Arabisk utbildning: "Hur man fuskar till sig PUT"

View previous topic View next topic Go down

Arabisk utbildning: "Hur man fuskar till sig PUT"

Post  Ådärkomdenja on Tue 13 Mar - 10:53

Vet inte om detta publicerats här på Exilen tidigare. Men, jag tycker artikeln är så bra att den förtjänar
att uppmärksammas rejält. Att det cirkulerat 'bruksanvisningar' hur man lurar sig in i Sverige, vet jag
redan sedan Jugoslavien-tiden, en FN-major jag känner hade med sig en sådan publikation vid hemkomsten.

Publicerar bara ingressen här, besök länken för djupinformation (ursprungligen från Avpixlat):

- Antalet besökare på Politiskt Inkorrekt har ökat explosionsartat under det sista året. Många av våra nya läsare har emellertid missat en del intressanta artiklar som publicerades 2010. Nedanstående redogörelse om det utbredda asylfusket i Sverige rönte stor uppmärksamhet, och artikeln är i högsta grad aktuell, inte minst med koppling till föregående post om asylsökande kurder.

PI publicerar således denna favorit i repris för att sprida kunskapen om hur vårt generösa asylsystem hänsynslöst utnyttjas av olika ekonomiska intressen. Vi uppmanar samtidigt våra läsare att själva prova metoden som beskrivs nedan.

http://svenssonsfortvivlan.blogspot.com/2011/02/repris-arabisk-utbildning-hur-man.html

- "Men innan PI skildrar denna enkla metod, vill vi rikta en uppmaning till landets alla journalister, varav ett icke oansenligt antal besöker denna sida dagligdags. Ni som har bra betalt för att skildra verkligheten för era läsare – varför gör ni inte ert jobb?"
Ådärkomdenja

Poäng : 3516

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Re: Arabisk utbildning: "Hur man fuskar till sig PUT"

Post  Alfamale on Tue 13 Mar - 11:29

Problemet bara att det är avpixalt som skrev den. Deras fabless för att hata muslimer/araber är löjeväckande samtidigt som dom representerar en politik som vill försvenska och assimilera negrer och annat patrask, gärna då krista araber som är precis lika illa.. Detta då flertalet av deras ledare är av samma etinicitet som driver denna politik. Och då dom dessutom har nära vänskapsband åt det hållet bör Avpixlat OCH den andra låtsassiten Fria tider givetvis läsas med en tunna salt och helst bojkottas då deras agenda är mer än grumlig. Dom leker ickepk men stänger av allt och alla som inte följer exakt derasåsikter och linje, precis som aftonbladet eller expressen alltså.. Dylika skithögar ska inte ha utrymme.
Det är väl ingen tvekan om arabers skadliga inverkan på västerlandet men lika fullt är judars, negrers och andra utomeruopeiska etniciteter minst lika fel ha inom landet. Äe man svensk är man det på ALLA sätt. Eller inte.
Alla har sitt värde, där dom hör hemma.
Dvs icke etniskt svenska inte här.

Alfamale

Poäng : 2633

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 13 Mar - 12:41

Alfamale wrote:Problemet bara att det är avpixalt som skrev den. Deras fabless för att hata muslimer/araber är löjeväckande samtidigt som dom representerar en politik som vill försvenska och assimilera negrer och annat patrask, gärna då krista araber som är precis lika illa.. Detta då flertalet av deras ledare är av samma etinicitet som driver denna politik. Och då dom dessutom har nära vänskapsband åt det hållet bör Avpixlat OCH den andra låtsassiten Fria tider givetvis läsas med en tunna salt och helst bojkottas då deras agenda är mer än grumlig. Dom leker ickepk men stänger av allt och alla som inte följer exakt derasåsikter och linje, precis som aftonbladet eller expressen alltså.. Dylika skithögar ska inte ha utrymme.
Det är väl ingen tvekan om arabers skadliga inverkan på västerlandet men lika fullt är judars, negrers och andra utomeruopeiska etniciteter minst lika fel ha inom landet. Äe man svensk är man det på ALLA sätt. Eller inte.

FT påstår sig vara omodererad vilket uppenbarligen är en ren skär lögn. Dom har inte ens ryggrad att erkänna att dom bannade mitt gamla konto. Trist att man måste följa en viss policy eller linje för att inte bli bannad. Sverige i ett nötskal antar jag.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3659

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 13 Mar - 15:32

Bästa kommentatorer, so far...

Det är sakfrågan (ämnet) som är det intressanta. Håll er till detta, tack. Ämnet är tveklöst
av stort intresse, mer än diverse forummodererande alternativ~varianter imho. Huruvida
diverse andra forum modererar eller marginaliserar diverse åsiktsinriktningar, är en annan sak.
Jag vill inte vara 'åsiktsmoderator on the lose', men nån ordning kan vi väl enas om iaf.

