Reinfeldt...

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Reinfeldt...

Post  Alfamale on Wed 7 Mar - 6:25

..har sålt sin villa. Och har köpt ett mindre borättsradhus i Täby. Min tolkning, hans halvkriminella snorungar ska ha någonstans att bo när pappa neger med maka flyr sverige och tar de där jobben som dom får av Bilderberg Group som tack för att de har förstört Sverige. Han kommer INTE sitta kvar till 2014. Om gud finns borde han skicka en översvämming in i Sagerska palatset, för man får väl anta att en negerättling som Reinfeldt inte kan simma.

Någon som har några tolkningar om detta faktum?

Alfamale

Poäng : 2635

Back to top Go down

Re: Reinfeldt...

Post  Robin Shadowes on Wed 7 Mar - 7:06

Schweinpelz är psykopat och sannolikt hans maka också. Kaka söker maka sägs det. Barnen har bara varit en fasad utåt så att dom skall verka som en normal svensk familj. Förvånar mig inte alls om dom lämnar ätteläggen kvar för att gå under med resten av oss. Vore bättre om nån plockade den jäveln innan han sticker. Kommer säkert bli svårare att genomföra efteråt när han har deras säkerhet som skydd som är överlägset bättre än SLÄPOs.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3661

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Wed 7 Mar - 20:17

Robin Shadowes wrote:Schweinpelz är psykopat och sannolikt hans maka också. Kaka söker maka sägs det. Barnen har bara varit en fasad utåt så att dom skall verka som en normal svensk familj. Förvånar mig inte alls om dom lämnar ätteläggen kvar för att gå under med resten av oss. Vore bättre om nån plockade den jäveln innan han sticker. Kommer säkert bli svårare att genomföra efteråt när han har deras säkerhet som skydd som är överlägset bättre än SLÄPOs.

Även om jag antar att ovanstående var ett uttryck för någon slags "humor" från din sida så tycker jag inte att den här typen av inlägg passar på Exilen. Kan du inte be Admin plocka bort ditt inlägg ovan?

Jag noterar att en figur som TIH i princip slutat skriva här även om han fortfarande verkar kolla av sajten och svara ibland. I och för sig står ju inte Exilen bakom enskilda debattörers inlägg. Men enskilda debattörer kan ändå dra sig för att regga sig och posta inlägg om sajten upplevs som alltför obehaglig.

K. V. Pauker

Poäng : 2762

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 7 Mar - 21:16

K. V. Pauker wrote:
Robin Shadowes wrote:Schweinpelz är psykopat och sannolikt hans maka också. Kaka söker maka sägs det. Barnen har bara varit en fasad utåt så att dom skall verka som en normal svensk familj. Förvånar mig inte alls om dom lämnar ätteläggen kvar för att gå under med resten av oss. Vore bättre om nån plockade den jäveln innan han sticker. Kommer säkert bli svårare att genomföra efteråt när han har deras säkerhet som skydd som är överlägset bättre än SLÄPOs.

Även om jag antar att ovanstående var ett uttryck för någon slags "humor" från din sida så tycker jag inte att den här typen av inlägg passar på Exilen. Kan du inte be Admin plocka bort ditt inlägg ovan?

Jag noterar att en figur som TIH i princip slutat skriva här även om han fortfarande verkar kolla av sajten och svara ibland. I och för sig står ju inte Exilen bakom enskilda debattörers inlägg. Men enskilda debattörer kan ändå dra sig för att regga sig och posta inlägg om sajten upplevs som alltför obehaglig.

Det är väl knappast nån nyhet att jag hatar den jäveln. Men denna misogyni är blott önsketänkande från min sida. Jag trodde du var intelligent nog att begripa det? Är det förbjudet att hata nån kanske? Jo, det är ju möjligt att det faller under HMF eftersm fanskapet inte är svensk, utan mulatt. Personligen anser jag att jag inte begått nåt brottsligt så länge jag inte förverkligar dessa önskedrömmar. Om det finns folk som inte tål att läsa sånt där, så borde dom nog hålla sig till Familjeliv istället. Finns väl ingen annan än du och möjligvis ankan som vill ha hit en massa sådana extremt hudkänsliga PK-floskelsprutare. Avslutningsvis, det borde snarare ses som ett friskhets-tecken att avsky den mentalsjuke jäveln. Gillar man Schweinpelz så borde man genomgå en Megastor sinnesundersökning. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Wed 7 Mar - 21:56

Fredrik och Filippa ska skiljas, därför säljer de huset…

Jag tycker också att du bör ta det lite lugnt, RS...
Dunkelman

Poäng : 3176

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 7 Mar - 23:44

Dunkelman wrote:Fredrik och Filippa ska skiljas, därför säljer de huset…

Jag tycker också att du bör ta det lite lugnt, RS...

