Reinfeldt...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Reinfeldt...

Post  RL on Wed 30 May - 9:01

Ådärkomdenja wrote:Idag hamnade Reinfeldt-ministären i ett remarkabelt magplask... ånyo.

Äggskallen hade nominerat Mona Sahlin som ny ordförande för ILO, International Labour Organization,
ett FN-organ.

Inte ens LO och TCO stöttade fifflerskan. Nyborne arbetarpartisossen, moderöden Reinfeldt, ville slicka
röv, och drev en kampanj för att hon - dessjämte "som första kvinna" - skulle få uppdraget. Sannolikt en
del i fulspelet att själv få en topposition när han röstats bort 2014 (jag anser hans plats som ambassadör
i Somalia självklar
).

Men, icke sa Nicke, hon var chanslös. Åkte ut i andra röstomgången, i den sjätte valdes den engelske fack-
föreningsmannen Guy Ryder, som både svenska LO och TCO backade upp.

Vilken patetisk pajas vi har som statsminister. Jag är glad att jag som ex-moderat insåg förfallet, och röstat
på Ny demokrati, resp SD, sedan (m) kollapsade som konservativt parti. *Hellre död än moderöd*

http://www.tcotidningen.se/mona-sahlin-blir-inte-ilo-chef

Det här med Mona Muslim kan iofs varit ett sätt att försöka bli av med henne, med en "spark snett upp till vänster" ...hade dom lyckats fota iväg henne till något diffust FN-jobb så hade dom sluppit göra henne till ännu en av de inkompetenta generaldirektörerna i mängden ...dessutom hade vi sluppit henne i debatter i tid o otid
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3106

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 3 Jun - 0:23

Personligen tycker jag(om man inte kan stoppa detta nu) att det är bra att ta emot skräpfolk i massor. För då rasar korthuset ihop snabbare och det blir omöjligt att dölja orsaken. Sedan kan man rensa upp på ett seriöst och effektivt sätt utan gnäll och protester.[/quote]

Felet med det resonemanget är att många etniska svenskar kommer att bli lidande och det kan jag under inga omständigheter acceptera! Om hela Sverige brakar samman, vilket kommer att ske om massinvandringen fortsätter så måste detta dilemma lösas, hur rädda undan de svenskar som inte har förutsättningar att klara sig själva under haveriet?

Ang. Sveriges framtid tror jag på två scenarier:

1) Att svensk välfärd fortsätter att erodera och gradvis försämras. Detta alternativ har vi levt med under lång tid, och verkar inte få "svenne" att vakna upp, kanske för att förändringen sker långsammare än alt.2. Analogt är det lite som grodan i kastrullen, d.v.s "svenne" vänjer sig successivt med välfärdseroderingen.

2) Att svensk välfärd ställs om under en natt. Detta scenario skulle kunna få "svenne" att vakna upp då "svennes" hela existens skulle bli hotad, visst är "svenne" självdestruktiv, men inte så till den milda grad att "svenne" inte skulle ha någon självbevarelsedrift kvar. Med "omställning under en natt", menar jag inte bokstavligt talat en natt, utan snarare under en mandatperiod (kanske under nästa 2014 - 2018).

Jag har länge mest trott på det förra scenariet, men har under senare tid mer och mer börjat tro på det senare.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2679

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 3 Jun - 20:51

RL wrote:
Ådärkomdenja wrote:Idag hamnade Reinfeldt-ministären i ett remarkabelt magplask... ånyo.

Äggskallen hade nominerat Mona Sahlin som ny ordförande för ILO, International Labour Organization,
ett FN-organ.

Inte ens LO och TCO stöttade fifflerskan. Nyborne arbetarpartisossen, moderöden Reinfeldt, ville slicka
röv, och drev en kampanj för att hon - dessjämte "som första kvinna" - skulle få uppdraget. Sannolikt en
del i fulspelet att själv få en topposition när han röstats bort 2014 (jag anser hans plats som ambassadör
i Somalia självklar
).

Men, icke sa Nicke, hon var chanslös. Åkte ut i andra röstomgången, i den sjätte valdes den engelske fack-
föreningsmannen Guy Ryder, som både svenska LO och TCO backade upp.

