SD flirtar med rasblandare och hederknyfflar rasism enligt PK-eliten.

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

SD flirtar med rasblandare och hederknyfflar rasism enligt PK-eliten.

Post  kapten havoc on Fri 16 Mar - 15:27

Vad tycker ni grym rasism eller bara judisk propaganda?

http://www.youtube.com/watch?v=D04k-QFMKk0

Jag tycker filmen suger, då den flirtar lite diskret med både rasblandare och hedersknyfflar.

kapten havoc

Poäng : 2911

Back to top Go down

Re: SD flirtar med rasblandare och hederknyfflar rasism enligt PK-eliten.

Post  Dunkelman on Fri 16 Mar - 15:59

kapten havoc wrote:Vad tycker ni grym rasism eller bara judisk propaganda?

http://www.youtube.com/watch?v=D04k-QFMKk0

Jag tycker filmen suger, då den flirtar lite diskret med både rasblandare och hedersknyfflar.

“SD-källa: ”Det råder krig inom Sverigedemokraterna – men kuppförsöket kan misslyckas””

"Under ett distriktsmöte på torsdagskvällen blev William Hahne omvald som ordförande för Sverigedemokratisk Ungdom i Stockholm. Hahne var medskribent när SDU-ledaren Gustav Kasselstrand författade den Palestinavänliga debattartikeln i Aftonbladet i höstas, som skapat stor kontrovers och en falangstrid inom Sverigedemokraterna. Att William Hahne omvals ses som en första förlust för den så kallade Ekeroth-falangen, som enträget försöker få bort den nuvarande SDU-ledningen och ersätta den med bland andra judinnan Paula Bieler från SDU Uppsala.

En högt uppsatt källa inom Sverigedemokraterna bekräftar för nationell.nu att det pågår ett kuppförsök inom Sverigedemokratisk Ungdom som leds av flera personer ur självaste SD-toppen.

Men källan är inte helt säker på att den kommer lyckas.

– Paula Bieler är inte en så stark och populär kandidat som media försökt göra gällande. Hennes största fördel är att hon har personer som Ekeroth-bröderna och Björn Söder på sin sida, säger källan.

– Hennes person är inte heller särskilt tilltalande.

Varför har de då valt henne som kandidat?

– Det är ett tecken på kuppmakarnas desperation att få bort Kasselstrand.

SD-källan bekräftar också att Paula Bieler är av judisk-zigenskt ursprung. Nationell.nus första artikel om kuppförsöket i SDU, där bland annat detta avslöjades, blev så omtalad och spridd att 53 personer twittrade om den.

Kommer kuppförsöket lyckas?

– Om man säger så här, det finns en stor risk att det lyckas, men lika stor chans att det misslyckas. Gustav Kasselstrand har många medlemmar på sin sida.

Vad händer om det inte lyckas?

– Då kommer SD i princip bestå av två partier, Sverigedemokraterna å ena sidan, Sverigedemokratisk Ungdom å den andra. Så stark är kuppmakarnas illvilja mot Kasselstrand och hans politik, framför allt hans mer nationalistiska och hårda retorik samt såklart hans ställning i Palestinafrågan och kopplingar till La Destra.

Enligt källan råder det just nu ett ”krig inom partiet”.

I höstas gick den etnopluralistiska organisationen Nordisk Ungdom ut med ett öppet stöd till SD och SDU. Har detta påverkat SDU?

– Det kan jag inte påstå, däremot har deras beteende på nätet gynnat kuppmakarna. Gå in på SDU:s Facebooksida så ser du hur personer ur Nordisk Ungdom mer eller mindre beter sig som om SDU och NU satt ihop.

– De försöker till och med värva medlemmar till SDU i stället för sin egen organisation. Det har alltså varit ganska lätt för kuppmakarna att övertyga andra medlemmar om en ”nazistkoppling”.

Varför gör NU så, tror du?

– Nordisk Ungdom tycks använda Facebook som ett propagandaverktyg för att fabricera en koppling mellan sin organisation och SD/SDU. Förutom alla kommentarer de skriver kan man se hur deras frontfigurer ”gillar” ”Sverigedemokratisk Ungdom”, ”Sverigedemokraterna i riksdagen – ja tack!”, ”Jimmie Åkesson” och den SD-vänliga tidningen ”Fria Tider”, men inte rent nationalistiska alternativ som ”Realisten.se”, ”Svenskarnas parti” osv.

– Nordisk Ungdom försöker nog rida på den sverigedemokratiska framgången.

Så här kan det se ut när ledande medlemmar ur Nordisk Ungdom postar inlägg i SDU:s officiella Facebookgrupp:

Står alla i SD:s ledarskikt på kuppmakarnas sida?

– Det beror på vad du menar med ledarskikt. Men nej, utan att nämna några namn finns det personer som vill ha kvar Gustav Kasselstrand. Men frågan är hur högljutt dessa personer vågar opponera sig.

Var står egentligen Erik Almqvist?

– Det vill jag inte kommentera.

Jimmie Åkesson då?

– Han står på kuppmakarnas sida men försöker hålla sig i bakgrunden.

Slutligen, hur stor makt skulle du säga att de judiska Ekeroth-bröderna har inom SD som helhet?

– Mycket stor. Man kan kalla deras makt för ett sedan lång tid tillbaka lyckat kuppförsök inom SD. Och nu slåss de för att behålla Sverigedemokraterna som ett ”judiskt parti”, som ni på Nationell.nu kanske skulle kalla det.

– Ekeroth-bröderna och sionister som Björn Söder ser en stor fara i Gustav Kasselstrand. Gustav är nämligen ingen ”kontrajihadist”, alltså ingen tråddocka som Ekeroth-bröderna fritt kan leka med."

http://www.nationell.nu/2012/03/16/sd-kalla-det-rader-krig-inom-sverigedemokraterna-men-kuppforsoket-kan-misslyckas/
Dunkelman

Poäng : 3230

Back to top Go down

Post  Alfamale on Fri 16 Mar - 18:24

Denna maktkamp kommer vara till skada för SD.Oavsett vem som "vinner". Bröderna kroksnok och Söder måste försvinna, deras evinliga gaggande om muslimer är extremt tröttande och felaktigt, dom tillför nada. Om partiet någonsin skall bli något att räkna med bör Åkesson slå sig fri fån dessa anti-nationalister eller avgå. Kasselgren är SDs hopp. Min röst lär dom iaf inte få med antisvenskar i partiet.

Alfamale

Poäng : 2689

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Fri 16 Mar - 19:24

Alfamale wrote:Denna maktkamp kommer vara till skada för SD.Oavsett vem som "vinner". Bröderna kroksnok och Söder måste försvinna, deras evinliga gaggande om muslimer är extremt tröttande och felaktigt, dom tillför nada. Om partiet någonsin skall bli något att räkna med bör Åkesson slå sig fri fån dessa anti-nationalister eller avgå. Kasselgren är SDs hopp. Min röst lär dom iaf inte få med antisvenskar i partiet.

Ifs. sant det du skriver, problemet är inte enbart islamskt(fast nog är det en bra början att lösa problemet som islam innebär). Samtidigt är SD ändå det enda alternativet och att partiet kallas för nazistikst är ju enbart pga. det infantila politiska klimatet i Sverige förr i tiden hade de ansetts vara väldigt moderata. Idag är de extrema, nej PK-imbeciller det är ni som är extrema.

PS. jag anser givetvis inte att AM är PK-imbecill om det nu behöver klargöras.

Last edited by kapten havoc on Fri 16 Mar - 23:22; edited 2 times in total
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 16 Mar - 22:39

Nån som vet hur en filur som moonaren Tommy Hansson kunnat hålla sig kvar i toppen så länge? Har han hållhakar på dom andra i toppen? Moon-sekten måste vara minst lika stollig som islam. Fast som det ser ut just nu verkar ändå SD vara det enda hoppet.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3716

Back to top Go down

Post  RL on Fri 16 Mar - 22:41

Dunkelman wrote:“SD-källa: ”Det råder krig inom Sverigedemokraterna – men kuppförsöket kan misslyckas”

Det här s k kriget är väl egentligen en upphaussad grej av marxistiska nyheter24

Dunkelman wrote:"Under ett distriktsmöte på torsdagskvällen blev William Hahne omvald som ordförande för Sverigedemokratisk Ungdom i Stockholm. Hahne var medskribent när SDU-ledaren Gustav Kasselstrand författade den Palestinavänliga debattartikeln i Aftonbladet i höstas, som skapat stor kontrovers och en falangstrid inom Sverigedemokraterna. Att William Hahne omvals ses som en första förlust för den så kallade Ekeroth-falangen, som enträget försöker få bort den nuvarande SDU-ledningen och ersätta den med bland andra judinnan Paula Bieler från SDU Uppsala.

Mycket bra :)
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3041

Back to top Go down

Post  RL on Fri 16 Mar - 22:43

Alfamale wrote:Denna maktkamp kommer vara till skada för SD.Oavsett vem som "vinner". Bröderna kroksnok och Söder måste försvinna, deras evinliga gaggande om muslimer är extremt tröttande och felaktigt, dom tillför nada. Om partiet någonsin skall bli något att räkna med bör Åkesson slå sig fri fån dessa anti-nationalister eller avgå. Kasselgren är SDs hopp. Min röst lär dom iaf inte få med antisvenskar i partiet.

Söder kan kanske tämjas, men bröderna börjar bli en ren katastrof
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sat 17 Mar - 8:57

kapten havoc wrote:problemet är inte enbart islamskt(fast nog är det en bra början att lösa problemet som islam innebär). Samtidigt är SD ändå det enda alternativet och att partiet kallas för nazistikst är ju enbart pga. det infantila politiska klimatet i Sverige förr i tiden hade de ansetts vara väldigt moderata. Idag är de extrema, nej PK-imbeciller det är ni som är extrema.

