kan jag inte bara strunta i det - även om jag naturligtvis numera vet att såväl EMU som mass-invandrings-vansinnet har samma avsändar-adress - Den Globala
Frimurarorganiserade Politiska och Kapitalistiska Eliten.... - Även om tvånget in i EMU kanske blir av så har jag en viss känsla av att det vore bra om så många som möjligt får veta det innan. - Andra Nationella tycker kanske att det är bättre att "hålla tyst om det så arr Svenska Folket blir så chockat som möjligt när EMU blir ett påtvingat faktum eftersom överrasknings-effekten
och samtidigt befinna si i raseriet lättare kan driva Folket att göra "den efterlängtade Revolutionen" - antagligen har t.ex nationell.nu annamat denna taktik enär jag även mailat mina indicier till dem men dom för tydligen inte detta vidare...... så dom föredrar alltså överrasknings-effekten - vad säger ni andra ? Är det renhårigt att "hålla inne med vad man vet" för att lättare få fart på Revolutionen sedan - eller är det bättre att folk är förberedda på vad som skall hända den 12 Mars ? Mhhh - jag tror jag börjar förstå varför bloggarna inte skriver nåt - följ denna fråga noga, det kan bli svårt att få tag i Gevär efter 12 Mars om
inte annat.....dom kan liksom då snabbt bli "slutsålda" om galningen Fredrik Reinfeldt mot folkets vilja driver igenom det här..
....så jag tänker börja spåna lite var man kan få tag i nån gammal mauser-bössa eller nåt i den stilen
'eller åtminstone en pistol av nåt slag..... ;-) "Hellre beväpnad än ett Revolutionens Offer" ....dags att leta upp låten "beväpna er" med Nothung igen kanske....
;)

http://www.youtube.com/watch?v=oskzOL4oMGY

hoj

Back to top Go down

Post  hoj on Tue 17 Jan - 18:47

...Blir de EMU-tvång 12 Mars så aktualisera då igen denna uppmaning från både mig och gruppen Fyrdung.
- Uppmaningen blir då "Till Vapen" http://www.youtube.com/watch?v=vh7Amnl60rY&feature=related

Till vapen - trumpeterna kallar, envar som kan röra en arm
Till vapen, till vapen alla, med manlig vrede i barm
Framåt emot död och mot fara, mot rytande, röda led
Fram, trotsiga, ringa skara, befriarnas förpostked

Stån fasta i död och i fara, stån fasta för rätt och lag
Vårt vara och icke vara, allt står på spel idag
Se mördarhoparna härja i vanvett vårt värnlösa land
Sina lärors frukter de bärga ur aska, blod och brand

Vår framtid, vårt land, vår ära, våra hem, vårt lugn, vår lag
Och liv som äro oss kära, allt står på spel idag
Kom, storm, som rasar och renar, kom, åska, som straffande går
Oss vreden och faran förenar, vår ödestimme slår

hoj

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 17 Jan - 19:51

Om Schweinpelz begår detta yttersta förräderi, så är det frågan om någon inte får offra sig, och... rädda landet från denna hybridnegerdåre. Som den Palme-kopia figuren utvecklats till, så går han kanske obevakad till biografen - eller Folkets hus kanske - av och till, som idolen gjorde fram till det lyckosamma slutdatumet den 28 februari 1986. Det scenariot var framgångsrikt, när det gällde OP, landsförrädare No #1, ingen fälld, ingen dömd. Till stor del tack vare det faktum att Sverige har världens sämsta polis - http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9910/28/gw.html - Leif GW Persson vet från 'insidan'.
Ådärkomdenja

Poäng : 3516

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 17 Jan - 20:23

Jag skulle gärna ta på mig martyrrollen i det här fallet. Problemet är att jag har ingen picka och ingen erfarenhet att skjuta heller. Utan tillfälle att först öva mig så är chansen stor att jag kommer missa och hybriden överlever. Då får attacken motsatt effekt och hybriden blir hjälte och landsfader istället. Bättre då att nån som kan det där tar tag i det så jobbet blir ordentligt gjort och hybriden sänd till helvetet där han hör hemma. :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 17 Jan - 20:44

Robin Shadowes wrote:Jag skulle gärna ta på mig martyrrollen i det här fallet. Problemet är att jag har ingen picka och ingen erfarenhet att skjuta heller. Utan tillfälle att först öva mig så är chansen stor att jag kommer missa och hybriden överlever. Då får attacken motsatt effekt och hybriden blir hjälte och landsfader istället. Bättre då att nån som kan det där tar tag i det så jobbet blir ordentligt gjort och hybriden sänd till helvetet där han hör hemma. :twisted:

