Min egen hemmasnickrade konspirations-teori

View previous topic View next topic Go down

Min egen hemmasnickrade konspirations-teori

Post  Robin Shadowes on Wed 8 Feb - 1:01

Den är åtminstone inte särskilt märkvärdig eller invecklad. Tanken slog mig att det var Bilderberg-gruppen som bestämde att Sverige skulle få borgerlig regering 2006. För att kunna garantera att folket skulle välja rätt, så bestämde man sig för att Den Fete skulle avgå och ersättas av just Mona Muslim. Man visste på förhand att hon var extremt impopulär ute bland valboskapen. På så sätt krattade man gången för rashybriden och nazisten Schweinpelz. Vet inte säkert om Göran och Mona är fullvärdiga medlemmar men dom har åtminstone varit inbjudna och därmed varit delaktiga. Bildt, Borg och 32:an är medlemmar. Att man valde att stötta Schweinpelzarens regim var troligtvis för att han kunde garantera en större samhällsomstörtning på kortare tid än vad sossarna förmådde göra. Förmodligen visste dom redan då, 2005 eller rent av tidigare, att dom bara hade högst två mandat-perioder på sig att förinta Sverige. Nu får ni gärna komma med synpunkter om detta är helt galet eller inte.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3720

Back to top Go down

Re: Min egen hemmasnickrade konspirations-teori

Post  Dunkelman on Wed 8 Feb - 19:02

Robin Shadowes wrote:Den är åtminstone inte särskilt märkvärdig eller invecklad. Tanken slog mig att det var Bilderberg-gruppen som bestämde att Sverige skulle få borgerlig regering 2006. För att kunna garantera att folket skulle välja rätt, så bestämde man sig för att Den Fete skulle avgå och ersättas av just Mona Muslim. Man visste på förhand att hon var extremt impopulär ute bland valboskapen. På så sätt krattade man gången för rashybriden och nazisten Schweinpelz. Vet inte säkert om Göran och Mona är fullvärdiga medlemmar men dom har åtminstone varit inbjudna och därmed varit delaktiga. Bildt, Borg och 32:an är medlemmar. Att man valde att stötta Schweinpelzarens regim var troligtvis för att han kunde garantera en större samhällsomstörtning på kortare tid än vad sossarna förmådde göra. Förmodligen visste dom redan då, 2005 eller rent av tidigare, att dom bara hade högst två mandat-perioder på sig att förinta Sverige. Nu får ni gärna komma med synpunkter om detta är helt galet eller inte.
Ja, vem vet? Som Schweinpelz håller på nu, kan man inte tolka som annat än ett politiskt självmord. Ett beställningsjälvmord, kanske :)
Dunkelman

Poäng : 3234

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Wed 8 Feb - 22:20

Ok men varför skulle G.P samarbeta? Du sade 2 mandatperioder dvs till 2014 vad händer sedan
och varför skulle de vilja förinta Sverige? Inte för att den nuvarande regimen gör sitt bästa
men ändå?

svartekaptenen 2

Poäng : 2443

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 9 Feb - 0:52

Att Schweinpelz gör sitt yttersta för att förinta Sveriges nationella identitet är bortom allt tvivel.

Vad som driver besten får ärade konspirationsexperter reda ut. Jag kan bara konstatera faktum,
samt att människan är en icke-svensk hybrid, med ett illa dolt hat mot Sverige som nation.
Ådärkomdenja

Poäng : 3576

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 9 Feb - 11:14

svartekaptenen 2 wrote:Ok men varför skulle G.P samarbeta? Du sade 2 mandatperioder dvs till 2014 vad händer sedan
och varför skulle de vilja förinta Sverige? Inte för att den nuvarande regimen gör sitt bästa
men ändå?

För att dom eftersträvar NWO givetvis.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3720

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Thu 9 Feb - 18:46

Robin Shadowes wrote:
svartekaptenen 2 wrote:Ok men varför skulle G.P samarbeta? Du sade 2 mandatperioder dvs till 2014 vad händer sedan
men ändå?

För att dom eftersträvar NWO givetvis.

"Reinfeldt öppnade toppmöte – med frimurarsymbol på kavajen"

http://www.nationell.nu/2012/02/09/bar-fredrik-reinfeldt-det-allseende-ogat-pa-sin-kostym/
Dunkelman

Poäng : 3234

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top