"jag vill utrota den vita rasen"

View previous topic View next topic Go down

"jag vill utrota den vita rasen"

Post  Dunkelman on Wed 22 Feb - 20:27

"Noel Ignatiev är kulturmarxist med inriktning på kritisk rasteori. Från sitt ämbete som professor vid Massachusetts College of Art har den judisk-amerikanske akademikern gjort sig känd för att vilja utrota vad han kallar för "den vita rasen".

Upprörande, vilket jävla miffo! :evil: Hoppas han inte har alltför bra förbindelser med vaccinationsföretagen. :roll:

Dunkelman

Poäng : 3230

Back to top Go down

Re: "jag vill utrota den vita rasen"

Post  RickyEcholette on Thu 23 Feb - 0:11

Dunkelman wrote:"Noel Ignatiev är kulturmarxist med inriktning på kritisk rasteori. Från sitt ämbete som professor vid Massachusetts College of Art har den judisk-amerikanske akademikern gjort sig känd för att vilja utrota vad han kallar för "den vita rasen".

Upprörande, vilket jävla miffo! :evil: Hoppas han inte har alltför bra förbindelser med vaccinationsföretagen. :roll:

När det gäller den vita rasens framtid är jag ytterst pessimistisk! Jag har givit upp hoppet ang.vita i USA/Västeuropa. Möjligtvis, kan vita ha en framtid i Ryssland och Östeuropa, men inte ens där är jag säker på det. Vi vita bör ha i åtanke att alla andra folkgrupper ogillar oss. När folkmordet på vita på allvar sätter igång är jag själv sedan länge borta, men jag känner sympati för efterkommande vita generationer.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2614

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 23 Feb - 1:17

Vilket nonsensdravel.

Bara att se tillbaka genom historien, vilket folkslag har slaktat allt motstånd, när det kommer till kritan?

Givet svar: Den 'vita' rasen. Överlägsen när det kommer till ultimata drabbningar. Japaner, araber, och
allt annat underlägset pack, har fått smaka på den bittra kalken, när dom utmanat oss.

Det kan ingen pajastyckare ändra på. Att vi är alldeles för eftergivna mot underlägsna raser och folkslag
från tredje världen idag, är ett politiskt problem. Men, om och när, den vita kulturen hotas i sina grundvalar,
då kommer svärdet att vina, och ordningen återställas. Ingen annan konstellation kan organisera sig i närheten
av den slagkraften. Den vita folkrasen är överlägsen när det kommer till överlevnadskrig. Bevisat tidigare, kommer
att återupprepas vid den tidpunkt in vardande, om det så visar sig nödvändigt.
Ådärkomdenja

Poäng : 3572

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 23 Feb - 8:09

Ådärkomdenja wrote:Vilket nonsensdravel.

Bara att se tillbaka genom historien, vilket folkslag har slaktat allt motstånd, när det kommer till kritan?

Givet svar: Den 'vita' rasen. Överlägsen när det kommer till ultimata drabbningar. Japaner, araber, och
allt annat underlägset pack, har fått smaka på den bittra kalken, när dom utmanat oss.

Det kan ingen pajastyckare ändra på. Att vi är alldeles för eftergivna mot underlägsna raser och folkslag
från tredje världen idag, är ett politiskt problem. Men, om och när, den vita kulturen hotas i sina grundvalar,
då kommer svärdet att vina, och ordningen återställas. Ingen annan konstellation kan organisera sig i närheten
av den slagkraften. Den vita folkrasen är överlägsen när det kommer till överlevnadskrig. Bevisat tidigare, kommer

Jag hoppas innerligt att du har rätt även om jag tror att pacificeringen och feminiseringen av oss svenskar är av sådan dignitet att många kommer dö utan att ens inse att dom själva är orsaken till det.
Man kan bara hoppas att finnarnas/ryssarnas mentalitet är den som är eller kommer vara det rådande i europa, annars är det kört.

Alfamale

Poäng : 2689

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 23 Feb - 9:20

Alfamale wrote:

Jag hoppas innerligt att du har rätt även om jag tror att pacificeringen och feminiseringen av oss svenskar är av sådan dignitet att många kommer dö utan att ens inse att dom själva är orsaken till det.
Man kan bara hoppas att finnarnas/ryssarnas mentalitet är den som är eller kommer vara det rådande i europa, annars är det kört.

Sverige bidrag i ett framtida raskrig kommer att vara obefinligt. Vi kommer att spela malajens roll i bästa fall, putsa kängor och koka soppa åt de stridande. Men det finns fler än finnar och ryssar, även om jag håller med dig om din bedömning av deras slagkraft. Glöm inte bort britterna, ett hårdhudat folk, som stått pall i världskrigen, och kommer att göra så även när raskriget ((WW3?) bryter ut en vacker dag. Jag tror även norrmännnen kan ge ett hyfsat bidrag, deras nationalkänsla är stark, minns gärna deras gerillakamp mot tysken i WW2. Kan vi sedan få tyskarna att gripa till vapen, nästa gång på rätt sida, så kommer islams horder att pulvriseras tämligen omgående, en gång för alla.
Ådärkomdenja

Poäng : 3572

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Thu 23 Feb - 14:59

Kanske var det så förr, men man bör ha i åtanke att vi vita är betydligt färre idag, än för 100 - år sedan. Idag är vi i runda slängar 7% av jordens bef, FN har väl konstaterat att vi 2100 enbart kommer att vara 1%! Ha också i åtanke att vi precis som någon annan här så förtjänstfullt påpekar är betydligt mer pacificerade och feminiserade idag. Vilken genomsnittlig invandrarkvinna som helst kan spöa upp en svensk man.

Jag är ytterst pessimistisk ang.vitas framtid, men jag är som sagt borta sedan länge när folkmordet på oss börjar. Men jag lider med framtida vita generationer.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2614

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top