Jag var regementsmästare på mitt värnpliktsregemente, i min pluton. Med Mauser, ett kraftfullt vapen, som fäller en oxe. Idag har jag 'bara' ett luftgevär, via detta enkla vapen har jag dock koll på min träffsäkerhet. Skjuter en och annan mås, för att vidmakthålla min standard. Jag är en dj*vel på pilbågsskytte dessutom, kanske ett bågvapen eller armborst vore lämpligt i sammanhanget? Ljudlöst, och mkt effektivt med rätt pilar, rakknivsvassa spetsar, så är dessa ypperliga vapen. Kolla in på svenska Bågjaktförbundet, där vet man att hantera dessa utomordentliga vapen.
_http://www.bagjakt.org/om-b%C3%A5gj%C3%A4garef%C3%B6rbundet

Du kanske vill gå i min 'prickskjutningsskola'? *joking*
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Mauser?

Post  Erk Swede on Tue 17 Jan - 21:00

Alltså mauser? hur gammal är du egentligen?
Jag tycker jag är gammal som var utbildad på AK4,an lol
Men går faktiskt utmärkt att tillverka egna vapen med dagens moderna skär och fräsmaskiner..
Ammunition finns det gott om ute bland folk i Sverige..
Erk Swede

Poäng : 2359

Back to top Go down

Post  Absurd on Tue 17 Jan - 22:40

Gått i tankar länge på att börja med pistolskytte, dock utan planer på att bli en ny statsministerdräpare kan jag säga ifall Expo och Säpo läser mitt inlägg, även ifall svinet Reinfeldt onekligen har gjort sig förtjänt av en för tidig död. ;)
Med tanke på vart världen barkar så vore det ju helt klart en säkerhet att kunna hantera ett eldvapen. Men som sagts tidigare i tråden så går det ju att klara sig bra med egentillverkade vapen och andra oreglerade vapen, åtminstone i försvarssyfte om du skulle bli utsatt för inbrott eller något annat otrevligt.
Har en .357 Magnum replika co2-luftpistol (Dirty Harry-stilen, såklart) som jag skjuter lite med då och då för att fördriva tiden och öva prickkänslan.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2562

Back to top Go down

Härmed efterlyses Walter Rehagel till detta ämne...

Post  hoj on Wed 18 Jan - 0:08

....Skriver detta som rubrik enär jag känner att Walter behövs nu. För jag är rädd för att det nu är slut på leken -
det är allvar nu. Jag kan förstå att Ådärkomdenja och Robin Shadowes vill se Reinfeldt likviderad så fort som möjligt
- MEN med sådana utgångspunkter så hamnar den här i grunden allvarliga diskussionen helt fel. Går dom hela vägen
och genomför denna tvångsanslutning så drivs vi in i ett förlopp med bara 2 alternativ. - Att antingen acceptera
alla prisstegringar, hyreshöjningar, skattehöjningar med mera som blir följden - eller också genomföra en Revolution.

Vi måste här tänka efter vad allt detta innebär rent konkret. Vad innebär det för oss såväl kollektivt som individuellt
att bli tvångsansluten till en kraftigt övervärderad valuta som Euron de facto är ? Kom här ihåg att om prisstegringarna
och annat blir värre än vad vi räknat med från början så blir det med största sannolikhet Revolution i allafall - fast då
i ett senare skede, en mer dyrköpt Revolution än om vi snabbt reagerar på en gång då vi också kan dra en viss fördel
av den överrasknings-effekt som hela Svenska Folket då drabbas av.

Blir det då det Revolutionära alternativet med en gång så tror jag personligen att vi vinner mycket på att inse att vi
antagligen behöver göra oss kvitt alla gamla bilder av hur en Revolution går till. Denna måste anpassas till dom
förutsättningar som gäller här i vårt land och det innebär att mycket kommer att bli annorlunda jämfört med dom
Revolutioner som har varit i andra länder och kontinenter. Givetvis kommer vapen att behövas - men det är inte alls
säkert att dessa kommer att användas eller behöva användas i den utsträckning vi kanske tror nu - får vi
dessutom med oss insiktsfulla personer ur etablissemanget ( vilket vi ännu inte vet ) så kommer förmodligen det här
gå väldigt snabbt och smidigt tillväga.