Det har varit enda alternativet men om dessa bröder med anhang får än mer fäste och makt är det slut med det alternativet. Och islam är inte alls problemet. Det är människorna. Och däribland judarna. Gustav III var en rubbad operabög som tillät dom få fäste i detta land. En arab oavsett om den är muslim eller kristen är precis lika vidrig och oönskad i landet. Eller anses krista syraner med all sin skit bättre än en muslimsk syrier?¨Nä givetvis inte. Och en neger är en neger om den så är kristen eller muslimsk. Det är bara grader i helvetet. Alla människor har sin plats men inte här.

Last edited by Alfamale on Sat 17 Mar - 9:00; edited 1 time in total (Reason for editing : Förvirring)

Alfamale

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Sat 17 Mar - 13:30

Sverigedemokraternas nya rumsrenhet som är tillräcklig för att klara 4 %-spärren till riksdagen hänger till 98 % på bröderna Ekeroth eftersom de är halvjudar. Den dag de går ut i media och säger något typ "det finns nazistiska underströmmar i SD" så är SD finito.

Det innebär dock inte att jag tycker att SD är en vettig partikonstruktion eller att Ekerotharnas politik är speciellt vettig. Jag tycker att SD är ett konstruktionsmässigt missfoster. Man tar ett parti typ ND och försöker göra om detta till något typ det norska Fremskrittspartiet genom att plocka in två personer med judisk bakgrund och behåller t o m det gamla partinamnet. Låt oss anta att vi har ett parti som heter Nazidemokraterna. Sedan mjukar man till sig för att få fler röster. Man säger också att "nazism är jättehemskt". Sedan plockar man in två halvjudar för att bevisa att Nazidemokraterna verkligen inte är ett nazistiskt parti. Behöver det sägas att en sådan partikonstruktion blir rätt beroende av de två halvjudarnas intygande av att partiet verkligen inte är nazistiskt?

Det måste ha varit vettigare om Jimmie Åkesson och Björn Söder lagt av med politiken och sagt till de skånska, lokala populistpartierna "hörni, det här går inte, ta och bilda ett parti som satsar på riksplanet, vi lägger av". Fast med en sådan lösning hade förstås inte Jimmie Åkesson fått bli riksdagsledamot och med lön från både SD och riksdagen kommit upp i en miljonlön på årsbasis.

Ett parti med en "ren" bakgrund hade inte varit så beroende av personer typ Ekerotharna för sin legitimitet. Man hade inte behövt plocka in dem på topp-poster. Man hade t o m kunnat sparka ut dem när de kommer med alltför extrema uttalanden eller förslag. Nu går det väl nästan inte att göra detta.

Man hade fått bättre balans med Ekerotharna i ett populistparti. Ett populistparti hade också kunnat hålla dem i stramare tyglar (om de haft vett nog att göra detta). Ett sådant parti hade kunnat ställa krav och villkor för att låta en figur som Kent Ekeroth få stå på riksdagslistan. Alltför extrema uttalanden om Islam = sparken. Krav för att få stå på riksdagslistan: Skriva under ett uttalande i valfoldern där det står att han är halvjude och att detta inte är något hinder för att stödja populistpartiet samt att invandring, inkl arbetskraftsinvandring, är en ekonomisk katastrof som även drabbar halvjudar, redan befintliga invandrare, tattare, ziggisar o s v".

Det finns dock faktiskt en möjlighet för SD att kunna dra nytta av Kent Ekeroth även om sådana som Kasselstrand får mer att säga till om i partiet. Och det är om Kent Ekeroth säger något typ "Sådana som Kasselstrand är det värsta jag vet eftersom jag har jusiskt påbrå. Men eftersom invandringen är en ekonomisk katastrof så tjänar även sådana som jag, tattare, zigenare och faktiskt även redan befintliga muslimer i Sverige på att man minskar alla former av invandring till ett minimum". Men: Det är upp till Kent Ekeroth själv om han vill stödja ett sådant SD. Om Ekeroth vill säga något typ ovanstående och stödja ett Kasselstrand-influerat SD så skall Kasselstrand m fl vara väldigt glada över detta. Kom också ihåg att det borde vara frestande för Kent Ekeroth om t ex Öhman fondkommission kommer och säger följande till Ekeroth: "Skulle du vilja jobba för oss med - ehum, öööh - något typ... jag vet, politisk analys för input i makromodeller? Du får 100 000 :- i månaden. Villkoret är dock att du säger att du går ur SD med motiveringen att det finns nazistiska underströmmar i partiet."

K. V. Pauker

Poäng : 2816

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 17 Mar - 15:56

Får verkligen hoppas folk är smartare än så då. Det är nämligen de som fått in SD i riksdagen. SD är i mångt och mycket ett missnöjesparti vilket inte är direkt bra då folk bara röstar på dom för att det inte finns några vettiga alternativ. Vanligt folk skiter i vad fd. SD-medlemmar säger om sitt parti de är realister och fattar ju direkt att det är skitsnack.

Kankse jag förväntar mig för mycket av mina bröder dock.

Självklart kommer Ekerötterna dra jude-kortet om de blir uteslutna ur SD. Om det innebär partiets undergång kanske det inte hade nåt existensberättigande till att börja med.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 17 Mar - 21:52

Visst finns det åtskilligt att invända mot SD, men vad är alternativet istället? Alla till buds stående alternativ är etter värre enligt mig. Visserligen kan man rösta blankt eller helt sonika röstskolka, men någon nytta har väl SD ändå gjort? Den proisraeliska linjen inom SD står inte i samklang med vad majoriteten av SD - väljarna anser, själv tycker jag den är pinsam. Sedan så är det precis som någon annan så förtjänstfullt skrev, det är inte muslimer som är det stora problemet, det är massinvandringen i sig. Vi har nu cirka 1,7 miljoner människor med utländsk bakgrund i landet. Många av dem gör ett gott jobb i landet och berikar. Men jag vill inte byta ut alla muslimer mot sekulära kineser, ty om vi öser in sekulära kineser (som många vill) så kommer dem i lika hög grad att korrumpera våran genpool och radera ut våran kultur och språk. Muslimer är inte det stora problemet i sig, utan det i lika hög grad sekulära kineser.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2614

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 18 Mar - 6:54

Exakt så.
Invandringshelvetet har omformat Sverige i grunden och orsakat en djävla massa skit och skadat de etniskt svenskarnas liv och framtid med bibliska proportioner. För all framtid.(förutsatt vi fortsätter på samma väg) Och då gagga om muslimer hit eller dit samtidigt som man är öppet lojal mot annan makt, dvs Israel, är fan osmakligt.
Förresten, hela ideen om att vara dubbel medborgare är ett judearv från 40-talet. Någon som aldrig skulle skett eller åtminstonde skulle avslutats direkt efter krigsslutet. För där är roten till det onda. Vi tar alltså in folk från hela världen, ju vidrigare dess bättre verkar det som, som är öppet fientliga mot landet, dess etniska invånare och statsmakten samt lojala mot annan makt. Vi ger dom medborliga rättigheter men kräver inga skyldigheter. Och dessutom föder vi dom. Det är sinnessjukt.

Jag tror att främlingarna totalt sätt är fler än 1,7 miljoner. Ett rimligt antagande är att dom är strax över 2 miljoner.

Och visst är det så, att SD är ett rent missnöjesparti och kanske ett av de enda politiskt alternativa partierna som kan nå riksdag.
Men dom är ju bevisligen smittade av multikulti sjukdomen. Både av den ena och andra sorten.
Nä, jag blir allt mer övertygad att det är inte vägen att gå
.
Total anarki är vägen.
Total haverering av samhället.
Vi är redan nu nära och vid ett sådant läge är alla medel tillåtna.
Det kan nog vara enda vägen att hitta tillbaka.
Dyrt men effektivt.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 18 Mar - 7:55

Ja vi måste ju få bort grund problemet innan vi kan förändra landet. Svensken har det fortfarande väldigt bra rent matriellt och kan fly verkligheten här hemma på nån sunkig turistort i Thailand två ggr. om året tydligen räcker det för att stå ut med att tråkas av sin egna "folkvalda" här hemma.

Något radikalt måste hända för att en revolution ska kunna inträffa. Till dess kommer eländet fortsätta. PK kommer till sist gå över gränsen och då kommer folket göra revolution och vi vet alla vad en vit revolution innebär det lär inte bli kul för babbarna i landet om man säger så.

Jag kan förstås ha helt fel här och enfalden blir total, dvs. total rasblandning.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 18 Mar - 9:01

kapten havoc wrote:

Jag kan förstås ha helt fel här och enfalden blir total, dvs. total rasblandning.

DET har jag väldigt svårt att tro. Tom de värsta pktrollen gängar sig med lika. Det är bara trasiga människor som repoducerar med kulturella främlingar och etniskt avvikande. Sverige har än så länge LÅNG väg till att bli nordens Brasilien eller nordens Frankrike(som är europas blandland nummer ett och även där är det ganska ovanligt.) Folk lever inom sin grupp oavsett vad som påstås. Därför är revolttanken inte alls fel, även om det ännu kan dröja någon generation. Troligtvis tidigare i takt med att statens representanter suger ur gemene man och berikar sig och sina gullungar.

Alfamale

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 18 Mar - 18:00

Alfamale wrote:
kapten havoc wrote:

DET har jag väldigt svårt att tro. Tom de värsta pktrollen gängar sig med lika. Det är bara trasiga människor som repoducerar med kulturella främlingar och etniskt avvikande. Sverige har än så länge LÅNG väg till att bli nordens Brasilien eller nordens Frankrike(som är europas blandland nummer ett och även där är det ganska ovanligt.) Folk lever inom sin grupp oavsett vad som påstås. Därför är revolttanken inte alls fel, även om det ännu kan dröja någon generation. Troligtvis tidigare i takt med att statens representanter suger ur gemene man och berikar sig och sina gullungar.

