Inte lätt å vara våldtäktsman....

View previous topic View next topic Go down

Inte lätt å vara våldtäktsman....

Post  Aake on Mon 30 May - 10:49

...det låter jävligt jobbigt att få kuken avskuren av någon...

http://www.dn.se/nyheter/varlden/penis-avskuren-vid-valdtaktsforsok

Penis avskuren vid våldtäktsförsök

Publicerad i dag 09:31

En 40-årig trebarnsmor i Bangladesh skar av förövarens penis när hon utsattes för ett våldtäktsförsök i ett område söder om Dhaka i lördags.

– Hon virade sedan in penisen i en bit mjukplast och tog den till polisstationen i Jhalakathi som bevis, berättar polischefen Abul Khaer för AFP.

Förövaren vårdas på sjukhus och ska enligt Khaer gripas när hans tillstånd tillåter det. Mannen ska ha trakasserat kvinnan i ett halvår.

TT-AFP
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3536

Back to top Go down

Re: Inte lätt å vara våldtäktsman....

Post  Robin Shadowes on Mon 30 May - 16:08

Ett passande straff för våldtäktsmän om inte annat. Här i Svärje praktiserar vi ju bara mespropps-versionen d v s kemisk kastrering. Dom kan ju bara sluta ta tabletterna så fort batikhäxorna inte ser dem längre. Nej, med en slö rostig kniv skall det ske. :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Post  Aake on Mon 30 May - 18:22

Robin Shadowes wrote:Ett passande straff för våldtäktsmän om inte annat. Här i Svärje praktiserar vi ju bara mespropps-versionen d v s kemisk kastrering. Dom kan ju bara sluta ta tabletterna så fort batikhäxorna inte ser dem längre. Nej, med en slö rostig kniv skall det ske. :twisted:

Men är det inte kriminellt att skära kuken av någon som vill knulla henne? Kvinnor brukar ju bli glada annars när man vill sätta på dem. Jag har ju sex barn och min exfru är så vacker jag skulle kunna sätta på flickan som kommer med mat åt mig från kommunen för 55 kr/dag riktigt ordentligt men jag törs inte det då hamnar jag väl på dårhus.
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3536

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 30 May - 19:30

I SaudiArabien måste en våldtagen kvinna uppbringa minst fyra (4) manliga vittnen till övergreppet.
Fixar hon inte det, så är det hon som utsätts för samhällets repression, inte den påstådde förövaren.

Sens moral:
"Domaren: -Den anklagade har endast företett tre vittnen, vilket inte är tillfyllest enligt lag. Följaktligen
måste den anklagade anses som skyldig till promiskuöst leverne och otukt, straffet utdöms till 25 piskrapp,
därefter stening till döds"
.
Ådärkomdenja

Poäng : 3544

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 30 May - 20:48

Aake wrote:
Robin Shadowes wrote:Ett passande straff för våldtäktsmän om inte annat. Här i Svärje praktiserar vi ju bara mespropps-versionen d v s kemisk kastrering. Dom kan ju bara sluta ta tabletterna så fort batikhäxorna inte ser dem längre. Nej, med en slö rostig kniv skall det ske. :twisted:

Men är det inte kriminellt att skära kuken av någon som vill knulla henne? Kvinnor brukar ju bli glada annars när man vill sätta på dem. Jag har ju sex barn och min exfru är så vacker jag skulle kunna sätta på flickan som kommer med mat åt mig från kommunen för 55 kr/dag riktigt ordentligt men jag törs inte det då hamnar jag väl på dårhus.

Bara för att du är/har varit lokal småländsk häradsbetäckare betyder väl inte att du är våldtäktsman eller delar deras kvinnosyn? Ändrar inte min syn på dem. Kuken och hela paketet ska fet-bort, punkt slut! :twisted:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top