Jag skrev väl aldrig att jag skulle knäppa skitstöveln. Hade jag gjort det så hade jag förmodligen redan varit omhändertagen av SKRÄPO. Fast jag önskar det skalliga kräket all olycka i världen. Förhoppningsvis kommer karma att lösa problemet på naturlig väg.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 8 Mar - 0:23

"Paret Reinfeldt separerar"

- Statsminister Fredrik Reinfeldt och
och hans hustru Filippa separerar,
uppger statsministerns pressekre-
terare Roberta Alenius för TT.

I går blev det känt att stats-
ministern och hans familj sålt sin
villa i Täby norr om Stockholm och
köpt ett bostadsrättsradhus
i samma område.

Det är där som statsministern nu
kommer att vara folkbokförd.

texttv källa

Ett klokt beslut av Filippa att överge samvaron
med den katastrofale hybridnegern. Men, att
hon skänkte sin kropp till denne mörke lands-
förrädare är ändå oförlåtligt. Androm till varnagel...
rasblandning är en sjuk variant. Som i detta fall får
en lycklig upplösning - separation. Tyvärr med några
framavlade småhybrider som resultat av häxbrygden.

===================
tgg:

Fredrik har vänstrat, enda rimliga förklaringen. Hans pressekre-
terare Roberta Alenius är hetaste tipset.

Inte bara politiskt, utan nu även i sängkammaravseende har herr hybrid gått åt vänster. :twisted:

Enligt parets vänner var separationen allt annat än väntad:
– "Jag är chockad. Något måste ha hänt", säger en av dem till Aftonbladet.
http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=160730437

Last edited by Ådärkomdenja on Thu 8 Mar - 10:19; edited 3 times in total
Ådärkomdenja

Poäng : 3518

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 8 Mar - 6:12

Filippa och heder är en helt omöjlig kombo. Han har varit en negerkungs frilla. Och som sådan är hennes heder förverkad. Hon får väl återgå till att vara e-types leksak. Eller ligga och spreta till kreti och pleti så kanske hon får sig ett dopp. För övrigt, det är bra Robin att du talar hjärtats språk. Man måste få uttrycka sig och göra sig kvitt sin frustration. Att andra inte gillar ens åsikt eller sätt att utrycka dom, är deras problem.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 8 Mar - 11:02

Ådärkomdenja wrote:"Paret Reinfeldt separerar"

- Statsminister Fredrik Reinfeldt och
och hans hustru Filippa separerar,
uppger statsministerns pressekre-
terare Roberta Alenius för TT.

I går blev det känt att stats-
ministern och hans familj sålt sin
villa i Täby norr om Stockholm och
köpt ett bostadsrättsradhus
i samma område.

Det är där som statsministern nu
kommer att vara folkbokförd.

texttv källa

Ett klokt beslut av Filippa att överge samvaron
med den katastrofale hybridnegern. Men, att
hon skänkte sin kropp till denne mörke lands-
förrädare är ändå oförlåtligt. Androm till varnagel...
rasblandning är en sjuk variant. Som i detta fall får
en lycklig upplösning - separation. Tyvärr med några
framavlade småhybrider som resultat av häxbrygden.

===================
tgg:

Fredrik har vänstrat, enda rimliga förklaringen. Hans pressekre-
terare Roberta Alenius är hetaste tipset.

Inte bara politiskt, utan nu även i sängkammaravseende har herr hybrid gått åt vänster. :twisted:

Enligt parets vänner var separationen allt annat än väntad:
– "Jag är chockad. Något måste ha hänt", säger en av dem till Aftonbladet.
http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=160730437

Vem fanken kan han ha haft ihop det med? Hybridnegern är inte direkt nån "hunk" om man säger så. Å andra sidan är inte Filippa direkt nån sexbomb heller eller material för att vara en av Hughs "bunnies". lol! Men det är väl nån bimbo som blir kåt på mäktiga män eller nåt ditåt.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 8 Mar - 16:32

Och som lök på laxen var Filippa inlagd på sjukhus och opererades och var efter det sjukskriven i två veckor, för en tid sedan. För vad skulle vara intressant att veta....

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 8 Mar - 17:52

Ja han är en hybrid så det hör väl till att han överger barn och fruga. lol!
kapten havoc

Poäng : 2857

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 8 Mar - 17:55

Alfamale wrote:Och som lök på laxen var Filippa inlagd på sjukhus och opererades och var efter det sjukskriven i två veckor, för en tid sedan. För vad skulle vara intressant att veta....

Sjukskriven i två veckor? Det duger inte, 32:an måste ha skrikit..."upp med dig kärring, ligg inte här och simulera,
här gäller arbetslinjen
".
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 8 Mar - 17:59

Ådärkomdenja wrote:
Alfamale wrote:Och som lök på laxen var Filippa inlagd på sjukhus och opererades och var efter det sjukskriven i två veckor, för en tid sedan. För vad skulle vara intressant att veta....

Sjukskriven i två veckor? Det duger inte, 32:an måste ha skrikit..."upp med dig kärring, ligg inte här och simulera,
här gäller arbetslinjen
".

