Lågskattezoner i utanförskapet

View previous topic View next topic Go down

Lågskattezoner i utanförskapet

Post  Axel on Wed 22 Feb - 3:58

http://svt.se/2.33782/1.2715665/ministern_oppnar_for_lagskattezon_i_rosengard

Vet någon hur det är tänkt, mer än att företagen flyttar dit och får skatterabatt, ska arbetskraften vara lokal eller vad tror dom?
Axel
Bannlyst

Poäng : 2919

Back to top Go down

Re: Lågskattezoner i utanförskapet

Post  Alfamale on Wed 22 Feb - 7:14

Varför skall en etnisk svensk starta ett företag i sverige år 2012? Eller ens sträva efter ett högavlönat jobb? Ett företag eller jobb som genererar stålar till en kriminell organistion(regeringen) som aktivt vill utrota de rättmätiga ägarna till svensk jord. Att bli utnyttjad, rånad och hånad köper väl inte ens svenskar längre. Vill regeringen ha ett arbetande folk så kanske det vore dax att visa lite hyfs mot den arbetande delen av befolkningen. Men så länge vi har negerkungen som statsminister är det säkerligen inte aktuellt. Jag har iaf slutat att betala skatt. Företagen är sålda/nedlagda. Allt är placerat i fasta värden utanför sverige. Inte för att jag ska flytta utan för att garantera mig och de mina att svenska staten inte lägger beslag på MINA eller mina barns pengar och ger dom till babbar. Tyvärr dör nog släkten som utlandsvenskar, inga av mina barn eller mina syskonsbarn finns längre kvar i landet. Och dom lär heller inte komma tillbaka till dagens sverige. Och jag är kvar endast av nostalgiska skäl och hoppet är som bekant det sista som lämnar människan. Jag har en liten dröm kvar där jag kan vara behjälplig när folket återtar landet från de perversa människor som håller landet i strupgrepp. Skulle något sådant hända kan jag sälja värden utomlands för att göra nytta i svedala. Jag bor numer i ett litet skithus på landet som jag bränner och förgiftar marken den dag jag lämnar skiten för gott. Har inget av värde och kommer inte lämna något av värde i sverige. Men jag hinner väl dö innan folk reser sig och tar saken i egna händer. Jag hatar dagens sverige och dess representanter.

Alfamale

Poäng : 2633

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top