SD flirtar med rasblandare och hederknyfflar rasism enligt PK-eliten.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: SD flirtar med rasblandare och hederknyfflar rasism enligt PK-eliten.

Post  RickyEcholette on Mon 26 Mar - 17:41

kapten havoc wrote:Vita kvinnor saknar givetvis äkta män som knuffar ner dom från balkongen när de är otrogna och kedjar fast dem vid spisen använder dem som en barnfödareautomat.

Eller lämnar hus och hem när honan får sin avkomma ligger hellre och latar sig under ett bananträd än arbetar, är notoriskt otrogna själva osv. osv. osv.

Vi har mycket att lära av våra mörka gentlemän aka. hedersknyfflar. :joker:

Tja, att vita kvinnor är så betagna i svarta män tror jag beror på att svarta män startar upp den vita kvinnans moderskänslor. D.v.s vita kvinnor tycker synd om svarta män, ty de är ju offer för den vite mannens "rasism". Vita kvinnor ser svarta män som jättebebisar som behöver deras vård och omsorg. Den typen av känslor har inte vita kvinnor för vita män, och inte några andra kvinnor heller för den delen.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2618

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 26 Mar - 18:02

Fast du glömmer Stig-Helmer i sällskapsresan han är ifs. rätt muskig fast en sån där svensk tönt som kvinnor skrattar åt i smyg. Fast till sist ror han hem donnan och får troligen dopa i grytan med. kanske han har en stor banan i fickan han med.
kapten havoc

Poäng : 2915

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 26 Mar - 18:52

kapten havoc wrote:Fast du glömmer Stig-Helmer i sällskapsresan han är ifs. rätt muskig fast en sån där svensk tönt som kvinnor skrattar åt i smyg. Fast till sist ror han hem donnan och får troligen dopa i grytan med. kanske han har en stor banan i fickan han med.

Stig - Helmer finns inte på riktigt. Jag har aldrig hört talas om varken vita kvinnor eller andra typer av kvinnor som har "moderskänslor" för oss vita män, såsom kvinnor av alla "raser" har för svarta män. Tyvärr tror jag vita män snart kommer att vara ett minne blott.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 26 Mar - 19:54

RickyEcholette wrote:
kapten havoc wrote:Fast du glömmer Stig-Helmer i sällskapsresan han är ifs. rätt muskig fast en sån där svensk tönt som kvinnor skrattar åt i smyg. Fast till sist ror han hem donnan och får troligen dopa i grytan med. kanske han har en stor banan i fickan han med.

Stig - Helmer finns inte på riktigt. Jag har aldrig hört talas om varken vita kvinnor eller andra typer av kvinnor som har "moderskänslor" för oss vita män, såsom kvinnor av alla "raser" har för svarta män. Tyvärr tror jag vita män snart kommer att vara ett minne blott.

Mvh

En liten promille svenska kvinnor har säkert dessa känslor för utsatta vita män med, men trycks troligen ner av sina vänninor som tycker att "den där ska du väl inte nöja dig med". Enda sättet vita män kan få dop i grytan numera, är antingen genom en fet plånka eller ungdomligt utseende.

Evolutionens mekanismer verkar slå hårt mot oss vita män kanske vi helt enkelt är för utvecklade för vårt eget bästa.

Apropå mörkingar så är de ju av naturen en clown, som jämnt ler men i nästa sekund kan de förvandlas till ett blodtörstigt monster. Det är nog denna egenskap som vita kvinnor faller för. Den vita mannen är mer allvarsam och intelligent vilket troligen inte är lika attraktivt för dessa. Såvida de inte kan slå mynt av sin intelligens vill säga.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 26 Mar - 20:18

kapten havoc wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

En liten promille svenska kvinnor har säkert dessa känslor för utsatta vita män med, men trycks troligen ner av sina vänninor som tycker att "den där ska du väl inte nöja dig med". Enda sättet vita män kan få dop i grytan numera, är antingen genom en fet plånka eller ungdomligt utseende.

Evolutionens mekanismer verkar slå hårt mot oss vita män kanske vi helt enkelt är för utvecklade för vårt eget bästa.

Apropå mörkingar så är de ju av naturen en clown, som jämnt ler men i nästa sekund kan de förvandlas till ett blodtörstigt monster. Det är nog denna egenskap som vita kvinnor faller för. Den vita mannen är mer allvarsam och intelligent vilket troligen inte är lika attraktivt för dessa. Såvida de inte kan slå mynt av sin intelligens vill säga.

Jag tror vita kvinnor ser svarta män som en stor gosig nallebjörn. Dessvärre, dessvärre kan vi vita inte konkurrera på den punkten. Vita kvinnor är också väldigt förlåtande mot svarta män hur illa dem än blivit behandlade, något som jag alltid funderat varför på. Vet själv vita kvinnor som är helt galna i svarta män, jag lägger mig inte i det, men dem får då också ta sitt eget ansvar om något inträffar. Samtidigt är svarta män väldigt smarta i någon mening, som lyckas grundlura och dupera vita kvinnor så monumentalt. De är duktiga på att utnyttja den vita kvinnans "godhet" och naivitet för sina egna syften. Ja, på den punkten är faktiskt svarta män smartare än oss vita män.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 26 Mar - 20:34

Einstein förstod sig inte på kvinnor inte heller Freud, det verkar finnas ett samband mellan hög IQ och en oförståelse av hur kvinnor fungerar. Där har negern ett klart övertag.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 26 Mar - 22:29

kapten havoc wrote:Einstein förstod sig inte på kvinnor inte heller Freud, det verkar finnas ett samband mellan hög IQ och en oförståelse av hur kvinnor fungerar. Där har negern ett klart övertag.

Ett klockrent exempel var ju hur Obama lyckades lura vita kvinnor i presidentvalet. Minns att jag såg horder av vita kvinnor stå och gråta hysteriskt efter hans valseger. En del vita kvinnor svimmade av upphetsning uppslukade av masspsykosen som han så smart skapade.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top