Eller som hans hans förfäders ägare skulle sagt: "Ut på bomullsfältet med dig!"
kapten havoc

Back to top Go down

Hmm

Post  Erk Swede on Fri 9 Mar - 12:20

Finns ju intressanta rykten,men lär väl i så fall mörkas om det är sant..
Men en teori på flsahback är ju att Fredrik pucklat på sin fru.
Han lär ju kunna vara tämligen aggresiv,och inom tattarblodslinjen är det ju vanligt att puckla på fruarna under alkoholpåverkan,negergenerna lär ju knappast gett honom bättre impulskontroll..
Erk Swede

Poäng : 2361

Back to top Go down

stämmer också

Post  Erk Swede on Fri 9 Mar - 12:21

kapten havoc wrote:Ja han är en hybrid så det hör väl till att han överger barn och fruga. lol!
Jo det stämmer ju också in i genprofilen... :roll:
Erk Swede

Poäng : 2361

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 9 Mar - 12:54

Erk Swede wrote:
Han lär ju kunna vara tämligen aggresiv,och inom tattarblodslinjen är det ju vanligt att puckla på fruarna under alkoholpåverkan,negergenerna lär ju knappast gett honom bättre impulskontroll..

Hade verkligen varit mumma att kunna leda det i bevisning. Ty då är hans karriär definitivt varit slut. För då får feministerna vatten på sin kvarn, att svenska män slår sina fruar och dom till skillnad från oss, räknar honom inte som neger, utan svensk. Möjligtvis kan han fortsätta sin karriär utomlands via sina kontakter i Bilderberg. Men huvaligen vad skönt det hade blivit att bli av med hybriden, få se honom springa med svansen mellan benen. :bounce:
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Fri 9 Mar - 17:17

Robin Shadowes wrote:
Erk Swede wrote:

Hade verkligen varit mumma att kunna leda det i bevisning. Ty då är hans karriär definitivt varit slut. För då får feministerna vatten på sin kvarn, att svenska män slår sina fruar och dom till skillnad från oss, räknar honom inte som neger, utan svensk. Möjligtvis kan han fortsätta sin karriär utomlands via sina kontakter i Bilderberg. Men huvaligen vad skönt det hade blivit att bli av med hybriden, få se honom springa med svansen mellan benen. :bounce:

Med eftermälet att han själv är en riktig barbar. Till skillnad mot falskeligen 32-etiketterade äktsvenskar.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 9 Mar - 20:55

Ådärkomdenja wrote:
Robin Shadowes wrote:
Erk Swede wrote:

Med eftermälet att han själv är en riktig barbar. Till skillnad mot falskeligen 32-etiketterade äktsvenskar.

Ännu en poäng faktiskt. Han har mage att kalla oss för barbarer när det är han själv som är den sanna barbaren, som dessutom förspråkar den mest barbariska kulturen som finns i världen. Han kan gott gifta sig med Waberi och flytta till Somalia med honom och gå med i Al-Kebaab och jihada med dom. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 10 Mar - 9:35

"Reinfeldt gav klartecken till vapenfabriken":

- Det var regeringen Reinfeldt som gav klartecknet till Totalförsvarets forskningsinstitut att skriva ett avtal med Saudiarabien om den omtalade vapenfabriken. Det visar nya avslöjanden från Sveriges Radios Ekot.

Enligt kanslisekreteraren på försvarsdepartementet närvarande en lång rad statsråd på det sammanträde där beslutet togs. Fredrik Reinfeldt (M) var ordförande. Med på mötet fanns även Mats Odell (KD), Lars Leijonborg (FP), Maria Larsson (KD), Andreas Carlgren (C), Göran Hägglund (KD), Gunilla Carlsson (M), Anders Borg (M), Cecilia Malmström (FP), Nyamko Sabuni (FP), Tobias Billström (M), Sten Tolgfors (M) och Ewa Björling (M).

Försvarsminister Tolgfors har de senaste dagarna försökt tona ned regeringens roll i skandalerna kring vapenfabriken som planeras i Saudiarabien.

http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=160745952

Hybriden ljuger som en häst travar. Förlåt, man kan inte kalla honom för en häst, som är ett renrasigt djur.
Ändrar mig, han ljuger som en mulåsna travar. Mulan är ju också en hybridkorsning, rätt skall vara rätt. Att
32:an dessutom har koögon gör honom ännu mer repellerande.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 10 Mar - 11:51

Ingår i genprofilen ljuger, skryter och överger barnen. Varför tror ni just ynglena i Apfrika alltid är i behov av hjälp jo för att fäderna pippar och sticker så fort :leten tittar fram. Och vi ska givetvis naiva som vi är ta hand om deras avkomma ja vi ska TOM. känna oss som dåliga människor om vi inte gör det.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 10 Mar - 12:24

Ådärkomdenja wrote:"Reinfeldt gav klartecken till vapenfabriken":

- Det var regeringen Reinfeldt som gav klartecknet till Totalförsvarets forskningsinstitut att skriva ett avtal med Saudiarabien om den omtalade vapenfabriken. Det visar nya avslöjanden från Sveriges Radios Ekot.

