Sarkozy vill halvera blatte-invasionen

View previous topic View next topic Go down

Sarkozy vill halvera blatte-invasionen

Post  RL on Fri 9 Mar - 18:55

Råkade just nu zappa över till Rapport på SVT, och hamnade mitt i ett trevligt reportage från Frankrike där Sarkozy vill halvera blatteriet (förvisso med den vanliga kulturmarxistiska undertonen), där en massa upprörda araber betedde sig som om de skulle starta ett upplopp när som helst, o på så vis visa att Sarkozy har helt rätt :D
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3041

Back to top Go down

Re: Sarkozy vill halvera blatte-invasionen

Post  kapten havoc on Fri 9 Mar - 19:31

Lite sent påtänkt kanske eller bara en sedvanlig judisk rökridå för att förhindra vilda korsfarare att slakta dom. :az:
kapten havoc

Poäng : 2911

Back to top Go down

Post  RL on Fri 9 Mar - 19:41

kapten havoc wrote:Lite sent påtänkt kanske eller bara en sedvanlig judisk rökridå för att förhindra vilda korsfarare att slakta dom. :az:

Ja, det handlar väl som vanligt om ett floskelutspel för att försöka få stopp på Marine Le Pen :x
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Barbarossa on Fri 9 Mar - 20:20

RL wrote:
kapten havoc wrote:Lite sent påtänkt kanske eller bara en sedvanlig judisk rökridå för att förhindra vilda korsfarare att slakta dom. :az:

Ja, det handlar väl som vanligt om ett floskelutspel för att försöka få stopp på Marine Le Pen :x

Som vanligt har du rätt min kära "Göring"...
Barbarossa

Poäng : 2311

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 9 Mar - 21:16

Jag litar inte ett ögonblick på Sarkozy. Han är NWO och det är Merkel, Cameron och resten av packet också. Säkerligen har ni rätt i att det är ett sätt att sno röster från Le Pen. Såg nånstans att detta är ett utspel likt Fp's språktest. Valfläsk som han kommer att glömma direkt efter valet.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3716

Back to top Go down

Post  RL on Fri 9 Mar - 22:05

Robin Shadowes wrote:Jag litar inte ett ögonblick på Sarkozy. Han är NWO och det är Merkel, Cameron och resten av packet också. Säkerligen har ni rätt i att det är ett sätt att sno röster från Le Pen. Såg nånstans att detta är ett utspel likt Fp's språktest. Valfläsk som han kommer att glömma direkt efter valet.

Håller med fullt ut ...och ett exempel på negerfjäskarna i FP är det definitivt
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Thu 22 Mar - 19:07

Halvering räcker nog inte för att få ordning på landet. Och halvering från vad, vilken nivå pratar han om? Någon som har koll på siffrorna i Frankrike?

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2614

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 22 Mar - 20:17

RickyEcholette wrote:Halvering räcker nog inte för att få ordning på landet. Och halvering från vad, vilken nivå pratar han om? Någon som har koll på siffrorna i Frankrike?

Mvh

Hörde på en internationell kanal imorse, att Frankrike är det mest arabinfekterade landet i hela Europa.
Inga siffror nämndes, men jag betvivlar inte sanningshalten.
Ådärkomdenja

Poäng : 3572

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top