Ska Ganna få stanna

View previous topic View next topic Go down

Ska Ganna få stanna

Post  Axel on Sat 25 Feb - 14:20

Problemet handlar inte bara om att Ganna vill stanna, då det väntar tiotusentals andra gamlingar som vill komma till anhöriga här, få pension och vård etc. Ingen har visat att vi har nya miljarder till det.

Hon har läkarintyg om hur dålig hon är, läkare är humanister och det är inflation i deras asylintyg så andra anlitas för bedömningar.
Vi hör hur dålig hon ska vara men ser något helt annat i TV, en pigg gammal gumma.
Ett barnbarn talar för henne, men hur är det med Gannas dotter här och har vi nya miljarder att ge bort?
Axel
Bannlyst

Poäng : 3039

Back to top Go down

Re: Ska Ganna få stanna

Post  Aake on Sat 25 Feb - 17:44

Har hon pension från sitt hemland ser jag inget som hindrar det
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3628

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Feb - 19:10

Vad är det för fel på hennes hemland? Jag menar så smarta som svartingar är så borde väl deras länder vara rena paradisen.
kapten havoc

Poäng : 2975

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 25 Feb - 19:51

Saknar faktaunderlag och länkhänvisning. Lördagskväll, är du på lyset? :idea:

Är denna 'Ganna' en släkting till dig?
Ådärkomdenja

Poäng : 3636

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Aake on Sat 25 Feb - 19:56

kapten havoc wrote:Vad är det för fel på hennes hemland? Jag menar så smarta som svartingar är så borde väl deras länder vara rena paradisen.

På vad sätt är inte svartingar smarta?
Aake
Gandaake Grå

Back to top Go down

Post  Aake on Sat 25 Feb - 19:59

Ådärkomdenja wrote:Saknar faktaunderlag och länkhänvisning. Lördagskväll, är du på lyset? :idea:

Är denna 'Ganna' en släkting till dig?

http://www.google.se/#hl=sv&gs_nf=1&cp=5&gs_id=i&xhr=t&q=ganna&pf=p&sclient=psy-ab&site=&source=hp&pbx=1&oq=ganna&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=274eb10b4811152d&biw=1920&bih=1024
Aake
Gandaake Grå

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Feb - 20:08

Aake wrote:
kapten havoc wrote:Vad är det för fel på hennes hemland? Jag menar så smarta som svartingar är så borde väl deras länder vara rena paradisen.

På vad sätt är inte svartingar smarta?

Äh det var ju en slav never mind, fast de är knappast bättre än . 🇦🇿

Last edited by kapten havoc on Sun 26 Feb - 10:16; edited 1 time in total
kapten havoc

Poäng : 2975

Back to top Go down

Post  Axel on Sat 25 Feb - 22:49

Har ni redan glömt den gamla kärringen som inte vill hem till Ukraina?
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Axel on Sun 26 Feb - 20:07

Regeringsbråk om flyktingpolitiken
Rapport
Publicerad 26 februari 2012 - 20:23
Uppdaterad 26 februari 2012 - 21:00

Det blåser upp till strid inom regeringen kring flyktingpolitiken. I strid mot regeringens linje begär nu Folkpartiet att äldre anhöriga lättare ska få uppehållstillstånd i Sverige.
Tobias Billström säger dock att moderaterna inte kommer att backa i den här frågan.

-Det är väl som alltid en viktig fråga att diskutera inom regeringen men från Moderaternas sida har vi varit mycket tydliga med att vi inte tycker att den här bestämmelsen ska införas. Den är förknippad med mycket höga kostnader för kommuner och landsting.