Enligt kanslisekreteraren på försvarsdepartementet närvarande en lång rad statsråd på det sammanträde där beslutet togs. Fredrik Reinfeldt (M) var ordförande. Med på mötet fanns även Mats Odell (KD), Lars Leijonborg (FP), Maria Larsson (KD), Andreas Carlgren (C), Göran Hägglund (KD), Gunilla Carlsson (M), Anders Borg (M), Cecilia Malmström (FP), Nyamko Sabuni (FP), Tobias Billström (M), Sten Tolgfors (M) och Ewa Björling (M).

Försvarsminister Tolgfors har de senaste dagarna försökt tona ned regeringens roll i skandalerna kring vapenfabriken som planeras i Saudiarabien.

http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=160745952

Hybriden ljuger som en häst travar. Förlåt, man kan inte kalla honom för en häst, som är ett renrasigt djur.
Ändrar mig, han ljuger som en mulåsna travar. Mulan är ju också en hybridkorsning, rätt skall vara rätt. Att
32:an dessutom har koögon gör honom ännu mer repellerande.

Mulåsna var faktiskt en otroligt bra beskrivning på Schweinpelz. Han är ju både mulatt och åsna i ett. Dessutom som vapenlangare kan man ju precis som förortsgangsterna gör kalla honom för en mula. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Thu 15 Mar - 20:15

Och som lök på laxen efter skillsmässan förlorade just 32-delsnegerns favoritlag mot Rögle i hockey. Vem ska han nu avreagera sig på när frugan har dragit? Han får väl gå på hockey och slåss mot polisen.
Max Ronalds

Poäng : 2625

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 15 Mar - 21:14

Max Ronalds wrote:Och som lök på laxen efter skillsmässan förlorade just 32-delsnegerns favoritlag mot Rögle i hockey. Vem ska han nu avreagera sig på när frugan har dragit? Han får väl gå på hockey och slåss mot polisen.

Han får väl skriva upp lagets medlemmar på en lapp och gå och krama lappen i byxfickan krampaktigt. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Alfamale on Fri 16 Mar - 7:08

Max Ronalds wrote:Och som lök på laxen efter skillsmässan förlorade just 32-delsnegerns favoritlag mot Rögle i hockey. Vem ska han nu avreagera sig på när frugan har dragit? Han får väl gå på hockey och slåss mot polisen.

Rögle? lol
En neger som har en favorit i hockey, jaja.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 16 Mar - 16:13

kapten havoc wrote:Ingår i genprofilen ljuger, skryter och överger barnen. Varför tror ni just ynglena i Apfrika alltid är i behov av hjälp jo för att fäderna pippar och sticker så fort :leten tittar fram. Och vi ska givetvis naiva som vi är ta hand om deras avkomma ja vi ska TOM. känna oss som dåliga människor om vi inte gör det.

Men han tycks inte ha ärvt någon rytmkänsla från sina afrikanska förfäder.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalleochpolitik/article14536164.ab
Dunkelman

Poäng : 3176

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Fri 16 Mar - 17:28

Dunkelman wrote:
kapten havoc wrote:Ingår i genprofilen ljuger, skryter och överger barnen. Varför tror ni just ynglena i Apfrika alltid är i behov av hjälp jo för att fäderna pippar och sticker så fort :leten tittar fram. Och vi ska givetvis naiva som vi är ta hand om deras avkomma ja vi ska TOM. känna oss som dåliga människor om vi inte gör det.

Pinsamt. Han fäktar nervöst med armarna, knäpper resp knäpper upp kavajen, och uppvisar klassiska drag
av en person som känner sig mycket obekväm i situationen. 32:an verkar desperat, och sannolikt längtar
hen efter att försvinna från den politiska scenen. Kanske ett basthus i Niger eller Mali, vore en lämplig
reträttplats för denne osvenske landsförrädare.

Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 16 Mar - 22:41

Ådärkomdenja wrote:
Dunkelman wrote:

Pinsamt. Han fäktar nervöst med armarna, knäpper resp knäpper upp kavajen, och uppvisar klassiska drag
av en person som känner sig mycket obekväm i situationen. 32:an verkar desperat, och sannolikt längtar
hen efter att försvinna från den politiska scenen. Kanske ett basthus i Niger eller Mali, vore en lämplig
reträttplats för denne osvenske landsförrädare.

lol! lol! lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Malmöbo on Sat 17 Mar - 18:47

Reinfeldt är ju numera en Hen som blivit Miljöpartist och vilken kvinna vill ha en Hen i sängkammaren?

http://i39.tinypic.com/2ihw9hl.jpg

Malmöbo
08-hatare

Poäng : 2360

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 24 Mar - 17:26

Och idag förlorade äggskallens favoritlag 'Djurgården' - vilket lämpligt namn på en förening som hyser en (m)ulåsna bland sina supportrar - i kvalserien till Elitserien i ishockey. Det ser ut som DIF kommer att degraderas, mycket glädjande. Samma öde väntar hybriden efter valet 2014 - degradering.

