Syrien igen

View previous topic View next topic Go down

Syrien igen

Post  Axel on Thu 29 Mar - 0:14

Jag såg att de värsta islamisterna wahabisterna i Saudi, som har mkt oljepengar, driver på upprorsvåren i MENA och genom PR verkar massmedia duperas en hel del. Såg senast en rubrik att Syrierna har barn som en front, men hur är det då med rebellerna, strider dom öppet eller gömmer sig bland oskyldiga som därmed dödas liksom i Libyen?
Axel
Bannlyst

Poäng : 2921

Back to top Go down

Re: Syrien igen

Post  Dunkelman on Fri 30 Mar - 18:42

Axel wrote:Jag såg att de värsta islamisterna wahabisterna i Saudi, som har mkt oljepengar, driver på upprorsvåren i MENA och genom PR verkar massmedia duperas en hel del. Såg senast en rubrik att Syrierna har barn som en front, men hur är det då med rebellerna, strider dom öppet eller gömmer sig bland oskyldiga som därmed dödas liksom i Libyen?

Förljugenheten är total

http://janmilld.wordpress.com/2012/03/30/vem-skriver-manus/
Dunkelman

Poäng : 3176

Back to top Go down

Post  Axel on Sun 1 Apr - 1:57

Dunkelman wrote:
Axel wrote:Jag såg att de värsta islamisterna wahabisterna i Saudi, som har mkt oljepengar, driver på upprorsvåren i MENA och genom PR verkar massmedia duperas en hel del. Såg senast en rubrik att Syrierna har barn som en front, men hur är det då med rebellerna, strider dom öppet eller gömmer sig bland oskyldiga som därmed dödas liksom i Libyen?

Förljugenheten är total

http://janmilld.wordpress.com/2012/03/30/vem-skriver-manus/

Han är bra. Jag letade efter det bokstavsregister han eller BGF hade förut för att söka på Lisa Bjurwald, har dom tagit bort det?
Axel
Bannlyst

Poäng : 2921

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 16 Jan - 2:32

Sköna snubbar dom där frihetskämparna. Skål Ser ju ut som ett ställe där Birgit Friggebod hade trivits. lol!

Påminner annars om någon dålig 90-tals hiphop. Inte så konstigt att barn till mena-invandrare anammar hiphop-kulturen.

Max Ronalds

Poäng : 2625

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top