Reklam i en köpt original-DVD

View previous topic View next topic Go down

Reklam i en köpt original-DVD

Post  RL on Fri 3 Feb - 19:45

Har köpt en DVD-film och tänkte börja kolla, men vad fan! ...då dyker det plötsligt upp en massa reklam för andra filmer innan man har möjlighet att sätta igång filmen ...en massa negrer och annat skit flummar omkring i ett par minuter :(

Är det inte sånt man ska slippa när man köper en film :x ...här ska det laddas ner i fortsättningen
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3013

Back to top Go down

Re: Reklam i en köpt original-DVD

Post  Aake on Fri 3 Feb - 20:19

Jag har Bräuda Baundet och tre Tb med film att grogga till jag fattar inte varföre du e så korkad att du köper film på skitiga skivor och då har jag ändå känt dig i över ett decennium nu
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3536

Back to top Go down

Post  RL on Fri 3 Feb - 21:20

Aake wrote:Jag har Bräuda Baundet och tre Tb med film att grogga till jag fattar inte varföre du e så korkad att du köper film på skitiga skivor och då har jag ändå känt dig i över ett decennium nu

Jag brukar inte köpa film ...men nu var det en som jag inte hittade på nedladdning. Och köpte original, och vad fick man för det? Jo 5 min, icke framspolningsbar film, om testosteronstinna negrer mm innan filmen började :(
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 3 Feb - 21:34

RL wrote:
Aake wrote:Jag har Bräuda Baundet och tre Tb med film att grogga till jag fattar inte varföre du e så korkad att du köper film på skitiga skivor och då har jag ändå känt dig i över ett decennium nu

Jag brukar inte köpa film ...men nu var det en som jag inte hittade på nedladdning. Och köpte original, och vad fick man för det? Jo 5 min, icke framspolningsbar film, om testosteronstinna negrer mm innan filmen började :(

Wtf? Dom dvd:er jag har går det alltid att spola förbi trailrarna. Skumt.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Post  RL on Fri 3 Feb - 21:40

Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

Det gick inte här ...men det kan iofs berott på att det var en 79 kroners-film som låg i en hög. Men vilket fall som helst: Betalar jag så ska jag slippa att se ghetto-negrer i 5 min
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 3 Feb - 23:38

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:
RL wrote:

Det gick inte här ...men det kan iofs berott på att det var en 79 kroners-film som låg i en hög. Men vilket fall som helst: Betalar jag så ska jag slippa att se ghetto-negrer i 5 min

Jag har t o m köpt filmer för 49 spänn utan problem. I regel har dom i den pris-klassen tidigare varit hyr-filmer som blivit utsorterade. I alla fall så kör Hemmakväll med det systemet. Men jag har inte haft några probs ens med dom. Däremot har jag råkat ut för ett annat fenomen. Nämligen att filmen drar igång direkt så att jag har blivit tvungen att spola förbi hela filmen för att komma till huvudmenyn. Men då har jag noterat att det gällt äldre dvd:er och ganska få så vitt jag vet. Jag gillar köpe-filmer mest för bonus-materialets skull. Laddar man ner så blir det väl bara så att säga huvudattraktionen man får till livs eller? Jag har LoTR-boxen med dom förlängda versionerna, som är klart överlägsna biograf.versionerna. Men dessutom finns det massor av välgjorda dokumentärer och bakom-filmer. Samma sak med Matrix-boxen. Även dom tidigare Potterfilmerna hade massor med sånt godis. Pirates of the Caribean-rullarna med, utom den senaste. Sedan finns det naturligtvis massor med dvd:er som är snåla trots priset. Som bara har lite påvert material eller ingenting alls. Kanske bara trailers. Fasy om SOPA, PIPA och ACTA går igenom så kommer jag aldrig köpa en enda film eller cd igen - någonsin. Då får det bli nedtankning även för min del för att inte göda dessa förbannade diktaturens kreatur!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top