==========================

Raskt hopp - kolla detta: "Muslimsk instruktionsbok för kontroll av hustrun"

Eftersom vissa gör gällande att 32:an vevat friskt mot Filippa, kanske han läst på, hur man bär sig åt:

"A Gift For Muslim Couple", i vilken muslimska män ges en lektion i hur man kontrollerar och misshandlar sin hustru.

http://avpixlat.info/2012/03/24/muslimsk-instruktionsbok-for-kontroll-av-hustrun/#more-14685

Nu erbjuder den svenska kriminalvården så kallad IDAP-terapi, med tolkhjälp på arabiska, för muslimska män som läst denna bok och bankat på sin fru utöver vad lagens råmärken tillåter (åtminstone tills sharialag implementerats fullt ut i Sverige).

http://avpixlat.info/2012/03/24/idap-terapi-nu-pa-arbiska-for-muslimer-som-slar-sin-fru/#more-14704
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 27 Mar - 19:48

Ikväll förlorade äggskallens favoritlag Djurgården återigen, i kvalet till elitserien i ishockey.
Hoppas 32:an sover ännu sämre än vanligt, jag ser verkligen fram emot att hans favoriter
hamnar i ettan, präktiga fjollträsklag har jag inte mycket till övers för. Ej heller deras sup-
portrar, särskilt inte när det handlar om mulåsnor som hybriden.

Tabell:

1 Timrå 6 4 0 2 0 19-11 16p
2 Rögle 6 4 2 0 0 20-15 12p
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3 Bofors 6 2 1 0 3 12-15 9p
4 Djurgården 6 1 3 1 1 15-16 6p
5 Leksand 6 1 3 1 1 12-18 6p
6 Örebro 6 1 4 1 0 12-15 5p
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 28 Mar - 7:42

Ådärkomdenja wrote:Ikväll förlorade äggskallens favoritlag Djurgården återigen, i kvalet till elitserien i ishockey.
Hoppas 32:an sover ännu sämre än vanligt, jag ser verkligen fram emot att hans favoriter
hamnar i ettan, präktiga fjollträsklag har jag inte mycket till övers för. Ej heller deras sup-
portrar, särskilt inte när det handlar om mulåsnor som hybriden.

Tabell:

1 Timrå 6 4 0 2 0 19-11 16p
2 Rögle 6 4 2 0 0 20-15 12p
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3 Bofors 6 2 1 0 3 12-15 9p
4 Djurgården 6 1 3 1 1 15-16 6p
5 Leksand 6 1 3 1 1 12-18 6p
6 Örebro 6 1 4 1 0 12-15 5p

Jag vet inte vilket lag som vann men jag antar att hybriden nu kommer gå omkring med ytterligare en papperslapp i byxfickan. Den här gången med det vinnande lagets medlemmar på. Säkert potentiella lägerfångar vart det lider, om hybriden får som han vill. Dom kanske rent av får kämpa i verklighetens The Hunger Games? lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 28 Mar - 11:41

Nu är han ju tack och lov ingen Kim-Jong Ill(wocket-man) som kan göra vad han känner för med folket. Inte riktigt än iaf. Men nog hade han trivits i den rollen.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RL on Fri 30 Mar - 21:43

kapten havoc wrote:Nu är han ju tack och lov ingen Kim-Jong Ill(wocket-man) som kan göra vad han känner för med folket. Inte riktigt än iaf. Men nog hade han trivits i den rollen.

Ps
Varför heter du inte längre Kapten Haddock? ...det var mer distinkt när du använde kaptenen vredesviftande med en pava som avatar :D
RL
Riksmarskalk

Poäng : 2987

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Fri 30 Mar - 23:13

RL wrote:
kapten havoc wrote:Nu är han ju tack och lov ingen Kim-Jong Ill(wocket-man) som kan göra vad han känner för med folket. Inte riktigt än iaf. Men nog hade han trivits i den rollen.