Den elementära utgångspunkten för dom flesta av oss här är förmodligen att vi står fast vid kravet att få leva ett
anständigt liv i värdighet ( vilket blir omöjligt med enorma pris och hyreshöjningar ) både för oss själva och för
vårt hårt prövade Svenska Folk.

Jag kan förstå att dom Nationella organisationerna i nuläget värnar om "överrasknings-effekten" och därför i nuläget
pratar om detta med små bokstäver - men detta behöver inte hindra dig som läser detta att använda e-post-funktionen
och den vägen meddela det här med Kristoffer Hells länk bifogad till någorlunda pålitliga personer som har förmågan
att inse situationens allvar.

hoj

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 18 Jan - 2:06

Absurd wrote:Gått i tankar länge på att börja med pistolskytte, dock utan planer på att bli en ny statsministerdräpare kan jag säga ifall Expo och Säpo läser mitt inlägg, även ifall svinet Reinfeldt onekligen har gjort sig förtjänt av en för tidig död. ;)
Med tanke på vart världen barkar så vore det ju helt klart en säkerhet att kunna hantera ett eldvapen. Men som sagts tidigare i tråden så går det ju att klara sig bra med egentillverkade vapen och andra oreglerade vapen, åtminstone i försvarssyfte om du skulle bli utsatt för inbrott eller något annat otrevligt.
Har en .357 Magnum replika co2-luftpistol (Dirty Harry-stilen, såklart) som jag skjuter lite med då och då för att fördriva tiden och öva prickkänslan.

Så klart dom håller reda på den här sajten. Annars vore dom oduglingar. Visst är det ett alternativ att nån civil person dräper den vidrige neger-hybriden. Fast helst skulle jag föredra att dom så småningom ställs inför rätta för sitt land- och folkförräderi och döms att bli arkebuserade som sin med-förräddare Vidkun en gång blev. Det vore naturligtvis det ultimata att dom tages av daga på lagligt vis. Nåt annat straff har dom givetvis inte förtjänat. Det kommer naturligtvis inte på fråga med något batik-lallande, fotboja, samhällstjänst eller i värsta fall några år på något av våra lyx-stillon. Sedan återstår det att se om dom drabbas av ytterligare straff efter exekutionen som våre käre pastor hävdar. Utifall att det skulle bli så, så förtjänar rashybriden onekligen mer att möta Horn-Pelle än Lassie. :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 18 Jan - 3:44

Erk Swede wrote:Alltså mauser? hur gammal är du egentligen?
Jag tycker jag är gammal som var utbildad på AK4,an lol
Men går faktiskt utmärkt att tillverka egna vapen med dagens moderna skär och fräsmaskiner..
Ammunition finns det gott om ute bland folk i Sverige..

Vad har min ålder för betydelse i sammanhanget, det får du gärna besvara.

Jag gjorde min värnplikt inom kustartilleriet, och där var k-pistar, AK4:or m fl repetervapen inte
särskilt förekommande. Så nu vet du det.

Jag vann f ö regementsmästerskapet inom längdskidåkning, en annan 'värdelös vetskap', men
jag bjuder på den. Samt, är jag fullt utbildad civilförsvarspolis, så jag har en del strängar på
min lyra, innebärande diverse insikter i hur maktens herrar tänker och agerar.

Nu kanske vi skall återgå till ämnet, EMU och valutaunionens hot mot Sverige.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Tvångsanslutning till EMU blir rena stölden

Post  hoj on Wed 18 Jan - 15:14

En tvångsanslutning till EMU blir rena stölden, tjuven EU kommer då att sälja sina Euros svindyrt -det kan ni
vara försäkrade om - vad det sen innebär för våra möjligheter att leva ett anständigt och värdigt liv
- ja, det kan ni nog själva räkna ut. Och kan inte vi Svenskar som arbetar ha råd att äta vanlig mat utan
tvingas blanda ut den med katt-mat från den ljummaste disken på Lidls snabbköp - ja, då kan ni ju lätt
räkna ut hur Svenska sjuka, pensionärer och ensamstående föräldrar kommer att ha det - OM vi nu inte
reagerar och med både vår intution, erfarenhet och internet som några av flera strategiska verktyg lyckas förmå
Svenska Folket att genomdriva en Revolution.