Kanske, kanske inte, men hur skall 7,5 miljoner pacificerade och hjärntvättade etnosvenskar ha en chans mot c:a 2 miljoner främlingar, som dessutom förökar sig i snabb takt och har staten, politikerna, massmedierna, polisen, militären och våra myndigheter på sin sida, dessutom tar vi emot drygt 100 000 främlingar/år? En minoritet kan mycket väl slå ut en majoritet. Jag är mycket tveksam till oss etnosvenskars framtid!

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 18 Mar - 18:29

Ang.Kent Ekeroth så är han väldigt ojämn, verkar vara dagsformen som avgör. Han blandar vin med vatten. Hans lismande för Israel är enbart patetiskt, men nu läste jag på Avpixlat att han uppmanat polisen att "sluta diskriminera svenska män", angående deras nya rekryteringspolicy, en skarp formulering som jag skriver under på. Kunde han skippa sin extremt proisraeliska linje och eviga ältande om muslimer så skulle han växa i mina ögon. Som jag tidigare skrev så är det stora problemet inte muslimer i sig, utan massinvandringen som sådan. Kineser förpestar våran tillvaro precis lika mycket som somalier.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Sun 18 Mar - 19:08

Såg att jag fick minuspoäng för mitt tidigare inlägg i denna tråd. Undrar vad man ogillade.

Vill också kommentera den generella tendensen i den här tråden. Skribenter i denna tråd verkar på allvar tro att en stor del av befolkningen har någon slags närmast förprogrammerad motvilja mot "rasblandning". Folk funkar dock inte på det viset. Jag vågar påstå att den andel som sedan de var små hyser en närmast instinktiv motvilja mot rasblandning och automatiskt tycker att detta är "äckligt" eller "sorgligt eftersom folkgrupperna då försvinner" är mindre än den andel av kvinnorna (15-20 %) som tycker att män med annan pigmentering än dem själva är mer attraktiva och är mindre än den andel av männen som kan tänka sig att ta hit en kvinna från Thailand eller Filippinerna för att få knulla med en ung, relativt snygg tjej (eller för att få knulla överhuvudtaget). Min gissning är att den grupp som hyser en genuin motvilja mot "rasblandning" utgör mindre än 5 % av befolkningen.

Även på en ort som Sjöbo så lägger sig motståndet mot främlingarnas inträde på arenan efter ett tag. Så länge som främlingsinträdet upplevs innebära en förändring, eller något typ att en ny, eller flera nya stammar, klampar in på stammens territorium, så finns motståndet kvar. Men när de väl etablerat sig på territoriet så upplevs de vara en del av stammen. Så uppfattade indianerna de vita. När de vita kom mötte de ibland (men inte alltid) ett påtagligt motstånd från indianerna som såg den främmande stammen klampa in på deras territorium. Motståndet mjuknade dock efter ett tag. Blandäktenskap kom rätt snart bland indianerna. Så gott som ingen indian är idag fullblodsindian. Indianen Russell Redner sade i slutet på 80-talet i DN att om 10 år är den siste fullblodsindianen i USA död.

Däremot tycker jag att det rent logiskt borde gå att övertyga invandrargrupper som inte har något historiskt otalt med svenska folket, eller liknande grupper, om att de rent krasst inte tjänar något på vidare invandring till Sverige. I alla fall de som inte vill plocka hit sina släktingar. Vad tjänar de på att man blåser svennarna? Inget. Och varför skulle de sätta sin tillit till de som blåser svennarna? De hyser väl inga påtagligt varmare känslor för invandrarna (utom möjligen figurer typ Ingrid Segerstedt-Wiberg som skrev en bok med titeln "Jesus var inte svensk" och som en gång berättade om hur hon föll pladask för en så vacker man från Syrien). "Om de blåser svennarna så kan de väl blåsa oss också", borde de tänka. Din egen bil blir väl inte mer tryggad för att en biltjuv för tillfället knycker en annans bil. Dessutom drabbar åtgärder riktade mot svennarna även redan befintliga invandrare ekonomiskt. Tar vi hit en massa arbetskraft som inte behövs (varför snittinbetalningarna av skatt per individ blir lägre än annars) betalas mindre in per individ till sjukvården. Sedan 90-talet tillämpar man i praktiken något som påminner om nazistisk eutanasi i den palliativa vården. Man skjuter gamlingarna morfin, Stesolid och Midazolam tills hjärtat inte orkar pumpa runt blodet, patienten svullnar upp och lungorna fylls med vatten. Sedan säger man till de anhöriga att "nu är det färdigt, nu måste man stänga av droppen". Ett annat alternativ är att man slutar ge blodförtunnande (oftast gör man det utan att skriva in detta i journaler/infusions-/medicinlistor). Det är plan B om de anhöriga trilskas. Om patienten då inte dör av blodproppar blir det ett mer utdraget dödsförlopp med tung, flåsande andning och vätska i lungorna. Mycket plågsamt för patienten. Tortyr och eutanasi i ett och samma paket. I det läget brukar man framföra propåer om att man skall lindra plågorna med litet mer morfin, Stesolid och Midazolam. Något som idag helt öppet sker är att man stänger av respiratorn på folk som är vid fullt medvetande och har fullt fungerande hjärnfunktion. Ett föräldrapar polisanmälde för något år sedan ett sjukhus i Stockholm när man mot deras vilja stängde av respiratorn för deras son så att han fick ligga där och bli blå i ansiktet och dö. Men man var ju snäll nog att ge honom morfin. Så barmhärtigt och humant!

Samtidigt vräker man in 100 000 invandrare år trots att David Schwarz redan på 80-talet skrev i sin tidskrift Invandrare och minoriteter att flertalet asylsökande var ekonomiska flyktingar. Antal asylsökande från den synnerligen välbärgade dikaturen Saudi Arabien där kvinnor måste ha heltäckande slöja och inte får köra bil är fortfarande noll. I Aktuellt 21.00 sände man tidigare i veckan ett reportage från Afrika som visade hur bistånd gjorde att man lät hemmaodlad majs ruttna i sina säckar och där en afrikansk affärsman ville avsluta biståndet till Afrika och sade att biståndet främst fyllde funktionen att få individer i givarländerna att "feel good". 30 miljarder per år kostar biståndet.

Jag tycker att avlivningarna av folk i den palliativa vården för att kapa vårdkostnader klart påminner om de nazistiska eutanasimorden. Det faktum att Sverige fått minst antal vårdplatser per capita i Västeuropa och Nordamerika har fått konsekvenser. Jag tror att folk inte riktigt har förstått hur långt det har gått.

Jag tror heller inte folk förstått hur man löste den statsfinansiella krisen på 90-talet som orsakades av knytningen av kronan till Ecun, det minskade spenderandet då det blev mindre förmånligt att låna, invandringen och u-hjälpen. Man tömde AP-fonderna på 250 miljarder i dåtida penningvärde, sålde statliga bolag, lade om pensionssystemet drastiskt (sänkte pensionerna) och tog bort änkepensionerna. Senare har man dämpat effekten av den arbetslöshet invandringen skapar genom konstlade sänkningar av priset på arbetskraft som ROT- och RUT-avdrag, nystartsjobb, instegsjobb, sänkt restaurangmoms o s v, vilket dock gör att det blir svårt för den offentliga sektorn att t ex finansiera saker som att hålla igång respiratorer, de senaste cellgifterna eller bygga riktiga motorvägar i stället för 3-filsvägar med mitträcke. De här konstlade sänkningarna av arbetskraftskostnaderna har man också finansierat genom att sänka A-kassan, göra det svårare att få sjukpension, satt tak på längden för sjukskrivningarna samt sålt en del statliga företag som t ex Vin & Sprit samt delar av Apoteket och Bilprovningen.

Jag kan inte se hur redan befintliga invandrare rent krasst kan tjäna på det här skojeriet.

Min förhoppning är att nytillkomna invånare börjar se en mindre grupp svennar som känner ett speciellt engagemang för sitt land som en tillgång snarare än som ett potentiellt hot. Vore jag invandrare skulle jag nog kunna se saken på det viset. För mig har det kanske varit lätt att börja tänka i de här banorna eftersom jag själv inte är speciellt ”rasren” p g a mitt delvis finsk-ugriska påbrå. Men varför skulle inte individer med än mer utrikiskt påbrå kunna börja tänka på det här viset?

K. V. Pauker

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sun 18 Mar - 19:11

RickyEcholette wrote:Ang.Kent Ekeroth så är han väldigt ojämn, verkar vara dagsformen som avgör. Han blandar vin med vatten. Hans lismande för Israel är enbart patetiskt, men nu läste jag på Avpixlat att han uppmanat polisen att "sluta diskriminera svenska män", angående deras nya rekryteringspolicy, en skarp formulering som jag skriver under på. Kunde han skippa sin extremt proisraeliska linje och eviga ältande om muslimer så skulle han växa i mina ögon. Som jag tidigare skrev så är det stora problemet inte muslimer i sig, utan massinvandringen som sådan. Kineser förpestar våran tillvaro precis lika mycket som somalier.

Mvh

Eller varför inte "poliser förpestar vår tillvaro lika mycket som kineser"... http://www.youtube.com/watch?v=vpgbsz2c37k 95% av alla infödda skandinaviska ungdomar skulle skriva under ett sådant påstående.

Ironiskt att det är judar med sin "historia av förtryck" som är varmast anhängare av en totalitär stat. Sedan att det där äcklet vet att appellera till den växande skaran "kränkta män" är ju inget förvånande. Det är bara en politisk överlevnadsmekanism... som uppenbarligen fungerar. "Jag säger sanningen som kränkta svenska män vill höra"
Max Ronalds

Poäng : 2695

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 18 Mar - 19:19

Max Ronalds wrote:
RickyEcholette wrote:Ang.Kent Ekeroth så är han väldigt ojämn, verkar vara dagsformen som avgör. Han blandar vin med vatten. Hans lismande för Israel är enbart patetiskt, men nu läste jag på Avpixlat att han uppmanat polisen att "sluta diskriminera svenska män", angående deras nya rekryteringspolicy, en skarp formulering som jag skriver under på. Kunde han skippa sin extremt proisraeliska linje och eviga ältande om muslimer så skulle han växa i mina ögon. Som jag tidigare skrev så är det stora problemet inte muslimer i sig, utan massinvandringen som sådan. Kineser förpestar våran tillvaro precis lika mycket som somalier.

