Svenska Stor-Familjerna Annorlunda i TV4

View previous topic View next topic Go down

Svenska Stor-Familjerna Annorlunda i TV4

Post  Axel on Mon 12 Mar - 23:31

Storfamiljer som visas upp och säger att de knullar oskyddat. Visst är det skönt men en av farsorna ser halvdöd ut numera. Och tur då svenskar föder för lite barn. Frågan hur de klarar ekonomin tas inte upp?

Hur kan vi stimulera svenska barnfamiljer bäst annars?
Axel
Bannlyst

Poäng : 2947

Back to top Go down

Re: Svenska Stor-Familjerna Annorlunda i TV4

Post  kapten havoc on Tue 13 Mar - 7:46

Bara det att en vit storfamilj kallas annorlunda är ju rätt tragiskt tycker jag, det borde tvärtom vara det normala(jag är dock lite ambivalent i frågan då jag oroas över den sjukliga överbefolkningen som finns i världen, givetvis främst skapad av mörka element men hellre då att vita överbefolkar världen än folk som ser ut som vandrande skithögar bokstavligen) så kan vi låta våra söner springa ute hela natten och hitta på bus med. Det finns en anledning till varför svenskar inte föder mer än max två barn, vi har tillskillnad från slöddret arbeten som kräver tid och engagemang. Fast visst det är uppenbart att vi måste föda fler barn kanske såna där avelsfarmer som tyskarna hade är en idé att överväga. lol!
kapten havoc

Poäng : 2883

Back to top Go down

Post  Axel on Tue 13 Mar - 18:25

kapten havoc wrote:Bara det att en vit storfamilj kallas annorlunda är ju rätt tragiskt tycker jag, det borde tvärtom vara det normala(jag är dock lite ambivalent i frågan då jag oroas över den sjukliga överbefolkningen som finns i världen, givetvis främst skapad av mörka element men hellre då att vita överbefolkar världen än folk som ser ut som vandrande skithögar bokstavligen) så kan vi låta våra söner springa ute hela natten och hitta på bus med. Det finns en anledning till varför svenskar inte föder mer än max två barn, vi har tillskillnad från slöddret arbeten som kräver tid och engagemang. Fast visst det är uppenbart att vi måste föda fler barn kanske såna där avelsfarmer som tyskarna hade är en idé att överväga. lol!
Jag vill ge kraftiga barnbidrag till svenska familjer men vet inte hur det kan utformas så det inte blir mer negrer istället
Axel
Bannlyst

Poäng : 2947

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top