Det är ju fortfarande möjligt att vi inte blir tvångsanslutna till EMU i Mars - men antagligen kommer dom fattiga konkursfärdiga
länderna i Syd-Europa att kräva det - så rent realistiskt är det nog inte frågan om utan när vi blir tvångsanslutna,
jag är alltså rädd för att förr eller senare blir vi det i allafall eftersom dom ( Frimurar-) politiker som hela tiden drömmt
om en fungerande Europeisk valutaunion aldrig kommer att ge sig frivilligt - inte ens om deras fanatiska fasthållande
vid EMU-drömmen leder till ett Tredje Världskrig med kärnvapen inblandade.......så vi bör hur som haver planera för en
Revolution även om vi kan dra ner något på hastigheten om vi inte blir tvångsanslutna nu i Mars..( vilket det nu verkar som att vi blir )... - Så en liten notis med Svar till Erik om mauser - jag bara tog det som exempel - vi använde k-pist och AK4 när jag
gjorde värnplikten... ( som väntat har ju förrädarna idag avskaffat värnplikten - men den ska vi återinföra en dag )

Jag föreslår till att börja med att dom av oss här på Exilen som av utvecklingen förvandlats till Revolutionärer börjar med
att i sin Signatur bifogar ordet "Revolutionär" - gärna med fet stil, men inte nödvändigt - detta är ett enkelt sätt
för oss att skapa en organisering. Visserligen är rörelsen "Nej till EU" än idag i det stora hela en av Marxismen präglad
Vänster-Rörelse, men vi kan behöva information därifrån - det måste vi vara öppna för och ta för oss av den info dom
trots allt har. Tänk på att du som enskild (internet-) Revolutionär inte kan göra allt, men att du själv kommer att må bättre
om du i allafall gör något för Revolutionen - när man gör något åt det man oroas över ( här utebliven Revolution = trasproletär )
så försvinner mycket av oron - ibland nästan all oro.... :-)

hoj

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 19 Jan - 7:57

Eftersom jag numera är bosatt i Turkiet - som lyckligtvis, och förmodligen under årtionden framöver, inte kommer in i EU/EMU - så får jag betrakta mig som lyckligt lottad, priserna är hyperlåga, med undantag för vissa importvaror som datorer, MC:s och en del andra kapitalvaror. Jag köper ett kilo solmogna tomater för SEK 2:50, likaså för apelsiner, och smaken är ljuvlig, till skillnad mot det smaklösa skräp som importeras till Sverige. Om EU/EMU kommer in här, så lär den prisbilden raseras snabbt.

OT, men iaf: En helkväll på krogen - som igår kväll, med sambon och en turkisk vän - landade en nota på drygt fyrahundra kronor, omräknat. Förrätt, plus bästa varmrätterna som fanns att beställa (oxfilé) , åtta stöl, tre stora glas rödvin, och två Irish coffé konsumerades. Sen bjuds man på té eller kaffe som avrundning, generöst och osvenskt.

F ö, det någon här som vet om det finns utlämningsavtal mellan Turkiet och Sverige?
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 19 Jan - 9:37

Ådärkomdenja wrote:Eftersom jag numera är bosatt i Turkiet - som lyckligtvis, och förmodligen under årtionden framöver, inte kommer in i EU/EMU - så får jag betrakta mig som lyckligt lottad, priserna är hyperlåga, med undantag för vissa importvaror som datorer, MC:s och en del andra kapitalvaror. Jag köper ett kilo solmogna tomater för SEK 2:50, likaså för apelsiner, och smaken är ljuvlig, till skillnad mot det smaklösa skräp som importeras till Sverige. Om EU/EMU kommer in här, så lär den prisbilden raseras snabbt.

OT, men iaf: En helkväll på krogen - som igår kväll, med sambon och en turkisk vän - landade en nota på drygt fyrahundra kronor, omräknat. Förrätt, plus bästa varmrätterna som fanns att beställa (oxfilé) , åtta stöl, tre stora glas rödvin, och två Irish coffé konsumerades. Sen bjuds man på té eller kaffe som avrundning, generöst och osvenskt.

F ö, det någon här som vet om det finns utlämningsavtal mellan Turkiet och Sverige?

Bara en stilla undran. Har du gått på TFI än? lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 19 Jan - 16:16

Robin Shadowes wrote:
Ådärkomdenja wrote:Eftersom jag numera är bosatt i Turkiet - som lyckligtvis, och förmodligen under årtionden framöver, inte kommer in i EU/EMU - så får jag betrakta mig som lyckligt lottad, priserna är hyperlåga, med undantag för vissa importvaror som datorer, MC:s och en del andra kapitalvaror. Jag köper ett kilo solmogna tomater för SEK 2:50, likaså för apelsiner, och smaken är ljuvlig, till skillnad mot det smaklösa skräp som importeras till Sverige. Om EU/EMU kommer in här, så lär den prisbilden raseras snabbt.