Mvh

Eller varför inte "poliser förpestar vår tillvaro lika mycket som kineser"... http://www.youtube.com/watch?v=vpgbsz2c37k 95% av alla infödda skandinaviska ungdomar skulle skriva under ett sådant påstående.

Ironiskt att det är judar med sin "historia av förtryck" som är varmast anhängare av en totalitär stat. Sedan att det där äcklet vet att appellera till den växande skaran "kränkta män" är ju inget förvånande. Det är bara en politisk överlevnadsmekanism... som uppenbarligen fungerar. "Jag säger sanningen som kränkta svenska män vill höra"

Jag tog kineser och somalier som exempel på hur två så olika grupper ändå förenas i ett hat mot en gemensam fiende. Jag vill varken se ytterligare en miljon kineser eller en miljon somalier på våra gator. De är båda motståndare till vita, våran kultur och språk. Ja, både kineser och somalier förpestar våran tillvaro. Vi behöver varken mer kinarestauranger eller kat. Båda åsamkar Sverige stor skada.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sun 18 Mar - 19:29

RickyEcholette wrote:Vi behöver varken mer kinarestauranger eller kat. Båda åsamkar Sverige stor skada.

Mvh

Svar nej. Varken kinaresturanger eller kat åsamkar Sverige stor skada. Polisens insatser mot grönsaken kat finns till som ett politiskt mandat vid nästa livsmedelskris så man ska kunna implementera samma politik som i Ukraina på 1930-talet.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 18 Mar - 20:39

K. V. Pauker wrote:

Såg att jag fick minuspoäng för mitt tidigare inlägg i denna tråd. Undrar vad man ogillade.

Vill också kommentera den generella tendensen i den här tråden. Skribenter i denna tråd verkar på allvar tro att en stor del av befolkningen har någon slags närmast förprogrammerad motvilja mot "rasblandning". Folk funkar dock inte på det viset. Jag vågar påstå att den andel som sedan de var små hyser en närmast instinktiv motvilja mot rasblandning och automatiskt tycker att detta är "äckligt" eller "sorgligt eftersom folkgrupperna då försvinner" är mindre än den andel av kvinnorna (15-20 %) som tycker att män med annan pigmentering än dem själva är mer attraktiva och är mindre än den andel av männen som kan tänka sig att ta hit en kvinna från Thailand eller Filippinerna för att få knulla med en ung, relativt snygg tjej (eller för att få knulla överhuvudtaget). Min gissning är att den grupp som hyser en genuin motvilja mot "rasblandning" utgör mindre än 5 % av befolkningen.

Även på en ort som Sjöbo så lägger sig motståndet mot främlingarnas inträde på arenan efter ett tag. Så länge som främlingsinträdet upplevs innebära en förändring, eller något typ att en ny, eller flera nya stammar, klampar in på stammens territorium, så finns motståndet kvar. Men när de väl etablerat sig på territoriet så upplevs de vara en del av stammen. Så uppfattade indianerna de vita. När de vita kom mötte de ibland (men inte alltid) ett påtagligt motstånd från indianerna som såg den främmande stammen klampa in på deras territorium. Motståndet mjuknade dock efter ett tag. Blandäktenskap kom rätt snart bland indianerna. Så gott som ingen indian är idag fullblodsindian. Indianen Russell Redner sade i slutet på 80-talet i DN att om 10 år är den siste fullblodsindianen i USA död.

Däremot tycker jag att det rent logiskt borde gå att övertyga invandrargrupper som inte har något historiskt otalt med svenska folket, eller liknande grupper, om att de rent krasst inte tjänar något på vidare invandring till Sverige. I alla fall de som inte vill plocka hit sina släktingar. Vad tjänar de på att man blåser svennarna? Inget. Och varför skulle de sätta sin tillit till de som blåser svennarna? De hyser väl inga påtagligt varmare känslor för invandrarna (utom möjligen figurer typ Ingrid Segerstedt-Wiberg som skrev en bok med titeln "Jesus var inte svensk" och som en gång berättade om hur hon föll pladask för en så vacker man från Syrien). "Om de blåser svennarna så kan de väl blåsa oss också", borde de tänka. Din egen bil blir väl inte mer tryggad för att en biltjuv för tillfället knycker en annans bil. Dessutom drabbar åtgärder riktade mot svennarna även redan befintliga invandrare ekonomiskt. Tar vi hit en massa arbetskraft som inte behövs (varför snittinbetalningarna av skatt per individ blir lägre än annars) betalas mindre in per individ till sjukvården. Sedan 90-talet tillämpar man i praktiken något som påminner om nazistisk eutanasi i den palliativa vården. Man skjuter gamlingarna morfin, Stesolid och Midazolam tills hjärtat inte orkar pumpa runt blodet, patienten svullnar upp och lungorna fylls med vatten. Sedan säger man till de anhöriga att "nu är det färdigt, nu måste man stänga av droppen". Ett annat alternativ är att man slutar ge blodförtunnande (oftast gör man det utan att skriva in detta i journaler/infusions-/medicinlistor). Det är plan B om de anhöriga trilskas. Om patienten då inte dör av blodproppar blir det ett mer utdraget dödsförlopp med tung, flåsande andning och vätska i lungorna. Mycket plågsamt för patienten. Tortyr och eutanasi i ett och samma paket. I det läget brukar man framföra propåer om att man skall lindra plågorna med litet mer morfin, Stesolid och Midazolam. Något som idag helt öppet sker är att man stänger av respiratorn på folk som är vid fullt medvetande och har fullt fungerande hjärnfunktion. Ett föräldrapar polisanmälde för något år sedan ett sjukhus i Stockholm när man mot deras vilja stängde av respiratorn för deras son så att han fick ligga där och bli blå i ansiktet och dö. Men man var ju snäll nog att ge honom morfin. Så barmhärtigt och humant!

Samtidigt vräker man in 100 000 invandrare år trots att David Schwarz redan på 80-talet skrev i sin tidskrift Invandrare och minoriteter att flertalet asylsökande var ekonomiska flyktingar. Antal asylsökande från den synnerligen välbärgade dikaturen Saudi Arabien där kvinnor måste ha heltäckande slöja och inte får köra bil är fortfarande noll. I Aktuellt 21.00 sände man tidigare i veckan ett reportage från Afrika som visade hur bistånd gjorde att man lät hemmaodlad majs ruttna i sina säckar och där en afrikansk affärsman ville avsluta biståndet till Afrika och sade att biståndet främst fyllde funktionen att få individer i givarländerna att "feel good". 30 miljarder per år kostar biståndet.

Jag tycker att avlivningarna av folk i den palliativa vården för att kapa vårdkostnader klart påminner om de nazistiska eutanasimorden. Det faktum att Sverige fått minst antal vårdplatser per capita i Västeuropa och Nordamerika har fått konsekvenser. Jag tror att folk inte riktigt har förstått hur långt det har gått.

Jag tror heller inte folk förstått hur man löste den statsfinansiella krisen på 90-talet som orsakades av knytningen av kronan till Ecun, det minskade spenderandet då det blev mindre förmånligt att låna, invandringen och u-hjälpen. Man tömde AP-fonderna på 250 miljarder i dåtida penningvärde, sålde statliga bolag, lade om pensionssystemet drastiskt (sänkte pensionerna) och tog bort änkepensionerna. Senare har man dämpat effekten av den arbetslöshet invandringen skapar genom konstlade sänkningar av priset på arbetskraft som ROT- och RUT-avdrag, nystartsjobb, instegsjobb, sänkt restaurangmoms o s v, vilket dock gör att det blir svårt för den offentliga sektorn att t ex finansiera saker som att hålla igång respiratorer, de senaste cellgifterna eller bygga riktiga motorvägar i stället för 3-filsvägar med mitträcke. De här konstlade sänkningarna av arbetskraftskostnaderna har man också finansierat genom att sänka A-kassan, göra det svårare att få sjukpension, satt tak på längden för sjukskrivningarna samt sålt en del statliga företag som t ex Vin & Sprit samt delar av Apoteket och Bilprovningen.

Jag kan inte se hur redan befintliga invandrare rent krasst kan tjäna på det här skojeriet.

Min förhoppning är att nytillkomna invånare börjar se en mindre grupp svennar som känner ett speciellt engagemang för sitt land som en tillgång snarare än som ett potentiellt hot. Vore jag invandrare skulle jag nog kunna se saken på det viset. För mig har det kanske varit lätt att börja tänka i de här banorna eftersom jag själv inte är speciellt ”rasren” p g a mitt delvis finsk-ugriska påbrå. Men varför skulle inte individer med än mer utrikiskt påbrå kunna börja tänka på det här viset?

Juden Pauker har en poäng. Ytterst få svenskar hyser motstånd mot rasblandning. Jag hyser inga som helst agg mot rasblandning. Är det någonting staten aldrig skall lägga sig i så är det i den typen av frågor. Dock kan jag konstatera att vita män har mer att förlora på rasblandning än vita kvinnor, då det är fler invandrarmän som gillar vita kvinnor, än invandrarkvinnor som gillar vita män. På krogen kastar sig invandrarmän över vita kvinnor som flugor kring en sockerbit och som givetvis accepterar inbjudan. Väldigt sällan man ser invandrarkvinnor som bjuder upp vita svenska män. Vita män är inte populära bland invandrarkvinnor. Ser nästan aldrig vita män med invandrarkvinnor som partners på stan eller annorstädes.