Ps
Varför heter du inte längre Kapten Haddock? ...det var mer distinkt när du använde kaptenen vredesviftande med en pava som avatar :D

Bra fråga haha, nja kände att jag mer var en kapten havoc helt enkelt, sen är det nån snubbe på FB som har den avataren som jag helst inte vill förväxlas med. :tongue:

Sen är det ju en hel del som verkar tro att jag är herr Haddock och det stämmer inte. Rent praktiska skäl mao. :az:
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 31 Mar - 16:20

En glädjens dag 31 mars 2012:

1. Mulåsnegänget 'Djurgården' förlorade idag kvalmatchen mot Leksand, och är därmed
avsågade från nästa års elitserie i ishockey. :D

2. Samma mulåsnegäng torskade allsvenska premiärmatchen i fotbollsallsvenskan, förlust
mot Elfsborg. :D

Något för chefsmulåsnan, äggskallen och Djurgårdensupportern Schweinpelz att smälta ikväll. :affraid:
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 31 Mar - 19:48

Det skulle inte förvåna mig om Reinfeldt avgår nästa höst, ungefär ett år innan valet.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2560

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 1 Apr - 7:09

RickyEcholette wrote:Det skulle inte förvåna mig om Reinfeldt avgår nästa höst, ungefär ett år innan valet.

Mvh

Tror att oddsen är goda att så sker. Eftersom hybriden agerar som en styvnackad tjurskalle, vägrar att lyssna,
terroriserar sin egen regering och riksdagsgrupp, och spär på invällning till rekordnivå, samt samarbetar med
grönmögelkommunisterna, så är han på väg att bädda för sin sorti. Fortsätter opinionssiffrorna att dala som under
en tid nu, allt talar för att det kommer att bli än värre för moderöderna, så hoppar han sannolikt av i förtid. Som
det mobboffer han var i sin ungdom, så skulle hans skadade ego skulle inte tåla en valförlust 2014.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Sun 1 Apr - 14:34

Ådärkomdenja wrote:
RickyEcholette wrote:Det skulle inte förvåna mig om Reinfeldt avgår nästa höst, ungefär ett år innan valet.

Mvh

Tror att oddsen är goda att så sker. Eftersom hybriden agerar som en styvnackad tjurskalle, vägrar att lyssna,
terroriserar sin egen regering och riksdagsgrupp, och spär på invällning till rekordnivå, samt samarbetar med
grönmögelkommunisterna, så är han på väg att bädda för sin sorti. Fortsätter opinionssiffrorna att dala som under
en tid nu, allt talar för att det kommer att bli än värre för moderöderna, så hoppar han sannolikt av i förtid. Som
det mobboffer han var i sin ungdom, så skulle hans skadade ego skulle inte tåla en valförlust 2014.

Var Reinfeldt ett mobboffer i sin ungdom? Du förväxlar inte detta med att han blev misshandlad när han blev vittne till en cykelstöld eller när man tyckte att han spelade i fel basketlag eller innebandylag eller vad det nu var?

K. V. Pauker

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 1 Apr - 17:19

K. V. Pauker wrote:
Ådärkomdenja wrote:

Mvh

Var Reinfeldt ett mobboffer i sin ungdom? Du förväxlar inte detta med att han blev misshandlad när han blev vittne till en cykelstöld eller när man tyckte att han spelade i fel basketlag eller innebandylag eller vad det nu var?

- Fredrik Reinfeldt blev mobbad i skolan, av en svensk kille. Fredrik har själv berättat, att han fick kika in i skolan, före han gick in i skolan. Så hans mobbare inte var där. Att bli mobbad, kan sätta djupa spår i en. Och är man sen även långsint, så kan dessa problem följa med en i många år. Jag tror att Fredrik har ältat det här i många år, och byggt upp ett förakt mot Svenskar. Det här symptomet, kan betecknas som ett sjukligt tillstånd. Och det är lätt hänt, att offret själv börjar mobba andra framöver. Fredrik Reinfeldt beskrivs av många som en inåtvänd människa. Han har svårt att visa känslor, och gör han det, så överdriver han dom oftast. Att Fredrik har mobbat andra i Moderaterna, är ingen nyhet. Det-är-jag-som-bestämmer-du-ska-inte-tro-att-du-är-något. Typ den stilen kör Fredrik med. För att visa hur det går till, så lägger jag in en you-tube film, kika på filmen nedan.

http://youtu.be/pnIX_W2nD1Q

http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/jag-kan-ha-hittat-forklaringen-till-fredrik-reinfeldts-svenskforakt/

Mobbad och/eller psykotisk, kanske bådadera. Det är nåt fundamentalt med denne oempatiske, stirrande och omänskligt iskalle figur. Hitler ansågs ha en blick som 'frös' hans omgivning. Reinfeldt har liknande drag, utan att besitta AH:s patos för sin sak.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Sun 1 Apr - 17:48

Ådärkomdenja wrote:
K. V. Pauker wrote:
Ådärkomdenja wrote:

Mvh

- Fredrik Reinfeldt blev mobbad i skolan, av en svensk kille. Fredrik har själv berättat, att han fick kika in i skolan, före han gick in i skolan. Så hans mobbare inte var där. Att bli mobbad, kan sätta djupa spår i en. Och är man sen även långsint, så kan dessa problem följa med en i många år. Jag tror att Fredrik har ältat det här i många år, och byggt upp ett förakt mot Svenskar. Det här symptomet, kan betecknas som ett sjukligt tillstånd. Och det är lätt hänt, att offret själv börjar mobba andra framöver. Fredrik Reinfeldt beskrivs av många som en inåtvänd människa. Han har svårt att visa känslor, och gör han det, så överdriver han dom oftast. Att Fredrik har mobbat andra i Moderaterna, är ingen nyhet. Det-är-jag-som-bestämmer-du-ska-inte-tro-att-du-är-något. Typ den stilen kör Fredrik med. För att visa hur det går till, så lägger jag in en you-tube film, kika på filmen nedan.