Vilken patetisk pajas vi har som statsminister. Jag är glad att jag som ex-moderat insåg förfallet, och röstat
på Ny demokrati, resp SD, sedan (m) kollapsade som konservativt parti. *Hellre död än moderöd*

http://www.tcotidningen.se/mona-sahlin-blir-inte-ilo-chef

Det här med Mona Muslim kan iofs varit ett sätt att försöka bli av med henne, med en "spark snett upp till vänster" ...hade dom lyckats fota iväg henne till något diffust FN-jobb så hade dom sluppit göra henne till ännu en av de inkompetenta generaldirektörerna i mängden ...dessutom hade vi sluppit henne i debatter i tid o otid

Delvis har du rätt, men du får också vända på steken. Tänk vad alla dessa medelålders sossetanter har skämt ut Sverige. Mona Sahlin kunde blivit en i raden tillsammans med Margot Wallström, Margareta Winberg, Maj - Britt Teorin, Anita Gradin mfl. Å andra sidan tror jag knappast någon tar dem på allvar utomlands. Det är nog hugget som stucket om de verkar i Sverige eller annorstädes.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 3 Jun - 21:10

För övrigt verkar det vara en trend i dagens Sverige att belöna inkompetenta sossepolitiker, ju mer inkompetent, ju finare jobb. Såg en intervju med Margareta Winberg för några år sedan då hon framförde önskemål om att bli ambassadör i Brasilien, och vips så belönades hon med det några månader senare. Trots att hon som både jordbruks, och arbetsmarknadsminister var en katastrof så fick hon en ambassadörspost.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RL on Mon 4 Jun - 13:13

RickyEcholette wrote:För övrigt verkar det vara en trend i dagens Sverige att belöna inkompetenta sossepolitiker, ju mer inkompetent, ju finare jobb. Såg en intervju med Margareta Winberg för några år sedan då hon framförde önskemål om att bli ambassadör i Brasilien, och vips så belönades hon med det några månader senare. Trots att hon som både jordbruks, och arbetsmarknadsminister var en katastrof så fick hon en ambassadörspost.

Mvh

Det verkar stämma, ju större katastrof här hemma, desto finare jobb. Margareta Winbergs ambassadörspost var iofs en skandal i sig ...men Carl Thams utnämning till Berlinambassadör är svårslaget i inkompetensligan. Att sätta en gammal generaldirektör för SIDA som ambassadör i landet som är vår största utrikeshandelspartner är helt obegripligt, hur fan tänkte dom?
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3106

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 4 Jun - 13:40

RL wrote:
RickyEcholette wrote:För övrigt verkar det vara en trend i dagens Sverige att belöna inkompetenta sossepolitiker, ju mer inkompetent, ju finare jobb. Såg en intervju med Margareta Winberg för några år sedan då hon framförde önskemål om att bli ambassadör i Brasilien, och vips så belönades hon med det några månader senare. Trots att hon som både jordbruks, och arbetsmarknadsminister var en katastrof så fick hon en ambassadörspost.

Mvh

Det verkar stämma, ju större katastrof här hemma, desto finare jobb. Margareta Winbergs ambassadörspost var iofs en skandal i sig ...men Carl Thams utnämning till Berlinambassadör är svårslaget i inkompetensligan. Att sätta en gammal generaldirektör för SIDA som ambassadör i landet som är vår största utrikeshandelspartner är helt obegripligt, hur fan tänkte dom?

Dom tänkte nog inte alls.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 17 Jun - 21:03

Jag vill faktiskt ge Reinfeldt en eloge i all bedrövelse. Nyligen var en Sydkoreansk delegation i Sverige och undertecknade en mängd frihandelsavtal. Denna typ av satsningar behöver Sverige, ty det är viktigt att vi knyter band med produktiva länder i Asien, ty det är där mänsklighetens framtiden ligger. Sådana händelser är betydligt bättre än att vräka in ointegrerbara somalier i parti och minut.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 17 Jun - 21:08

RickyEcholette wrote:Jag vill faktiskt ge Reinfeldt en eloge i all bedrövelse. Nyligen var en Sydkoreansk delegation i Sverige och undertecknade en mängd frihandelsavtal. Denna typ av satsningar behöver Sverige, ty det är viktigt att vi knyter band med produktiva länder i Asien, ty det är där mänsklighetens framtiden ligger. Sådana händelser är betydligt bättre än att vräka in ointegrerbara somalier i parti och minut.

Mvh
Ok, men det är väl inte nåt specifikt som 32:an skall elogeras för? Jag tror att
sossarna gladeligen skulle skriva på samma avtal. Kvarstår hybridens monumentala
landsförräderi via megaimporten av totalt värdelösa kackerlacksliknande Menadrägg.
Det sveket slår ut allt annat han presterat i s k positiv riktning.
Ådärkomdenja

Poäng : 3637

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 17 Jun - 21:30

Ådärkomdenja wrote:
RickyEcholette wrote:Jag vill faktiskt ge Reinfeldt en eloge i all bedrövelse. Nyligen var en Sydkoreansk delegation i Sverige och undertecknade en mängd frihandelsavtal. Denna typ av satsningar behöver Sverige, ty det är viktigt att vi knyter band med produktiva länder i Asien, ty det är där mänsklighetens framtiden ligger. Sådana händelser är betydligt bättre än att vräka in ointegrerbara somalier i parti och minut.