Sedan kan jag ju också konstatera att Paukers rasfränder precis som östasiater är väldigt rasmedvetna. Både i den judiska och östasiatiska kulturen tillämpar man i viss mån eugenetik. Vita män är paria både inom den judiska och t.ex den koreanska kulturen. Om en judisk eller koreansk kvinna mot förmodan skulle skaffa vit pojkvän så blir förhållandet inte långlivat när det uppdagas. Här bör man läsa Kevin MacDonalds "Kulturkritik" för att förstå deras tankesätt. Och som vanligt är det nästan skrattretande att se att de som mest förespråkar mångkultur och rasblandning, inte själva tillämpar det. Så visst är det vi vita som accepterar rasblandning.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 18 Mar - 22:30

Rasblandning är framförallt moraliskt förkastligt ur många synvinklar. Dels får barnet en rejäl identitetskris när inser att denne är helt rotlös och är varken neger eller vit eller vad nu mixen består av. Mao. rasblanding är den yttersta formen av dekadens och oansvarigt beteende.

Vad svenska folket tycker om saken är ganska irrelevant tycker jag. Då det svenska folket har valt möderaterna att leda landet och därmed omyndigförklarat sig själva.

Om folk gjorde allt de kände för skulle samhället kollapsat på en milisekund. Regler och lagar finns av en anledning. Dagens lagar är dock skadliga för landet och har inte anpassats till det nya Sverige. Liksom vår poliskår som består av samma antal dönickar som 1985! :affraid:
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 19 Mar - 7:13

[quote="RickyEcholette"

Juden Pauker har en poäng. Ytterst få svenskar hyser motstånd mot rasblandning.

Mvh[/quote]

Det har han inte alls. Den här meningen exempelvis, är ju fria fantasier och bevis att han inte har en aning. (Min gissning är att den grupp som hyser en genuin motvilja mot "rasblandning" utgör mindre än 5 % av befolkningen.) I denna fråga precis som i alla andra är den man säger en sak och det man gör en helt annan. I våra övre samhällsskikt samt i medelklassen är rasblandning mycket ovanligt. Oavsett vad man SÄGER. Blandningar är vanligare hos bondbrudar, knarkare, annat skräp. Dvs det är samma klientel som skriver kärleksbrev och frierier till våra anstalter. Och breven går INTE till biltjuvar, skattesmitare eller ekonomiska brottslingar utan till mördare och våldtäktsmän.

Det är dom som rasblandar.
Man ser inte samma brevskörd till Hinseberg om man säger så.
Och man ser ej heller horder av thaibastarder som svenska män satt till världen. Dom köper kärringar från Thailand , Ryssland för att få uppassning och knulla något som svenska surkärringar tydligen glömt hur man gör. Och svenska kärringar har fått för sig av vara förmer än sina svenska män tack vare all sjuk propaganda. Ni har en fitta, det är värdet , allt annat är en skimär.

Ergo, rasblanding är ett kärringproblem, har inte annat än med korkade kärringar att göra.
Vill man inte att det ska ske ska man lära sina döttrar från späd ålder vad som är rätt och riktigt.
För det finns fortfarade kloka kvinnor om än allt färre för varje år som går.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 19 Mar - 11:20

Rasblanding och mångkultur måste det ständigt propageras för för att folk vill ha dem och ska tycka det är normalt. Varför?, varför matas vi ständigt av dekadens media från s ionistskogen med bilden av en färgad och en vit kvinna tillsammans i ett skenbart normalt mänskligt förhållande, givetvis är den färgade en väldrillad husneger som verkar snäll. Eeeek!, Det finns inga snälla färgade, bara de som tränats att ta efter visa mänskliga beteenden som gör att den verkar snäll ungefär som en hund som lärt sig sitta ner på kommando, den vet inte varför den gör det den vet dock att den blir belönad om den gör det.

Den färgades sanna natur kommer alltid vara vildens.

Pauker har bara delvis rätt, det är inte så att allt fler svenskar vill rasblanda mer idag, utan att toleransen för denna perversionen (liksom bÖgeri) ökar pga. massiv hjärntvätt. Den vanliga trälen till svensk ifrågasätter inte heller det han matas med på TV, "det är ju bara "underhållning"."

Apropå rasblanding:

Ska vi byta ut de svarta männen mot vita och flickan till svart istället? Det där att de torrjuckar mot flickans bakdel verkar vara ett vanligt fenomen bland svartingar.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/417168_297439563656748_100001721207505_724339_1019549797_n.jpg

kapten havoc

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Mon 19 Mar - 12:40

kapten havoc wrote:Liksom vår poliskår som består av samma antal dönickar som 1985! :affraid:

+ några hundra tusen ordningsvakter. Ett bevakningssamhälle är det enda som kan upprätthålla löneslaveriet i takt med en ökad automatisering.

kapten havoc wrote:Det där att de torrjuckar mot flickans bakdel verkar vara ett vanligt fenomen bland svartingar.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/417168_297439563656748_100001721207505_724339_1019549797_n.jpg

Det är ganska logiskt eftersom ett kvinnligt ansikte bland deras gelikar egentligen inte har några subtila detaljer som kan betraktas som attraktiva. http://folklorefashion.durantextiles.com/
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 19 Mar - 14:13

Max Ronalds wrote:

Det är ganska logiskt eftersom ett kvinnligt ansikte bland deras gelikar egentligen inte har några subtila detaljer som kan betraktas som attraktiva.
:D
Så sant som det är sagt. Rasblandning mellan vita kärringar och negerhanar är oerhört mer vanligt än tvärt om. Och det har sin förklaring. Din.

Vad är vackert liksom?

Alfamale

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Mon 19 Mar - 15:50

Alfamale wrote:
Max Ronalds wrote:

Det är ganska logiskt eftersom ett kvinnligt ansikte bland deras gelikar egentligen inte har några subtila detaljer som kan betraktas som attraktiva.
Så sant som det är sagt. Rasblandning mellan vita kärringar och negerhanar är oerhört mer vanligt än tvärt om. Och det har sin förklaring. Din.

Vad är vackert liksom?

Fast sydostasiatiska kvinnor är väl inte heller så överdrivet "vackra" i jämförelse. Ändå krävs det inte så stor anstängning för en exempelvis thailändsk kvinna att para ihop sig med en vit västerländsk man om hon uppträder som söt och omtänksam och har en ungdomlig kropp. Att det inte är afrikanska kvinnor som dominerar bland "importfruar" har nog mest kulturella skäl snarare än att ensamma västerländska män skulle betrakta afrikanska kvinnor som "fula". Däremot tvivlar jag på att en ensam japansk man hade valt yngre sydostasiatisk kvinna. Han utvecklar kanske någon fetisch istället, typ mangateckningar eller vågade bilder på skolflickor. Sånt är inte socialt accepterat i Europa. I Japan finns det mängder av män med den typen av hobbies. Där är det snarare socialt oacepterat att besudla sig själv med rasfrämlingar som är lägre stående.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 19 Mar - 16:30

Jag känner en snubbe som bara vill ha negresser, behöver jag tillägga att han har ett funktionshinder? lol! Dock kan jag förstå svenska män som importerar negresser och thailändskor, svenska honor har blivit världens värsta luder klart man söker efter något som är kvinnligt och ej HBT-skadat gods.

Problemet med detta är att import honor snabbt tar till sig det svenska tänket och det blir ändå pannkaka av alltihopa. Kvar står han med försörjningsplikt mot honan han importerade. Det är ingen bra lösning på sikt, liksom skit i importen ligg bara med dom sen glöm allt det andra. Honor har förvandlats från behagliga varelser till blodtörstiga monster inom loppet av bara några decennier. Dom duger inte längre som livspartner.

Det värsta är att honor verkar trivas som fisken i vattnet i sin nya roll som manshatande feminazist. Lösningen är att vi tar till oss av den nya spännande hederskulturen.

Min teori är att den vita världen gick åt helvete den dagen vita honor fick rösträtt.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 19 Mar - 16:55

Nä, asiatkärringar är bara aningen bättre än negrer om ens det, utseendemässigt. Det dock milsvidd skillnad i beteende. Ett thaikäring kan ju uppföra sig och fungera inom hemmets väggar. Det gör inte en negerkärring som helst ligger i soffan och pruttar precis som hanvarianten av dom. Det kan man inte säga om thaifolket. Dom är arbetsmyror. Om dom är smarta eller inte låter jag var osagt, det vet jag inte. Men jag känner till en herrans massa negerfolk och dom har två saker gemensamt. Slöa och korkade.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 19 Mar - 17:03

Honors import av monsterballe sköter staten, den vita mannen får betala importen av hemmafruar ur egen plånka. en metafor så god som någon när man ser på dagens samhälle.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Tue 20 Mar - 21:07

RickyEcholette wrote:
K. V. Pauker wrote:

Juden Pauker har en poäng. Ytterst få svenskar hyser motstånd mot rasblandning. Jag hyser inga som helst agg mot rasblandning. Är det någonting staten aldrig skall lägga sig i så är det i den typen av frågor. Dock kan jag konstatera att vita män har mer att förlora på rasblandning än vita kvinnor, då det är fler invandrarmän som gillar vita kvinnor, än invandrarkvinnor som gillar vita män. På krogen kastar sig invandrarmän över vita kvinnor som flugor kring en sockerbit och som givetvis accepterar inbjudan. Väldigt sällan man ser invandrarkvinnor som bjuder upp vita svenska män. Vita män är inte populära bland invandrarkvinnor. Ser nästan aldrig vita män med invandrarkvinnor som partners på stan eller annorstädes.