-Skulle man gå tillbaka till ett familjetillhörighetsbegrepp som det såg ut före 1997 så innebär det att man gör det möjligt för en mycket stor krets att komma hit, långt utöver kärnfamiljen, och långt utöver de närmsta släktingarna, och det är frågan om Sverige skulle klara av att bära de kostnaderna, fortsätter Billström

http://svt.se/2.22620/1.2722146/regeringsbrak_om_flyktingpolitiken
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Alla ska med

Post  Erk Swede on Thu 1 Mar - 20:01

Verkar som att våran flintskalliga Alfons Åbergkopia insett att man inte kan släppa in alla hans släktingar från Afrika,och övrigt menapatrask.
Men övriga av sjusystrarna har fortfarande den åsikten att sverige kan föda hela världen..
Erk Swede

Poäng : 2479

Back to top Go down

Post  Axel on Fri 2 Mar - 1:19

Konstigt att Borg som är så sparsam, har en skrift att asylsnusket kostar 60 miljarder men inte gör något.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 2 Mar - 6:47

Axel wrote:Konstigt att Borg som är så sparsam, har en skrift att asylsnusket kostar 60 miljarder men inte gör något.

Han gör som han blir tillsagd av sina illuminatimästare. Annars blir han skjuten.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3784

Back to top Go down

Post  Axel on Fri 2 Mar - 20:12

Robin Shadowes wrote:
Axel wrote:Konstigt att Borg som är så sparsam, har en skrift att asylsnusket kostar 60 miljarder men inte gör något.

Han gör som han blir tillsagd av sina illuminatimästare. Annars blir han skjuten.
Moderaterna är drabbade av trojaner som varit deras fiender förut, mest Fp.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  RL on Fri 2 Mar - 20:19

Robin Shadowes wrote:

Ja, jag börjar också mer o mer luta åt att all denna negrifiering av de civiliserade vita länderna avhandlas inom det globaliserings-kåta Bilderberggänget :(
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3105

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 2 Mar - 21:44

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:

Ja, jag börjar också mer o mer luta åt att all denna negrifiering av de civiliserade vita länderna avhandlas inom det globaliserings-kåta Bilderberggänget :(

Om man accepterar den tanken blir hela vansinnet med förmörkningen av
de vita länderna mer lättbegripligt. Det svåra att ta in...är hur översvämmade
vi är med fiendevänner som låter detta ske i egenskap av politiker. Ett svek
mot det svenska folket som inte går att ursäkta på en enda punkt.
När hela NWO – projektet är fullbordat är det de utrangerade fiendevännerna
som försvinner först, men vi kommer inte att vara bödlarna, det blir
annat folk som kommer att sköta den saken, för att sopa igen spåren från förräderiet.
Dunkelman

Poäng : 3294

Back to top Go down

Post  RL on Fri 2 Mar - 22:22

Dunkelman wrote:Om man accepterar den tanken blir hela vansinnet med förmörkningen av
annat folk som kommer att sköta den saken, för att sopa igen spåren från förräderiet.

När det gäller själva "NWO-projektet" som sådant har jag mina tvivel, jag tror sällan på de stora konspirationerna. Jag har svårt att se logiken i att rika företagsledare skulle tjäna rent forskningsmässigt på att fördumma mänskligheten.

Däremot tror jag definitvt att den kulturmarxistiska negrifieringen (o arabifieringen), har sitt upphov i en mindre pakt som utgörs av en kärna av ca 50-100 judar o rikemans-marxister (till stor del s k Bilderbergare) som vill spä ut den vita rasens intelligens av rent historiska skäl (exv 2 vk). Och använder sig av en massa västerländska politiska broilers, som dom fixat till makten, samt andra hjärntvättade pissliberala nollor.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3105

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 2 Mar - 22:37

RL wrote:
Dunkelman wrote:Om man accepterar den tanken blir hela vansinnet med förmörkningen av

När det gäller själva "NWO-projektet" som sådant har jag mina tvivel, jag tror sällan på de stora konspirationerna. Jag har svårt att se logiken i att rika företagsledare skulle tjäna rent forskningsmässigt på att fördumma mänskligheten.

Däremot tror jag definitvt att den kulturmarxistiska negrifieringen (o arabifieringen), har sitt upphov i en mindre pakt som utgörs av en kärna av ca 50-100 judar o rikemans-marxister (till stor del s k Bilderbergare) som vill spä ut den vita rasens intelligens av rent historiska skäl (exv 2 vk). Och använder sig av en massa västerländska politiska broilers, som dom fixat till makten, samt andra hjärntvättade pissliberala nollor.

Ja, vem kan vara säker, men att något är i görningen är svårt att förneka...

Dunkelman

Poäng : 3294

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top