Satanistiska artister.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Satanistiska artister.

Post  kapten havoc on Sun 9 Oct - 19:46

felpost
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  Skåning on Mon 10 Oct - 0:32

Jag gillar satanistik musik. Min enda kommentar till denna tråden. I'm gonna burn in hell!

Skåning

Poäng : 2329

Back to top Go down

Post  Absurd on Mon 10 Oct - 8:14

Dunkelman wrote:"Igår släpptes en ny video baserad på ett tal av dr William Pierce, som går till hårt angrepp mot så kallad dödsmetall. Pierce menar att denna typ av musik utgör judisk propaganda och nihilism baserad på satanism, nekrofili och andra vidrigheter."
Har aldrig sett Pierce som den store ideolog han ska vara enligt "vita nationalister". Denna video är dessutom ett av de sämre framföranden jag hört honom göra. Med Pierces köp av Resistance Records i åtanke så är han nog den siste som ska döma ut musikgenres lol!
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2619

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 10 Oct - 17:57

Absurd wrote:
Dunkelman wrote:"Igår släpptes en ny video baserad på ett tal av dr William Pierce, som går till hårt angrepp mot så kallad dödsmetall. Pierce menar att denna typ av musik utgör judisk propaganda och nihilism baserad på satanism, nekrofili och andra vidrigheter."
Har aldrig sett Pierce som den store ideolog han ska vara enligt "vita nationalister". Denna video är dessutom ett av de sämre framföranden jag hört honom göra. Med Pierces köp av Resistance Records i åtanke så är han nog den siste som ska döma ut musikgenres lol!

Han framstår lite som stratios här. :P
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 13 Apr - 16:32

kapten havoc wrote:
Absurd wrote:

Han framstår lite som stratios här. :P

Dunkelman

Poäng : 3231

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top