Sedan kan jag ju också konstatera att Paukers rasfränder precis som östasiater är väldigt rasmedvetna. Både i den judiska och östasiatiska kulturen tillämpar man i viss mån eugenetik. Vita män är paria både inom den judiska och t.ex den koreanska kulturen. Om en judisk eller koreansk kvinna mot förmodan skulle skaffa vit pojkvän så blir förhållandet inte långlivat när det uppdagas. Här bör man läsa Kevin MacDonalds "Kulturkritik" för att förstå deras tankesätt. Och som vanligt är det nästan skrattretande att se att de som mest förespråkar mångkultur och rasblandning, inte själva tillämpar det. Så visst är det vi vita som accepterar rasblandning.

Mvh

Några kommentarer:

1. Jag är inte jude.

2. Du m fl i denna tråd verkar faktiskt inse att utan en yttre påverkan av medier, opinionsledare e t c så är motståndet mot "rasblandning" ganska svagt. Detta kan vi också se historiskt. Se t ex på hur den finsk-ugriskspråkiga folkstammen som tog sig från Centralasien till nuvarande ryska Karelen utan problem blandade upp sig med den vita majoriteten (finnar är 80 % vita och 20 % centralasiater). (Notera vidare att den vita majoriteten kom att anamma minoritetens språk. Det tyder kanske på mer vit inflyttning senare och att storleksförhållandena mellan populationerna var relativt likvärdiga vid den tidpunkt när de första individerna av blandat ursprung föddes för 2500 år sedan eller mer.

Liknande reflektioner kan göras beträffande t ex tokharerna (som fanns i nuvarande västra Kina) och de semitiska stammar som blandade sig med svarta i Etiopien.

Tokharerna var en västeuropeisk folkgrupp som talade ett centum-språk, d v s språket var närbesläktat med t ex de germanska och keltiska språken i Västeuropa. Tyger man hittat i tokhariska mumier påminner starkt om tyger sachsarna i Västeuropa vävde. Utseendemässigt var tokharerna högväxta och hade rött eller blont hår. I början höll sig tokharerna för sig själva där borta i västra Kina. Efter något hundratal år började dock blandäktenskap förekomma. Tokhariskan levde dock kvar i flera hundra år. Idag är tokhariskan försvunnen men man kan ännu se spår av tokhariskt blod hos lokalbefolkningen genom en del högväxta och relativt ljusa individer.

Etiopiens huvudspråk är ett semitiskt språk. Detta måste ha införts av någon stam som vandrat in från arabiska halvön via Egypten eller över Röda Havet. Utseendemässigt så påminner dock dagens etiopier mer om kenyaner än om araber på den arabiska halvön även om man kan se att etiopierna har mindre "afrikanska" ansiktsprofiler och att det finns en del rätt ljusa etiopier. En del högättade etiopier verkar också ha mer semitiskt blod kvar i ådrorna än andra. I Haile Selassies ansikte såg man tydligt ursprunget från den arabiska halvön. Han var väldigt ljus jämfört med typiska sub-sahariska afrikaner och hade en typisk, böjd arabisk näsa. Han såg ut som om han var något typ 3/4 arab (eller mer) och 1/4 sub-saharisk afrikan.

I Latinamerika är också folkblandningen nästan total utom möjligen i Argentina och hos den tyskättade befolkningen i Chile. Det verkar inte ta emot så värst mycket att "rasblanda" verkar det som. Det som främst hindrat "rasblandning" historiskt verkar inte ha varit åsikten att man inte bör rasblanda utan geografiska barriärer.

3. När det gäller judars "rasblandning" så konstaterar jag att Hitler till skillnad från dig ansåg att judarna "prackade på" ariska män sina kvinnor medan man höll sin manliga linje "ren". Jag tolkar detta som att du har en annan åsikt i denna fråga än Adolf. Eller du kan kanske hitta något sätt att sy ihop era respektive konklusioner? Inte för att jag tror att speciellt många är intresserade av vilken förklaring du drar till med men jag påpekar ändå detta.

4. Jag vet inte om du är en "äkta" invandringsmotståndare/rasist/nazist etc eller om du bara försöker posta alster som stämmer in på framlidne Stieg Larssons beskrivning av Exilen som ett forum där "hönshjärnefaktorn är hög". Själv tycker jag inte att dina inlägg känns riktigt "äkta". Det finns dock inlägg som jag uppfattar som ärligt menad rasism här på Exilen (ibland kryddad med en "humoristiskt" menad oförskämdhet, verkar det som) som i relativt hög grad stämmer in på Stieg Larssons beskrivning. Skulle väl också tro att det i hög grad är sådana inlägg som drar trafik hit. Folk tycker väl antagligen att det är mer underhållning att läsa sådant än "tråkiga" inlägg om penningtryckande av Federal Reserve och liknande.

K. V. Pauker

Back to top Go down

Post  RL on Tue 20 Mar - 22:05

RickyEcholette wrote:Visst finns det åtskilligt att invända mot SD, men vad är alternativet istället?

Nej, för tillfället finns inga andra alternativ, iaf inga som kan nå riksdagen.

Om ND någon gång i framtiden har chans, så kanske jag omprövar min åsikt, men dom har en hel del att göra, först måste dom skaffa en stor bas i kommunerna, något som endast SD begripit.

Och bortsett från Ekerötter o andra sionister, så gör SD iaf ett hyfsat jobb när det gäller att förändra debattagendan i ankdammen.
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Tue 20 Mar - 22:21

K. V. Pauker wrote:
I Latinamerika är också folkblandningen nästan total utom möjligen i Argentina och hos den tyskättade befolkningen i Chile. Det verkar inte ta emot så värst mycket att "rasblanda" verkar det som. Det som främst hindrat "rasblandning" historiskt verkar inte ha varit åsikten att man inte bör rasblanda utan geografiska barriärer.

Det där är nog bara önsketänkande från din sida. Japan ligger geografiskt närmare Thailand eller Filippinerna. Ändå är det europeiska män som parar ihop sig med kvinnor från dessa länder. Den enkla sanningen är att patriarkala kulturer alltid förr eller senare kommer att blanda ut sitt blod. Ska jag vara ärlig så är jag ganska trött på indo-européer med krigarideal som har våldtagit vår kontinent. Man borde sparka ut alla arier från Europa. Inte rent konkret, utan mer som en metafor. Återtgå till något slags forneuropeiska matriarkala frihetsvärderingar. Det räcker ju med att läsa våldsidealet som grasserar på "högerextrema" forum för att bli ganska skadeglad över att det finns "ariska übermenschen" som sjunker så jävla lågt att han skaffar barn med en thailändska eller en judinna. Ju mer jag hatar "ariska krigarideal" och den våldsbejakande korporatismen, desto mer övertygad blir jag att en strikt rasbevarande ideologi är det enda sättet att nöta ut denna ohyra och en dag kunna bli fria på riktigt. En sorts "antiariska nürnberglagar" inhuggna i sten är vad vi frihetsbejakande människor skulle behöva. Tror man på frihet så ska man inte blanda upp det som är nyckeln till evig frihet: det rena blodet.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Tue 20 Mar - 22:28

[quote="RL"]
RickyEcholette wrote:
Och bortsett från Ekerötter o andra sionister, så gör SD iaf ett hyfsat jobb när det gäller att förändra debattagendan i ankdammen.

Ja, visst är det underbart att leva i en polisstat. Mot detta finns det ju ingen opposition, vare sig i riksdagen eller i etablerad media. Vilka tror du vinner på "skottlossningarna i malmö" eller epitetet "gangsterstaden"? http://en.wikipedia.org/wiki/Nijvel_gang
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 20 Mar - 22:53

För att sätta in sveriges invandringspolitik i ett större sammanhang. Sverige tar emot 8ggr fler invandrare om dagen än vad Japan gör på ett år. 2006 tog Japan in 34 invandrare, de flesta från Burma. Sverige tog väl i runda slängar in uppemot 100 000. Motståndet mot invandring är kompakt i Japan, från enkla risodlare till företagschefer, ja t.o.m bland kvinnorna! Ändå har jag aldrig hört någon svensk politiker anklaga Japan för att vara ett rasistiskt land. Det finns cirka 250 000 brasilianare i Japan. Enligt kontakter jag har så är dem impopulära bland den inhemska befolkningen. Japan har brist på sjuksköterskor och när regeringen ville ta in sjuksköterskor från Bangladesh för några år sedan så blev det vilda protester. Istället satsar man på robotar och artificiell intelligens. Jag tycker SD borde sätta in sveriges "extrema" invandringspolitik i ett globalt sammanhang och redovisa för folket, jag tror nämligen det skulle öka SD:s chanser att bli ett stort parti. Det skulle också visa för folket att SD inte alls är ett "extremt" parti internationellt, utan fullt normala. Hoppas partiledningen hörsammar önskemålet.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 21 Mar - 15:07

RickyEcholette wrote:För att sätta in sveriges invandringspolitik i ett större sammanhang. Sverige tar emot 8ggr fler invandrare om dagen än vad Japan gör på ett år. 2006 tog Japan in 34 invandrare, de flesta från Burma. Sverige tog väl i runda slängar in uppemot 100 000. Motståndet mot invandring är kompakt i Japan, från enkla risodlare till företagschefer, ja t.o.m bland kvinnorna! Ändå har jag aldrig hört någon svensk politiker anklaga Japan för att vara ett rasistiskt land. Det finns cirka 250 000 brasilianare i Japan. Enligt kontakter jag har så är dem impopulära bland den inhemska befolkningen. Japan har brist på sjuksköterskor och när regeringen ville ta in sjuksköterskor från Bangladesh för några år sedan så blev det vilda protester. Istället satsar man på robotar och artificiell intelligens. Jag tycker SD borde sätta in sveriges "extrema" invandringspolitik i ett globalt sammanhang och redovisa för folket, jag tror nämligen det skulle öka SD:s chanser att bli ett stort parti. Det skulle också visa för folket att SD inte alls är ett "extremt" parti internationellt, utan fullt normala. Hoppas partiledningen hörsammar önskemålet.