Mvh
Ok, men det är väl inte nåt specifikt som 32:an skall elogeras för? Jag tror att
sossarna gladeligen skulle skriva på samma avtal. Kvarstår hybridens monumentala
landsförräderi via megaimporten av totalt värdelösa kackerlacksliknande Menadrägg.
Det sveket slår ut allt annat han presterat i s k positiv riktning.

Jo, om Sveriges politiker för en gångs skull gör någonting bra, så "kompenseras" det nästa sekund att de gör något mångdubbelt värre.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 11 Jul - 17:53

SVT Rapport meddelar idag att Filippa Reinfeldt har lämnat in en skilsmässoansökan. Skål

Mycket glädjande, hybridnegern skall inte ha en vit svensk kvinna vid sin sida. Han
får satsa på nåt somaliskt huckle iställer, mer logiskt med tanke på hans faiblesse för
afrikanskt slödder.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 11 Jul - 19:17

Ådärkomdenja wrote:SVT Rapport meddelar idag att Filippa Reinfeldt har lämnat in en skilsmässoansökan. Skål

Mycket glädjande, hybridnegern skall inte ha en vit svensk kvinna vid sin sida. Han
får satsa på nåt somaliskt huckle iställer, mer logiskt med tanke på hans faiblesse för
afrikanskt slödder.

Synd om barnen bara, som också är hybrider utan att dom kunnat göra någonting åt saken.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3785

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 11 Jul - 20:30

Robin Shadowes wrote:
Ådärkomdenja wrote:SVT Rapport meddelar idag att Filippa Reinfeldt har lämnat in en skilsmässoansökan. Skål

afrikanskt slödder.

Synd om barnen bara, som också är hybrider utan att dom kunnat göra någonting åt saken.

Dom lär det inte gå nån nöd på, pengar lär inte saknas för deras 'välfärd'.

I ett större perspektiv är det bra att 64-dels~barnen undandras 34:ans mörka inflytande.
Man får hoppas - som det brukar vara - att deras vita mor ser till sina barns framtid.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 11 Jul - 21:52

Mvh

Jag håller delvis med, men det är också viktigt att betona att vi behöver fler skötsamma invandrare så vi kan säkra välfärden och pensionerna.

Max Ronalds

Poäng : 2825

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 12 Jul - 6:14

Max Ronalds wrote:
Jag håller delvis med, men det är också viktigt att betona att vi behöver fler skötsamma invandrare så vi kan säkra välfärden och pensionerna.

Du är rolig du. Hur ska vi kunna locka tyskar hit då?

Alfamale

Poäng : 2754

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 12 Jul - 11:52

Max Ronalds wrote:

Mvh

Borde han inte sjunga: "money for nothing." lol!
kapten havoc

Poäng : 2976

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 12 Jul - 14:56

afrikanskt slödder.

Det är ju bra att hon tagit sitt förnuft tillfånga. Men hon är ju de facto skadat gods nu. Negersmittad. Vem skulle vilja ha henne nu liksom. Vem är sittkissaren som kommer peta henne i spåret? För någon "normal" man lär ju inte göra det.

Alfamale

Poäng : 2754

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 12 Jul - 17:36

Alfamale wrote:

afrikanskt slödder.

Det är ju bra att hon tagit sitt förnuft tillfånga. Men hon är ju de facto skadat gods nu. Negersmittad. Vem skulle vilja ha henne nu liksom. Vem är sittkissaren som kommer peta henne i spåret? För någon "normal" man lär ju inte göra det.

Nån 'journalist' kanske...
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 16 Jul - 16:13

Erik Reinfeldt: "Jag vill mörda människor":

I går söndag omkom en 17-årig pojke i Erik Reinfeldts bekantskapskrets. Som svar på pojkens död skriver statsministersonen på sin Facebook att pojken förtjänade att dö, eftersom han var en sådan ”fitta”.

Erik Reinfeldt skriver dessutom att han själv gärna skulle vilja mörda "vissa" människor.

http://www.nationell.nu/2012/07/16/erik-reinfeldt-jag-vill-morda-manniskor/

Negroidgenerna hos 64:an aktiverade. Med en grov landsförrädare som far, så faller naturligtvis
inte äpplet långt från trädet. Eller rättare uttryckt med tanke på bakgrunden... kokosnöten långt
från palmen.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 16 Jul - 21:41

Verkar som om dom söker sig mer och mer tillbaka till ursprunget för varje ny generation schweinpelzare. Kanske Afrika vore en lämplig destination så att cirkeln äntligen sluts för denna traumatiserade familj? Ja Lev ut era negroida gener på hemmaplan istället!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3785

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top