http://youtu.be/pnIX_W2nD1Q

http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/jag-kan-ha-hittat-forklaringen-till-fredrik-reinfeldts-svenskforakt/

Mobbad och/eller psykotisk, kanske bådadera. Det är nåt fundamentalt med denne oempatiske, stirrande och omänskligt iskalle figur. Hitler ansågs ha en blick som 'frös' hans omgivning. Reinfeldt har liknande drag, utan att besitta AH:s patos för sin sak.

Tolkar det där som att Reinfeldt inte var speciellt mobbad. Personer med den sociala förmåga och relativa lugn Reinfeldt verkar ha brukar heller inte bli mobbade. Min gissning är snarare att han hade relativt hög status i gruppen.

K. V. Pauker

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 1 Apr - 18:11

Känns bra att en person med PTS-psykos styr landet, verkligen. Jag kan dock förstå att man vill ge igen för gammal ost och det gör han ju med råge. Kanske han går in här och läser och hans PTS-psykos blir än större. "Jag ska fan visa dom vad en nogger kan ställa till med" tänker han och avskedar en minister eller släpper in 100.000 somalier. Sen skrockar han glatt i sitt gated community med en skumpa och lite ostron till. Nu har han ju inte längre Fillipa att avreagera sig på och då lär han väl ha än större behov av att visa vem som bestämmer.

Det är inte ovanligt att psykopater av den här kalibern beskrivs som lugna, iskalla och beräknande. Tänk själv att mötas av de där förrädiskt snälla koögonen och bara uppleva en enorm tomhet som om man stirrat in i Saurons öga ungefär.

Paranoia, noggergener och makt är en djävulsk kombo. :twisted:

kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 1 Apr - 20:39

kapten havoc wrote:Känns bra att en person med PTS-psykos styr landet, verkligen. Jag kan dock förstå att man vill ge igen för gammal ost och det gör han ju med råge. Kanske han går in här och läser och hans PTS-psykos blir än större. "Jag ska fan visa dom vad en nogger kan ställa till med" tänker han och avskedar en minister eller släpper in 100.000 somalier. Sen skrockar han glatt i sitt gated community med en skumpa och lite ostron till. Nu har han ju inte längre Fillipa att avreagera sig på och då lär han väl ha än större behov av att visa vem som bestämmer.

Det är inte ovanligt att psykopater av den här kalibern beskrivs som lugna, iskalla och beräknande. Tänk själv att mötas av de där förrädiskt snälla koögonen och bara uppleva en enorm tomhet som om man stirrat in i Saurons öga ungefär.

Jag tycker vi skall provocera noggern till att förverkliga Anniie Rööfs våta drömmar. Tänk dig att han sitter en ljummen vårkväll på sin veranda med en grogg, en fet havanna och sin laptop och sitter och läser på Exilen. Låt oss se hur fort en nogger som dig kan öka vår befolkning med tiotals miljoner. Bäst du skyndar dig för man vet aldrig när du får en slips av hampa.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 1 Apr - 20:53

kapten havoc wrote:Känns bra att en person med PTS-psykos styr landet, verkligen. Jag kan dock förstå att man vill ge igen för gammal ost och det gör han ju med råge. Kanske han går in här och läser och hans PTS-psykos blir än större. "Jag ska fan visa dom vad en nogger kan ställa till med" tänker han och avskedar en minister eller släpper in 100.000 somalier. Sen skrockar han glatt i sitt gated community med en skumpa och lite ostron till. Nu har han ju inte längre Fillipa att avreagera sig på och då lär han väl ha än större behov av att visa vem som bestämmer.

Utmärkt analys. Mobbad eller ej, en sjuk djävul besitter statsministertaburetten f n.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 15 May - 18:47

"Reinfeldt rasistchockar i TT intervju":

- TT: "Hur länge ska man vänta innan man stimulerar ekonomin? Till tio procents arbetslöshet? Det är nu en arbetslöshet som ni beskrev som massarbetslöshet 2006."

– "Det är inte korrekt att beskriva Sverige som i ett läge med massarbetslöshet. Om man tittar på etniska svenskar i livet så har vi mycket låg arbetslöshet. Vi beskrev då (2006) ett vidare utanförskap som handlade om att en stor del av de som var i arbetsför ålder, men som inte jobbade, inte beskrevs som arbetslösa. Och utanförskapet har minskat", säger Reinfeldt. :monkey:

http://blogg.aftonbladet.se/ledarbloggen

En nätreaktion av det klokare slaget (@sdkarlsson):

- När Reinfeldt sade att etniska svenskar i grunden är barbarer var det lugnt, men när han säger att de jobbar blir det ett ramaskri på Södermalm.