Bara en stilla undran. Har du gått på TFI än? lol!

Hahahahaha... den var riktigt bra. Dagens skratt, tackar! :)

Nej, det behövs inte. I denna sekulära stat så klarar man sig alldeles utmärkt via engelska och tyska. En kosmopolitisk smältdegel, gör att det inhemska språket inte är en förutsättning för att ta sig fram vardagligen. Här bor ca 110 000 personer fast, gissningsvis utgör européer bortåt 25-30% av folkmassan, så några TFI är inte påkallade för att fungera och accepteras. Men, en och annan fras fastnar givetvis. Så jag kan kommunicera hjälpligt med de inhemska invånarna. Av många betraktade som världens vänligaste folk. Jag delar den uppfattningen.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Mon 23 Jan - 16:26

Det skull inte förvåna mig om det var därför juholt måste bort..

http://komigenuva.wordpress.com/2012/01/20/grekland-gar-i-kk-och-italien-star-pa-ko/

"Grekland går i KK och Italien står på kö

När Grekland nu ånyo ”skriver ner” sin statsskuld med 70 %, dvs går i KK, så vill M och det neoliberala ledargarnityret inom S att vi skänker 145,2 miljarder till euron via IMF, hellre än att Merkel låter Grekland lämna euron så de kan devalvera och få fart på ekonomin igen.

Nu står Italien på tur i den långa kön av euroländer som snart går samma väg, ändå tillåts inget av dessa plågade länder lämna euron. För att Tyskland till varje pris ska gå helskinnat genom krisen och slippa både konkurrens och kreditförluster.

Det är därför det var så viktigt att focka Juholt idag. Det har inte ett dugg med socialdemokratins politiska kris att göra, utan handlar endast om (M)erkels merkantilistiska tidtabell för europakten och ”räddningspaketen” som ska hålla Tyskland skadeslöst för eurokrisen.

Partiledaren måste vara utbytt före nästa fredag, så att S kan säga ett rungande tyskt Ja till europakten och ESM och ett glatt farväl till välfärden, demokratin och 145, 2 miljarder eller mer till euron via IMF. För det har Reinfeldt bestämt. Och när Reinfeldt ryter så lyder de av det moderata regeringskansliet högavlönade ”socialdemokraterna” med mössan i hand"
Dunkelman

Poäng : 3174

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 23 Jan - 20:25

Dunkelman wrote:Det skull inte förvåna mig om det var därför juholt måste bort..

http://komigenuva.wordpress.com/2012/01/20/grekland-gar-i-kk-och-italien-star-pa-ko/

"Grekland går i KK och Italien står på kö

När Grekland nu ånyo ”skriver ner” sin statsskuld med 70 %, dvs går i KK, så vill M och det neoliberala ledargarnityret inom S att vi skänker 145,2 miljarder till euron via IMF, hellre än att Merkel låter Grekland lämna euron så de kan devalvera och få fart på ekonomin igen.

Nu står Italien på tur i den långa kön av euroländer som snart går samma väg, ändå tillåts inget av dessa plågade länder lämna euron. För att Tyskland till varje pris ska gå helskinnat genom krisen och slippa både konkurrens och kreditförluster.

Det är därför det var så viktigt att focka Juholt idag. Det har inte ett dugg med socialdemokratins politiska kris att göra, utan handlar endast om (M)erkels merkantilistiska tidtabell för europakten och ”räddningspaketen” som ska hålla Tyskland skadeslöst för eurokrisen.

Partiledaren måste vara utbytt före nästa fredag, så att S kan säga ett rungande tyskt Ja till europakten och ESM och ett glatt farväl till välfärden, demokratin och 145, 2 miljarder eller mer till euron via IMF. För det har Reinfeldt bestämt. Och när Reinfeldt ryter så lyder de av det moderata regeringskansliet högavlönade ”socialdemokraterna” med mössan i hand"

Det är väldigt liten skillnad på de egna klassificerïngarna av Sveriges två största partier.

Det ena kallar sig för "arbetarepartiet", det andra kallar sig "arbetarpartiet". En bokstav
skiljer bedragarna åt. Jag tycker dom kan slå sina påsar ihop och kallas sig för t ex "arbetspartiet".

Dock, ett budskap som är ämnat för folket, inte dom egna politrukerna. Dom borde rätteligen härbärgera
i ett parti kallat "Pk-istiska utsugarpartiet", eller ännu mera rakt på sak... "Landsförräderipartiet".

Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top