Andra forums hållning till sina medlemmar diskuteras givetvis bäst i en separat tråd.
Välkomna att starta en eller flera sådana. Jag har varit i hetluften på Flashback ett antal ggr
genom åren - dock lyckats hålla mig kvar - så har jag egen erfarenhet sen länge.

F ö vill jag ge en eloge till Exilen, som jag finner vara den yttersta utposten att uttrycka
sig fritt på nätet idag. Jag fattar inte, att inte fler söker sig hit, här råder verkligen 'det
fria ordet'.
Ådärkomdenja

Poäng : 3516

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Alfamale on Tue 13 Mar - 16:22

Att ens komma på tanken att åka till balkan som major, ja jisses...Balkan borde ha fått en enda present av väst, en neutronbomb. Det hade varit en permanent lösning, billigare och bättre på alla sätt. Så mycket skit dom ställt till med de senaste 300 år som påverkat hela europa. Och det lär bli mer.

Att det är Avpixlat som är avsändare till skiten ÄR sakfrågan. Deras agenda är rubbad.
Ingen tvivlar, ALLA normalbegåvade vet väl om att blatteriets företrädare och blattarna själva ljuger sig gröna för att komma åt livstidsförsörjning på olika sätt. Om det sedan är balkanblattar eller arabdito eller sossar som berikar sig med dyrt statsfinansierat flyktingboende eller moderater som driver privata SFI skolor med vinst är egalt. Det är ju värre om det är Avpixlats eller deras uppdragsgivare som gör det också. Dom har ju byggt siten och sitt rykte på att alla andra är pk och icke trovärdiga och andra berikar sig. Deras uppdagsgivare, några icke namngivna riksdagsmän, kan efter två mandatperioder kan ligga på rygg och pilla sig i naveln och få lön i tills pensionsdagen. Med tanke på vad dom åstakommit hitintills och deras enkelspårhet, så är det nog en hypotes värd att begrunda. JAG anser att risken är överhängande att det just är så med tanke på vilka dom har kontakter med..

Denna site och avpixlats ursprung har visserligen en gemensam beröringspunkt men det var mycket länge sedan man kunde lita vad som skrivs på avpixlat/politiskt inkorrekt. Dom tror att det dom skriver är det intressanta, vilket det givetvis inte är , utan det är vad som skrivs i kommentarerna. Men dom har blivit allt för pompösa och tror att dom kommer överleva även utan fria kommentarer och stänger av alla som inte faller in under deras mall.
Precis som den "vanliga " pressen.
Dom tror dom kan överleva trots att man tar bort alla intressanta kommentatorer, med hot eller avstängningar.
Jag saknar i alla fall ett par tre namn som varit MYCKET läsvärda som påstår när jag frågat dom att dom har blivit ombedda att sluta skriva, så jag har slutat att kommentera och läsa skiten.

Alfamale

Poäng : 2633

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 1 Apr - 21:30

Alfamale wrote:Problemet bara att det är avpixalt som skrev den. Deras fabless för att hata muslimer/araber är löjeväckande samtidigt som dom representerar en politik som vill försvenska och assimilera negrer och annat patrask, gärna då krista araber som är precis lika illa.. Detta då flertalet av deras ledare är av samma etinicitet som driver denna politik. Och då dom dessutom har nära vänskapsband åt det hållet bör Avpixlat OCH den andra låtsassiten Fria tider givetvis läsas med en tunna salt och helst bojkottas då deras agenda är mer än grumlig. Dom leker ickepk men stänger av allt och alla som inte följer exakt derasåsikter och linje, precis som aftonbladet eller expressen alltså.. Dylika skithögar ska inte ha utrymme.

Vi bör göra en boskillnad mellan Avpixlat och Fria Tider. Jag har länge tyckt att Avpixlat varit strået vassare, men har mer och mer övergått till att läsa Fria Tider. Det ena utesluter ju inte det andra i och för sig, så jag brukar parallelläsa. Har länge tyckt att Avpixlat driver sin anti - muslimska agenda alldeles för långt. Fördelen med Fria Tider är att man även tar upp andra invandringsrelaterade problem, de har ett bredare spektrum än Avpixlat. T.ex så är 20 - 25% av alla kineser i Sverige här illegalt, vad jag har läst, den typen av problem bör också belysas. Dessutom tycker jag kommentarerna på Avpixlat är konstiga. De anti - muslimska inslagen är legio, och om man tar upp andra ting, kinesernas handel och vandel så blir folk ursinniga! Det är faktiskt inte helt ovanligt att folk argumenterar emot mig och säger att landets alla muslimer bör bytas ut mot kineser, och att alla kineser är välkomna till Sverige. Jaha, så det är alltså bättre att kineserna korrumperar våran genpool än muslimer, undrar undertecknad då?

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2558

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top