PK-idiot gör det igen!

View previous topic View next topic Go down

PK-idiot gör det igen!

Post  kapten havoc on Sat 31 Mar - 19:18

Ja okej inget nytt för oss men måste bara få citera den uridiotiska texten jag nyss läste.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/nataliakazmierska/article14611669.ab

Förlåt jag syndar kan inte låta bli att läsa idiotiska Pk-krönikor och aftonhoran är ju en gödselstack av PK-skit.

[quote=PK-horan]Till exempel har muslimers påstått vildvuxna hårväxt blivit ett SD-argument mot ensamkommande flyktingbarn.
Jag skämtar inte.
[/quote]

Men snälla lilla rara imbecilla skämt till PK-människa det vi reagerar över är inte deras skäggväxt, även om vi skämtsamt kallar dom för skäggebarn. Utan att de faktiskt inte är barn eller menar den här jävla dåren att man är fullt utvecklad som arab och ser ut som trettio år när man är blott barnet? Är det vanligt att åttaåringar är fullt utvecklade i arabländer, vänligen ge mig en källa på det istället för spydiga floskler.

Detta är alltså PK-eliten och deras röst, hur dumma har vi blivit i det här landet när såna här fullständigt intellektuellt oärliga personer, får peta oss på näsan och säga hur fel vi har trots att vi har rätt.

Fan vad trött jag blir.

kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top