Mvh

Sverigedemokraterna sitter i riksdagen av en enda anledning: som ett politiskt mandat för polisstaten.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Sun 25 Mar - 13:15

K. V. Pauker wrote:

Några kommentarer:

[- - -]

2. Du m fl i denna tråd verkar faktiskt inse att utan en yttre påverkan av medier, opinionsledare e t c så är motståndet mot "rasblandning" ganska svagt. Detta kan vi också se historiskt. Se t ex på hur den finsk-ugriskspråkiga folkstammen som tog sig från Centralasien till nuvarande ryska Karelen utan problem blandade upp sig med den vita majoriteten (finnar är 80 % vita och 20 % centralasiater). (Notera vidare att den vita majoriteten kom att anamma minoritetens språk. Det tyder kanske på mer vit inflyttning senare och att storleksförhållandena mellan populationerna var relativt likvärdiga vid den tidpunkt när de första individerna av blandat ursprung föddes för 2500 år sedan eller mer.

Liknande reflektioner kan göras beträffande t ex tokharerna (som fanns i nuvarande västra Kina) och de semitiska stammar som blandade sig med svarta i Etiopien.

Tokharerna var en västeuropeisk folkgrupp som talade ett centum-språk, d v s språket var närbesläktat med t ex de germanska och keltiska språken i Västeuropa. Tyger man hittat i tokhariska mumier påminner starkt om tyger sachsarna i Västeuropa vävde. Utseendemässigt var tokharerna högväxta och hade rött eller blont hår. I början höll sig tokharerna för sig själva där borta i västra Kina. Efter något hundratal år började dock blandäktenskap förekomma. Tokhariskan levde dock kvar i flera hundra år. Idag är tokhariskan försvunnen men man kan ännu se spår av tokhariskt blod hos lokalbefolkningen genom en del högväxta och relativt ljusa individer.

Etiopiens huvudspråk är ett semitiskt språk. Detta måste ha införts av någon stam som vandrat in från arabiska halvön via Egypten eller över Röda Havet. Utseendemässigt så påminner dock dagens etiopier mer om kenyaner än om araber på den arabiska halvön även om man kan se att etiopierna har mindre "afrikanska" ansiktsprofiler och att det finns en del rätt ljusa etiopier. En del högättade etiopier verkar också ha mer semitiskt blod kvar i ådrorna än andra. I Haile Selassies ansikte såg man tydligt ursprunget från den arabiska halvön. Han var väldigt ljus jämfört med typiska sub-sahariska afrikaner och hade en typisk, böjd arabisk näsa. Han såg ut som om han var något typ 3/4 arab (eller mer) och 1/4 sub-saharisk afrikan.

[- - -]

Måste göra några tillägg.

Det verkar finnas några undantag där folkgrupper kunnat leva väldigt länge bland andra folkgrupper utan att de blandats upp med varandra. Det jag spontant först kommer att tänka på är alla folkgrupperna i Mellanöstern. Även utanför Mellanöstern verkar de ha kunnat bevaras som folkgrupp väldigt länge. Armenier och judar har funnits väldigt länge i Europa.

När det gäller judarna får vi dock komma ihåg att det i denna grupp finns ättlingar till konvertiteter från århundradena kring kristi födelse och en bit in på folkvandringstiden. Ett exempel är germanstammen alaner som i hög grad skall ha konverterat till judendomen. Detta är kanske en förklaring till att det finns en del judar som enligt folkbokföringen skall vara oblandade ändå har ett tämligen nordeuropeiskt utseende. Från folkvandringstid och framåt verkar dock flödet in i den judiska gruppen i Europa varit minimalt. Det som förekommit har i stället varit ett visst flöde ut.

När det gäller armenierna så har de inte funnits lika länge som judarna i Europa. Men de verkar ha funnits längre i Europa än tokharerna fanns i västra Kina innan tokharerna började blandas upp. Nuförtiden verkar det dock förekomma ett flöde ut ur den armeniska gruppen. De armenier som gifter sig med icke-armenier verkar uppgå i majoritetsbefolkningen.

I Asien har vi grupper som Vedda-folket som inte verkar blandas upp med andra folk. Indiska folk som lever intill verkar dock vara resultatet av en blandning av inflyttade, ljusa européer och lokala befolkningar.

I Afrika verkar de olika stammarna inte blandas. Speciellt grupper som hottentotter och bushmen verkar kunna fortsätta vara separerade från den övriga befolkningen. Detsamma gäller pygméerna. Frågan är dock vilken effekt det senaste årtiondets våldtäkter kommer att få på pygmébefolkningen. Men sedan verkar det också som att stora, mindre udda folkgrupper som zulu- och xhosa-folken i Sydafrika inte verkar blanda sig med varandra. Vet inte om blandfrekvensen mellan dessa folkgrupper är högre eller lägre än för vita folkgrupper som boer och individer av brittiskt ursprung. Har heller inte hört att blandäktenskap mellan svarta och vita blivit speciellt vanligt i Sydafrika efter apartheids fall. Historiskt verkar dock Sydafrika ha varit rätt blandningsinriktat innan politiska beslut förbjöd detta. Det finns en stor grupp "färgade" i Sydafrika som är resultatet av blandäktenskap mellan vita och malajer från Sydostasien. Dessa blandäktenskap ägde rum på 1600-talet. Sedan förbjöds de. Går vi längre norrut i Afrika verkar det också vara så att man även där håller sig inom sin folkgrupp. Massajerna verkar t ex gifta sig inom sin folkgrupp.

Frågan är vad som inverkar bromsande på blandäktenskap när det inte finns förbud mot sådant. Mitt intryck är att en religiös tillhörighet kan inverka bromsande på blandäktenskap. Gruppen assyrier/syrianer verkar t ex hålla sig till sin egen grupp i Sverige när det gäller äktenskap. De förenas förutom av härstamningen av sin egen variant av kristendomen.

K. V. Pauker

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 25 Mar - 15:44

Farmförallt judar är riktiga rasister som bara vill att andra folkslag ska rasblanda, medans de själva skapar lagar för att vara rasrena. Även mussar är rasister som bara roar sig med svenska kvinnor och använder dom som träning inför kusingiftet.

När ska folk fatta att de är grundlurade och att Sverige kommer bli ett nytt Brasilien med skyhög brottsighet och ingen som helst trygghet för vanligt folk. Idioter. :joker:
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 25 Mar - 17:29

Varken judar eller muslimer har en chans mot koreaner. Koreaner är vad jag läst det mest lingivistiskt homogena och "rasmässigt" sett det mest rasistiska folket på jorden. Kan nog bero på deras Songunfilosofi (påminner om indiernas kastsystem), men kan nog också bero på att de varit utsatta för mycket övergrepp från både japaner, kineser och amerikaner och därmed utvecklar sin rasism och främlingsfientlighet. T.o.m japanerna (som också är ett etniskt homogent folk) anklagar koreaner för att vara rasister.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 25 Mar - 17:48

Koreaner är mer grymma än rasister även om det säkert är vanligt. Varför adopterar de annars bort sina barn till lägre stående som de ju måste anse att vi vita är, det skulle aldrig en vit människa göra.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 25 Mar - 18:06

kapten havoc wrote:Koreaner är mer grymma än rasister även om det säkert är vanligt. Varför adopterar de annars bort sina barn till lägre stående som de ju måste anse att vi vita är, det skulle aldrig en vit människa göra.

Ja, det där är ju någonting som japanerna alltid med rätta reagerat på. Ja de anser att vita är lägre stående än dem själva, så de får gärna lämna Europa, ingen bryr sig. Har alltid funderat på varför japaner alltid är så mycket trevligare än koreaner. Ang.judarnas rasism så är väl det där med deras motvilja till rasblandning något som Kevin MacDonald skriver om i sin "Kulturkritik", om judarnas systematiska eugenetik.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sun 25 Mar - 18:16

K. V. Pauker wrote:
Frågan är vad som inverkar bromsande på blandäktenskap när det inte finns förbud mot sådant. Mitt intryck är att en religiös tillhörighet kan inverka bromsande på blandäktenskap. Gruppen assyrier/syrianer verkar t ex hålla sig till sin egen grupp i Sverige när det gäller äktenskap. De förenas förutom av härstamningen av sin egen variant av kristendomen.

Kan det vara rasism?

Kom förresten att tänka på att dålig musiksmak kanske skulle kunna vara en indikation på dålig omdöme beträffande partner: http://www.youtube.com/watch?v=She-APjsQBM En halv miljon views på 3 månader. 1,400 likes, 39 dislikes. Enligt mig är det ren dynga, precis som all annan "svensk hiphop". Mysteriet är ju bara hur skiten kunde bli så folkkär. Om man nu i sin trygga medelklastillvaro vill ha någon risig neger att identifiera sig med kan man väl välja någon amerikan, typ Little Steven. Lustigt förresten att Timbuktu som har byggt någon jävla image kring "svart stolthet" (artistnamnet ska visst associera till någon forntida afrikansk civilisation) sjunger om någon flicka med blonda lockar, han kunde väl åtminstone ändrat i texten och gett flickan afrokrull.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 25 Mar - 18:37

Max Ronalds wrote:
K. V. Pauker wrote:

Kan det vara rasism?

Kom förresten att tänka på att dålig musiksmak kanske skulle kunna vara en indikation på dålig omdöme beträffande partner: http://www.youtube.com/watch?v=She-APjsQBM En halv miljon views på 3 månader. 1,400 likes, 39 dislikes. Enligt mig är det ren dynga, precis som all annan "svensk hiphop". Mysteriet är ju bara hur skiten kunde bli så folkkär. Om man nu i sin trygga medelklastillvaro vill ha någon risig neger att identifiera sig med kan man väl välja någon amerikan, typ Little Steven. Lustigt förresten att Timbuktu som har byggt någon jävla image kring "svart stolthet" (artistnamnet ska visst associera till någon forntida afrikansk civilisation) sjunger om någon flicka med blonda lockar, han kunde väl åtminstone ändrat i texten och gett flickan afrokrull.