Skall bli en intressant fortsättning. Är det ett planerat utspel av 32:an, för att testa om utspelet driver tvivlande tillbaka till moderöderna, från (sd)?

Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Alfamale on Wed 16 May - 5:16

Ådärkomdenja wrote:

Skall bli en intressant fortsättning. Är det ett planerat utspel av 32:an, för att testa om utspelet driver tvivlande tillbaka till moderöderna, från (sd)?

Du tillskriver Äggskallen en dynamisk tankeförmåga. Han är en negerättlig. Delnegrer och helnegrer säger vad dom tycker och gör det som faller dom in. Det finns ingen djupare tanke. Det är vad strategerna inom M sysslar med. Inte de små negerättlingarna....

Alfamale

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 16 May - 7:32

Alfamale wrote:
Ådärkomdenja wrote:

Du tillskriver Äggskallen en dynamisk tankeförmåga. Han är en negerättlig. Delnegrer och helnegrer säger vad dom tycker och gör det som faller dom in. Det finns ingen djupare tanke. Det är vad strategerna inom M sysslar med. Inte de små negerättlingarna....

Givetvis ligger (m)-strateger bakom utspelet. Och den gruppen lär vara negerfri.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 20 May - 21:54

I kvällens Agenda var Reinfeldt gäst, Afghanistan avhandlades. Helt plötsligt sa Reinfeldt någonting visserligen självklart, men ändå överraskande:

"Vi måste övertyga afghanerna att de själva har ett ansvar för deras land"

Nämen, har statsministern nu äntligen insett att Sverige inte kan vara hela världens socialbyrå!

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2560

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 21 May - 7:43

Han sa också att dagen invandring har andra problem än gårdagens. Att inflödet av icke läskunniga fåraherdar och terrorgubbar från somalia och afganistan skapar nya och intressanta problem på arbetsmarknaden och i trygghetssystemen. Han använde förståss inte mina ordval.
Personligen tycker jag(om man inte kan stoppa detta nu) att det är bra att ta emot skräpfolk i massor. För då rasar korthuset ihop snabbare och det blir omöjligt att dölja orsaken. Sedan kan man rensa upp på ett seriöst och effektivt sätt utan gnäll och protester.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 21 May - 17:01

Alfamale wrote:Han sa också att dagen invandring har andra problem än gårdagens. Att inflödet av icke läskunniga fåraherdar och terrorgubbar från somalia och afganistan skapar nya och intressanta problem på arbetsmarknaden och i trygghetssystemen. Han använde förståss inte mina ordval.
Personligen tycker jag(om man inte kan stoppa detta nu) att det är bra att ta emot skräpfolk i massor. För då rasar korthuset ihop snabbare och det blir omöjligt att dölja orsaken. Sedan kan man rensa upp på ett seriöst och effektivt sätt utan gnäll och protester.

Idag (via texttv):

" -Sverige rasar i den internationella
trygghetsligan
, skriver Svenska Dag-
bladet som tagit del av en rapport
som beställts av socialförsäkrings-
utredningen.

Sedan 2005 har till exempel den
svenska a-kassans ersättningsnivå
gått från näst högst i världen till
under snittet för OECD-länderna.

Kanske kan bidra till att väcka fårskalle-Svensson
ur dennes törnrosasömn, inse hur landet föröds,
på äktsvenskars bekostnad. Ovanstående rapport
kommer lägligt, alla vet att enbart arbetande är drabbade,
och oanställbart invällarslödder glider vidare på bidragsskalet.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 28 May - 19:45

Idag hamnade Reinfeldt-ministären i ett remarkabelt magplask... ånyo.

Äggskallen hade nominerat Mona Sahlin som ny ordförande för ILO, International Labour Organization,
ett FN-organ.

Inte ens LO och TCO stöttade fifflerskan. Nyborne arbetarpartisossen, moderöden Reinfeldt, ville slicka
röv, och drev en kampanj för att hon - dessjämte "som första kvinna" - skulle få uppdraget. Sannolikt en
del i fulspelet att själv få en topposition när han röstats bort 2014 (jag anser hans plats som ambassadör
i Somalia självklar
).

Men, icke sa Nicke, hon var chanslös. Åkte ut i andra röstomgången, i den sjätte valdes den engelske fack-
föreningsmannen Guy Ryder, som både svenska LO och TCO backade upp.

Vilken patetisk pajas vi har som statsminister. Jag är glad att jag som ex-moderat insåg förfallet, och röstat
på Ny demokrati, resp SD, sedan (m) kollapsade som konservativt parti. *Hellre död än moderöd*

http://www.tcotidningen.se/mona-sahlin-blir-inte-ilo-chef
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top