Fast nu måste jag krossa dina illusioner lite. Tycker du verkligen att Steven van Zandt ser ut som en neger?

Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3716

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 25 Mar - 18:56

K. V. Pauker wrote:
RickyEcholette wrote:
K. V. Pauker wrote:

Mvh

Några kommentarer:

1. Jag är inte jude.

3. När det gäller judars "rasblandning" så konstaterar jag att Hitler till skillnad från dig ansåg att judarna "prackade på" ariska män sina kvinnor medan man höll sin manliga linje "ren". Jag tolkar detta som att du har en annan åsikt i denna fråga än Adolf. Eller du kan kanske hitta något sätt att sy ihop era respektive konklusioner? Inte för att jag tror att speciellt många är intresserade av vilken förklaring du drar till med men jag påpekar ändå detta.

4. Jag vet inte om du är en "äkta" invandringsmotståndare/rasist/nazist etc eller om du bara försöker posta alster som stämmer in på framlidne Stieg Larssons beskrivning av Exilen som ett forum där "hönshjärnefaktorn är hög". Själv tycker jag inte att dina inlägg känns riktigt "äkta". Det finns dock inlägg som jag uppfattar som ärligt menad rasism här på Exilen (ibland kryddad med en "humoristiskt" menad oförskämdhet, verkar det som) som i relativt hög grad stämmer in på Stieg Larssons beskrivning. Skulle väl också tro att det i hög grad är sådana inlägg som drar trafik hit. Folk tycker väl antagligen att det är mer underhållning att läsa sådant än "tråkiga" inlägg om penningtryckande av Federal Reserve och liknande.

Det du och många andra inte vill förstå mitt i allt detta muslimgaggande, är att det är kineserna som kommer att ta hem spelet tillslut. Jag frågade en kinesisk man en gång vad han ansåg om den franska revolutionen. Han svarade: "Det får framtiden utvisa". Detta indikerar tydligt kinesernas tidsperspektiv, till skillnad från judarnas kortsiktiga kvartalskapitalism. Kinesiska skolbarn presterar idag bättre skolresultat i Shanghai och Beijing än vad judiska skolbarn gör i USA, Israel och Västeuropa. T.o.m på Harvard och andra välrenommerade universitet har kineserna gått om judarna. Kineserna har aldrig gått på judarnas eviga tjat om mångkultur, istället bidar dem sin tid och låter judar och palestinier gräla. Judiska lobbygruppers påtryckningar på Obama att han skall förmå kineserna att implementera mångkultur, slutade i dag i ett patetiskt Obama utspel som kineserna skrattar åt. För några månader sedan så deklarerade Kinas ledare Hu Jintao att antalet amerikanska tv - produktioner som sänts i tv skall minskas. Kinas ledare vill inte att dess befolkning skall bli lika indoktrinerade och korkade som de amerikanska och europeiska. Judarna kommer aldrig att lyckas att etablera mångkultur efter amerikansk modell i Kina. Tvärtom, så skrattar kineserna ihjäl sig åt USA:s och Europas invandringspolitik. Jag vet också från säkra källor att kineserna garvar åt Bilderbergergruppen och de europeiska politikers krypande inför dem.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 25 Mar - 19:05

Alfamale wrote:
Max Ronalds wrote:

Vad är vackert liksom?

Tyvärr är det väl så att vita män står lägst i kurs hos samtliga "kvinnoraser" i världen, rätta mig om jag har fel, men är det inte så? Sedan så är det väl också så att det finns ingen "kvinnoras" som hatat sina egna män som vita kvinnor gör? Har aldrig träffat varken asiatiska, arabiska, persiska, judiska, svarta eller whatever kvinnor som hetsar och hatar sina egna vita manliga "rasfränder" såsom vita kvinnor?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 25 Mar - 21:48

Vita kvinnor saknar givetvis äkta män som knuffar ner dom från balkongen när de är otrogna och kedjar fast dem vid spisen använder dem som en barnfödareautomat.

Eller lämnar hus och hem när honan får sin avkomma ligger hellre och latar sig under ett bananträd än arbetar, är notoriskt otrogna själva osv. osv. osv.

Vi har mycket att lära av våra mörka gentlemän aka. hedersknyfflar. :joker:

Last edited by kapten havoc on Mon 26 Mar - 7:34; edited 1 time in total
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 26 Mar - 5:10

RickyEcholette wrote:

Det du och många andra inte vill förstå mitt i allt detta muslimgaggande, är att det är kineserna som kommer att ta hem spelet tillslut.

Mvh

Det beror helt på vad man menar. Kineser är generellt helt ointreserade av alla andra än kineser. Dom har ingen annan agenda än att få det bättre, också på andras bekostnad. Till skillnad från religiösa galningar. Där logik saknas övt. Att dom kommer "ta över" afrika och suga ur det gottaste är det nog ingen tvekan över. Aldeles oavsett vad negrerna tycker. Att dom skulle vilja bedriva en världsdominerande politik ala USA eller Sovjet finner jag för osannolikt och okinesiskt. Dom vill utvinna råvaror med godkännande eller på andras bekostnad, det är vilketsom då kinesiska foöket är viktigare än alla andra.. Och dom vill att kina skall vara säkert och starkt. Närområdet lär nog få känna av ett starkare Kina men ett starkare Kina satsar hellre på en stabil inre marknad med säker råvaruförsörjning framför osäker och ointressant politiskt ockupationspolitik i väst. Vi är ointressanta som annat än kunder.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 26 Mar - 5:29

RickyEcholette wrote:

Tyvärr är det väl så att vita män står lägst i kurs hos samtliga "kvinnoraser" i världen, rätta mig om jag har fel, men är det inte så? Sedan så är det väl också så att det finns ingen "kvinnoras" som hatat sina egna män som vita kvinnor gör? Har aldrig träffat varken asiatiska, arabiska, persiska, judiska, svarta eller whatever kvinnor som hetsar och hatar sina egna vita manliga "rasfränder" såsom vita kvinnor?

Mvh

Det där är inte sant. Inte ens lite. Tvärt om. Som utlandsarbetare är man ALLTID intressant för dessa vidriga negrer-/blattekärringar. Sydamerikanska blandäckel är mer än intresserade av vita män, likaså afrikanska negerapor.b Asiater likaså. Det är i det närmaste en permanet snigelsträng efter kärringarna i dessa skithål till länder. Det är väl intresset för ett lyxliv som lockar. Men det var mycket få av oss vita män som var intresserade av en djupare kontakt med aporna, även om det hände. Det som som tog hem kärringar var i klar minoritet och att dom hade inte sällan problem med den andra könet där hemma. Av en eller annan anledning. Ofta av fler, såsom att dom var helt dumma i huvudet, fula och allmänt vidriga. Gissningsvis är svenska kärringar som väljer blatte/negermän, av samma kaliber.

Vita män är extremt populära hos käringbefolkningarna i världen. Men lika impopulära hos den manliga delen. Muslimkärringar är dock undantagna, dom ser du knappt. Vilket man ska vara glad över, för dom är väl lika fula som sina män kan man väl anta.

Alfamale

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 26 Mar - 16:45

Robin Shadowes wrote:Nån som vet hur en filur som moonaren Tommy Hansson kunnat hålla sig kvar i toppen så länge? Har han hållhakar på dom andra i toppen? Moon-sekten måste vara minst lika stollig som islam. Fast som det ser ut just nu verkar ändå SD vara det enda hoppet.

Jag brukar ibland läsa Tommy Hanssons blogg. Till hans försvar kan jag väl säga att han ibland skriver relativt bra inlägg. Det konstiga är att han utan tvivel prioriterar israeliska - judiska intressen framför svenska. Ett exempel, på den internationella kvinnodagen (8 mars) så skrev han ett långt blogginlägg om modiga kvinnor. Skrev han då om modiga svenska kvinnor, eller om modiga kvinnor inom SD som törs gå emot strömmen och sticka ut hakan? Nej, han skrev om modiga judiska - israeliska kvinnor! Det naturliga för en Sverigedemokrat borde rimligtvis varit att skriva om modiga etnosvenska kvinnor, de finns faktiskt, även om de tyvärr är relativt få. Där visade han tydligt att hans intressen ligger hos Israel, och inte hos Sverige. Vad jag vet har han också vid flera tillfällen sagt att han "känner sig ledsen över att inte vara jude" (ungefär så lär han ha sagt). Ja, man kan ju verkligen fråga sig vad en sådan person gör inom SD, och hur kan en icke - jude känna så orimligt stor sympati för ett folk som helt uppenbart går emot våra intressen?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 26 Mar - 16:51

Alfamale wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Det där är inte sant. Inte ens lite. Tvärt om. Som utlandsarbetare är man ALLTID intressant för dessa vidriga negrer-/blattekärringar. Sydamerikanska blandäckel är mer än intresserade av vita män, likaså afrikanska negerapor.b Asiater likaså. Det är i det närmaste en permanet snigelsträng efter kärringarna i dessa skithål till länder. Det är väl intresset för ett lyxliv som lockar. Men det var mycket få av oss vita män som var intresserade av en djupare kontakt med aporna, även om det hände. Det som som tog hem kärringar var i klar minoritet och att dom hade inte sällan problem med den andra könet där hemma. Av en eller annan anledning. Ofta av fler, såsom att dom var helt dumma i huvudet, fula och allmänt vidriga. Gissningsvis är svenska kärringar som väljer blatte/negermän, av samma kaliber.

Vita män är extremt populära hos käringbefolkningarna i världen. Men lika impopulära hos den manliga delen. Muslimkärringar är dock undantagna, dom ser du knappt. Vilket man ska vara glad över, för dom är väl lika fula som sina män kan man väl anta.

Hur kan det då komma sig att man ser extremt få invandrarkvinnor med vita män i Sverige? Inte ens i storstäder som London, Paris och New York är detta vanligt. Kan du nämna några icke - europeiska länder där vita män är populära?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top